Angående: Lödde-träffen!!

GandalfNilsson Greasemonkey
11 mars 2010 · 189 Inlägg

va e detta för personligt påhopp? wink

De Man Inte Har Under Huven Får Man Ha Under Högerfoten!
Mercedes E230 "Hermann" (1997)
Ford Galaxie 500 "Sheriffen" (1963)
LTM Wiee Trimma för att köra fort? nä brett..
11 mars 2010 · 384 Inlägg

GandalfNilsson skrev:
va e detta för personligt påhopp? wink

Ja de vet jag inte... tyckte bara du kan ta och se om de går att börna på allmän parkering med 240n utan att något går sönder:)

Mercedes 300tdt "hermann" (1993)
Audi A4 2.0 TDI B7 "Silver guden" (2007)
malle_nr1
12 mars 2010 · 48 Inlägg

va gott att våren börjar närma sig, körningarna börjar på fler och fler ställe och nu kan man snart dyka neråt med och kolla då alltså smile)

se alla avundsjuka blickar!
Saab 9-3 sc aero "Xerxes" (2006)
GandalfNilsson Greasemonkey
12 mars 2010 · 189 Inlägg

LTM skrev:

GandalfNilsson skrev:
va e detta för personligt påhopp? wink

Ja de vet jag inte... tyckte bara du kan ta och se om de går att börna på allmän parkering med 240n utan att något går sönder:)

sålänge ja inte har 18-tummarna på så håller grejerna lite bättre^^

De Man Inte Har Under Huven Får Man Ha Under Högerfoten!
Ford Galaxie 500 "Sheriffen" (1963)
Mercedes E230 "Hermann" (1997)
WeDo
12 mars 2010 · 3 390 Inlägg

§8 Uppmaning till brott
• Du får inte uppmana till brott eller sprida någon annan persons uppmaning till brott.
• Garaget får inte användas till att organisera olagliga streetrace eller sprida reklam (t.ex. tid och/eller plats) för olagliga streetrace.

Från och med nu så disskuterar ni "träffarna" i Lödde någon annanstans. Ni verkar helt enkelt inte klara av att inte komma in på streetrace. Och efter så många tillsägelser och låsta trådar sen förr så borde det blivit en förbättring.

Och helt ärligt, lägg ner det här med att ni inte alls disskuterar streetrace... Vi moderatorer är inte så dumma att vi inte förstår lika mycket som resten av medlemmarna här.

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang