Basshunter - Båten Anna

widell1111 bira bira bira,bärs bärs bärs!
10 juni 2006 · 313 Inlägg

grym låt .... dock lite less på den .... den måste ju vara bra gammal känns som man haft den i över ett år :S

///Widell
Dj_funky
10 juni 2006 · 121 Inlägg

Den är gammal har en bror som sitter och spelar conter strike hela tiden och hör hört den från hans rum i flera månader

Zeraph
10 juni 2006 · 19 Inlägg

haha, hade inte hört den här låten förns idag. Den var la ganska skön, men tycker perrras parodi är bra mycket bättre.

alxalx fresh'n'clean
10 juni 2006 · 147 Inlägg

Det jag undrar är om det någonsin blivit något av en människa som lyssnar - och tycker att sådan musik (som "boten anna"-låten) är bra? Jag tvivlar faktiskt på det.

"Svenskt uppslagsord
sport|bil [²sp'år_t:bi:l Uttal] -bilen -bilar subst.
liten snabb bil (för nöjeskörning)"
Manne Jajjemen!
10 juni 2006 · 1 512 Inlägg

alxalx skrev:
Det jag undrar är om det någonsin blivit något av en människa som lyssnar - och tycker att sådan musik (som "boten anna"-låten) är bra? Jag tvivlar faktiskt på det.

vad menar du nu??

Är den inte låg vill ja inte ha den.
Cutting springs isn´t just for fun, its an addiction.
Rollin stoned Jenz
10 juni 2006 · 69 Inlägg

Manne skrev:

alxalx skrev:
Det jag undrar är om det någonsin blivit något av en människa som lyssnar - och tycker att sådan musik (som "boten anna"-låten) är bra? Jag tvivlar faktiskt på det.

vad menar du nu??

Dom spelade denna på vår studentfest, Honey i gbg. Tyvärr var man lite för full och tänkte inte så mycket på vad man gjorde. Har traumatiska minnen att man dansade till denna låten tongue

Jeep Grand cherokee -96 "Northern Wolf" 4,5" RE lift, NEV stealth bumper, MX6 shocks, Procomp ES2000, Superior axle Dana 30, ARB air locker, Danita 3000, T-max 9000, 35"x12.5 Cooper STT
alxalx fresh'n'clean
10 juni 2006 · 147 Inlägg

Manne skrev:

alxalx skrev:
Det jag undrar är om det någonsin blivit något av en människa som lyssnar - och tycker att sådan musik (som "boten anna"-låten) är bra? Jag tvivlar faktiskt på det.

vad menar du nu??

Jag har givetvis inga som helst belägg för det där, och jag är inte heller direkt allvarlig.. Men de personer som man ser åkandes förbi med sådan musik pumpande så hela skrothögen till bil rasslar ser inte speciellt klyftiga ut, inte heller de som har musiken i hörlurarna på busshållsplatserna så att det hörs över gatan ger intrycket av att vara några stjärnor.
Sen att jag tycker att techno/trance osv är ganska hjärndött och inte hör hemma någon annanstanns än på klubbar (där går det faktiskt an) är min högst personliga åsikt.
De som går på festivaler i holland och tar E har iaf en ursäkt till att åtnjuta skiten.

Rollin Stoned: som vi alla vet så är alkohol en ursäkt till (nästan) allt, så det är ingen fara  :)

Senast redigerat av alxalx (10 juni 2006)

"Svenskt uppslagsord
sport|bil [²sp'år_t:bi:l Uttal] -bilen -bilar subst.
liten snabb bil (för nöjeskörning)"
loudness
10 juni 2006 · 4 554 Inlägg

kan faktiskt berätta att dom spelade asshunters på krogen igår en hel del...

GrebyAxel
11 juni 2006 · 524 Inlägg

Älskar bara låten,,, asgo å dansa till inne på uteställerna ju smile Alla blir ju bokstavligen i extas när den spelas ju tongue

Phalle Datornörd
11 juni 2006 · 123 Inlägg

Var enda studentflak i Eskilstuna och Västerås spelade den låten smile

Gladen
11 juni 2006 · 311 Inlägg

världens sämsta fjortislåt hitills..... sad

Kristian Glad
Honda CRX ED9 '90
Mugen - DC Sport - VIS Racing - Blox - Buddy Club - WedsSport - 5Zigen - Recaro - GUSS
response Studerande
11 juni 2006 · 463 Inlägg

Dom spelade den tre gånger på utestället dit alla studenter drog i fredags, så för mig kommer det säkert väckas en massa goa minnen när jag hör den senare i livet smile

Tjejkompis: Alltså fälgar, visst är det dom där grejerna i mitten av hjulen?
Jag: Jaa...
Tjejkompis: Varför ska man ha så stora såna?
Volvo_racing_no1 streetracer
11 juni 2006 · 398 Inlägg

visst den e la bra.. men hörde den konstant i en timme igår då va den inte lika bra längre hehe..

Phaetoon
11 juni 2006 · 8 156 Inlägg

Volvo_racing_no1 skrev:
visst den e la bra.. men hörde den konstant i en timme igår då va den inte lika bra längre hehe..

...och du lever fortfarande? Rena rama musiktortyren ju.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Ena Colaberoende
11 juni 2006 · 1 219 Inlägg

Det är bra tryck i låten men jag gillar den inte... Den är ganska sorglig.
Spelade i 14 år förut och jag bojkottade många stora hittar också (Macarena, Grease Medleyt m.m).

Tyvärr så får man nog stå ut med denna över sommaren.

Tycker Bossen Adam på Mix Megapol är roligare att höra på.

/Ena

Burken Utanlem
11 juni 2006 · 895 Inlägg

hörde den i varenda hörn på senaste bilträffen big_smile

Ford Galaxie 500 XL "460" (1964)
Eureka
11 juni 2006 · 23 Inlägg

snacka inte skit om min kompis!

men jag erkänner bra är den inte smile

Senast redigerat av Eureka (15 juni 2006)

Audi S5 4,2 V8 "S5 V8" (2011)
-K-
12 juni 2006 · 88 Inlägg

Ena skrev:
Tycker Bossen Adam på Mix Megapol är roligare att höra på.

Den här?

http://media.putfile.com/Basshunter---Boten-Adam

Hahaha smile

BMW 320i F31 M-sport "LCI RWD" (2019)
Dj_Aleks
12 juni 2006 · 111 Inlägg

Jösses...ja säger då det...folk borde lyssna mer på Gielen, Tiestó, Paul Van Dyk, Armin Van Buuren o dom andra killarna som faktiskt har något att komma med...där har ni RIKTIG musik!
Jobbar även jag som Dj och de tar fan i att spela skiten, usch!

Audi A4 1.8T - Black Pearl
Power is nothing without control
Bildator.se - Ultimate Styling - AleksPhoto
AK86
12 juni 2006 · 250 Inlägg

har nån sätt musikvideon när han dansar på trampbåten...lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol ...LÖJLIGASTE SKITEN JAG NÅGONSIN SÄTT OCH HÖRT! usch! JÄVLA DATANÖRDSNISSAR SOM SITTER VID EN DATA O GÖR LÅTAR....KAN INTE KALLA DET KREATIVITET...DET ÄR OMÖJLIGT! MUSIK ÄR NÄR MAN SPELAR INSTRUMENTEN SJÄLV! PUNKT SLUT!  lol lol lol

______________________________________________________
Subaru Impreza / Fiat Coupe 20VT / Volvo S80 T6 / Seat Leon Tsi
______________________________________________________
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang