Stulen Audi s4 stuvsta station!!

Hakiki
8 januari 2013 · 510 Inlägg

Har för mig att ja läste nån liknande tråd för kanske 1 år sen .. Om att en kille hade blivit av med sin EVO på samma sätt! Den hitta dom sen på nån verkstad i närheten och dom höll på att plocka ner hela bilen .. Kanske värt att kolla runt lite på lite mindre verkstäder ? Lär väl dock finnas en del i Stockholmsområdet..  Det är nog dax att folk med lite äldre S4or och RS4 skulle börja tänkte sig lite för nu, för de känns som att de snos väldigt många av dom modellerna, har säkert läst 4-5 st Efterlysnings trådar här om just sånna bilar.. jävligt tråkigt att sånt ska hända, hoppas den kommer till rätta!

Chevrolet Van "Hakiki Bussen" (1988)
patrick_sthlm
10 januari 2013 · 48 Inlägg

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16046774.ab

Mörk audi som flyktbil, samband?

Zorz Touch by U
10 januari 2013 · 910 Inlägg

Kan finnas en möjlighet till det...

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil
Audi GT Coupé "Orginal Renovering" (1985)
Audi S2 Coupé "TM Racing" (1991)
eL0F
10 januari 2013 · 1 090 Inlägg

tänkte samma tanke om den mörka Audin!


man måste alltid vara två när det kommer folk, man kan inte lita på nån i dagens läge...   sen ta körkort mm från den som är köpare.

Senast redigerat av orkavaradu (10 januari 2013)

Volkswagen Lupo "avställd" (2000)
Snofi -Team Moisty Racing-
10 januari 2013 · 842 Inlägg

Får tyvärr inte fram några uppgifter från någon om vilken färg den har eller modell så msn får väl avvakta polisen

Audi 90 Quattro "1036 hp 9.29" (1989)
Volkswagen Caddy "B2" (2011)
Norde fotointresserad
10 januari 2013 · 2 307 Inlägg

Enligt citat från Flashback ska ett vittne som sett gripandet beskriva bilen som blågrå med sönderskjuten bakruta.
Personen som greps enligt samma tråd ska inte heller till utseende likna någon av personerna som stal din bil.

Såg en bild på Expressen där Insatsstyrkans fordon står parkerade i Bro, bland dem står en Audi. Om det är den eller ej som är flyktbilen eller bara IS egen bil vet jag ej men är det flyktbilen så är det inte din som har använts.

http://www.expressen.se/ImageHandler.ax … 9ee419a0c5

Zorz Touch by U
10 januari 2013 · 910 Inlägg

Det är ej den bilen poå bilden då den stulna bilen är en S4:a och inte en Q5/Q/ som är på bilden?

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil
Audi GT Coupé "Orginal Renovering" (1985)
Audi S2 Coupé "TM Racing" (1991)
Norde fotointresserad
10 januari 2013 · 2 307 Inlägg

Fprobban skrev:
Det är ej den bilen poå bilden då den stulna bilen är en S4:a och inte en Q5/Q/ som är på bilden?

Jo precis vad jag sa wink Tog upp det med tanke på att det ovan diskuterades om den mörka Audi som användes vid dagens rån kunde tänkas vara TS bil eller ej. Men som sagt, osäker om det är flyktbilen eller bara råkar vara en av IS egna bilar på plats.

Har dock ej sett någon bild som visar på den sönderskjutna flyktbilen ännu vilket brukar kunna dyka upp rätt fort annars.

Senast redigerat av Norde (10 januari 2013)

Snofi -Team Moisty Racing-
10 januari 2013 · 842 Inlägg

Personerna behöver inte likna då den kan ha varit stulen av dom för att sedan sälja ge till rånarna.
Men är det Audi suven på bilden är det inte denna audin i tråden.

Audi 90 Quattro "1036 hp 9.29" (1989)
Volkswagen Caddy "B2" (2011)
focuz
10 januari 2013 · 95 Inlägg

Den på bilden är Piketens vad jag har för mig... Återstår och se om det är TS bil eller inte som varit med

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang