Om man har 150 loppor liggande , Vad köper man för bil då ?? Ska vara turbo eller v8 " sleeper"

Thiger_84
9 mars 2008 · 509 Inlägg

Köp min. Tror den räknas som sleeper;)

WeDo
10 mars 2008 · 3 390 Inlägg

Lotus omega ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
mektrollet Reparatör
10 mars 2008 · 630 Inlägg

Thiger_84 skrev:
Köp min. Tror den räknas som sleeper;)

verkar stämma bra big_smile

fin bil å jaga med i sommar . Jaga risbilar med alltså . Framför allt Högerstyrda wink

Rushman Evolution Garage
10 mars 2008 · 1 299 Inlägg

mektrollet skrev:

Thiger_84 skrev:
Köp min. Tror den räknas som sleeper;)

verkar stämma bra big_smile

fin bil å jaga med i sommar . Jaga risbilar med alltså . Framför allt Högerstyrda wink

Fel på högerstyrda risbilar eller? smile Haha ska passa mig för den där! Skyller på slirande koppling om vi ses vid rödljusen nån gång... wink

Sky´s the limit...
Formula
10 mars 2008 · 398 Inlägg

TTTTT skrev:
Trailer queen= En ren utsällningsbil, som man tar på trailer mellan olika utställningar

TrailerQueen förknippas ibland även med racebilar som enbart körs på tävlingar, och åker trailer till och från tävlingar. Även fast de kan vara "gatbilar".

"When I start my car, I want my neighbors to think the world is coming to an end." Homer Simpson
thunderbolt
11 mars 2008 · 135 Inlägg

Varför inte V8 med turbo, kickar det mesta!cool
Men det kan vara svårt att hitta en bil med V8 och sleeper, en camaro/firebird skulle annars sitta fint ju som man sen turbo-konventerar, men sleeper, kanske inte riktigt...

BMWKimmo Mekaniker
11 mars 2008 · 472 Inlägg

Jo det finns många sleepers med V8! Du har massa merseders. BMW Audi osv..

BMW-tok
BMW 525 Turbo "BadBlack" (1989)
mektrollet Reparatör
11 mars 2008 · 630 Inlägg

grasam skrev:
tycker att z-cars kitt där dom stoppar i en hojmotor eller en honda type-rmotor i en gammal hundkojja är rätt mycket sleeper gör 0-100 på 4 sec tror jag....stoppar du på en turbo och laddar kanske 0,5 bar så är du snabbare än bugatti veyron 0-100...
kittet kostar runt 100 papp och då klarar en lite händig person att stoppa i det på en vecka....är man van vid bilar tar man det över en helg...

annars tycker jag att e30 med någon turbo motor i är en fin sleeper....blev piskad av en supra för nån dag sedan (ganska klart när jag kör med en 320 -88) men han hade blivit rätt chockad om jag hade varit klar med min motor allt var färdigt....då hade han nog fått kämpa...

det där z-cars va ju inget å leka med precis . riktigt jävla fränt lol


http://www.zcars.org.uk/mini/index.htm

guztaw
1 april 2008 · 5 Inlägg

mektrollet skrev:

grasam skrev:
tycker att z-cars kitt där dom stoppar i en hojmotor eller en honda type-rmotor i en gammal hundkojja är rätt mycket sleeper gör 0-100 på 4 sec tror jag....stoppar du på en turbo och laddar kanske 0,5 bar så är du snabbare än bugatti veyron 0-100...
kittet kostar runt 100 papp och då klarar en lite händig person att stoppa i det på en vecka....är man van vid bilar tar man det över en helg...

annars tycker jag att e30 med någon turbo motor i är en fin sleeper....blev piskad av en supra för nån dag sedan (ganska klart när jag kör med en 320 -88) men han hade blivit rätt chockad om jag hade varit klar med min motor allt var färdigt....då hade han nog fått kämpa...

det där z-cars va ju inget å leka med precis . riktigt jävla fränt lol


http://www.zcars.org.uk/mini/index.htm

Kolla även in www.zcars.se

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang