Blev stoppad av polis för ingenting!

gamlingen
13 april 2010 · 5 198 Inlägg

Va glad att du blev stoppad för ingenting du, kunde vara för fortkörning eller nåt. Dom kan ju stoppa nån precis när som helst för precis ingenting... so what...jag har oxå blivit stoppad för just... ingenting..

tobbe12
13 april 2010 · 152 Inlägg

gamlingen skrev:
Va glad att du blev stoppad för ingenting du, kunde vara för fortkörning eller nåt. Dom kan ju stoppa nån precis när som helst för precis ingenting... so what...jag har oxå blivit stoppad för just... ingenting..

jo men eftersom jag är nybörjare så frågar jag om jag får anmärkning eller liknande, och alla har sagt nej och att jag ej ska vara orolig så därför nöjer jag mig med dessa svar smile

någon kan stänga den här tråden.

TLO
13 april 2010 · 1 062 Inlägg

Allt detta hackande på Polisen.......var o varannan tråd!!!!!!

"You Go, we go!"
GurraG INGET ANNAT!!
13 april 2010 · 1 725 Inlägg

Som någon skrivit innan, förstår inte varför folk blir så förbannade över rutinkontroller och liknande?? har man inget att dölja har man inget att vara rädd för

Epitaph
13 april 2010 · 835 Inlägg

GurraG skrev:
Som någon skrivit innan, förstår inte varför folk blir så förbannade över rutinkontroller och liknande?? har man inget att dölja har man inget att vara rädd för

läs tråden innan du postar, Kermit.

MrEricsson Ratthållare PÅ Elite Nivå
13 april 2010 · 5 650 Inlägg

Fjellner skrev:

MHperformance skrev:

MrEricsson skrev:
inte mkt och bry sig alls om.. då skulle du kört 940 turbon jag hade 1 gång i tiden hette 940 polis i vägstystemet istället för turbo så fort snutarna checkade bilen i reg systemet började de blinka så kom de varje gång körkort blåsa och fråga vart man fått bilen ifrån .

så får man inga böter ska man inte bry sig 1 skit om dom + har man inte gjort nått har man inget och dölja. de tråkiga är vell slöseri med tid  men som sagt har man inte gjort nått behöver man inte bry sig de gör bara sitt tråkiga jobb..

940 Polaris heter dem väll ändå?

Många gamla polisbilar heter fortfarande "Polis" när man slår upp regnummret i registret.

precis som fjellner säger ... de sätter ut bilarna på auktion  och ändrar inte tillbaka alla till rätt namn .

och har man dessa bilar och de åker bakom och kollar reg nret börjar de blinka ganska snart för att de är nyfikna på bilen.  coolt de första gångerna men sen börjar de bli bra iriterande och drygt.
så dom som tror nått annat kan ju kika på min sida och slå upp 940 turbon där som heter exakt så den heter i bilregistret.

Volvo 142 "De Luxe" (1974)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang