4299 besökare just nu (Topp: 5725, 2008-05-14)
122 713 medlemmar (79 nya medlemmar igår)

God jul å gott nytt på er=) Hittade en gammal film från 2006 från mina fösta test repor från USA. Gissa om jag var nervös om den skulle hålla ihop . Inte dåligt att sätta 9.11 ur containern.
Man längtar tillbaka och om allt går som det är tänkt, så åker vi tillbaka hösten 2009. Robert Tribute Video

vilket jävla monster
Måste se monstret live! Var kmr du figurera i sommar?
Helt sjuk bil.Har läst om den i diverse tidningar och den är bara FÖR grym.Den här tråden MÅSTE följas.Hoppas du kan åka över "pölen" och köra ifrån jänkarna så att det stänker om det.Lycka till!!
den är ju dögrym

Nu har jag börjat att måtta för dom nya headerserna . Det är lite trix att få till mm . Materialet är i Rostfritt 321 pallar lite värme. Collectorn kallas för Double-Slip Turbo Merge Collectors passar perfekt för oss som åker turbo.
Här ser ni collectorn grymma svetsar
Invändiga svetsar
P.s I väntan på en SLÖ lackare.....![]()
Ser fint ut
Kör du någon slags pulsdelning där cylindrarna går ihop två och två innan kollektorn? för det blir väl inte dubbelturbo? ![]()
Kommer det mappas på vägen i år också?

Faan det blir ju riktigt brutalt det här ![]()
Lycka till i fortsättningen ![]()
Mvh//Johan

Ser ju nästan ut som en V8 ju ![]()
Vart kör du första tävlingen i år (09) då?

Redig fläkt det där. Men det är porr på hög nivå.

såg dig i somras på strippen i emmaboda, måste säga att man kan inte bli annat än imponerad! ![]()

brukade du vara o raca på blackrace i gbg för några år sedan ???

Robban,, Är det en vakum pump du monterat till höger om turbon?
Om det är det så är det rätt bra för att få en tätare motor samt man minimerar antalet luftbubblor i oljan.
Annars ser det bra ut
, kämpa på.
Senast redigerat av zlobo (2009-01-08 19:04:47)

zlobo skrev:
Robban,, Är det en vakum pump du monterat till höger om turbon?
Om det är det så är det rätt bra för att få en tätare motor samt man minimerar antalet luftbubblor i oljan.
Annars ser det bra ut, kämpa på.
Stämmer ![]()
Blir grymt snyggt, underbart motorbygge ![]()
Ska bli grymt att få se den på banorna i sommar!
Minns fortfarande första gången jag såg den, tror den var relativt nyköpt då. Var på Mantorp (när Veidec fortfarande hette Sko-Uno), innan "SycloneRobban" var ett bergepp och innan vi svenskar ens visste vad en Syclone var för nåt... Jag trodde det var ett servicefordon först och att det hänt något nere i depån, sen när jag fattade att den skulle köra så antog jag att det var nån som var där för att testköra bara för skojs skull. Osså ven den iväg nästan helt ljudlöst och vann... Jag och farsan bara stod där och gapade! ![]()

Äntligen så har mina nylackade framskärmar kommit vilken yta mums=)
Tackar Paul på Paint WorX 

Borde ju bli utnämd till loveguru det e ju ren porr du bygger ![]()
Lycka till med bygget kommer följa detta noga och hoppas på att man får se dig/bilen live nån gång i södra sverige.
0.052961