Inför: STREET CARS FEST - söndag 8 augusti GÄVLE

Jensi
21 juli 2010 · 394 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/12324/967387_hxm23z.jpg

Söndag den 8 augusti arrangerar vi årets nittonde BILTRÄFFSTREET CARS FEST TOUR 2010.
Kom och upplev en trevlig dag tillsammans med sköna människor och häftiga bilar.

Datum  Söndag den 8 augusti 2010
Ort  GÄVLE
Plats  Valbo Köpcentrum (vid Mekonomen)
Adress  Valbo köpcentrum/Valbovägen
Öppet  12.00-16.00
Entré  Fri entré för publik och för bilar som vill medverka på träffen.
Utställningen  Deltagaravgift: 80 kronor (inkl. tvätt, infoskylt, ström, domarbedömning m.m)
Ytterligare info  Plats- och vägbeskrivning, anmälan till utställningen m.m. Street Cars Fest hemsida

Alla bilar är välkomna till träffen. ORIGINALARE, CUSTOMBILAR, RODDAR, MUSKELBILAR, GATBILAR, RACE- och SPORTBILAR. På träffen ordnar vi en utställning som det är frivilligt att vara med på, men det är absolut inget krav - du är lika välkommen ändå. Kom och träffa massor av människor som delar ditt intresse. Kom och var med på träffen och möt likasinnade och låt dig inspireras av alla fina bilbyggen. Vill du vara med i utställningen så anmäler du dig på hemsidan (länken ovan), eller chansar och anmäler dig på plats.

Priser delas ut till: Ten Outstanding Cars, Special Award, People's Choice och Best In Show.

Tvätt och inskrivning (bilutställningen)  från klockan 10.00
Prisutdelning (bilutställningen) ca klockan 15.30

VÄLKOMMEN! /SCF CREW

Senast redigerat av Jensi (2 augusti 2010)

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
ChriZtoffer GAS democar 2018!
22 juli 2010 · 8 744 Inlägg

Låter trevligt! smile Står med i min kalender iaf. Finns det möjlighet till ström även om man bara tänker stå på själva träffen?

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!
lilla_tingeling Inte riktigt normal!!!
22 juli 2010 · 271 Inlägg

Då ska vi anmäla OPC´n. big_smile

// Lelle

Döden knackade mig på axeln. Men jag räckte honom långfingret... Jag är inte klar med livet än!
Goldfinger_86
23 juli 2010 · 91 Inlägg

låter verkligen frestande!smile

Saab 9-5 2.0t "Aggressiv" (1998)
Larzzon
24 juli 2010 · 24 Inlägg

Ska försöka få dit ett gäng TeamDuja bilar smile
www.Teamduja.se

Chevrolet Corvette C5 "TeamDuja" (2000)
Ford Mustang GT "Mammas bil" (2005)
Jensi
26 juli 2010 · 394 Inlägg

Larzzon skrev:
Ska försöka få dit ett gäng TeamDuja bilar smile
www.Teamduja.se

Låter mycket bra! Välkomna.

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
Snke Herr Klåfinger
28 juli 2010 · 214 Inlägg

Kikar nog upp i kommande bilen..

"Alkohol löser inga problem, men det gör inte mjölk heller."
TyraX
28 juli 2010 · 526 Inlägg

Såååja big_smile Nu är Audin anmäld å klar big_smile

Audi A4 1.8T "LostBoy" (1996)
Rabble
28 juli 2010 · 28 Inlägg

Låter inte helt fel. Kikar nog förbi med c32an .

Mercedes 300E 24v W124 "Sweetblack" (1990)
Dodge ram 1500 5,9 "Magnum" (2001)
Jensi
28 juli 2010 · 394 Inlägg

Vi vill se ännu fler anmälningar till utställningen. Kom igen nu, Gävle... Alla är välkomna!

Ytterligare info  Plats- och vägbeskrivning, anmälan till utställningen m.m. Street Cars Fest hemsida

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
WooDMaN WooDMaN´s Buller golf :)
28 juli 2010 · 1 834 Inlägg

Sisådär... Då var golfen anmäld smile

Bilder från träffar. WooDMaNś foto
Sponsorer |MDS ||Bollnäs bilvård |
ChriZtoffer GAS democar 2018!
29 juli 2010 · 8 744 Inlägg

Blir det nån ljudtävling där förresten och om det blir, måste man då vara med i utställningen också för att få vara med i ljudtävlingen?

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!
TyraX
29 juli 2010 · 526 Inlägg

hur många är det anmälda nu?? smile

Audi A4 1.8T "LostBoy" (1996)
bmx
29 juli 2010 · 7 100 Inlägg

kommer ner med mazdan smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Jensi
30 juli 2010 · 394 Inlägg

Kom igen nu ALLA, snart bara en vecka kvar. Vi vill se ännu fler bilar i utställningen, och uppskattar all hjälp att sprida info om träffen till klubbar och entusiaster i och runt Gävle.

Man måste inte vara med i själva utställningsmomentet om man inte vill. Man kan komma till träffen och bara hänga där en stund och sedan åka, om man hellre vill det.

Men om det ska bli Gävle igen, till ett kommande år, så MÅSTE det bli bra uppslutning nästa söndag.... Tack för ordet,

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
ChriZtoffer GAS democar 2018!
30 juli 2010 · 8 744 Inlägg

Tar väl min fråga igen då eftersom den tydligen missades förra gången... Om man vill komma dit och vara med på ljudtävlingen (om det blir någon sådan?) måste man då även vara med i utställningen? Jag ska helt klart komma dit men känner inte att jag har nåt att ställa ut men skulle gärna vara med i ljudtävlingen.

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!
Jensi
30 juli 2010 · 394 Inlägg

ChriZtoffer skrev:
Tar väl min fråga igen då eftersom den tydligen missades förra gången... Om man vill komma dit och vara med på ljudtävlingen (om det blir någon sådan?) måste man då även vara med i utställningen? Jag ska helt klart komma dit men känner inte att jag har nåt att ställa ut men skulle gärna vara med i ljudtävlingen.

Det är inget tvång att vara med i utställningen. Är osäker om det blir någon ljudtävling, dock. Ska stämma av med ansvariga i helgen.

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
bushmyra
1 augusti 2010 · 782 Inlägg

anmäld men jag klicka på "fel" knapp den för företag... måste jag fylla i en ny? det är  nissen jag tänkt komma med.

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=171602
Mitt 1500 kronors tangent bord har liteproblem att göra mellanslag..
Volvo 745 "Epan" (1990)
Audi A4 avant TS 1.8t "Stereobilen" (2004)
Tiaan
1 augusti 2010 · 20 Inlägg

Så, då var man anmäld. hoppas min bil duger smile små arbeten utförs för fullt här hemma

Honda Prelude "4wALB EX" (1986)
bmx
1 augusti 2010 · 7 100 Inlägg

måste man anmäla sej till "träffen"?

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang