Eftersnack Markarydsträffen 28/8

vofloo
30 augusti 2009 · 739 Inlägg

jag tycker själv man kan ta upp eftersig det är ju inte precis coolt att slänga en öl burk på marken!. vissa va ju stupfulla hängde på repet så det gick sönder man behöver inte dricka för att ha roligt jag som körde med den " röda v70n" som gick slött haha tyckte det va skit kul de va mitt första race jag vatt på trevliga människor som man kunde prata med smile nästa gång man träffar lite mer trevligt folk kommer väll va på ljungbyträffen hoppas på en lyckad dag där med !

mvh Andreas

Aldin AT Däck
30 augusti 2009 · 501 Inlägg

haha vilka nötter det finns hur fan ska man lyckas dra iväg dom stora klumparna hehE:P

R Däck och gatdäck Till Sveriges Lägsta Priser
AT Däck
www.atdack.se
H3llBoy Live my life Sideways
30 augusti 2009 · 312 Inlägg

tycker det med håller med Aldin och voflo

Men som sagt nya tag den 5/9
hoppas vi får se alla där-....

H3llBoy. Live your life sideways...
Facebook Grupp: https://www.facebook.com/groups/194900634046501/
Nissan 200sx s13 "H3llBoy" (1989)
Bummer
30 augusti 2009 · 63 Inlägg

synd att vissa ska ställa sig på tvären och förstöra för folk som vill ha kul...

pejap-racing.com
Saab 9-3x XWD "Skogstrollet" (2010)
4G63
30 augusti 2009 · 4 Inlägg

Måste bara säga att var grymt bra arrangerat! Precis så det ska vara! Hade faktiskt förlorat hoppet på alla nattliga rejs här i denna regionen tills i Fredags. Bra uppslutning och många som var körsugna.

Sen helt ärligt tycker jag inte ni ska försöka göra Blackrace av detta, då försvinner lite av charmen som just dem illegala rejsen innebär (givetvis bara om säkerhetsnivån är hög), ni kommer aldrig mera få anordna illegalt rejs i kommunen så fort ni kommer överens med polis och kommun. Så det enda vi kommer få ut av det är ett par blackrace om året.

Jag har ett annat förslag jag tycker ni skulle satsa på, eftersom ni verkligen verkar vara kapabla till att anordna välorganiserade rejs. Att köra lite cuper, dvs elminering/stege där alla går in med pengar i potten, som sedan delas ut som prispengar till dem som hamnar på "pallplats". På så sett får vi dit dem snabbaste bilarna som vill köra seriöst. För mig ger detta mer underhållningsvärdesom som både förare och publik.

Stort tack för senast och på återseénde!

WeDo
30 augusti 2009 · 3 390 Inlägg

Låser här då det enda som disskuteras verkar vara race, och som de flesta vet pratar vi inte om sånt här.

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang