Inför: Linköpingsträffen #6 24/9 -11

byggisboy
22 september 2011 · 70 Inlägg

Verkar som det blir riktiggt mycket folk! Det är skoooj! big_smile kommer i golfen ^^

Seat Ibiza Cupra "Cupran" (1998)
Thedriftking
22 september 2011 ·

vw_nicko skrev:
ni som vill att ja ska lira ERAN musik kan ju adda mig på msn o langa musiken big_smile honda_nicko@live.se

Katy Perry - E.T. (Skrillex Remix)

spela den nån gång wink

vw_nicko
22 september 2011 · 954 Inlägg

bara skicka då wink


Thedriftking skrev:

vw_nicko skrev:
ni som vill att ja ska lira ERAN musik kan ju adda mig på msn o langa musiken big_smile honda_nicko@live.se

Katy Perry - E.T. (Skrillex Remix)

spela den nån gång wink

BMW e36 "mein fraulein" (1995)
Thedriftking
22 september 2011 ·

vw_nicko skrev:
bara skicka då wink


Thedriftking skrev:

vw_nicko skrev:
ni som vill att ja ska lira ERAN musik kan ju adda mig på msn o langa musiken big_smile honda_nicko@live.se

Katy Perry - E.T. (Skrillex Remix)

spela den nån gång wink

ah, skickar ikv big_smile

TEASER Svetsare
22 september 2011 · 828 Inlägg

vw_nicko skrev:
bara skicka då wink


Thedriftking skrev:

vw_nicko skrev:
ni som vill att ja ska lira ERAN musik kan ju adda mig på msn o langa musiken big_smile honda_nicko@live.se

Katy Perry - E.T. (Skrillex Remix)

spela den nån gång wink

nicke har ett proppat usb med hs smile

Angry Drift Team
Supraner VIP Medlem
22 september 2011 · 251 Inlägg

Powerman skrev:
Lite flera vinterbilar förmodligen på denna avslutningsträff på säsongen wink

Förstår egentligen inte varför, trots allt bara september smile ? Liiite till orkar nog sommarbilarna big_smile

musclegear
22 september 2011 · 116 Inlägg

Det är väl inte dags att åka vinterbil redan, vad har ni för bilar? är dom mörkrädda;)
Mvh Mike

Powerman Japan Quality
22 september 2011 · 670 Inlägg

Qziny skrev:

Powerman skrev:
Lite flera vinterbilar förmodligen på denna avslutningsträff på säsongen wink

Förstår egentligen inte varför, trots allt bara september smile ? Liiite till orkar nog sommarbilarna big_smile

Klart dem orkar, men glädjen är ju inte densamma som på vårkanten.tongue

P.Sköld
Honda il potere dei sogni
Honda NSX (1992)
Saander Bil rekondare
22 september 2011 · 173 Inlägg

Powerman skrev:

Qziny skrev:

Powerman skrev:
Lite flera vinterbilar förmodligen på denna avslutningsträff på säsongen wink

Förstår egentligen inte varför, trots allt bara september smile ? Liiite till orkar nog sommarbilarna big_smile

Klart dem orkar, men glädjen är ju inte densamma som på vårkanten.tongue

Bilar ska användas! ja kommer åka med min på vintern, ingen konst med det, allt går fixa om det blir lite skabbigt i lacken!

Toyota Supra Us spec "Paul Walker Edition" (1997)
BMW 325D (2009)
Surikaten Japsare
22 september 2011 · 482 Inlägg

I'll be there smile måste ju avsluta säsongen när man faktiskt befinner sig i krokarna!

-My Way - Side Ways!-
En gång Japsare... Alltid Japsare!
Honda Civic ej2 "Bee" (1995)
Supraner VIP Medlem
22 september 2011 · 251 Inlägg

Powerman skrev:
Klart dem orkar, men glädjen är ju inte densamma som på vårkanten.tongue

Nej det är den självklart inte, men den finns ju fortfarande och det GÅR att köra någorlunda normalt iaf! smile Så länge det inte är halare eller snö så tkr jag man kan använda sina sommarbilar, men jag är ju iofs inte som alla andra ;D

kommer du med nsxen förresten? smile

Weine93
22 september 2011 · 157 Inlägg

Mx_larsson skrev:

Powerman skrev:

Qziny skrev:

Förstår egentligen inte varför, trots allt bara september smile ? Liiite till orkar nog sommarbilarna big_smile

Klart dem orkar, men glädjen är ju inte densamma som på vårkanten.tongue

Bilar ska användas! ja kommer åka med min på vintern, ingen konst med det, allt går fixa om det blir lite skabbigt i lacken!

fast alla kan ju inte åka med sina bilar på vintern precis, det är ju lite onödigt att åka runt me över 250 hk på vintern eftersom de endå bara kommer spinna loss då och dra onödig soppa, och så kommer det att vara rätt svårt att köra en bil som har lite kraft under huven och är bakhjulsdriven utan att få ställ hela tiden...

Nissan 200sx s13 "fd 200an" (1990)
BMW 525 tds "Vinterbilen" (1995)
BMW 320dA (2005)
Saander Bil rekondare
22 september 2011 · 173 Inlägg

Weine93 skrev:

Mx_larsson skrev:

Powerman skrev:

Klart dem orkar, men glädjen är ju inte densamma som på vårkanten.tongue

Bilar ska användas! ja kommer åka med min på vintern, ingen konst med det, allt går fixa om det blir lite skabbigt i lacken!

fast alla kan ju inte åka med sina bilar på vintern precis, det är ju lite onödigt att åka runt me över 250 hk på vintern eftersom de endå bara kommer spinna loss då och dra onödig soppa, och så kommer det att vara rätt svårt att köra en bil som har lite kraft under huven och är bakhjulsdriven utan att få ställ hela tiden...

Jo har inget sakt om inte finns bilar som inte går att köra på vintern, sa bara bilar ska användas! finns ju en del som har fina 4wd bilar som väljer ställa dom inne på vintern..

BMW 325D (2009)
Toyota Supra Us spec "Paul Walker Edition" (1997)
razeblue Streetknight
22 september 2011 · 148 Inlägg

Mx_larsson skrev:

Weine93 skrev:

Mx_larsson skrev:

Bilar ska användas! ja kommer åka med min på vintern, ingen konst med det, allt går fixa om det blir lite skabbigt i lacken!

fast alla kan ju inte åka med sina bilar på vintern precis, det är ju lite onödigt att åka runt me över 250 hk på vintern eftersom de endå bara kommer spinna loss då och dra onödig soppa, och så kommer det att vara rätt svårt att köra en bil som har lite kraft under huven och är bakhjulsdriven utan att få ställ hela tiden...

Jo har inget sakt om inte finns bilar som inte går att köra på vintern, sa bara bilar ska användas! finns ju en del som har fina 4wd bilar som väljer ställa dom inne på vintern..

det är nåt jag inte har fattat varför man ställer undan en awd under vinter det är ju då man ska använda den ju

Street knight
Supraner VIP Medlem
22 september 2011 · 251 Inlägg

razeblue skrev:
det är nåt jag inte har fattat varför man ställer undan en awd under vinter det är ju då man ska använda den ju

dom kanske helt enkelt är rädda för stenskott eller salt.. Men jag skulle kört året runt om jag hade 4wd lätt!!

razeblue Streetknight
22 september 2011 · 148 Inlägg

Qziny skrev:

razeblue skrev:
det är nåt jag inte har fattat varför man ställer undan en awd under vinter det är ju då man ska använda den ju

dom kanske helt enkelt är rädda för stenskott eller salt.. Men jag skulle kört året runt om jag hade 4wd lätt!!

Jag kör då året runt med min bil och det gjorde jag med den förra v70 jag hade som också awd=)

Street knight
Powerman Japan Quality
22 september 2011 · 670 Inlägg

Qziny skrev:

Powerman skrev:
Klart dem orkar, men glädjen är ju inte densamma som på vårkanten.tongue

Nej det är den självklart inte, men den finns ju fortfarande och det GÅR att köra någorlunda normalt iaf! smile Så länge det inte är halare eller snö så tkr jag man kan använda sina sommarbilar, men jag är ju iofs inte som alla andra ;D

kommer du med nsxen förresten? smile

Eventuellt jag dyker upp. Det är ju Grande Final på Mantorp under dagen. Kanske går att dra lite folk därifrån till Linköpingsträffen cool

Senast redigerat av Powerman (22 september 2011)

P.Sköld
Honda il potere dei sogni
Honda NSX (1992)
Ghost Rider
22 september 2011 · 466 Inlägg

hur hittar man till träffen ?
känner inte till linköping spec bra

Christer *Dieselkungen*
BMW 430D Grand Coupe "Dieselmonstret 2.0" (2015)
Supraner VIP Medlem
22 september 2011 · 251 Inlägg

Ghost Rider skrev:
hur hittar man till träffen ?
känner inte till linköping spec bra

tar det i pm? wink

CoolGate84
22 september 2011 · 51 Inlägg

razeblue skrev:

Mx_larsson skrev:

Weine93 skrev:

fast alla kan ju inte åka med sina bilar på vintern precis, det är ju lite onödigt att åka runt me över 250 hk på vintern eftersom de endå bara kommer spinna loss då och dra onödig soppa, och så kommer det att vara rätt svårt att köra en bil som har lite kraft under huven och är bakhjulsdriven utan att få ställ hela tiden...

Jo har inget sakt om inte finns bilar som inte går att köra på vintern, sa bara bilar ska användas! finns ju en del som har fina 4wd bilar som väljer ställa dom inne på vintern..

det är nåt jag inte har fattat varför man ställer undan en awd under vinter det är ju då man ska använda den ju

Jag ställer av min 4wd bil på vintern.. o jag hoppas du förstår varför?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang