Vad tycks om mitt nya bygge i bagaget?

Peugeot_John
17 december 2006 · 62 Inlägg

http://static.garaget.org/archive/36105/30792/30792-331225.jpg


http://static.garaget.org/archive/36105/30792/30792-331223.jpg




Detta är mitt nya bygge smile  Det tog några timmar att göra.



Mvh/John

Peugeot.. det är ju det som känns bäst :)
Groggmugg Beredare
17 december 2006 · 561 Inlägg

Det ser väl bra ut.... Men jag hade nog höjt golvet lite till o lagt plexiglaset jäms med golvet så steget inte är ivägen för om man vill lasta ngt.
Ska du inte ha galler till basen??

Mvh Jonas
Ford F100 "Colabilen" (1956)
ErskPersk Svindåre
17 december 2006 · 1 433 Inlägg

hehe, fräscht, är dedär slutsteget bra? har ett sånt jaå men har aldrig provat det...

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!
Soundlover
17 december 2006 · 23 Inlägg

Riktigt snyggt och stilrent tycker jag.

decib3L Körv
17 december 2006 · 3 535 Inlägg

Ögongodis :'D

Truckdriving Man
Peugeot_John
17 december 2006 · 62 Inlägg

Groggmugg skrev:
Det ser väl bra ut.... Men jag hade nog höjt golvet lite till o lagt plexiglaset jäms med golvet så steget inte är ivägen för om man vill lasta ngt.
Ska du inte ha galler till basen??

Jag vet inte.. Jag tycker inte det är så speciellt snyggt med galler.. Det skulle iså fall vara nåt kråmat med snygg form. Annars om det ska vara nåt som skyddar så tycker jag att det är snyggare om man vänder på högtalaren så att magneten kommer utåt..


Mvh / John

Peugeot.. det är ju det som känns bäst :)
Peugeot_John
17 december 2006 · 62 Inlägg

ErskPersk skrev:
hehe, fräscht, är dedär slutsteget bra? har ett sånt jaå men har aldrig provat det...

Det beror nog på vad du ska använda det till. Men till min 12a så funkar det skitbra. Ingen överdriven bas. Men jag har fått en så bra lådkonstruktion så nästan allt ljud kommer in i kupén. Först testade jag med en "lös" låda i bagaget. Det funkade inte alls. Ingen bas kom knappt in i kupén, men sen jag bygge en egen låda ihop med "baksätesväggen" + ett basrör ner i lådan från hatthyllan blev det skitbra smile   


Mvh / John

Peugeot.. det är ju det som känns bäst :)
Groggmugg Beredare
17 december 2006 · 561 Inlägg

Peugeot_John skrev:

Groggmugg skrev:
Det ser väl bra ut.... Men jag hade nog höjt golvet lite till o lagt plexiglaset jäms med golvet så steget inte är ivägen för om man vill lasta ngt.
Ska du inte ha galler till basen??

Jag vet inte.. Jag tycker inte det är så speciellt snyggt med galler.. Det skulle iså fall vara nåt kråmat med snygg form. Annars om det ska vara nåt som skyddar så tycker jag att det är snyggare om man vänder på högtalaren så att magneten kommer utåt..


Mvh / John

Brukar finnas mkt fräcka galler till basarna ibland... Pioneer har ett som jag själv monterade... Det var i plast...
Sen dehär  med att vända på basen e jag inte mkt för.... Gäller inte att lasta metall annars så sitter de i magneten+ att glöm inte plånboken i väskan så kreditkorten slås ut... Hehe

Mvh Jonas
Ford F100 "Colabilen" (1956)
Real_Performance "Living My Life Sideways"
17 december 2006 · 208 Inlägg

Groggmugg skrev:

Peugeot_John skrev:

Groggmugg skrev:
Det ser väl bra ut.... Men jag hade nog höjt golvet lite till o lagt plexiglaset jäms med golvet så steget inte är ivägen för om man vill lasta ngt.
Ska du inte ha galler till basen??

Jag vet inte.. Jag tycker inte det är så speciellt snyggt med galler.. Det skulle iså fall vara nåt kråmat med snygg form. Annars om det ska vara nåt som skyddar så tycker jag att det är snyggare om man vänder på högtalaren så att magneten kommer utåt..


Mvh / John

Brukar finnas mkt fräcka galler till basarna ibland... Pioneer har ett som jag själv monterade... Det var i plast...
Sen dehär  med att vända på basen e jag inte mkt för.... Gäller inte att lasta metall annars så sitter de i magneten+ att glöm inte plånboken i väskan så kreditkorten slås ut... Hehe

Bild på det gallret?

Mvh

Groggmugg Beredare
17 december 2006 · 561 Inlägg

Real_Performance skrev:

Groggmugg skrev:

Peugeot_John skrev:

Jag vet inte.. Jag tycker inte det är så speciellt snyggt med galler.. Det skulle iså fall vara nåt kråmat med snygg form. Annars om det ska vara nåt som skyddar så tycker jag att det är snyggare om man vänder på högtalaren så att magneten kommer utåt..


Mvh / John

Brukar finnas mkt fräcka galler till basarna ibland... Pioneer har ett som jag själv monterade... Det var i plast...
Sen dehär  med att vända på basen e jag inte mkt för.... Gäller inte att lasta metall annars så sitter de i magneten+ att glöm inte plånboken i väskan så kreditkorten slås ut... Hehe

Bild på det gallret?

Mvh

http://www.nardik.se/bilder/pioneer/udg256_s.jpg

Detta monterade jag.... Tyckte det var okej...

Mvh Jonas
Ford F100 "Colabilen" (1956)
Real_Performance "Living My Life Sideways"
17 december 2006 · 208 Inlägg

Groggmugg skrev:

Real_Performance skrev:

Groggmugg skrev:

Brukar finnas mkt fräcka galler till basarna ibland... Pioneer har ett som jag själv monterade... Det var i plast...
Sen dehär  med att vända på basen e jag inte mkt för.... Gäller inte att lasta metall annars så sitter de i magneten+ att glöm inte plånboken i väskan så kreditkorten slås ut... Hehe

Bild på det gallret?

Mvh

http://www.nardik.se/bilder/pioneer/udg256_s.jpg

Detta monterade jag.... Tyckte det var okej...

Det va snyggt skulle jag kunna tänka mig men då måste man har pioneer med =/

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang