Inför: Träff i Uddevalla 16/5 Kl:19

albin715
8 maj 2008 · 304 Inlägg

delforczia skrev:

albin715 skrev:
jag hade gärna kommit men jag kan inte denna datum tyvär tongue

Synd, Kanske nästa gång? roll

absolut! då är jag på! big_smile

Vw Baja Bug - SAAB 900 T - BMW 320i
206an
9 maj 2008 · 2 Inlägg

Vi kommer=)

peegee Forummoderator
9 maj 2008 · 2 924 Inlägg

Som om detta inte skulle urarta och leda till Fröland...jo tjena...Tiderna är som gjorda för det wink

Går det inte lägga det tidigare på dagen?

~ Life is short, have FUN! ~
Volkswagen Passat Variant 1.8T "2 owners is enough" (1999)
Audi R/S2 Coupé quattro "vällagrad" (1992)
740tjejen
9 maj 2008 · 351 Inlägg

Ja och killen kanske kan komma, blir dock me volvon, saaben är ej färdig änn, hoppas den är färdig till den 24 maj,

Våga Köra Sänkt
NissanMotorsport
9 maj 2008 ·

flytta inte datumet och tiden nu bara tongue

Schotttz
10 maj 2008 · 586 Inlägg

Blev så glad igår för jag hade så extremt tråkigt hemma. Satt i stort sett bara å rullade tummarna då jag kom på... "fan ja, träff i uddevalla idag!" Så jag åkte ned till spolgaraget och tvättade iaf av den extremt sketna 740 och åkte hem... sedan gick jag in på garaget och såg att jag tog fel på en HEL vecka.

Dubbelsuck! tongue

Ghost Rider
10 maj 2008 · 466 Inlägg

tja vem vet kanske tittar förbi

Christer *Dieselkungen*
BMW 430D Grand Coupe "Dieselmonstret 2.0" (2015)
Grumba
10 maj 2008 · 2 Inlägg

Skit att bilen inte är besiktad annars så kanske kanske......

BMW 130i "M" (2008)
Audi S2 coupe "600 hk" (1993)
delforczia
10 maj 2008 · 36 Inlägg

peegee skrev:
Som om detta inte skulle urarta och leda till Fröland...jo tjena...Tiderna är som gjorda för det wink

Går det inte lägga det tidigare på dagen?

Vart du åker är ditt val... Jag tänker inte åka till Fröland iallafall! Tror de flesta kan ha svårt att komma tidigare med tanke på jobb etc. Dessutom är torp inget trevligt ställe under fredagshandeln.

Fiat Coupé "Hellride" (1995)
delforczia
10 maj 2008 · 36 Inlägg

Grumba skrev:
Skit att bilen inte är besiktad annars så kanske kanske......

Borde inte vara några problem på 5-6 dagar;)

Fiat Coupé "Hellride" (1995)
delforczia
10 maj 2008 · 36 Inlägg

SpotniX skrev:
Blev så glad igår för jag hade så extremt tråkigt hemma. Satt i stort sett bara å rullade tummarna då jag kom på... "fan ja, träff i uddevalla idag!" Så jag åkte ned till spolgaraget och tvättade iaf av den extremt sketna 740 och åkte hem... sedan gick jag in på garaget och såg att jag tog fel på en HEL vecka.

Dubbelsuck! tongue

Bara att ställa i garaget med pyjamas så är den klar till nästa helg.. eller så gör man allt igen hmm

Fiat Coupé "Hellride" (1995)
delforczia
10 maj 2008 · 36 Inlägg

Klara bilar än så länge:

delforczia
SupraDupraFly
isak90
corollaistheshit
Edge83
Erico_4
SpotniX
206an
740tjejen

Fiat Coupé "Hellride" (1995)
FLindgren
10 maj 2008 · 5 089 Inlägg

Hinner jag få ihop bilen så kommer jag smile

\Lindgren
Toyota Cressida Rx30 "Westcoast Motorsport" (1979)
Volvo Xc70 "3.2L" (2008)
Volvo S70 "Autotech Motorsport" (1999)
Danne_86
10 maj 2008 · 257 Inlägg

kikar nog förbi en sväng

Schotttz
11 maj 2008 · 586 Inlägg

delforczia skrev:

SpotniX skrev:
Blev så glad igår för jag hade så extremt tråkigt hemma. Satt i stort sett bara å rullade tummarna då jag kom på... "fan ja, träff i uddevalla idag!" Så jag åkte ned till spolgaraget och tvättade iaf av den extremt sketna 740 och åkte hem... sedan gick jag in på garaget och såg att jag tog fel på en HEL vecka.

Dubbelsuck! tongue

Bara att ställa i garaget med pyjamas så är den klar till nästa helg.. eller så gör man allt igen hmm

Hehe, det är ju inget utställningsskick på den, så noga är det inte. Men tvättas kommer den nog att göra iaf. Försöker att tvätta bilen 1-2 gånger per vecka beroende på hur sketen den är.. Försöker sköta den gamle brukistraktorn smile

Ska eventuellt nästa vecka byta grenrör, olja & filter och lite annat på PVn, så kanske, kanske dyker upp med den smile Får se vad det blir för något.

Någon av dessa tre blir det:
740GL
PV 544
9-3 Turbo-X

Senast redigerat av SpotniX (11 maj 2008)

Pepparkakan Brodar'n Maffia!
11 maj 2008 · 184 Inlägg

Jag kikar nog förbi med trallan min smile

...tror jag, är dock inte helt 100...
delforczia
12 maj 2008 · 36 Inlägg

Har fixat en snubbe som till 99% kommer leda crusingen. Finns det någon annan som är intresserad av att ta täten ifall det mot alla odds skulle skita sig.

Känner att jag inte är rätt man för det uppdraget  big_smile

Fiat Coupé "Hellride" (1995)
Schotttz
13 maj 2008 · 586 Inlägg

Nja jag tror inte heller att jag ska börja vela i täten. Kan inte uddevalla så bra så säkerligen kommer jag bröta in på enkelriktade gator, eller ut på landet. tongue

Edge EVOLUTION GARAGE
13 maj 2008 · 1 837 Inlägg

Ickebefintligt lokalsinne säger att det inte är ett updrag för mig.. hehe tongue
Beror visserligen på hur många vi blir, men att fota i anslutning till bron kan ju vara rätt häftigt. wink

//Edge
_Lady_
13 maj 2008 · 276 Inlägg

delforczia skrev:
Har fixat en snubbe som till 99% kommer leda crusingen. Finns det någon annan som är intresserad av att ta täten ifall det mot alla odds skulle skita sig.

Känner att jag inte är rätt man för det uppdraget  big_smile

Min Nissan startade jag upp förra helgen å det är inte så mycket kvar på den så är det så att den rullar å allt funkar så kikar ja självklart ut till Er! Hade vart skit kul att träffa några härifrån!tongue

Nissan 200sx "Lady of Samuraj" (1992)
Volvo V70 "SilverLady" (2005)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang