Inför: STREET CARS FEST - söndag 8 augusti GÄVLE

NETTAN Girls go fast
1 augusti 2010 · 893 Inlägg

Jag kommer, men tänkte bara kolla. smile

Japsdämpare på en volvo är som stegrande älgdekaler på en Japsbil.
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=117874
Honda Civic Coupè "Angel Dust" (1994)
jankarl
1 augusti 2010 · 138 Inlägg

Jensi skrev:
http://www1.garaget.org/gallery/archive/12324/967387_hxm23z.jpg

Söndag den 8 juli arrangerar vi årets nittonde BILTRÄFFSTREET CARS FEST TOUR 2010.
Kom och upplev en trevlig dag tillsammans med sköna människor och häftiga bilar.

Datum  Söndag den 8 juli 2010
Ort  GÄVLE
Plats  Valbo Köpcentrum (vid Mekonomen)
Adress  Valbo köpcentrum/Valbovägen
Öppet  12.00-16.00
Entré  Fri entré för publik och för bilar som vill medverka på träffen.
Utställningen  Deltagaravgift: 80 kronor (inkl. tvätt, infoskylt, ström, domarbedömning m.m)
Ytterligare info  Plats- och vägbeskrivning, anmälan till utställningen m.m. Street Cars Fest hemsida

Alla bilar är välkomna till träffen. ORIGINALARE, CUSTOMBILAR, RODDAR, MUSKELBILAR, GATBILAR, RACE- och SPORTBILAR. På träffen ordnar vi en utställning som det är frivilligt att vara med på, men det är absolut inget krav - du är lika välkommen ändå. Kom och träffa massor av människor som delar ditt intresse. Kom och var med på träffen och möt likasinnade och låt dig inspireras av alla fina bilbyggen. Vill du vara med i utställningen så anmäler du dig på hemsidan (länken ovan), eller chansar och anmäler dig på plats.

Priser delas ut till: Ten Outstanding Cars, Special Award, People's Choice och Best In Show.

Tvätt och inskrivning (bilutställningen)  från klockan 10.00
Prisutdelning (bilutställningen) ca klockan 15.30

VÄLKOMMEN! /SCF CREW

8 augusti ska det väl ändå stå??..smile

jankarl
1 augusti 2010 · 138 Inlägg

Dyker nog upp och tittar runt lite...

Oceanmist Emelie Hallberg
1 augusti 2010 · 829 Inlägg

Åker dit med 740in smile

Jensi
2 augusti 2010 · 394 Inlägg

jankarl skrev:

Jensi skrev:
http://www1.garaget.org/gallery/archive/12324/967387_hxm23z.jpg

Söndag den 8 juli arrangerar vi årets nittonde BILTRÄFFSTREET CARS FEST TOUR 2010.
Kom och upplev en trevlig dag tillsammans med sköna människor och häftiga bilar.

Datum  Söndag den 8 juli 2010
Ort  GÄVLE
Plats  Valbo Köpcentrum (vid Mekonomen)
Adress  Valbo köpcentrum/Valbovägen
Öppet  12.00-16.00
Entré  Fri entré för publik och för bilar som vill medverka på träffen.
Utställningen  Deltagaravgift: 80 kronor (inkl. tvätt, infoskylt, ström, domarbedömning m.m)
Ytterligare info  Plats- och vägbeskrivning, anmälan till utställningen m.m. Street Cars Fest hemsida

Alla bilar är välkomna till träffen. ORIGINALARE, CUSTOMBILAR, RODDAR, MUSKELBILAR, GATBILAR, RACE- och SPORTBILAR. På träffen ordnar vi en utställning som det är frivilligt att vara med på, men det är absolut inget krav - du är lika välkommen ändå. Kom och träffa massor av människor som delar ditt intresse. Kom och var med på träffen och möt likasinnade och låt dig inspireras av alla fina bilbyggen. Vill du vara med i utställningen så anmäler du dig på hemsidan (länken ovan), eller chansar och anmäler dig på plats.

Priser delas ut till: Ten Outstanding Cars, Special Award, People's Choice och Best In Show.

Tvätt och inskrivning (bilutställningen)  från klockan 10.00
Prisutdelning (bilutställningen) ca klockan 15.30

VÄLKOMMEN! /SCF CREW

8 augusti ska det väl ändå stå??..smile

YES, SIR! Ändrar pronto. big_smile

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
--JoNaS--
2 augusti 2010 · 155 Inlägg

Blir det någon ljudtävling?

Jensi
2 augusti 2010 · 394 Inlägg

--JoNaS-- skrev:
Blir det någon ljudtävling?

Talade med ansvariga, igår i Linköping. Vi skulle höras på tisdag-onsdag. Det var oklart om någon kunde hålla i det i Sundsvall och Gävle. Så vi får höras i mitten av veckan om detta. Just nu, vet jag inte.

Senast redigerat av Jensi (2 augusti 2010)

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
lilla_tingeling Inte riktigt normal!!!
2 augusti 2010 · 271 Inlägg

Jensi...Fixar du fint väder på söndag oxå? smile

// Lelle

Döden knackade mig på axeln. Men jag räckte honom långfingret... Jag är inte klar med livet än!
Jensi
2 augusti 2010 · 394 Inlägg

lilla_tingeling skrev:
Jensi...Fixar du fint väder på söndag oxå? smile

// Lelle

Hmmm, jag återkommer med mitt definitiva svar i mitten av veckan... idag ser prognosen mindre bra ut, men det är för långt bort ännu för att ge mer hållbara utfästelser. Så idag är svaret: JAAA!

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
--JoNaS--
4 augusti 2010 · 155 Inlägg

Jensi skrev:

--JoNaS-- skrev:
Blir det någon ljudtävling?

Talade med ansvariga, igår i Linköping. Vi skulle höras på tisdag-onsdag. Det var oklart om någon kunde hålla i det i Sundsvall och Gävle. Så vi får höras i mitten av veckan om detta. Just nu, vet jag inte.

Något nytt om detta?

Jensi
5 augusti 2010 · 394 Inlägg

Nix. Inget nytt om ev. billjudtävling. Inte vi som ordnar, så vi har ingen möjlighet att påverka huruvida det blir eller inte blir. Men jag har ställt frågan vidare. Vi själva fokuserar på träffen. När jag vet något, så meddelar jag det här (hör du ingenting, så blir det förmodligen ingen billjudtävling...).

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
BrodiN_91
5 augusti 2010 · 77 Inlägg

Kommer och kikar! Tyvärr har jag ingen bil färdig till utställningen:(

Volvo 945 Turbo "HGV Performance" (1994)
--JoNaS--
5 augusti 2010 · 155 Inlägg

--JoNaS-- skrev:

Jensi skrev:

--JoNaS-- skrev:
Blir det någon ljudtävling?

Talade med ansvariga, igår i Linköping. Vi skulle höras på tisdag-onsdag. Det var oklart om någon kunde hålla i det i Sundsvall och Gävle. Så vi får höras i mitten av veckan om detta. Just nu, vet jag inte.

Något nytt om detta?

Ok, få se om jag dyker upp iaf och ställer ut.

Jensi
6 augusti 2010 · 394 Inlägg

Nu lämnar vi Stockholm och kör mot (först Sundsvall, sen) Gävle. Vi hoppas få träffa mycket folk och se massor av bilar på söndagens träff i Valbo. Vi ses!

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
Guldiis Herr blyfot å dunka dunka
6 augusti 2010 · 91 Inlägg

ja man kanske skulle ta en sväng förbi å kika smile

Det ska skrapa
NETTAN Girls go fast
6 augusti 2010 · 893 Inlägg

Falu/Borlänge/övriga som åker mot Gävle!! Ska vi dra ihop någon typ "karvan" till Gävle? Mitt lokalsinne är int de bästa...  hmm

var, när på söndag?

Japsdämpare på en volvo är som stegrande älgdekaler på en Japsbil.
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=117874
Honda Civic Coupè "Angel Dust" (1994)
Guldiis Herr blyfot å dunka dunka
6 augusti 2010 · 91 Inlägg

NETTAN skrev:
Falu/Borlänge/övriga som åker mot Gävle!! Ska vi dra ihop någon typ "karvan" till Gävle? Mitt lokalsinne är int de bästa...  hmm

var, när på söndag?

inge svårt alls å hitta dit. följ riks80 till du ser valbo köpcentrum 1 mil innan gävle.

där har du karta om du inte skulle få tag på nån som kan vägen smile
http://kartor.eniro.se/m/IIdnM

Datum  Söndag den 8 juli 2010
Ort  GÄVLE
Plats  Valbo Köpcentrum (vid Mekonomen)
Adress  Valbo köpcentrum/Valbovägen
Öppet  12.00-16.00

Står i första inlägget smile

Senast redigerat av Guldiis (6 augusti 2010)

Det ska skrapa
NETTAN Girls go fast
6 augusti 2010 · 893 Inlägg

Guldiis skrev:

NETTAN skrev:
Falu/Borlänge/övriga som åker mot Gävle!! Ska vi dra ihop någon typ "karvan" till Gävle? Mitt lokalsinne är int de bästa...  hmm

var, när på söndag?

inge svårt alls å hitta dit. följ riks80 till du ser valbo köpcentrum 1 mil innan gävle.

där har du karta om du inte skulle få tag på nån som kan vägen smile
http://kartor.eniro.se/m/IIdnM

Datum  Söndag den 8 juli 2010
Ort  GÄVLE
Plats  Valbo Köpcentrum (vid Mekonomen)
Adress  Valbo köpcentrum/Valbovägen
Öppet  12.00-16.00

Står i första inlägget smile

Till Valbo hittar jag utan problem, men mena mer om vi skulle haft lite karavan dit smile
"Sällskap" är aldrig fel smile

Japsdämpare på en volvo är som stegrande älgdekaler på en Japsbil.
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=117874
Honda Civic Coupè "Angel Dust" (1994)
Guldiis Herr blyfot å dunka dunka
6 augusti 2010 · 91 Inlägg

NETTAN skrev:
Till Valbo hittar jag utan problem, men mena mer om vi skulle haft lite karavan dit smile
"Sällskap" är aldrig fel smile

haha jaha. jamen dåsa tongue kanske ja som fatta fel när ja läste smile
haha nej de är aldrig fel smile

Det ska skrapa
Jensi
8 augusti 2010 · 394 Inlägg

Som sagt.... träffen är den 8 augusti (i n t e den 8 juli som det stod i inlägget ovan). Hoppas många vill komma och vara med. Vi ses!

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang