Angående: Sunday Summer Meet's - Hallsberg [Garaget Premiär]

ZuroX
17 juli 2011 · 23 Inlägg

ingen skriver att dom stannar hemma så får ta en tur förbi o se om några står där tongue

Volvo S60 (2004)
Syyhn Calibra Is The Shit!
17 juli 2011 · 662 Inlägg

Antingen är de väl träff eller inte?
De är lite illa om dom som får åka en bit kommer dit så visar de sig att de inte blev nått för vädret.

/// SyyHn
Fighter_87 Ö.S.M-CREW
17 juli 2011 · 305 Inlägg

Personligen bor jag i Hallsberg och vet att folk ska åka ner dit iaf, jag kommer troligvis inte... då jag inte anser det vara så fantastiskt roligt att stå ute i regn även om det nu bara duggar, regn som regn! dvs ingen kul bilträff! smile kommer fler söndagar med förhoppningsvis bra väder! spricker det upp därimot så rullar jag ner!

Tyskstuk - JDM
----------------------------------------
Tyskt & Japanskt!
Volkswagen Golf 3 "Party-Gölfen" (1994)
Iceman3006
17 juli 2011 · 197 Inlägg

ja avstår, men vi syns nästa helg istället, tror inte de blir så mycket folk idag med tanka på de dåliga vädret vi har fått idag.

MVH Iceman3006

Senast redigerat av Iceman3006 (17 juli 2011)

Seat Leon 1P/Mk2 "Black Angel" (2009)
Fotografen_Micke Fotograf/Ljudbyggare
17 juli 2011 · 781 Inlägg

Några tappra själar var det iallafall som dök upp.... lite duggregn skadar inte, inte tycker jag det.... Hoppas på bättring till nästa söndag.

Iceman3006
21 juli 2011 · 197 Inlägg

Hej alla, Grillning nu på söndag eller. Man hoppas på bättre väder denna söndag så vi kan träffas alla bil tokar tongue

Mvh Iceman3006

Seat Leon 1P/Mk2 "Black Angel" (2009)
Syyhn Calibra Is The Shit!
22 juli 2011 · 662 Inlägg

Kanske dyker upp med calibran o kameran. big_smile

/// SyyHn
Iceman3006
24 juli 2011 · 197 Inlägg

idag ser vädret ut bättre, ja åker ut hörs o syns där ! ! ! ! !

Seat Leon 1P/Mk2 "Black Angel" (2009)
Iceman3006
25 juli 2011 · 197 Inlägg

jaha är de ja & Looi o flickan hans + Fotografen_Micke som tycker de är skoj med träffen,

Seat Leon 1P/Mk2 "Black Angel" (2009)
Syyhn Calibra Is The Shit!
25 juli 2011 · 662 Inlägg

Jaa de verka ju vara väldigt seriöst detta. smile

/// SyyHn
Banz- StaticVikings
25 juli 2011 · 118 Inlägg

skriv ut på facebook istället och bjud in massa folk, tror det är skapligt mycke bättre med tanke på att alla människor inte sitter å lökar på gorg

crank it up a bit! // Banz-
Blagmeister
25 juli 2011 · 30 Inlägg

Syyhn du hade möjligen inte vägarna förbi på vägen mellan västerås - Örebro igår kväll runt 22-23:00 snåret? tongue

Jag kunde tyvärr inte komma i söndags gubbs, va i stockholm o handla en grej till bilen ^^
Men nästa söndag ska jag försöka dyka upp! smile

Got VTEC?
Syyhn Calibra Is The Shit!
26 juli 2011 · 662 Inlägg

Blagmeister skrev:
Syyhn du hade möjligen inte vägarna förbi på vägen mellan västerås - Örebro igår kväll runt 22-23:00 snåret? tongue

Jag kunde tyvärr inte komma i söndags gubbs, va i stockholm o handla en grej till bilen ^^
Men nästa söndag ska jag försöka dyka upp! smile

Haha nej de hade jag inte. Såg du min bil eller vadå?

/// SyyHn
Blagmeister
26 juli 2011 · 30 Inlägg

Syyhn skrev:

Blagmeister skrev:
Syyhn du hade möjligen inte vägarna förbi på vägen mellan västerås - Örebro igår kväll runt 22-23:00 snåret? tongue

Jag kunde tyvärr inte komma i söndags gubbs, va i stockholm o handla en grej till bilen ^^
Men nästa söndag ska jag försöka dyka upp! smile

Haha nej de hade jag inte. Såg du min bil eller vadå?

A jag tyckte jag såg en sån calibra som du har åkandes mot västerås hållet smile

Got VTEC?
Syyhn Calibra Is The Shit!
26 juli 2011 · 662 Inlägg

Blagmeister skrev:

Syyhn skrev:

Blagmeister skrev:
Syyhn du hade möjligen inte vägarna förbi på vägen mellan västerås - Örebro igår kväll runt 22-23:00 snåret? tongue

Jag kunde tyvärr inte komma i söndags gubbs, va i stockholm o handla en grej till bilen ^^
Men nästa söndag ska jag försöka dyka upp! smile

Haha nej de hade jag inte. Såg du min bil eller vadå?

A jag tyckte jag såg en sån calibra som du har åkandes mot västerås hållet smile

Jaha nej de va inte jag iaf. Jag trodde jag var den ända som hade en calibra som såg ut som min. big_smile

/// SyyHn
Iceman3006
7 augusti 2011 · 197 Inlägg

jaha hur många kommer ut idag då ! ja åker ner o kollar iallafall, har inte mycket att göra idag så. vi syns där !

Seat Leon 1P/Mk2 "Black Angel" (2009)
Iceman3006
13 augusti 2011 · 197 Inlägg

hej alla blir de någe imorrn eller är de bara ja o looi + flickan + jocke då....som dyker upp ! ses imorrn hoppas på bra väder !

MVH Iceman3006

Seat Leon 1P/Mk2 "Black Angel" (2009)
Fotografen_Micke Fotograf/Ljudbyggare
14 augusti 2011 · 781 Inlägg

Iceman3006 skrev:
hej alla blir de någe imorrn eller är de bara ja o looi + flickan + jocke då....som dyker upp ! ses imorrn hoppas på bra väder !

MVH Iceman3006

Troligen dyker även jag upp med Lee, Johan, Lizzie, Andre och slutligen Morgan...
Givetvis har jag kamerautrustningen med i bagaget...

Iceman3006
14 augusti 2011 · 197 Inlägg

låter bra de micke... att du plockar med fler bil galningar från stor stan ! vi ses vid bilprovningen !

Seat Leon 1P/Mk2 "Black Angel" (2009)
Fotografen_Micke Fotograf/Ljudbyggare
14 augusti 2011 · 781 Inlägg

Iceman3006 skrev:
låter bra de micke... att du plockar med fler bil galningar från stor stan ! vi ses vid bilprovningen !

Det gör vi!!!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang