Eftersnack: Garaget On Tour 2008 (hela touren)

WeDo
29 juli 2008 · 3 390 Inlägg

Jaaa, alla deltagare och även ni som hängde på en bit samt kom på utställningarna... Vad tyckte ni om touren ?

Något som kunde förbättras OM det nu skulle hända något nästa år ?

Jag själv är GRYMT nöjd över veckan som var. Lärt känna jätte mycket trevligt folk som man hoppas att man kommer träffa fler gånger.

https://www1.garaget.org/gallery/archive/28005/414422_5iko6r.jpg
Liten del av Garaget on Tour... Såhär blir det efter 120 mil + varmt + öl smile Här syns Type_RR, Aublitzz, Connidja, Mr_singel, jonkan_85, Kimzza ....

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
chrizz Administratör
29 juli 2008 · 11 790 Inlägg

Tystnad innebär att alla är nöjda och glada smile

Näe, men det har varit tufft och mycket att göra om dagarna och kvällarna (med bilder som ska upp osv). Riktigt så glassigt som ni har det på bilden har inte jag haft det. Min lediga stund har varit i bilen mellan de olika stoppen, annars full rulle! Men jag klagar inte, det har varit skitskoj smile

Den där bilden är klockren förresten smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
weser bil intreserad anläggare
29 juli 2008 · 467 Inlägg

jag skriver upp mig för nästa år. verka som ni hade skit kul ju:D

Kimzza Riktiga män kör 5000HK
29 juli 2008 · 115 Inlägg

Har varit en kanon tour..... olééé, olé olé olé..... Ska sätta mig nu och föra över allt filmat matrial till datorn..... 

Förresten. för er som har Facebook finns en grupp för oss som deltog i touren. Både oss som körde hela vägen och er som kom och stälde ut på våra stopp...

http://www.facebook.com/groups/edit.php … 4975011306

Kolla in min SaaB FILM...
Och min tåg FILM 2008-03-07
2008-06-23 Nu är en liten FILM till klar :-D
BMW 316i compact "Battle Cat" (1995)
Mazda Rx-8 (2006)
Techno_Bass
29 juli 2008 · 71 Inlägg

Snacka om att man blir förvånad. Mina basar är ju med på första bilderna till eran tour smile.
Var mina polare som tvinga mig att basa lite innan vi skulle fara men jag skämdes mest för min bil var nog den risigaste + smutsigaste på hela stället. Men det verka inte folk bry sig om.

Ni verkar då ha haft det trevligt och var MKT fina bilar att titta på!

Ljudbyggaren.se
chrizz Administratör
29 juli 2008 · 11 790 Inlägg

Techno_Bass skrev:
Snacka om att man blir förvånad. Mina basar är ju med på första bilderna till eran tour smile.
Var mina polare som tvinga mig att basa lite innan vi skulle fara men jag skämdes mest för min bil var nog den risigaste + smutsigaste på hela stället. Men det verka inte folk bry sig om.

Ni verkar då ha haft det trevligt och var MKT fina bilar att titta på!

Jag fick tårar i ögonen (ej glädjetårar, utan snarare för att det fläktade och vibrerade så jävligt) när jag tog den där bilden wink

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Goodis Full gas spar tid! ;)
29 juli 2008 · 284 Inlägg

jag va i örebro! stälde dock inte ut för jag tyckte att de fanns så mycke andra fina bilar som platsade bättre.. men iaf! jag va riktigt nöjd efter dagen! va bland dom bästa träffarna jag vart på på länge! skön stämning! toppen!! big_smile

WeDo
29 juli 2008 · 3 390 Inlägg

Håll koll i denna tråd i början av nästa vecka.. Kommer ha med mig laptopen ner till västkusten för att göra klart Tour filmen.. Hör av mig när den är på G smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
ErikAxelsson
29 juli 2008 · 517 Inlägg

Ett underbart projekt. Var i jkpg o mötte upp, men är nästan fast vid att vara med hela touren nästa gång. Jag hade fruktansvärt kul det lilla jag var med ! smile

Westergren Large Cap
29 juli 2008 · 1 816 Inlägg

F*n att man missade när ni var i Gävle. sad Höll på att koppla ljud i polarens bil.

Kalle_Ponken
29 juli 2008 · 1 752 Inlägg

Det var ju fan att man var tvungen att hoppa av då! sad Men men hoppas på en ny tour nästa år, för då kan ni garranterat räkna med mig! big_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!
Nizzura Man blir ensam om man vill ha hela.
30 juli 2008 · 174 Inlägg

Vädermässigt går det nog inte att välja en bättre vecka? Satan i gatan vad varmt det var på avslutningen i Halmstad... Trevligt var det dock och en hel del folk smile

Åka kollektivt är, att åka med personer man inte vill umgås med,
på en tidpunkt som inte passar och till en plats man inte vill åka.
Nissan 350Z GT "Kuroi" (2006)
Dymek
30 juli 2008 · 393 Inlägg

Ja då får vell jag tacka för en skit kul vecka mä har inte haft roligare med byxsorna på nån gång..

(Ursäkta min stavning jag har Dyselexi)
http://www.vihardyslexi.se/
juliet
30 juli 2008 · 118 Inlägg

får också tacka för en sjukt fin tour!!!!!! riktigt stort tack till er som anordnade hela skiten! kan förstå hur mycket jobb det blev!! men ni har skött det svinbra!!!
några småsaker man kan förbättra till nästa år då:
lite mer ordnat med tvättmöjligheter och kanske el till dom som vill.
hade ju varit skoj om alla sov på samma camping men förstår att det inte gick för det fanns ju inte stugor på alla, men det är ju där sammanhållningen går igång.
annars tycker ja det va en riktigt skön tour!
tack så mycket igen!

Rock´N Roll
Connidja Beyond Godlike
30 juli 2008 · 146 Inlägg

Det var en riktigt rolig (och inte minst SOLIG) resa!

Avslutningen i Halmstad införlivade alla förväntingar. Synd bara att vi inte var fler som sov sista natten. Men men.

Värt att tänka på till nästa år:

* Möjlighet till vattenslang så folk kan tvätta bilarna. Det borde tas med i schemat. Även om vi löste det ypperligt i Norrköping wink

* I princip TVÅNG till att alla bor på samma camping. Är det en "tour" så är det. Eller? smile

* Lite mer stadscruising hade inte heller varit fel. Tyckte det var en trevlig avstickare in i Ljungby t.ex.

* Hmm, för tillfället kommer jag inte på mer! Men personligen hade jag velat haft bättre koll på vart campingarna låg. Hur man hittade tillbaka till dem o.s.v! Fast det är ju bara mitt eget fel att jag inte tog med mig en GPS smile

Dom säger det!
Tobbe87 Your Dream My Reality
30 juli 2008 · 219 Inlägg

Verkar som nästan alla har haft det underbart under touren nästa år (om det nu blir någon mer tour) så ska ja me=)

Hoppas att allt gick bra för er aka och lotta inget roligt alls ju=(

Ha det gott allesammans

Varje dag börjar med nya möjligheter!!
TYPE_RR
30 juli 2008 · 8 Inlägg

Kan bara ge dem som har anordnat det hela en stor jävla eloge! Ta mig fan sjukt rokig helg!! (anslöt i Sthlm)
Hoppas verkligen att det blir en tour nästa år också. Säger som Tobbe87, stackars aka och lotta för missödena, hoppas allt löser sig! Ännu en gång.. tack så mycket för en skit kul tour!!

Honda CIVIC TYPE R "SUMOPOWER" (2004)
Volvo_S40T
1 augusti 2008 · 18 Inlägg

jag får me tacka för en sjukt rolig vecka.

Mr_Redbull Evolution Garage
3 augusti 2008 · 478 Inlägg

hade flyt på första dagen (ons 23dje) och passerade en parkering på min väg upp till Uppsala fbv Ibiza.. o mötes av en parkering vid Ikea en himla massa goa bilar o människor sp jag o tjejen beslöt oss för att stanna till, fick ngra bilder dock hade folk börjat droppa av redan men men så blir det ibland.
Ser ut som ni haft en bra tour iaf big_smile

"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)
WeDo
4 augusti 2008 · 3 390 Inlägg

Kul att ni uppskattar touren... Och visst finns det saker som kan förbättras, det finns det alltid smile  Men för att vara första gången tycker jag det gick riktigt bra smile 

tackar själv alla för en kanon vecka smile


DVD´n är på G... bara lite strul som försenar det hela tongue

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang