Polisen är Ghostrider på spåren

Kanderss0n
15 januari 2009 · 68 Inlägg

MilleN skrev:

aftonbladet skrev:
Efter någon minut passerar en person med skinnställ. Ytterligare några minuter senare passerar sannolikt samma person som då tar på sig ett par träningsbyxor. Samtidigt syns ansiktet.

Dom kan ju aldrig bevisa att det är samma person.. Dom vet mycket väl vem han är men dom måste ta honom på bar gärning annars håller det aldrig.

Vilken av filmerna skulle detta hänt isåfall ? yikes

Renault Megane Phas II 1.9 dCi "Pendlarbrukis" (2007)
SwedishRacingGroup
15 januari 2009 · 80 Inlägg

Kristian240 skrev:

MilleN skrev:

aftonbladet skrev:
Efter någon minut passerar en person med skinnställ. Ytterligare några minuter senare passerar sannolikt samma person som då tar på sig ett par träningsbyxor. Samtidigt syns ansiktet.

Dom kan ju aldrig bevisa att det är samma person.. Dom vet mycket väl vem han är men dom måste ta honom på bar gärning annars håller det aldrig.

Vilken av filmerna skulle detta hänt isåfall ? yikes

Ingen som har med Ghostrider filmerna att göra!!

/PF.

2010 - året där vi siktar på Nürburgring, Gotland, Mantorp samt Superstage!! ;0)
SwedishRacingGroup en av mycket på återförsäljare av DUNLOP DIREZZA 3 i Sverige 2010!!
D_MAN ?
15 januari 2009 · 1 038 Inlägg

Flemingsbergs polisstation

Åklagare Stefan Bergman

Chefen för Trafikpolisen Sundbyberg


Kan tänka mig att dessa personer hoppa av glädje tills dom satte på filmen, va besvikna dem lär ha blivit....

Senast redigerat av Danne-M3 (15 januari 2009)

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!
KimVsWorld Mästare
15 januari 2009 · 2 947 Inlägg

Men lönt att citera hela boken när du ska kommentera ett kapitel...

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)
Kanderss0n
15 januari 2009 · 68 Inlägg

SWTRacing skrev:

Kristian240 skrev:

MilleN skrev:

Dom kan ju aldrig bevisa att det är samma person.. Dom vet mycket väl vem han är men dom måste ta honom på bar gärning annars håller det aldrig.

Vilken av filmerna skulle detta hänt isåfall ? yikes

Ingen som har med Ghostrider filmerna att göra!!

/PF.

Så denna bild och "klipp" aftonbladet säger sig ha är alltså inte ifrån någon av ghostrider filmerna ?

Renault Megane Phas II 1.9 dCi "Pendlarbrukis" (2007)
Sushikocken Sleeper
15 januari 2009 · 3 084 Inlägg

Siarnaq skrev:

Sushikocken skrev:
Jag känner en som känner honom och det är sant! Han kör själv en touringhoj med 300 pollar under sadeln.

Var väl då som in i helvete vad det var folk som kände folk som kanske har sniffat på en person som känner hans morsas sysslings brors kusin som i sin tur har mött han.

Lägg ner skitsnacket.


Sen så är den videon i princip värdelös då dom inte kan konkret bevisa att det är han som kör och är känd under namnet 'Ghostrider' heller.

Okej han känner kanske inte GR då men han känner Fürstenhoff. Han vet att han är en galning en jävligt scysst galning. Kanske  är han en wannabe. Å Fan va cool jag känner mig som känner en som känner Fürsten... NOT Men jag fick bekräftat att det var han som är ghostrider bla.

Men ni får gärna spekulera spelar ju ändå ingen jävla roll om det inte skulle vara han eller inte.

(Fan va Ango e het som Lara Croft. Love her lips!)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Mellqvisten
15 januari 2009 · 279 Inlägg

SWTRacing - klockrent inlägg...synd att du ens behöver lägga ner så mkt skrivande för en tråd.. smile blev mindre respons än va ja trodde... speciellt i dom som typ e kära idej smile

/ Hellre en hängmatta i parken, än hängpattar till marken
Subaru Impreza WRX "Hawkeye" (2006)
prodrive Avstängd
15 januari 2009 · 962 Inlägg

Mellqvisten skrev:
SWTRacing - klockrent inlägg...synd att du ens behöver lägga ner så mkt skrivande för en tråd.. smile blev mindre respons än va ja trodde... speciellt i dom som typ e kära idej smile

Jag tror du är lite kär i Patrik eftersom du tror blint på vad han skriver, självklart skriver den som är GR (PF) aldrig att han är det, i Patriks fall hade det nästan varit bättre om han inte hade skrivit någonting över huvud taget om det hela på flashback och andra forum, det är så jävla genomskinligt alltihop.

Senast redigerat av prodrive (15 januari 2009)

SwedishRacingGroup
15 januari 2009 · 80 Inlägg

prodrive skrev:

Mellqvisten skrev:
SWTRacing - klockrent inlägg...synd att du ens behöver lägga ner så mkt skrivande för en tråd.. smile blev mindre respons än va ja trodde... speciellt i dom som typ e kära idej smile

Jag tror du är lite kär i Patrik eftersom du tror blint på vad han skriver, självklart skriver den som är GR (PF) aldrig att han är det, i Patriks fall hade det nästan varit bättre om han inte hade skrivit någonting över huvud taget om det hela på flashback och andra forum, det är så jävla genomskinligt alltihop.

Försök nu skaffa dig ett liv käre Prodrive innan du finner dig alltför ensam här på internet med tanke på din intensitet som du visar detta ämne!! wink

/PF.

2010 - året där vi siktar på Nürburgring, Gotland, Mantorp samt Superstage!! ;0)
SwedishRacingGroup en av mycket på återförsäljare av DUNLOP DIREZZA 3 i Sverige 2010!!
Mellqvisten
15 januari 2009 · 279 Inlägg

prodrive skrev:

Mellqvisten skrev:
SWTRacing - klockrent inlägg...synd att du ens behöver lägga ner så mkt skrivande för en tråd.. smile blev mindre respons än va ja trodde... speciellt i dom som typ e kära idej smile

Jag tror du är lite kär i Patrik eftersom du tror blint på vad han skriver, självklart skriver den som är GR (PF) aldrig att han är det, i Patriks fall hade det nästan varit bättre om han inte hade skrivit någonting över huvud taget om det hela på flashback och andra forum, det är så jävla genomskinligt alltihop.

Hehe nej ja har barn och sambo så tyvärr...i ett annat liv kanske..låter som du behöver växa upp lite o tänk på va du slänger ur dej för smarta saker...

/ Hellre en hängmatta i parken, än hängpattar till marken
Subaru Impreza WRX "Hawkeye" (2006)
D_MAN ?
15 januari 2009 · 1 038 Inlägg

KimVsWorld skrev:
Men lönt att citera hela boken när du ska kommentera ett kapitel...

Hade lite bråttomt iväg och datorn hängde sig å ja orka inte vänta......

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!
Rinnegan Malleus Malificarum
15 januari 2009 · 2 401 Inlägg

Det är otroligt många som har teorier och spekulationer.. Oavsett om killen är Ghostrider eller inte, så tycker ni inte att han har fått nog med tredje gradens- förhör?

På vartenda jävla forum jag har besökt så är det alltid en GR diskussion, samt att PF har besvarat frågor angående GR själv, samt frågor som egentligen bara var inriktat på hans privatliv, samt händelser som sträcker sig tillbaka nästan 15 år, är det inte nog nu?


Har ni verkligen så lite att göra att ni gräver fram händelser samt en otroligt mängd påståenden och falsk 'fakta' bara för att verka viktiga?
Rent ärligt, om det nu är så roligt så kan ni lika gärna diskutera om The Stig är i själva verket Göran fucking Persson. Det här är ju bara löjligt.

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.
Buick GSX Stage 1 "Velvet Hammer" (1972)
Hilmer
15 januari 2009 · 1 789 Inlägg

Tänk om alla kunde lägga lika samma energi på att diskutera riktigt viktiga ämnen, då kanske det hade funnits en chans till förändringar på vår jord...

Rinnegan Malleus Malificarum
15 januari 2009 · 2 401 Inlägg

Hilmer skrev:
Tänk om alla kunde lägga lika samma energi på att diskutera riktigt viktiga ämnen, då kanske det hade funnits en chans till förändringar på vår jord...

Tack fan att det finns någon med hyfsad intelligens på den här sidan.

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.
Buick GSX Stage 1 "Velvet Hammer" (1972)
Mortalis VW-nörd?
15 januari 2009 · 4 332 Inlägg

Hilmer skrev:
Tänk om alla kunde lägga lika samma energi på att diskutera riktigt viktiga ämnen, då kanske det hade funnits en chans till förändringar på vår jord...

Knappast, de enda vi gör i Sverige och EU är ju att diskutera saker och ting och lägga motioner o skit dagarna i ända och sen ha omröstningar som de sover igenom eller inte ens går på tongue

Merca-Hakan
15 januari 2009 · 183 Inlägg

jag skulle bli totalt livrädd om den där "hallojarn" skulle susa förbi mig i 200 blås samtidigt som jag gör ett filbyte eller nått.

Roz-104 typ..eh..va?
15 januari 2009 · 582 Inlägg

Jag skulle bli asglad om den där "hallojarn" skulle susa förbi mig i 200 blås big_smile

Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!
Volvo 850 T5 "Te-Femman" (1994)
MDrei
16 januari 2009 · 657 Inlägg

Instämmer. Riksdagen är ett skämt.

Mortalis skrev:

Hilmer skrev:
Tänk om alla kunde lägga lika samma energi på att diskutera riktigt viktiga ämnen, då kanske det hade funnits en chans till förändringar på vår jord...

Knappast, de enda vi gör i Sverige och EU är ju att diskutera saker och ting och lägga motioner o skit dagarna i ända och sen ha omröstningar som de sover igenom eller inte ens går på tongue

MrTobias
16 januari 2009 · 1 297 Inlägg

Ironmike08 skrev:
*åååååååååååååh* .. ghostrajdern, är det sant att du är vänsterhänt? att du har en pungkula? och att du har 1,4+ läsglasögon? *morr*  :brynad :mattias

wink / Mike

ps...checka min "depå" - Subaru sti, har en gammal bild på två ganska org imprezor på tyresörakan 2005 ^^ din blåa smurf mot min silvriga aristokrat, fråga mig inte varför man inte körde hoj en fin sommardag. Men ibland är det kul att stå på alla 4 också.

http://www.garaget.org/Ironmike08

Peace

sicken bluff

leksak Kanon..
16 januari 2009 · 1 473 Inlägg

MrTobias skrev:

Ironmike08 skrev:
*åååååååååååååh* .. ghostrajdern, är det sant att du är vänsterhänt? att du har en pungkula? och att du har 1,4+ läsglasögon? *morr*  :brynad :mattias

wink / Mike

ps...checka min "depå" - Subaru sti, har en gammal bild på två ganska org imprezor på tyresörakan 2005 ^^ din blåa smurf mot min silvriga aristokrat, fråga mig inte varför man inte körde hoj en fin sommardag. Men ibland är det kul att stå på alla 4 också.

http://www.garaget.org/Ironmike08

Peace

sicken bluff

Haha, sikken typisk garaget kommentar...

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang