Eftersnack: Utställning i Söderhamn den 24/4-2010

bmx
24 april 2010 · 7 100 Inlägg

jöös!

bra träff.fint väder och fina bilar smile
synd bara på party tältet som flög iväg sad

släng upp bilder!!bilder kommer senare ifrån mej tongue

och ett  tack till lego och pure som gjorde detta:)

Senast redigerat av bmx (24 april 2010)

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Perzzon90
24 april 2010 · 341 Inlägg

Riktigt fint väder och som sagt tråkigt att tältet flög iväg, stod alldeles bredvid den bilen när tältet kom så tur att man inte fick det över sig. Fick "bara" glasrutan på benet :S En jäkla tur i oturen att ingen blev träffad av tältet.

Lite bilder från dagen inte de bästa men de syns vad det är för bilar iaf wink

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … cat=102549

Senast redigerat av Perzzon90 (24 april 2010)

Snke Herr Klåfinger
24 april 2010 · 214 Inlägg

Var det bara jag som missade när tältet for runt i luften ? Hur kan missa något sånt :S
Synd på bilarna och hoppas att det reder sig hmm

"Alkohol löser inga problem, men det gör inte mjölk heller."
OphanWitehall
24 april 2010 · 1 335 Inlägg

Snke skrev:
Var det bara jag som missade när tältet for runt i luften ? Hur kan missa något sånt :S
Synd på bilarna och hoppas att det reder sig hmm

Nej jag missa det också, satt på sibylla å mummsa köttbulle meal då jag tongue
Jävla klantigt av tält ägaren att inte förankra det rejält i marken!

grindborg1
24 april 2010 · 326 Inlägg

jag missade då inte tältet. såg när de lyfte och flög över min bil, lite läskigt va de iaf och skrek jävlar. men fin dag vart de iaf, synd jag tvättade min bil igår sad trodde "skitigast bil" klassen skulle ha stylade bilar som va ner kladdade så jag tvättade min tongue

Volvo 740 turbo "nya drift bilen" (1987)
Volkswagen typ1 "Ratlook Hoodride" (1962)
Volvo 745 turbo "nu lever den igen" (1988)
fwikstr_m Svensk Mästare ESPL 25 (2008)
24 april 2010 · 9 Inlägg

ja en mycket trevlig dag big_smile men nu blir det reparera skadorna. ;D

-:May the Sound be whit you:-
...........Wikström...................
Volkswagen Golf "Akindan" (2007)
gamlingen
24 april 2010 · 5 198 Inlägg

vårdslöshet och inte förankra tältet säkert. blir väl en dyr saga för tältägaren

Perzzon90
24 april 2010 · 341 Inlägg

fwikstr_m skrev:
ja en mycket trevlig dag big_smile men nu blir det reparera skadorna. ;D

Klart du ska ha lite att göra också eller hur? wink haha

debren
24 april 2010 · 57 Inlägg

Ingen som fotade nåt?

Mvh Fredde
Westergren Large Cap
24 april 2010 · 1 816 Inlägg

Var riktigt trevligt! Fotade lite med systemkameran, på tältfärden också. Dock fattar jag inte hur man laddar upp bilder här.

Norde fotointresserad
24 april 2010 · 2 307 Inlägg

Westergren skrev:
Var riktigt trevligt! Fotade lite med systemkameran, på tältfärden också. Dock fattar jag inte hur man laddar upp bilder här.

Har du bilderna uppladdade någonstans redan nu? Isf så kopierar du bildadressen och lägger till imgtaggar. [img]här har du länkadressen[/img] då visas bilden direkt här i tråden.

Har du inte bilderna uppladdade någonstans så gå in på din sida här på gorg, välj "galleri & projekt" - evenemang - skapa ny kategori. Sen är det bara att ladda upp bilderna i ditt galleri. När de väl ligger i ditt galleri och du kollar på bild för bild så finns det en ruta till höger om bilden med en adress som du ska kopiera för att länka bilderna direkt i den här tråden...

Se så, skynda på! Jag vill se vad jag missade! tongue

Perzzon90
24 april 2010 · 341 Inlägg

Har lagt upp lite bilder nu inte de bästa bilderna men de syns vad de är för bilar iaf wink

Snke Herr Klåfinger
24 april 2010 · 214 Inlägg

Nån som såg vem det var som roade sig med att göra cirklar å rita på min huv ? ska tvätta av den imorrn och hoppas att det inte finns runda repmärken sad

"Alkohol löser inga problem, men det gör inte mjölk heller."
S-Severin
24 april 2010 · 32 Inlägg

fwikstr_m skrev:
ja en mycket trevlig dag big_smile men nu blir det reparera skadorna. ;D

Tycker synd om er som fick bilarna skadade, ni lägger ner mycke tid och pengar åsså händer det en sån här jävla grej..

Tänkte direkt när jag såg tältet lyfta, vilken flopp träffen blir och den kommer göra stor skada,stackars bilägarna.

Favoritskådespelare Patrick Swayze. Du tog min favorit
hårdrockare, Dio. Du tog en av mina favoritsångare, Michael Jackson.
Så nu vill jag bara... Du ska veta.....att min favoritpolitiker är
Fredrik Reinfeldt... AMEN
S-Severin
24 april 2010 · 32 Inlägg

Snke skrev:
Nån som såg vem det var som roade sig med att göra cirklar å rita på min huv ? ska tvätta av den imorrn och hoppas att det inte finns runda repmärken sad

Fan, blir förbannad när jag läser sånt här, va ner med min 3-åriga dotter och när jag bar henne och kollade på bilarna så va jag livrädd att hennes skor skulle komma åt lacken på bilarna och när man ser allt folk som hänger runt bilarna med deras jackor och sånt så finns ju risken att bilarna kan få repor.

Snygga bilar fanns det där iaf

Favoritskådespelare Patrick Swayze. Du tog min favorit
hårdrockare, Dio. Du tog en av mina favoritsångare, Michael Jackson.
Så nu vill jag bara... Du ska veta.....att min favoritpolitiker är
Fredrik Reinfeldt... AMEN
Norde fotointresserad
24 april 2010 · 2 307 Inlägg

Perzzon90 skrev:
Har lagt upp lite bilder nu inte de bästa bilderna men de syns vad de är för bilar iaf wink

Ajajaj! Bilderna efter tältflygturen där så inte alls roliga ut! Synd om er som var med om det =/

Inga uppgifter på vilka som plockade hem priserna i de olika klasserna förresten?

Perzzon90
24 april 2010 · 341 Inlägg

Norde skrev:

Perzzon90 skrev:
Har lagt upp lite bilder nu inte de bästa bilderna men de syns vad de är för bilar iaf wink

Ajajaj! Bilderna efter tältflygturen där så inte alls roliga ut! Synd om er som var med om det =/

Inga uppgifter på vilka som plockade hem priserna i de olika klasserna förresten?

Röda cossien som jag har bild på motorutrymmet fick pris för bästa puts
Audin med den stora grillen fick för bästa multimedia
Collins 850:in (S70) fick people choise och bästa inredning
Audin som fick bakrutan inslagen fick pris för "skitigasat" bil pga av skadorna efter tältet då ingen skitig bil va där
En epa som fick nått pris kommer inte ihåg vilket

Kommer garanterat att komma upp alla vinnare inom kort smile

Det är de jag kan i huvudet.

Va en jäkla "tur" i oturen att ingen blev träffad av tältet jag stod ca 1.5 m från där det slog ner och fick massa glassplitter i fickan och luvan på tröja :S

Senast redigerat av Perzzon90 (24 april 2010)

OphanWitehall
24 april 2010 · 1 335 Inlägg

S-Severin skrev:

Snke skrev:
Nån som såg vem det var som roade sig med att göra cirklar å rita på min huv ? ska tvätta av den imorrn och hoppas att det inte finns runda repmärken sad

Fan, blir förbannad när jag läser sånt här, va ner med min 3-åriga dotter och när jag bar henne och kollade på bilarna så va jag livrädd att hennes skor skulle komma åt lacken på bilarna och när man ser allt folk som hänger runt bilarna med deras jackor och sånt så finns ju risken att bilarna kan få repor.

Snygga bilar fanns det där iaf

Värsta som finns är folk som går å stryker sig mot bilarna! Hatar sånt och alla jävla snorungar som springer runt å tar på bilarna med sina små hemska flottiga händer. *blir galen* tongue Skulle gärna haft staket runt min bil, hämta den från lackfirman i måndags så det va premiär i Söderhamn för min bil big_smile

Rickard76
24 april 2010 · 32 Inlägg

Vill tacka arrangörerna för en jättetrevlig dag i Söderhamn.
Synd som sagt om det flygande tältet, tur att ingen människa blev skadad, för bilar går alltid att laga, men det är inge roligt att få bilen förstörd heller.
Min bil blev också drabbad av några snorungar som drog handen över hela huven, så nu är det fina repor där, man blir så trött.

Hoppas det blir en träff nästa år också, på återseende då!

BMW M3 (1988)
Saab 9-3 2.0 Biopower Vector "Bruksbilen" (2008)
BMW 320i (1990)
S-Severin
24 april 2010 · 32 Inlägg

Japp, jag håller med dig.

Jag håller koll på mina egna ungar för jag vet hur mycke jag hatar när andra ungar är närheten av min bil.

Favoritskådespelare Patrick Swayze. Du tog min favorit
hårdrockare, Dio. Du tog en av mina favoritsångare, Michael Jackson.
Så nu vill jag bara... Du ska veta.....att min favoritpolitiker är
Fredrik Reinfeldt... AMEN
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang