Angående: Vinterträff - Linköping (Datum satt, sid 5)

Thedriftking
26 oktober 2011 ·

jadu, vilken plast som är bäst vet jag inte, antingen möts man vid biltema/rusta sen snacka om vilket ställe som blir bra, netonnet skulle funka med smile många rondeller + parkering smile

vw_nicko
27 oktober 2011 · 954 Inlägg

lkpg?

Izkoo skrev:
Vart ska vi träffas då i sånna fall ? tongue

BMW e36 "mein fraulein" (1995)
Volvo-lollungen
27 oktober 2011 · 602 Inlägg

nettonnett tycker jag låter som bästa stället

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
vw_nicko
27 oktober 2011 · 954 Inlägg

ja net on net och öb har ju skit bra sladd ställen tongue där ut e de ett hus dock med sura personer som ringer bängen hmm

Volvo-lollungen skrev:
nettonnett tycker jag låter som bästa stället

BMW e36 "mein fraulein" (1995)
Volvo-lollungen
27 oktober 2011 · 602 Inlägg

vw_nicko skrev:
ja net on net och öb har ju skit bra sladd ställen tongue där ut e de ett hus dock med sura personer som ringer bängen hmm

Volvo-lollungen skrev:
nettonnett tycker jag låter som bästa stället

net on net e väll längre ifrån huset än öob?

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
vw_nicko
27 oktober 2011 · 954 Inlägg

huset ligger mellan net on net o öb hmm

Volvo-lollungen skrev:

vw_nicko skrev:
ja net on net och öb har ju skit bra sladd ställen tongue där ut e de ett hus dock med sura personer som ringer bängen hmm

Volvo-lollungen skrev:
nettonnett tycker jag låter som bästa stället

net on net e väll längre ifrån huset än öob?

BMW e36 "mein fraulein" (1995)
R_745 sört räjsing
1 november 2011 · 76 Inlägg

vw_nicko skrev:
huset ligger mellan net on net o öb hmm

Volvo-lollungen skrev:

vw_nicko skrev:
ja net on net och öb har ju skit bra sladd ställen tongue där ut e de ett hus dock med sura personer som ringer bängen hmm


net on net e väll längre ifrån huset än öob?

Jag känner dem som bor där, så länge man inte kör sent på natten så bryr dem sig inte så speciellt mycket, sen så är Netonnet värdelöst, då parkeringen är sjukt ojämn. Då är öb bättre. smile

745 räjsing
Chevrolet Chevelle "Big Machine" (1970)
Tunabonden
2 november 2011 · 50 Inlägg

Det låter ju lite roligt! Jag är nog på ett par gånger, går säker få med folk från vimmerby med!

Varför åka skidor när man kan åka spark!
vad ska man upp i backen för när de finns plan mark !!
Supraner VIP Medlem
6 november 2011 · 251 Inlägg

Ghost Rider skrev:
Denna gång ska jag försöka hinna me och komma upp en sväng me diesel monstret nu när den blivit kändis smile

Kör du med han på vintern??? smile

PatrikLodin
6 november 2011 · 109 Inlägg

Ang iskörning så har ja sätt att dom kör ute på S Teden utanför björsäter, Lite långt att åka men det är det enda jag känner till iaf!

http://kartor.eniro.se/m/aygqC

Exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster
Trabant601
6 november 2011 · 25 Inlägg

Inte så värst långt ändå. Är lätt värt det i alla fall, om det blir någon bra plogad bana.

BMW M3 (2004)
ubbeeh
6 november 2011 ·

Är inget allmänt så direkt, bara de som bor i närheten och som äger vatten som kört. Vet inte hur det är med hövern, var där och åkte för 2 år sedan. Någon som vet?

R_745 sört räjsing
6 november 2011 · 76 Inlägg

ubbeeh skrev:
Är inget allmänt så direkt, bara de som bor i närheten och som äger vatten som kört. Vet inte hur det är med hövern, var där och åkte för 2 år sedan. Någon som vet?

Hövern brukar frysa bra, men vad jag hört så har folk fått klagomål för dem kört med rally bilar och annat där ute, bor inte så långt ifrån hövern så rycktet har gått lite fram och tillbaka. hmm

745 räjsing
Chevrolet Chevelle "Big Machine" (1970)
Supraner VIP Medlem
7 november 2011 · 251 Inlägg

Tåkern/boren finns ju alltid annars. Dock kanske det är lite långt? Dom körde på tåkern förra vintern vad jag vet iaf, dock har jag ingen aning angående boren...

syabo
8 november 2011 · 1 278 Inlägg

Vättern i vadstena kör de varje år, plogad bana.. crossar, bilar, fyrhjulingar osv, brukar vara mkt folk.

Street Knight
Supraner VIP Medlem
8 november 2011 · 251 Inlägg

syabo skrev:
Vättern i vadstena kör de varje år, plogad bana.. crossar, bilar, fyrhjulingar osv, brukar vara mkt folk.

Där lär ju jag tillbringa min vinter! big_smile

ubbeeh
8 november 2011 ·

R_745 skrev:

ubbeeh skrev:
Är inget allmänt så direkt, bara de som bor i närheten och som äger vatten som kört. Vet inte hur det är med hövern, var där och åkte för 2 år sedan. Någon som vet?

Hövern brukar frysa bra, men vad jag hört så har folk fått klagomål för dem kört med rally bilar och annat där ute, bor inte så långt ifrån hövern så rycktet har gått lite fram och tillbaka. hmm

Var väldigt mycke gnäll för några år sedan och sen lugna bilåkandet ner sig tyvärr, man borde ju kunna samsas kan man tycka. Blir det is får man väl engagera sig och höra runt med folket kring sjön för den är väldigt bra att köra på smile

Thedriftking
20 november 2011 ·

Det låter intressant iaf, men hur ofta körs det där då?
Låter trevligt att det är många rally bilar osv där smile

Izkoo
20 november 2011 · 131 Inlägg

Vart kör ni då någon stanns ? wink

JuppJupp skrev:

Thedriftking skrev:
Det låter intressant iaf, men hur ofta körs det där då?
Låter trevligt att det är många rally bilar osv där smile

När isen är framme så körs det hela helgerna, ifrån typ 07:00 till 22:00 :p  Förra året var dom tvungen att "stänga av" isen för att isdäcken hade gjort så djupa spår att det kom in vatten så dom fick borra hål i spåren och trycka upp vatten så det gick å köra igen! tongue Alltid mycket bilar och folk! smile

~ Konstgjord In Andning & Stressfläktar ~
Volkswagen Polo 1,3L "Marrakesh" (1995)
holkis
20 november 2011 · 18 Inlägg

låter som en jätte bra ide. jag är med på det. alltid lika kul att träffa lite nytt bil folk...

micke
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang