Angel, ombyggnation av sunshine, honda civic ,custom body and paint

Angel_2009
27 januari 2009 · 162 Inlägg

Nu lägger jag ner denna tråden, ingen jävel som bryr sig ändå..
Så nu får ni väl nya er med jimmy istället..

Ha de gött

HenkeK
27 januari 2009 · 277 Inlägg

nej lägg inte ner tråden. kul o se att du gör ett kanon jobb. ska bli kul o se hur färdiga resultat kommer o se ut:)

Angel_2009
27 januari 2009 · 162 Inlägg

ja kommer fortsätta med tråden om ja får tillräkligt med feedback av er, kan berätta att det finns mycket som ska göras med bilen, den är anmäld till elmia så ja lär nog få ligga i om ja ska hinna klart.

*bygga klart baslådan
*framstolarna ska få nybyggda fästen
*baksätet ska kläs om
*ljudbygget ska kläs i skinn
*inredningen ska få sej en reäl omgång
*sänkas
*lackas om
*lackera och polera upp delar i motorrummet
*bygga om karossen så den blir riktigt clean
*18" fälgar

denna lista är väldigt kortfattadoch ja kommer uppdtera ofta med bilder osv om ja får lite feedback iaf.under dom sista uppdateringarna har ja inte fått det direkt tyvärr.

mvh louise

_fillan_ med lem
27 januari 2009 · 1 925 Inlägg

verkar bli en nice bil ! hoppas ni lägger igen bakluckan smile den kommer bli riktigt nice ! dock hade jag satt tätare nät i grillen, lite för stora hål där tycker jag, annars ser det riktigt bra ut ! coolt med en brud som bygger bil smile

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !
Angel_2009
27 januari 2009 · 162 Inlägg

Ja de blir nog att den läggs igen.. Vi får se vad tiden utvisar.. big_smile

Phaetoon
27 januari 2009 · 8 156 Inlägg

Det ser bra ut. Har du börjat titta på olika lack-nyanser?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Henke_hinken
28 januari 2009 · 312 Inlägg

Det är många som hotar att lägga ner sina trådar, men det är aldrig nån som gör det tongue
Tur att du inte gjorde det iaf smile

Det är bara att köra vidare å lägg upp mycket bilder, då kommer det mer kommentarer oxå ska du se. Det brukar inte bli kommentarbombning om man bara lägger ut en bild.

Rocke256
28 januari 2009 · 603 Inlägg

Tycker du ska hålla igång tråden. Men jag förstår dig. Man vill ju ha lite respons. Man lägger (minst) 1 timme på att fota och sedan (minst) en halvtimme för att leta bilder och ladda upp. Sedan får man EN komentar (om man har lite tur). tongue

Du verkar ha en del roliga planer. Hoppas ekonomin och intresset håller i sig smile

(BTW jag vet var alla komenterare gömmer sig! De har gömt sig under specifika forumdelar som heter bl.a. PaintworX och Adrian-styling wink )

Angel_2009
28 januari 2009 · 162 Inlägg

Nej, har inte haft tiden att kolla på lack än.. Men de kommer.. Så fort jag får se något så ska jag ta foto på dom jag tycker om.. big_smile Tänkte jag ska ta lite foto eller lägga upp ett par foton o fråga om ni kanske har några förslag på hur jag ska ha de.. :d kommer bilder ikväll så fort jag kommer hem igen..

Kicka Plugghäst med motorintresse
29 januari 2009 · 70 Inlägg

Klart du ska ha tråden kvar gumman. big_smile

Du är ju en av få tjejer som bygger. 

Kram Kicka

Dirigo // Jag styr
krutmats
29 januari 2009 · 1 892 Inlägg

Men Lobban, jag har totalt missat din tråd,  är hemskt ledsen för det :S
har du fått nått gjort idag?
Mvh/Mats

V40ThoppE Bilar, datorer och hundar
29 januari 2009 · 187 Inlägg

ser klockrent ut, följes med spänning

Angel_2009
29 januari 2009 · 162 Inlägg

hehe nä igår blev de inget.. men idag blir npg baslådan klar.. :d  de är lugnt mats.. :d men kul att du hitta hit big_smilebig_smile

Ina den kommer vara öppen:D De är lugnt big_smilebig_smile

Tackar V40ThoppE big_smilebig_smile

krutmats
29 januari 2009 · 1 892 Inlägg

VIlket fint bygge!! ojojoj!!  jo med aängeln..  3an är finast,  men om du ska ha etyt tema, kunde man köra på nr1  fast med motsatser eller vad man ska säga, två sidor av samma sak,  gör två olika änglar som har samma gamensamma nä
mnare. kanske låter långsökt, men en idé jag fick..
Ska rusa till jobbet nu,  Ha det bäst
Mvh/ Mats

Angel_2009
29 januari 2009 · 162 Inlägg

krutmats skrev:
VIlket fint bygge!! ojojoj!!  jo med aängeln..  3an är finast,  men om du ska ha etyt tema, kunde man köra på nr1  fast med motsatser eller vad man ska säga, två sidor av samma sak,  gör två olika änglar som har samma gamensamma nä
mnare. kanske låter långsökt, men en idé jag fick..
Ska rusa till jobbet nu,  Ha det bäst
Mvh/ Mats

De tycker jag låter super bra.. big_smile
Du har bra ideer mats.. big_smile
Jag får tänka mer på de.. tongue

Ha de bra på jobb :d

Kramar

Angel_2009
8 februari 2009 · 162 Inlägg

var ute idag och skotta "lite" snö..

https://www1.garaget.org/gallery/archive/88269/564730_vtrjht.jpg
innan skottning

https://www1.garaget.org/gallery/archive/88269/564732_fhx7w7.jpg
Så mycket snö har de kommit.. :s


https://www1.garaget.org/gallery/archive/88269/564733_mfmvky.jpg
Efter:D Då hade Angel fått vara igång o bli varm o go oxå.. big_smile

Ja de är inte mycket till världen men de är lite.. Kommer åka hem till skåne för att JOBBA.. big_smile och då får jimmy ta hand om min pärla..

// Lobban

sydstatare
9 februari 2009 · 900 Inlägg

intressant projekt. kommer kolla på elmia om du hinner te de men de gör du nog... lycka te iallafall...

De Måste Ha Vare Bättre Förr!!!
sir_daniel www.kudoz.se
9 februari 2009 · 3 802 Inlägg

spelar ju ingen roll om någon kommenterar det man lägger upp o uppdaterar, vill någon skriva något vettigt så är det bara skoj men inte ett måste.

Angel_2009
9 februari 2009 · 162 Inlägg

Har absolut inte sakt att de är ett måste.. Skulle bara vara roligt att någon skrev Fint eller Bra de räcker.. :p

Kenny-83 Företagare & YouTuber
9 februari 2009 · 1 940 Inlägg

Jag sopar min bil nästan varje dag och det är väääääldigt sällan en grannar eller liknande kommer ut och gapar stort och säger "wow va bra du sopa av bilen!". Du kan inte förvänta dig så mycket av nån bild där du visar hur du sopat av bilen smile

Vi vill se mer arbete/planering/skisser m.m wink

Men okej. Bra jobb med avsopningen, men du glömde lite i fälgarna så du får en klar 7:a i avsopningsbetyg ^_^

Stylingwebben.se | LED lampor
Länk till min YouTube kanal: DesireToInspire
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang