stolar från ridetech bra?? dåliga??

Lars-P
17 januari 2008 · 427 Inlägg

Har inte stylingbutiken i princip samma produkter. handla därifrån istället dom har iaf inte varit inblandade i massa skit. vad det gäller kvaliten så får man vad man betalar för, och saker som är en del av säkerheten i en bil som tex stolar ska man absolut inte snåla hällre köra med orginal tills man har råd med något riktigt.

Lindgren_
17 januari 2008 · 2 644 Inlägg

JapMax skrev:

Lindgren_ skrev:
jag börjar faktiskt undra lite vad en del tänker med..  om man läser allas kommentarer "snabb leverans , bra service osv".. Då tycker jag det låter som ett väldigt bra företag..

Sen skriver alla om myspons och det var största chefens påhitt det har inget med dom som jobbar och sköter allt i butikerna att göra..

Jag tycker ridetech funkar hur bra som heslt bestältl och köpt massa grejer där.. har aldrig haft nått problem förutom en gång och det var inte deras problem för det var postens fel.. och då var dom med och hjälpte mig massa att lösa det..

Så jag tycker det är ett toppen företag (alla grejer kanske inte är toppen).. fast med en idiot som chef....

Har dom grejorna hemma och de inte går sönder så visst funkar de säkert bra då. Men så fort något strular, de är då de visar sin riktiga moral!

Jasså det säger du..

När det var strul för mig hjälpte dom till massor..  och har hört andra som dom löst alla bra för om det blivit strul..

aja jag tycker dom funkar jätte bra mycket bättre än många andra större firmor smile

Johan Lindgren
Germax
18 januari 2008 · 12 086 Inlägg

Lindgren_ skrev:

JapMax skrev:

Lindgren_ skrev:
jag börjar faktiskt undra lite vad en del tänker med..  om man läser allas kommentarer "snabb leverans , bra service osv".. Då tycker jag det låter som ett väldigt bra företag..

Sen skriver alla om myspons och det var största chefens påhitt det har inget med dom som jobbar och sköter allt i butikerna att göra..

Jag tycker ridetech funkar hur bra som heslt bestältl och köpt massa grejer där.. har aldrig haft nått problem förutom en gång och det var inte deras problem för det var postens fel.. och då var dom med och hjälpte mig massa att lösa det..

Så jag tycker det är ett toppen företag (alla grejer kanske inte är toppen).. fast med en idiot som chef....

Har dom grejorna hemma och de inte går sönder så visst funkar de säkert bra då. Men så fort något strular, de är då de visar sin riktiga moral!

Jasså det säger du..

När det var strul för mig hjälpte dom till massor..  och har hört andra som dom löst alla bra för om det blivit strul..

aja jag tycker dom funkar jätte bra mycket bättre än många andra större firmor smile

Mm.. vi har ju snackat om de där förut tongue
Jag tänker inte bråka, men jag har min uppfattning. Och den bygger inte på erfarenhet, den bygger på personkännedom och allmän vetskap om ridetech, ägare samt stor skara missnöjda kunder.

Men jag får väl gratulera dig som klarat dig fint ist!

Wee
18 januari 2008 · 501 Inlägg

Ridetech´s fighter stolar ser exakt ut som Sparco´s Pro2000

OBS: Ironi
Noiseprojekt
18 januari 2008 ·

HyperSonica skrev:

Noiseprojekt skrev:

Izual skrev:
Jag och alla i min bekantskapskrets bojkottar Ridetech pga deras kupp med myspons.

Även hela Maniac Racing bojkottar Ridetech, ca 30 medlemmar..

Maniac racing... ha ha... Ja ja...
Skikcade en ansökan för bra längesedan..
Och OJ... Vilket svar man fick... INGET...

Ber om ursäkt för detta missödet, men ingen kan tyvärr förutspå en datakrasch..
//Danne, Maniac Racing

stellan_dahl svetsare
18 januari 2008 · 329 Inlägg

har inte läst tråden men jag har beställt stolar från ridetech och dom är bra och sköna och allt fungera fint med leverans och beställning.
du måste modda skenorna bara men de är ju enkelt.

Senast redigerat av stellan_dahl (18 januari 2008)

Celica 2.0 Gti -90
Volvo 740 16v Turbo "Driftbilen" (1988)
Fogel RELEASE ME!!
22 januari 2008 · 188 Inlägg

skit i ridetech jag undrar över stolarna o inte företaget!!!

release Me!!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang