Många som åkte dit påväg till bilsport kinnekulle idag?

E30Tompa Rörpulare
3 september 2006 · 1 453 Inlägg

mannen666666 skrev:
tänkte jag skulle maila denna tråden till killen å fråga honom hur han ställer sig till vad folk tycker om honom.

vad tycker ni????

Ja lätt:D varför inte ? men då kanske han bara blir grinigare men ja bryr mej inte håller inte till där i trakterna:)

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
ScottaN Medlem 5280
3 september 2006 · 552 Inlägg

mannen666666 skrev:
tänkte jag skulle maila denna tråden till killen å fråga honom hur han ställer sig till vad folk tycker om honom.

vad tycker ni????

Tycker ju iofs jag är bra jävla onödigt.
Jag tror att han vet vad folk tycker om honom imed att polisen själva har försökt få honom avstäng.
Det är inget vi kan göra han har ju ändå rätt enligt lagen. Det vi istället kan göra är la att börja klaga på dessa nya lagar.

O sen ser han ju precis vad vi har gjort med våra bilar om nån skickar detta till honom. Blir ju inte så roligt att möta honom då.

mannen666666 preem pump
3 september 2006 · 836 Inlägg

ScottaN skrev:

mannen666666 skrev:
tänkte jag skulle maila denna tråden till killen å fråga honom hur han ställer sig till vad folk tycker om honom.

vad tycker ni????

Tycker ju iofs jag är bra jävla onödigt.
Jag tror att han vet vad folk tycker om honom imed att polisen själva har försökt få honom avstäng.
Det är inget vi kan göra han har ju ändå rätt enligt lagen. Det vi istället kan göra är la att börja klaga på dessa nya lagar.

O sen ser han ju precis vad vi har gjort med våra bilar om nån skickar detta till honom. Blir ju inte så roligt att möta honom då.

DU tycker alltså att jag borde låta bli??????

wrooooom.ptshhhhhhhhhhhiiiiiiiiiii
Saab 9-3 SC "sketen fattigt stylad Saab" (2006)
peter_1976 JDM
3 september 2006 · 2 201 Inlägg

mannen666666 skrev:

ScottaN skrev:

mannen666666 skrev:
tänkte jag skulle maila denna tråden till killen å fråga honom hur han ställer sig till vad folk tycker om honom.

vad tycker ni????

Tycker ju iofs jag är bra jävla onödigt.
Jag tror att han vet vad folk tycker om honom imed att polisen själva har försökt få honom avstäng.
Det är inget vi kan göra han har ju ändå rätt enligt lagen. Det vi istället kan göra är la att börja klaga på dessa nya lagar.

O sen ser han ju precis vad vi har gjort med våra bilar om nån skickar detta till honom. Blir ju inte så roligt att möta honom då.

DU tycker alltså att jag borde låta bli??????

Ja, det tycker jag faktiskt oxå. Tycker det är bäst att låta bli. Då är det ju bara att klicka upp alla våra bilar o se alla mods vi har.
Men håller med dig, att han borde få reda på vad folk tycke om honom. Vilket dåligt rykte han ger polisen.

lundwall
3 september 2006 ·

peter_1976 skrev:
Men håller med dig, att han borde få reda på vad folk tycke om honom. Vilket dåligt rykte han ger polisen.

Varför ska han ge polisen dåligt rykte? Han är inte polis, han jobbar inte för polisen, och polisen tycker inte om honom.

mannen666666 preem pump
4 september 2006 · 836 Inlägg

ni har rätt... jag skippar det hela

wrooooom.ptshhhhhhhhhhhiiiiiiiiiii
Saab 9-3 SC "sketen fattigt stylad Saab" (2006)
Gamle_Svarten Fartmissbrukare
5 september 2006 · 15 Inlägg

Koden för helbilsgokännande är T 14a, står på bes pappret om det är en bil med det lr ej!!
Mvh Magnus

Rockfordboy82 Galen bilstereobyggare och Skyline förare
5 september 2006 · 217 Inlägg

ScottaN skrev:

Rockfordboy82 skrev:
hehe rolig diskution detta!!

Jag gjorde lumpen i skövde och Morell är ju Ökänd så att säga hörde flera roliga historier om honom...Bla annat om hans fru Och grannen :-) och att han hade gett sin Fru BÖTER för att hon cycklade utan ljus....
Då kan man nog räkna med att ligga på soven en bra stund...

Var på Kinnekule igår och såg en Kille som hade en sådan där pissande gubbe på sin tröja..kan ni gissa vilket namn Gubben Pissade på??Javisst Morell hahah!!

Synd bara att allt är lögn istort sett.
Han blev avstängd pga att han va mä i motormännens riksförbund och då när han va ute o skulle hjälpa folk så passa han på att kolla lite stylade bilar osv. Men det fick han sen igenom och fick fortsätta på bägge jobben.
Sen det där med att han hade gett sin fru böter går inte ihop för han får inte ge nån böter. Han är bara flygande besiktningsman.
Sen det där med frugan skulle uträtta sina behov hos grannen vet jag iofs inget om.

Okej men det stod ju längre upp i tråden att han får ge Böter nu.....
Detta var rykten som gick i Skövde när man gjorde lumpen där,men å andra sidan så kan han ju inte vara helt 100%??inte alla hästar i stallet så att säga..

Vill du ha hjälp med att bygga baslåda,Installera högtalare,stereo
,multimedia,montera osv hör av dej!
Mycket humana priser!
www.tvboden.se
Volkswagen Caddy Carrera Cup Edition Tdi-R "Chrissdesign Edition" (2008)
Nissan Skyline R34 GT-T "Nismo Edition" (1999)
ScottaN Medlem 5280
7 september 2006 · 552 Inlägg

Hej o hå!
Nu har TÜV papprena kommit på dämparna.

Läste lite om vad man fick ha för däck/fälg:

EG-bilen (helfordonsgodkänd personbil)
Följande däck får monteras utan krav på registreringsbesiktning.
Däck och fälgkombinationer som finns angivna i helfordonsgodkännandet.
Dessutom får byte ske utan reg.bes. om följande villkor uppfylls:

    * Däcken ska vara dimensionerade minst för bilens garanterade axelbelastning och konstruktiva hastighet. Vinterdäck dock högst 160 km/h.
    * Däcken ska ha en rullningsomkrets som ligger inom de min-/ maxgränser som finns angivna i helfordonsgodkännandet.
    * Fälgar får inte ge spårviddsförändringar utöver vad som är tillåtet i helfordonsgodkännandet.
    * Fälgar får ha annan diameter och däcken mindre bredd än vad som anges i helfordonsgodkännandet om däcken har en rullomkrets inom de tillåtna gränserna.

Alltså så ska jag kunna köra igenom registreringen utan problem nu. Ska bara fila bort lite synlig metall i hjulhuset. Imorgon så skulle farsan börja forska lite mer i detta. Prata om att det skulle kunna gå att anmäla honom för tjänste fel. Vore gött som fan och är man tillräkligt många så kan det bli riktigt roligt smile

_Jerkan_ Chaufför
10 september 2006 · 131 Inlägg

Andy69 skrev:
Han Morell sysslar väl inte bara med att vara ute efter stylade personbilar va? Tror bestämt att han har varit med vid lastbilskontroller med?

De stämmer bra de, han är även med utanför Mariestad vid Torsövägen  en hel del
o stoppar lastbilar, så där har man allt träffat på honom...

Andy69
10 september 2006 · 343 Inlägg

_Jerkan_ skrev:

Andy69 skrev:
Han Morell sysslar väl inte bara med att vara ute efter stylade personbilar va? Tror bestämt att han har varit med vid lastbilskontroller med?

De stämmer bra de, han är även med utanför Mariestad vid Torsövägen  en hel del
o stoppar lastbilar, så där har man allt träffat på honom...

Okej så han brukar vara med dom där! Ja man är ju lite rädd när man åker förbi där, tur att man oftast kör nattetid ;-)

Senast redigerat av Andy69 (10 september 2006)

_Jerkan_ Chaufför
11 september 2006 · 131 Inlägg

Andy69 skrev:

_Jerkan_ skrev:

Andy69 skrev:
Han Morell sysslar väl inte bara med att vara ute efter stylade personbilar va? Tror bestämt att han har varit med vid lastbilskontroller med?

De stämmer bra de, han är även med utanför Mariestad vid Torsövägen  en hel del
o stoppar lastbilar, så där har man allt träffat på honom...

Okej så han brukar vara med dom där! Ja man är ju lite rädd när man åker förbi där, tur att man oftast kör nattetid ;-)

Då kan du nog vara lugn om du bara åker förbi nattetid,
dom brukar endast vara där mitt på dan...
Men nu tror ja de har varit ganska så lugnt den senaste tiden...

ScottaN Medlem 5280
12 september 2006 · 552 Inlägg

Lite nya reglar som träder in 1okt. Kan vara bra att ha.
http://www20.vv.se/vvfs/pdf/2006nr063.pdf

lundwall
12 september 2006 ·

Huhu.. härligt att det där är så grymt luddigt med. Nu kan Morellhelvetet inte kommamed mycket smile

AdamOpel DraMinBil.nu
12 september 2006 · 1 016 Inlägg

StiFf skrev:
fy fan va kul att snuten jämt ska stå och gnälla på väg till lagliga events, konstigt att folk föredrar olagliga events när snuten bara ska jävlas på vägen till lagliga alternativ.......

mycket bra sagt!

Adam /
SAAB 9-3 2.3 Aero 300hk.
Vectra B CLC Edition ( såld )
Vectra B ST2000 ( såld )
ScottaN Medlem 5280
13 september 2006 · 552 Inlägg

n0ll skrev:

StiFf skrev:
fy fan va kul att snuten jämt ska stå och gnälla på väg till lagliga events, konstigt att folk föredrar olagliga events när snuten bara ska jävlas på vägen till lagliga alternativ.......

mycket bra sagt!

Det är inte polisen som cepar!

ACAB
13 september 2006 · 24 Inlägg

ja ni.. säger bara A.C.A.B. smile

ScottaN Medlem 5280
13 september 2006 · 552 Inlägg

Ahh mitt i all skit så drar jag iväg smile Om 1 timme så bär det av. Tunisien nästa! weehoo smile

precision
23 september 2006 · 2 652 Inlägg

kan säga att morell för 10 min sen stod o plockade in bilar vid centralskolan i falköping

VARNING VARNING big_smile

FreddeK
23 september 2006 ·

hej nu lånar jag tråden lite..

Måste man öppna huven när en polis stoppar en? har hört att det måste vara papper på det och att man kan neka...man behöver inte ens gå ur bilen! stämmer detta?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang