Inför: Bilsport Performance & Custom Motorshow 2009, påsken 10-13 April ELMIA, Jönköping

Newman mickenyman.se
2 mars 2009 · 687 Inlägg

smeten skrev:
fick inte ställa ut undrar vad de går på när de väljer bilar nån som vet ?

ja dom tänekr väl tex på att dom vill ha nya byggen.. din bil har ju varit me ett tag

Honda Civic "Team Nyman" (1991)
Honda Crx (1990)
Ford 34 "Nyman Racing" (2014)
850_GLT
3 mars 2009 · 947 Inlägg

jag får se om jag tar caben ner.. Fick ingen plats att ställa ut på där inne.. väntar på besked om ja får stå ute.

Volvo V70 (2012)
Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
ZoM
5 mars 2009 · 54 Inlägg

jag ska sladda ner från Åre och ställa ut där iaf. smile

-=Face your fears, live your dreams=-
Lancia A112 (1977)
Tender Gasglad!
16 mars 2009 · 13 Inlägg

jag ska åka dit för första gången i år... får hoppas att polarna inte bangar ur bara, som de brukar göra och har gjort de tidigare åren jag velat besöka.

kommer bli sjukt skoj!

323fSportT "The Stig"
18 mars 2009 · 390 Inlägg

nån som har tips på vart man kan slagga i jönköping?Har 60 mil ner så jag vill vara kvar ett par dar.A6 vandrarhem,är det nåt att bo på?

Om man kan gasa fullt....har man trimmat för lite...
JontaK
19 mars 2009 · 174 Inlägg

Tender skrev:
jag ska åka dit för första gången i år... får hoppas att polarna inte bangar ur bara, som de brukar göra och har gjort de tidigare åren jag velat besöka.

kommer bli sjukt skoj!

Jag har pendlat mellan Jönköping till Alingsås så då måste ni ju kunna åka hit en gång. big_smile

Subaru Legacy GT spec B "Twin Turbo RFRB" (1999)
Kesler
19 mars 2009 · 3 650 Inlägg

nån som drar från sthlm på lördagen?

Tender Gasglad!
19 mars 2009 · 13 Inlägg

JontaK skrev:

Tender skrev:
jag ska åka dit för första gången i år... får hoppas att polarna inte bangar ur bara, som de brukar göra och har gjort de tidigare åren jag velat besöka.

kommer bli sjukt skoj!

Jag har pendlat mellan Jönköping till Alingsås så då måste ni ju kunna åka hit en gång. big_smile

haha ja! big_smile
stora frågan är tåg eller bil. Men det blir nog fan bil, lättare att ta sig hem när man vill och så... wink
Är så sjukt sugen på det här, dagarna bara släpar sig fram

annamadelene
20 mars 2009 · 13 Inlägg

självklart ska man dit smile

åker bil ner från Sundsvall. smile

Baebis Fotointresserad.
20 mars 2009 · 230 Inlägg

Jag och 3 kompisar glider dit i Boran smile

Eberlund VW Ägare
20 mars 2009 · 1 011 Inlägg

Jag kommer vara i A-hallen hela helgen. Iallafall min bil. Jag finns kanske i en annan hall. smile

Henrik Eberlund
Aerodynamik ...
21 mars 2009 · 7 120 Inlägg

Jag kommer köra dit i en silvrig saab med övningskörskylt big_smile

LIVINL0UD
25 mars 2009 · 1 582 Inlägg

Vilken dag är det bäst att åka på, fredag eller lördag?

Swarleey
25 mars 2009 · 14 Inlägg

LIVINL0UD skrev:
Vilken dag är det bäst att åka på, fredag eller lördag?

Fredag om du vill ha att de ska va lite lugnare. På lördagar e de sjukt mycket folk med dock roligare

Kesler
25 mars 2009 · 3 650 Inlägg

När brukar cruising och röjet i stan dra igång? vart ska man gå för bästa drag/ställe med flest bilar?

Tender Gasglad!
25 mars 2009 · 13 Inlägg

tänkte precis fråna vilken dag som var bäst att åka på, Lördag eller Söndag haha
men jag antar att söndag är bättre, om man vill slippa bilköer och skit? smile

NooN1s
26 mars 2009 · 17 Inlägg

någon som vet om det kommer bli något bakom IKEA iår som det har varit dom senaste åren? Gick rykten om att det sitter bommar där på kvällarna?

gravityone Fixare
26 mars 2009 · 321 Inlägg

NooN1s skrev:
någon som vet om det kommer bli något bakom IKEA iår som det har varit dom senaste åren? Gick rykten om att det sitter bommar där på kvällarna?

Kommer med all säkerhet att vara någonstans i stan iaf. Sitter inga bommar på framsidan av ikea så där kommer nog sammlas mycket bilar på kvällen.

Lone Star Garage
Chevrolet Avalanche "Z71" (2005)
Nissan 300zx TT "Fairlady" (1991)
Biiatchen
28 mars 2009 · 367 Inlägg

wiiieee!! min corre fick vara med i outdoor klassen tongue så en svart bitch lär ni får se iaf tongue lördagen blir d big_smile

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.
_Wallis_
28 mars 2009 · 4 506 Inlägg

Biiatchen skrev:
wiiieee!! min corre fick vara med i outdoor klassen tongue så en svart bitch lär ni får se iaf tongue lördagen blir d big_smile

Grattis Ida!

Kan du andas kan du dö.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang