Koenigsegg nyckelring?

iTard
12 augusti 2009 · 15 Inlägg

GTI_Jocke skrev:
haha fan va volvo raggarna ska klaga på saab då. Båda märkena är väl 2 riktigt bra bilar? Sluta klaga så förbannat.

En vis man! håller med

Athlonx91
13 augusti 2009 · 68 Inlägg

Intressant ska saab köra koenigsegg i botten , som dem gjorde med GM,   snacka om ett märke som är som en sjukdom , det företaget konkurslägger allt i sin väg , skulle inte villja köpa upp skiten , även fast vissa av dem e rikigt fina bilar ,

Saab 9-5 "Aero" (2001)
Chevrolet Camaro "The Black Anger" (1968)
Muttley
13 augusti 2009 ·

lundan_89 skrev:
rullar en saab i växjö med en koenigsegg dekal på bagageluckan=) tror att den retar rätt många! hehe

Tror du verkligen den retar folk? jag hade skrattat ut tönten som kört runt med koenigsegg på en saab=). sjukt jävla roligt och se snorungar som sätter sådant mög på sina bilar.

Muttley
13 augusti 2009 ·

Athlonx91 skrev:
Intressant ska saab köra koenigsegg i botten , som dem gjorde med GM,   snacka om ett märke som är som en sjukdom , det företaget konkurslägger allt i sin väg , skulle inte villja köpa upp skiten , även fast vissa av dem e rikigt fina bilar ,

nu ska de nog inte diskuteras i denne tråden utan de finns en färdig tråd för det.

Muttley
13 augusti 2009 ·

GTI_Jocke skrev:
haha fan va volvo raggarna ska klaga på saab då. Båda märkena är väl 2 riktigt bra bilar? Sluta klaga så förbannat.

Eller om man vill kan man säga riktigt dåliga. smile.. Bilarna duger. vilket som. bara dem tar en frammåt, för inget gör att man drar direkt på smilbanden original ändå.

LeafBox Lat Perfektionist
13 augusti 2009 · 6 359 Inlägg

Jag skulle minsann tyckt att det var lite lustigt om jag såg en SAAB med Koeningsegg emblem/dekaler. Och då är lustigt menat på ett bra sätt. smile

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968
Mitsubishi Spacewagon "Driftbussen" (2004)
Audi Coupé Turbo "S1.5" (1990)
Lowtech
13 augusti 2009 · 12 Inlägg

Fjolleri på hög nivå skulle jag säga.
Möjligt om bilen i fråga skulle vara tillverkad efter att dom tog över saab, men det är fortf VÄLDIGT hög fjollerinivå.

Går ju knappast o sätter RS6 märken eller likande på min A3a..

Journeyman2
13 augusti 2009 · 373 Inlägg

Lowtech skrev:
Fjolleri på hög nivå skulle jag säga.
Möjligt om bilen i fråga skulle vara tillverkad efter att dom tog över saab, men det är fortf VÄLDIGT hög fjollerinivå.

Går ju knappast o sätter RS6 märken eller likande på min A3a..

Bra sakt;)

Men dessa dekaler är nog till för att folk ska bli upprörda eller irro el så!

Nä jag skulle ej heller sätta på ngn sån dekal..

/L

''Hugin-Hachiko''
tobbe91
13 augusti 2009 ·

Athlonx91 skrev:
Intressant ska saab köra koenigsegg i botten , som dem gjorde med GM,   snacka om ett märke som är som en sjukdom , det företaget konkurslägger allt i sin väg , skulle inte villja köpa upp skiten , även fast vissa av dem e rikigt fina bilar ,

dume fan..
du tror inte att det är GM som har kört saab i botten?

Karl-Bertil
13 augusti 2009 · 518 Inlägg

kan folk med volvo sätta dit en klibba i hela framrutan där det står racing så kan saab ägare sätta dit ett Koeningsegg märke. Har lika lite med dekalerna att göra oavsett märke.

Skulle själv absolut inte sätta dit nåt så barnsligt på nåt jag äger.

ställer man av en volvo 740 inför vintern är det nåt som inte klickar i ordentligt.
2-D Faderator
13 augusti 2009 · 637 Inlägg

Bara att du tog upp detta ämnet har redan retat många big_smile lätt att du ska sätta Koenigsegg dekaler på bilen big_smile

Senast redigerat av 2-D (13 augusti 2009)

Shaked but not störd.
Audi TT "2.0 TFSI Quattro" (2015)
Fr3ddan
13 augusti 2009 · 204 Inlägg

tobbe91 skrev:

Athlonx91 skrev:
Intressant ska saab köra koenigsegg i botten , som dem gjorde med GM,   snacka om ett märke som är som en sjukdom , det företaget konkurslägger allt i sin väg , skulle inte villja köpa upp skiten , även fast vissa av dem e rikigt fina bilar ,

dume fan..
du tror inte att det är GM som har kört saab i botten?

stämmer...min morfar jobbade på utveklings avdelningen i trollhättan å han e inte glad åt GM

AcesHigh666 The devil is a looser and he´s my bitch!
13 augusti 2009 · 1 948 Inlägg

Karl-Bertil skrev:
kan folk med volvo sätta dit en klibba i hela framrutan där det står racing så kan saab ägare sätta dit ett Koeningsegg märke. Har lika lite med dekalerna att göra oavsett märke.

Skulle själv absolut inte sätta dit nåt så barnsligt på nåt jag äger.

Det är inte riktigt samma sak... om man däremot skulle ha typ lamborgini i framrutan på en volvo. då blir det ungefär samma sak... även om de inte ägs av lamborgini så är det fortfarande lika löjligt som att sätta koenigsegg på en saab.

EDIT: eller kanske jag skulle sätta lamborgini på min golf smile dem ingår ju också i VAG tongue

Senast redigerat av AcesHigh666 (13 augusti 2009)

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.
Mazda MX-5 "Happy Go Lucky" (1992)
71W3
14 augusti 2009 · 4 Inlägg

AcesHigh666 skrev:

Karl-Bertil skrev:
kan folk med volvo sätta dit en klibba i hela framrutan där det står racing så kan saab ägare sätta dit ett Koeningsegg märke. Har lika lite med dekalerna att göra oavsett märke.

Skulle själv absolut inte sätta dit nåt så barnsligt på nåt jag äger.

Det är inte riktigt samma sak... om man däremot skulle ha typ lamborgini i framrutan på en volvo. då blir det ungefär samma sak... även om de inte ägs av lamborgini så är det fortfarande lika löjligt som att sätta koenigsegg på en saab.

EDIT: eller kanske jag skulle sätta lamborgini på min golf smile dem ingår ju också i VAG tongue

Tycker helt klart att du ska ha en stor Bugattidekal på din Golf! big_smile

- Oderint dum metuant.
joonte_ got stance?
14 augusti 2009 · 546 Inlägg

kom igen nu, Han vill ha en nyckelring för att retas med kompisar inte för att tro att han har en koeningsegg. Varför börjar ALLTID smutskastning så fort nån startar en saab tråd.

ontopic:
såg en sabb med en regskylt hållare där det sto: Gör som Koeningsegg, köp Saab
kanske skulle va nåt om du inte hittar en nyckelring.

夢の力
Honda Civic "EK3" (1998)
LeafBox Lat Perfektionist
14 augusti 2009 · 6 359 Inlägg

Hittade denna nyss.
http://www.garaget.org/?car=157813&image=1527846
Tyckte jag va kul iaf big_smile

Senast redigerat av LeafBox (14 augusti 2009)

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968
Audi Coupé Turbo "S1.5" (1990)
Mitsubishi Spacewagon "Driftbussen" (2004)
MaulinR Avstängd
14 augusti 2009 · 285 Inlägg

Det är ju som att sätta ett Ford emblem om man har en Volvo, bara för att dom äger Volvo?

Hockeyfrillan
14 augusti 2009 · 277 Inlägg

Athlonx91 skrev:
Intressant ska saab köra koenigsegg i botten , som dem gjorde med GM,   snacka om ett märke som är som en sjukdom , det företaget konkurslägger allt i sin väg , skulle inte villja köpa upp skiten , även fast vissa av dem e rikigt fina bilar ,

Det beror på att Saab alltid har styrts av ingenjörer och tekniker ist för entreprenörer som GM gjorde.Men vi vet ju hur det gick för Saab när GM tog över...

Why drive M-Power when you can drive Ecopower!
vw___tompa Avstängd
16 augusti 2009 · 386 Inlägg

lodiseN skrev:

vw___tompa skrev:
Men snälla nån!! Mycke ska man läsa innan man dör.. Ok det är väl kul för dom som gillar saab att företaget får leva vidare. Men jag såg ingen som satt på Opel märken på sina saabar när GM köpte saab, konstigt att man ska sätta på Koenigsegg´s märken nu bara för att dom tar över rodret. Ok till dina volvo älskande polare så ser det inte så ljust ut för volvo heller, det e ju inte direkt så att dom säljer bra.

Volvo har iof sålt mer än vad BMW AUDI vw och resterande har gjort detta året, men nu vet jag inte om det bara va kombi modellerna men mycke har dom sålt;) Saab däremot är det bara ner mot grunden det går förstår inte att det finns ett märke som heter Saab fortförande! Jävla skit bil

Det där tror jag inte på en sekund. Den dagen Volvo säljer fler bilar än BMW och vag då kan nog grisar flyga.

steifan DR!FTT3KN!K3R
16 augusti 2009 · 10 427 Inlägg

vw___tompa skrev:

lodiseN skrev:

vw___tompa skrev:
Men snälla nån!! Mycke ska man läsa innan man dör.. Ok det är väl kul för dom som gillar saab att företaget får leva vidare. Men jag såg ingen som satt på Opel märken på sina saabar när GM köpte saab, konstigt att man ska sätta på Koenigsegg´s märken nu bara för att dom tar över rodret. Ok till dina volvo älskande polare så ser det inte så ljust ut för volvo heller, det e ju inte direkt så att dom säljer bra.

Volvo har iof sålt mer än vad BMW AUDI vw och resterande har gjort detta året, men nu vet jag inte om det bara va kombi modellerna men mycke har dom sålt;) Saab däremot är det bara ner mot grunden det går förstår inte att det finns ett märke som heter Saab fortförande! Jävla skit bil

Det där tror jag inte på en sekund. Den dagen Volvo säljer fler bilar än BMW och vag då kan nog grisar flyga.

Tror han syftade på svenska marknaden bara.

I övrigt är Volvo knappast en dussinbil som de övriga märkena wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang