Basshunter - Båten Anna

Volvo_Mannen Volvoskadad
3 juni 2006 · 6 017 Inlägg

golfarn_nr1 skrev:
SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jävla bra låt!!!

hoppas du skojjar!

Jonas
onej84
3 juni 2006 · 1 854 Inlägg

Den låten är bra ju

fidde_x
3 juni 2006 · 1 Inlägg

Inte vet jag men brkar kolla & lyssna på folket på dansgolvet, för det är väl ändå de som man spelar för? Har jag fel?

MilleN
3 juni 2006 · 9 108 Inlägg

Alla sveriges DJs ska börja spela 'Asshunter - Det heter faktiskt B O T' istället tycker jag wink

Han gjorde en speciell extended version för DJs eftersom det var så många som ville köra den istället för basshunters skit!
http://100mbit.perrra.nu/Asshunter-Det_ … y_Mix).mp3



edit: Första gången jag hörde BOTEN Anna tyckte jag den var ball just pga att jag vet vad en bot är och fattar vad låten handlar om.. Om man tror att den handlar om en båt förstår jag att det är svårt att förstå låten över huvud taget tongue
Nu är den ju dock helt sönderspelad!

Senast redigerat av MilleN (3 juni 2006)

Phaetoon
3 juni 2006 · 8 156 Inlägg

MilleN skrev:
edit: Första gången jag hörde BOTEN Anna tyckte jag den var ball just pga att jag vet vad en bot är och fattar vad låten handlar om.. Om man tror att den handlar om en båt förstår jag att det är svårt att förstå låten över huvud taget tongue

Jag har faktiskt tänkt lite på det där. Jag tror att han (i musikvideon) medvetet åker omkring i sin trampbåt i kanalen för att förvirra en massa fjortis-tjejer...

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
golfarn_nr1 LicensRörSvetsare
3 juni 2006 · 1 290 Inlägg

volvo__mannen skrev:

golfarn_nr1 skrev:
SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jävla bra låt!!!

hoppas du skojjar!

Skojjar?????? SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ JÄVLA TOKGRYM LÅT!!!!

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...
Saab 9-3 SS "BSR" (2004)
Rohdin
3 juni 2006 ·

Den är redan sönderspelad men fortfarande bra....ingen som gillar Basshunter - Vi sitter i Ventrilo och spelar dOta   ???? jag tkr den e bra och definitivt inte sönderspelad...

Slovenian
4 juni 2006 · 482 Inlägg

MilleN skrev:
edit: Första gången jag hörde BOTEN Anna tyckte jag den var ball just pga att jag vet vad en bot är och fattar vad låten handlar om.. Om man tror att den handlar om en båt förstår jag att det är svårt att förstå låten över huvud taget tongue
Nu är den ju dock helt sönderspelad!

Mjo, själv så hörde man den första gången när man satt på en kines-restaurang och väntade på att polaren skulle få hemtagningsmaten tongue

Trodde att han sjöng båten anna, så blev sjukt jädra förvirrad på låten altså ^^

- Bromsa är ett tecken på svaghet -
BMW 323i (1997)
JoKKe Fortkörare
4 juni 2006 · 99 Inlägg

men kom igen o våga säga att visst fan svänger den...skiter fullständigt om det e en fjortis låt eller inte klockren partylåt i alla fall...ooo vi sitter i ventrilo o spelar dota e najs som fan osso

Senast redigerat av JoKKe (4 juni 2006)

Honda Civic Type-R -05
Invidia GT300
K&N Typhoon
Tega Yrkesförare
4 juni 2006 · 1 073 Inlägg

Haha säg va ni vill men jag diggar den hihihi:)

Johan_vunit
4 juni 2006 · 17 Inlägg

Founder skrev:
jag har jobbat som professionell Dj i 4 år på ett av Sveriges största uteställen (Swania) och jag skulle aldrig någonsin spela en sådan B-Techno låt på dansgolvet...



Hoppas inte att du menar Swania i Trollhättan för då ljuger du fett. (ett av sveriges största uteställen) big_smile

JoggaNr1
4 juni 2006 · 62 Inlägg

Lyssnar på Adam å Gry På morgonen han har ju fått den gjord för honom! Ännu grymmare! wink

MilleN
4 juni 2006 · 9 108 Inlägg

Phaetoon skrev:

MilleN skrev:
edit: Första gången jag hörde BOTEN Anna tyckte jag den var ball just pga att jag vet vad en bot är och fattar vad låten handlar om.. Om man tror att den handlar om en båt förstår jag att det är svårt att förstå låten över huvud taget tongue

Jag har faktiskt tänkt lite på det där. Jag tror att han (i musikvideon) medvetet åker omkring i sin trampbåt i kanalen för att förvirra en massa fjortis-tjejer...

mm av någon konstig anledning är det nog så... Synd att han medvetet gör bort sig så hårt. En sak kommer man aldrig ifrån och det är att basen i låten gör sig sjukt bra i bilen big_smile

onej84
4 juni 2006 · 1 854 Inlägg

Sönderspelad vart spelas den??

_AudiA6_ Tommy
4 juni 2006 · 84 Inlägg

JoKKe skrev:
men kom igen o våga säga att visst fan svänger den...skiter fullständigt om det e en fjortis låt eller inte klockren partylåt i alla fall...ooo vi sitter i ventrilo o spelar dota e najs som fan osso

haha håller med dig tongue fööör tung låt tongue och basen är ju inte att klaga på precis heller big_smile

Four Ring´s To Rule Them All !
SWK Lord
4 juni 2006 · 125 Inlägg

Det verkar som att många här tar åt sig som fan av att bli kallade fjortisar... Ett tecken på att man kanske bör växa upp nångång kanske??

Hatade låten första gången jag hörde den... Den gungar mer och mer för varje gång man hör den.

Kör snabbt, Spara tid!
http://www.garaget.org/?car=27316
H40GST
4 juni 2006 · 297 Inlägg

Basen i låten e inte så jävla bra ändå.

men låten e lite svängig :p

FWD drar bilen, RWD trycker på och Quattro bara sticker
MilleN
4 juni 2006 · 9 108 Inlägg

haha nu såg jag att Asshunter lagt upp en 'karaoke'version av den.. Nu kommer antagligen sveriges fjortisar göra egna versioner till höger o vänster wink

http://100mbit.perrra.nu/Asshunter-Det_ … ental).mp3

dG IT-Tekniker
4 juni 2006 · 144 Inlägg

Jag lyssnar mycket hellre på denna låten en "Hej Monika" skiten iaf..

puff
4 juni 2006 ·

Finns ju en parrodi på låten : Perrra - Det Heter Faktiskt B O T
/jag

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang