Min Evo Är Stulen!! - *Återfunnen*

THEBADGUY Gorgilus addictus
15 januari 2007 · 4 739 Inlägg

Jag håller koll neråt landet. Och ringer även några samtal och ber några lastbilschaffisar hålla koll som kör i göteborgs trakten smile

Senast redigerat av THEBADGUY (15 januari 2007)

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
A_nders
15 januari 2007 · 259 Inlägg

Åhh va tråkigt, blir så förbannad när man hör sånt här, jävla idioter!!

Ska hålla ögonen öppna..

BMW 530 Xd (2007)
Audi S6-R "M5 for breakfast" (1995)
XZ-Evo
15 januari 2007 · 41 Inlägg

Schysst grabbar! Lastbilschaffisar är bra att använda! smile
Fyfan, det känns bra hopplöst ...

/Robban

John87 Stolt Volvoägare
15 januari 2007 · 4 913 Inlägg

XZ-Evo skrev:
Schysst grabbar! Lastbilschaffisar är bra att använda! smile
Fyfan, det känns bra hopplöst ...

/Robban

Tyvärr tror jag bilen redan är lååångt borta. Och ännu värre tror jag inte att den hittar hem igen sad

Har du otur är den redan nerplockad i smådelar.

FAN va jag hatar sånt! >_<

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
A-HENTTU
15 januari 2007 · 9 Inlägg

Lider Med dig, Men det där med gps vore väl smart, men nu är skadan redan skedd, så i detta fall så är det nog tyvärr redan försent, men med nästa bil så vore det någonting att tänka på tycker jag...
Jag ber min släkting och hans vänner att hålla ett öga på bilarna då de alle sammans kör last bil i norden...
Hoppas att det löser sig...

//Henttu.A

"Glitzyshine like it's wet all time, KEEP IT REAL , STAY YOU " // Mr.Red Extreme[/b]
Mercedes_boy
15 januari 2007 · 1 Inlägg

Fyfan... Farligt att ha något som någon annan vill ha.. stog bilen på parkerings plats eller?. Får hoppas det löser sej iaf.. men det sämsta med när en sådan bil blir stulen är väll att dom jävlarna får bilen ur sverige över natten:(  vore nog värt att offra en liten slant på gps mottagare så man kan kolla vart bilen är om den blir stulen.

// Snakehunter
Haik
15 januari 2007 · 79 Inlägg

jävla idioter...hur i helvete kan folk hålla på med sånt..fan lider med dej..S::S::..

Kör fort annars kommer du inte fram..eller ta cykeln...:P :lol :cool:
Xuri One Man Clan
15 januari 2007 · 4 287 Inlägg

skulle gömt en mobil eller nått som är inkopplad till batteriet ..och sedan om någon knycker bilen och tar bort batterikabeln så funkar ju telefonen i ett par dygn och går då kanske att spåra ?

Volvo v70 D5 "Ocean race" (2006)
Volvo s40 (2001)
mcguyver
15 januari 2007 · 218 Inlägg

Gissa en gång om jag kommer att hålla koll efter en så snygg evo ser jag personen ifråga skall jag fan trycka in hans huvud i mitt avgassystem fan jag lider verkligen med dig

XZ-Evo
15 januari 2007 · 41 Inlägg

Tack! Det är ungefär så jag känner själv... helt fucked up!

/Robban

_JoCCeV TVT Member
15 januari 2007 · 377 Inlägg

Fyy fan va tråkigt när folk oms itne kan skillja på "ditt & mitt" ska fram pilla... fan va sur man blir när man hör sånt här! Jag ska hålla ögonen öppna.. inte för att bilen kanske passerar här upp , Norrköping, men man vet aldrig vart dom tar vägen!

Hoppas att ni hittar bil OCH dom som tog den!! så att man märker att det finns nån rättvisa... // Mvh Joakim

Pan
15 januari 2007 ·

Det är fan sorligt att man inte ska kunna jobba ihopp pengar lagligt utan måste sno andras grejer. Blev fan förbannad när någon snodde min cykel. Så trist när man har sparat ihopp till en grej och så kan man inte få ha den ifred. Som här där jag bor står det varje helg i tidningen att någon har slangat bensin från bilar och repat bilar. Att det ska vara så svårt att skilja på mitt och ditt och sen förstår jag inte mig på hur det kan vara så kul att repa massa bilar. jag hoppas du hittar din bil i det skicket den var i innan den blev stulen och att den(dom) skyldiga får stå tillsvars.

MVH

markholm
15 januari 2007 ·

Nej! F-n va tråkigt! Hoppas du får tillbaka den i bra skick! Håller tummarna!

Uteefterprisfoerslag St200 TILL SALU
16 januari 2007 · 78 Inlägg

_JoCCeV skrev:
Fyy fan va tråkigt när folk oms itne kan skillja på "ditt & mitt" ska fram pilla... fan va sur man blir när man hör sånt här! Jag ska hålla ögonen öppna.. inte för att bilen kanske passerar här upp , Norrköping, men man vet aldrig vart dom tar vägen!

Hoppas att ni hittar bil OCH dom som tog den!! så att man märker att det finns nån rättvisa... // Mvh Joakim

Hur fan.. ÅH! jag sitter och blir tokförbannad. undrar hur du känner egentligen.
Jävla AS. hoppas du får tag på tjuven. lägg honom på tågrälsen, eller så lägger du en lakrits rätt på skallen! big_smile

Platta Och Känn Att Du Lever!
ST200 Till salu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
XZ-Evo
16 januari 2007 · 41 Inlägg

Hur jag känner? Hur ska jag förklara, hmm? Det har ju gått några timmar nu sen jag fick veta att den var borta och jag är fortfarande chockad. Är trött som fan och ska upp tidigt imorgon och jobba, men kan inte somna.

Älskar min bil och har lagt ner så jävla mkt känslor på den att det är overkligt att någon har "snott" den från mig. Fatta att någon annan sitter i min sportstol just nu och njuter av min bil!! Helt jävla sjukt!

Skadegörelse och avundsjuka var jag beredd på när jag skaffade bilen. Klart jag inte parkerar vart som helst. Åker inte ens ut i förorterna och ställer bilen om jag ska hälsa på polarna. Åker hellre kollektivt. Klart man inte åker in till stan och ställer bilen för att någon snubbe ska komma och förstöra vingen eller dra en nyckel i lacken. Men att någon TAR din bil?!?! Det hade jag inte i beräkningarna .... borta, poof ... ingen vet vart den är! Helt sinnes...

Godnatt, hörs imorgon! Ska försöka sova lite!

/Mvh Robban

760turbo
16 januari 2007 · 220 Inlägg

ja det finns ett larm med gps sändare i. rör bilen sig utom ett visst område som du har ställt in så går larmet på som sen går att spåra via internet, och kartan sträcker sig över hela världen. inte bara europa som vissa andra

soren-sx
16 januari 2007 · 162 Inlägg

Fan jag lider värkligen med dej, min snodde de med för några veckor sedan, sprang ut med kniv o kalsongen i mitt i natten..  Fast snuten hitta den i dålig skick:(

GurraG INGET ANNAT!!
16 januari 2007 · 1 725 Inlägg

sörjer med dej grabben.. hoppas verkligen för din skull att du får tillbaka den men tyvärr måste jag nog säga att det ser mörkt ut.. sad men håller tummarna för dej

Zoltrix
16 januari 2007 · 438 Inlägg

XZ-Evo skrev:
Hej! Inatt har min evo blivit stulen! Snälla, ring polisen om ni ser nått!

Blir så jävla less...

Ska kolla, men var i Göteborg blev den stulen?

Priincess Gas glad =)
16 januari 2007 · 48 Inlägg

Ut å leta! jag hade letat hela natten om det var min bil... sad synd att folk inte kan köpa egna saker! Lider med dig å hoppas du får tillbaka den i ett bra skick! Ska hålla ett extra öga ute på vägarna!

Varför får bara pojkar vara med å leka för?
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang