740 på häng i tv 4 nyheterna.

hammarlind
20 februari 2011 ·

finns ju inte Gilla knapp ju ! men tummen upp !

Andreas17
20 februari 2011 · 68 Inlägg

Ler lika mycket varenda gång!big_smile

Audi A4 "S-Line Quattro" (2008)
johanisraelsson Medläääääm!
21 februari 2011 · 160 Inlägg
Volvo V70 2.4D Summum "Bruksbil No2" (2008)
Volkswagen Golf Gl "15000milaren" (1991)
myche DreamTeam
21 februari 2011 · 58 Inlägg

hahaha va king ! big_smile

"I drift not because it is a quicker way around a corner but the most exciting way."
- Keiichi Tsuchiya
Volvo 940 D24TIC "DieselEivor" (1993)
Cadillac Deville convertible "cruiiseeern" (1966)
rangerthefuhrer
21 februari 2011 ·

gött klipp!!!! smile

loow Jävel
21 februari 2011 · 2 018 Inlägg

underbart!

You got to risk it, to get the biscuit :)
Spelis
21 februari 2011 · 1 926 Inlägg

Så jävla go big_smile

Bompeman
21 februari 2011 · 679 Inlägg

Haha klockrent !, dock var polisen lite negativ till din körstil tyckte jag wink

KennethL
3 mars 2011 · 412 Inlägg

granadadr skrev:
hahahaha,, sååååå rätt,, men allvarligt talat,, var var ovädret???? jag såg bara snöfall wink här uppe brukar de börja ploga när det är typ en dm på vägarna utom möjligen E4an,, har sittit fast på vägen några ggr för att det varit så mkt snö wink

som sagt det där ÄR inget snöoväder,, heltvanligt snöfall,, smile

Haha ja så är det även här hos oss för det mesta.
Det är alltid lika roligt att läsa aftonbladet när första snön kommer i Stockholm när det är stora rubriker om hur mycket kaos det är i trafiken, och på bilderna ser man 2-3cm snö på backen och 5-6 bilar i diket. big_smile

135
├┼┼
24 R
epapower
3 mars 2011 · 593 Inlägg

Masquerade skrev:
Vet ni vad som hade varit ännu roligare? Ifall bilen råkat hamna en dryg meter åt höger och kört på journalisten.

Sådana idioter skall inte ha körkort.

haha, du måste bara skämta? Luta dig tillbaka i tvsoffan och kolla på "Lets dance" eller något istället va.. Det är såhär de går till på vintern när man är i yngre år. Och har du inte förstått det redan så kanske det är dags att byta ut Fiaten mot en rwd Volvo så kommer du nog förstå.

Plus att garaget.org är nog fel ställe att argumentera MOT att åka på tvären tror ja. Rätta mig om ja har fel?! cool

OphanWitehall
3 mars 2011 · 1 335 Inlägg

Hahaha helt underbart! big_smile

beckstroem
3 mars 2011 · 871 Inlägg

granadadr skrev:

Dubs skrev:

stoltosmart skrev:

Sladda o hantera en bil i sladd kan jag men inte kul att få släpp samtidigt man möter en långtradere eller annat

som denna;)

väldigt förstående schaffis måste jag säga,, smile

Jag vet inte riktigt, men det känns som om han missbedömde avståndet till lastbilen. så om han inte hade nitat så kunde han nog ha klarat sig förbi lastbilen.. Nu är det ju en helt annan sak att göra de där själv men.. och som sagt, förvånandsvärt förstående chaffis tongue

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang