Eftersnack: Friday Night Meet 13/5 Parkeringshuset våning 3/4 Jakobsberg 20.00

b_tech
15 maj 2011 · 63 Inlägg

evilaudio skrev:

b_tech skrev:
årets första träff va på ikea parkeringen, såg ju hur det gick......

ja va inte där.. 

men där kan man iaf spela hur mycke man vill utan att man stör nån.

va folk som börja bränna däck bland parkerade bilar etc..sluta med att polis stängde av stort sett hela parkeringen och kolla alla

“ Turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster.”
evilaudio
15 maj 2011 · 16 195 Inlägg

b_tech skrev:

evilaudio skrev:

b_tech skrev:
årets första träff va på ikea parkeringen, såg ju hur det gick......

ja va inte där.. 

men där kan man iaf spela hur mycke man vill utan att man stör nån.

va folk som börja bränna däck bland parkerade bilar etc..sluta med att polis stängde av stort sett hela parkeringen och kolla alla

snuten får gärna stoppa mig, har inget som helst problem med de.




att bränna gummi bland bilar kanske e mindre smart då de förstör bilar.


dock har folk en förmåga att klaga bara för att klaga.

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
b_tech
15 maj 2011 · 63 Inlägg

Tror folk mer klagar för dom tröttnat på andra som inte visar respekt.
Fortsätter det så här kommer många tröttna på FNM och hitta på annat att göra

“ Turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster.”
Morrian
15 maj 2011 · 157 Inlägg

Håller med Galic_Andro Helt och hållet. Och när det gäller race så kör du inte i ett P-hus där det låter dubbelt så mer det är en jävla skillnad musik är en sak men att avgassmälla i ett p-hus tycker jag man kan sluta med.. Nog om detta tycker jag smile dom som kan sköta sig kan ju komma resten kan ju stanna hemma eller åka på en annan träff så kan vi som vill ha det trevligt åka till denna träff! big_smile

Föresten va det någon som tog lite bilder från träffen? så lägg gärna upp det! smile

osman-aglar
15 maj 2011 · 12 Inlägg

Asså jag förstås inte varför alla klagar på varandra det heter ju bil träff jag får göra vad man vill bränna däck ha högt Music det blir ju kul för alla och se nya grejer hela tiden vad ska man annars. Göra bara kollar bilar eller Skit snack

Galic_Andro Sthlm(s)low Familia
15 maj 2011 · 1 177 Inlägg

osman-aglar skrev:
Asså jag förstås inte varför alla klagar på varandra det heter ju bil träff jag får göra vad man vill bränna däck ha högt Music det blir ju kul för alla och se nya grejer hela tiden vad ska man annars. Göra bara kollar bilar eller Skit snack

Då ställer jag mig framför din bil med felinställd tändning så bilen smattrar och smäller som fan, och att mina däck sprutar sten på din front så att den blir alldeles prickig?

Tänk om på det du skrev och fråga dig själv om du uppskattat att bli utsatt för samma sak...!

Nu ser vi fram emot nästa fredag!

//Andro

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |
BMW 518i E28 "Respect Your Elders" (1988)
calibe
15 maj 2011 · 84 Inlägg

När en bilträff arrangeras finns det oftast förhållningsregler och/eller oskrivna regler (med andra ord sunt förnuft, hyfs) som man bör följa för att bla. visa respekt gentemot arrangörerna och besökarna, gillar man inte det kanske man kan arrangera en egen träff där allt som inte är välkommet på dessa träffar tillåts?

Masterworks
15 maj 2011 ·

osman-aglar skrev:
Asså jag förstås inte varför alla klagar på varandra det heter ju bil träff jag får göra vad man vill bränna däck ha högt Music det blir ju kul för alla och se nya grejer hela tiden vad ska man annars. Göra bara kollar bilar eller Skit snack

Precis det du säger, kolla bilar o snacka!

Larvet med att burna o föra en jävla massa oväsen i garaget
har gjort så jag skiter i träffarna iallafall!

Skulle nån burna ner min bil så lär dom lämna garaget i en lång svart bil med gardiner där bak! lol

evilaudio
15 maj 2011 · 16 195 Inlägg

Masterworks skrev:

osman-aglar skrev:
Asså jag förstås inte varför alla klagar på varandra det heter ju bil träff jag får göra vad man vill bränna däck ha högt Music det blir ju kul för alla och se nya grejer hela tiden vad ska man annars. Göra bara kollar bilar eller Skit snack

Precis det du säger, kolla bilar o snacka!

Larvet med att burna o föra en jävla massa oväsen i garaget
har gjort så jag skiter i träffarna iallafall!

Skulle nån burna ner min bil så lär dom lämna garaget i en lång svart bil med gardiner där bak! lol

själv åker ja på träffar för att dema min bil..    snacka skit me folk ja inte känner kan ja klara mig utan.

men de klagas ju så mycke vart man än kommer (folk vill ha coola bilstereobilar på div events men man får inte spela me dom)

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
MeepMeep Finraggare
15 maj 2011 · 2 381 Inlägg

Min vart ju blästrad i Köping förra året - kostade mig fem lappar att fixa för att en Ken Block wannabe med röd bmw inte förstod hur man beter sig. Jag har fortfarande inte sagt sista ordet i den diskussionen - så nej - på träff träffas man - på race kör man. Enkelt.

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
Fuzzer SMR | SM Racing
15 maj 2011 · 651 Inlägg

kameramannen skrev:
Jag har fortfarande inte sagt sista ordet i den diskussionen - så nej - på träff träffas man - på race kör man. Enkelt.

Word.

SM Racing
BMW E30 325 "Touring" (1990)
osman-aglar
15 maj 2011 · 12 Inlägg

alla snackar bara skit man får ha högt music man får bränna sina däck om man får något på andra bilen t.ex en sten eller något annat så kan man klaga men när alla bränner däck eller varvar så är det inga problem inne i ett parkering

b_tech
15 maj 2011 · 63 Inlägg

osman-aglar skrev:
alla snackar bara skit man får ha högt music man får bränna sina däck om man får något på andra bilen t.ex en sten eller något annat så kan man klaga men när alla bränner däck eller varvar så är det inga problem inne i ett parkering

Kan du formulera om dig så man förstår?

“ Turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster.”
osman-aglar
15 maj 2011 · 12 Inlägg

jag behöver inte formulere något om man vill förstå man kan göra det jag säger att i ett parkering man får göra allt om det blir en bilträff så enkelt

Fuzzer SMR | SM Racing
15 maj 2011 · 651 Inlägg

osman-aglar skrev:
alla snackar bara skit man får ha högt music man får bränna sina däck om man får något på andra bilen t.ex en sten eller något annat så kan man klaga men när alla bränner däck eller varvar så är det inga problem inne i ett parkering

Du får inte alls bränna däck...

SM Racing
BMW E30 325 "Touring" (1990)
Masterworks
15 maj 2011 ·

osman-aglar skrev:
jag behöver inte formulere något om man vill förstå man kan göra det jag säger att i ett parkering man får göra allt om det blir en bilträff så enkelt

Man får knappast göra allt!!!

osman-aglar
15 maj 2011 · 12 Inlägg

vem har sagt att jag inte får bränna mina däck vem e du du ska säga till mig bränn inte dina däck jag får bränna mina däck om jag vill jag har sjjobbat tjänat pengar och kan slösa de hur jag vill

Masterworks
15 maj 2011 ·

osman-aglar skrev:
vem har sagt att jag inte får bränna mina däck vem e du du ska säga till mig bränn inte dina däck jag får bränna mina däck om jag vill jag har sjjobbat tjänat pengar och kan slösa de hur jag vill

Men du förstör ju för andra, varför måste du "slösa" i garaget då?

Galic_Andro Sthlm(s)low Familia
15 maj 2011 · 1 177 Inlägg

osman-aglar skrev:
vem har sagt att jag inte får bränna mina däck vem e du du ska säga till mig bränn inte dina däck jag får bränna mina däck om jag vill jag har sjjobbat tjänat pengar och kan slösa de hur jag vill

Då har du råd att betala självriskerna på bilarna du förstör med en massa stenskott, tycker du om att skada någons annans egendom?

Din koppling i skallen verkar slira rätt duktigt alltså, du tycker alltså att det är okej att leka och bränna däck framför barn och familjer som är och tittar på bilar en fredagskväll i ett parkeringshus? Kom gärna fram till teamet nästa fredag och försök förklara att du har rätt, ange ditt regnr, ägarnamn osv osv så kan vi lösa detta på ett smidigare sätt. (jag känner att en adminvarning på dig kommer snart)

//Andro

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |
BMW 518i E28 "Respect Your Elders" (1988)
osman-aglar
15 maj 2011 · 12 Inlägg

för vilka har jag förstört varför blir det förstört när man bränner däck

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang