Polisen är Ghostrider på spåren

sirmiro Double-Unicorn Rider
16 januari 2009 · 2 486 Inlägg

Merca-Hakan skrev:
jag skulle bli totalt livrädd om den där "hallojarn" skulle susa förbi mig i 200 blås samtidigt som jag gör ett filbyte eller nått.

Ligg kvar i högerfilen?



Spelar det egentligen någon roll om PF är GR?
Jag bryr mig inte. Jag misstänker dock att GR läser detta, oavsett om det är PF eller inte, och jag vill då passa på att applådera körningarna.


NEJ, jag försvarar inte de brottsliga handlingarna, eller att folk utsätts för fara, men GR har f*n så mycket mer koll på hojen än mig. Så ska man se till mc-hanteringen så ja, jag ser upp till honom. Skulle gärna ta lektioner, men då på en bana då jag inte skulle klara de där sakerna i trafiken.

Sen kan alla som kör en sporthoj med 600cc och mer fundera, hur många av manövrarna har ni gjort? Kört om på insidan? Mellan 2bilar? Blåst förbi någon i 200km/h? Kört mot rött?

Svara inte i tråden, utan tänk själva om ni gjort det - då slipper folk se ner på er...


Sen till alla som önskar GR död - önskar ni alla som kör för fort döden? Önskar ni alla som bryter lagen döden? Skulle ni önska att barn blir föräldralösa? (jag vet ej vem GR är, och han/hon KAN tänkas ha barn)

Jag önskar INGEN död. Det jag som skattebetalare önskar är dock att polisen kan göra sitt jobb, och göra det fint. Jag önskar vi kunde se på dem med respekt och få ett trevligt bemötande av dem, inte fundera vad de ska försöka sätta dit oss för, inte fundera om de ska köra ihjäl den de jagar, eller andra. Inte vara orolig att polisen missar när de drar vapen med hålspetskulor.
Jag vill att polisen tar fast brottslingar, och då även oss som kör för fort och är farliga. Så jag ser gärna ett gripande av GR, OM polisen klarar det på bar gärning och utan tveksamheter.


Nu väntar jag ivrigt på nästa GR film, så jag i ca 90minuter kan drömma mig bort till den värld jag älskar, men inte själv vågar kliva in i, då jag inte vill att folk på forum ska önska mig död och då  önska att min dotter aldrig ska minnas sin far...

Mvh//Mikael Rosencrantz

Bergvik
16 januari 2009 · 141 Inlägg

sirmiro de ovanskrivna va säkerligen de bästa svaret i hela tråden!

Audi S2 Avant "R2S2" (1993)
Sokrates Eliminator
16 januari 2009 · 1 441 Inlägg

Om ni söker på nätet så får ni reda på saker om GR och framför allt PF som får hans glorifiering av er att falla ganska rejält på sne.


Not impressed / Tommy.

Visst är det tillverkat bilar efter 1973, men vem bryr sig?
"Horsepower sells cars, torque wins races"/ Carroll Shelby
Anyone can restore a Classic, but it takes a Real Man to cut one up!
You can make anything dance if you throw enough money at it, even a Windsor.
kolvas
16 januari 2009 · 4 001 Inlägg

Sokrates skrev:
Om ni söker på nätet så får ni reda på saker om GR och framför allt PF som får hans glorifiering av er att falla ganska rejält på sne.


Not impressed / Tommy.

håller med...

sen förstår inte jag hur företag som t.ex SWT-racing kan bygga sådana värstinggrejor (Hayabusa & Subaru-projektet) när dom inte har någon omsättning och ägarna lever i stort sett på existensminimum

det var lite offtopic men men

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må
FireTraXX DFFL
16 januari 2009 · 9 020 Inlägg

kolvas skrev:

Sokrates skrev:
Om ni söker på nätet så får ni reda på saker om GR och framför allt PF som får hans glorifiering av er att falla ganska rejält på sne.


Not impressed / Tommy.

håller med...

sen förstår inte jag hur företag som t.ex SWT-racing kan bygga sådana värstinggrejor (Hayabusa & Subaru-projektet) när dom inte har någon omsättning och ägarna lever i stort sett på existensminimum

det var lite offtopic men men

Enkelt.
Någon har tryckt in massor med pengar i företaget men de säljer inget och de tar inte ut någon lön.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
D_MAN ?
16 januari 2009 · 1 038 Inlägg

kolvas skrev:

Sokrates skrev:
Om ni söker på nätet så får ni reda på saker om GR och framför allt PF som får hans glorifiering av er att falla ganska rejält på sne.


Not impressed / Tommy.

håller med...

sen förstår inte jag hur företag som t.ex SWT-racing kan bygga sådana värstinggrejor (Hayabusa & Subaru-projektet) när dom inte har någon omsättning och ägarna lever i stort sett på existensminimum

det var lite offtopic men men

Hört talas om sponsorer???

Senast redigerat av Danne-M3 (16 januari 2009)

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!
MrCarfreak Gasglad
16 januari 2009 · 3 244 Inlägg

SWTRacing skrev:
Fasiken grabbar, tjejer och småbarn - det här är ju faan humor på högsta nivå!! big_smile

Men bara så att ni vet så har jag bevis på att jultomten har tomtar på loftet, flera stycken, jo jag lovar, jag har faktiskt sett en bild på internet som visar han med en finne på vänster pungkula som sen en kompis kompis faster's syrra bekräftat är tomten - Timo Salonen heter han!! rollrollroll

Men kul är det att miljontals!! gillar "Ghostrider" filmerna, att 10000 tusentals världen fantiserar att just dom vet vem som faktiskt är just "Ghostrider" (tjena prodrive lol) när det egentligen är en mycket liten klick människor som gör det - resten gör inget annat än gissar, fantiserar & tror - som den eminenta prodrive konstant bevisligen gör även om han nu inte är en sk raketforskare!! roll

Mvh,
Patrik "wannabe Ghostrider" Fürstenhoff. cool

Klockrent!!

//Carfreak
Saab 9-3 Aero Salomon "Black Betty" (2002)
Muttley
16 januari 2009 ·

SWTRacing skrev:

prodrive skrev:

Mellqvisten skrev:
SWTRacing - klockrent inlägg...synd att du ens behöver lägga ner så mkt skrivande för en tråd.. smile blev mindre respons än va ja trodde... speciellt i dom som typ e kära idej smile

Jag tror du är lite kär i Patrik eftersom du tror blint på vad han skriver, självklart skriver den som är GR (PF) aldrig att han är det, i Patriks fall hade det nästan varit bättre om han inte hade skrivit någonting över huvud taget om det hela på flashback och andra forum, det är så jävla genomskinligt alltihop.

Försök nu skaffa dig ett liv käre Prodrive innan du finner dig alltför ensam här på internet med tanke på din intensitet som du visar detta ämne!! wink

/PF.

du svarade inte på min fråga. I filmen där du kör på bakhjulet med en annan person, 305 kmh?
Den hayabusan som är med där. Den andra personen (inte DU) Sade att han var glad som fick låna DIN (Patriks) hoj.
Jag frågade om du ville bekräfta att just precis DIN hoj är den som är med i GR, räcker med ett ja eller nej.
Sen om de är du som kör så tänker du aldrig på din familj när du kör som du gör wink haha kuggfråga det.
Men när du slår dina rekord på avstängda flygrakor på bakhjulet tänker du aldrig på din familj då?.

Sen är de väl du som har världsrekordet på baken?. Vad exakt låg det på?. Och de är bäst och höra de från dig då.

SwedishRacingGroup
16 januari 2009 · 80 Inlägg

Sokrates skrev:
Om ni söker på nätet så får ni reda på saker om GR och framför allt PF som får hans glorifiering av er att falla ganska rejält på sne.


Not impressed / Tommy.

Håller med dig fullständigt men vad krävs då i dina ögon för att en person, tex mig, skall ha sonat sina synder då mina tex ligger mer än 10!!! år tillbaka??

20?? 30?? 40 år??

Hoppas på ett utförligt svar i från dig!!

/PF.

Senast redigerat av SWTRacing (16 januari 2009)

2010 - året där vi siktar på Nürburgring, Gotland, Mantorp samt Superstage!! ;0)
SwedishRacingGroup en av mycket på återförsäljare av DUNLOP DIREZZA 3 i Sverige 2010!!
SwedishRacingGroup
16 januari 2009 · 80 Inlägg

kolvas skrev:

Sokrates skrev:
Om ni söker på nätet så får ni reda på saker om GR och framför allt PF som får hans glorifiering av er att falla ganska rejält på sne.


Not impressed / Tommy.

håller med...

sen förstår inte jag hur företag som t.ex SWT-racing kan bygga sådana värstinggrejor (Hayabusa & Subaru-projektet) när dom inte har någon omsättning och ägarna lever i stort sett på existensminimum

det var lite offtopic men men

Du säger att du håller med "Sokrates" varför jag ställer samma fråga till dig - vad krävs för att en person skall ha sonat sina synder, 10?? 20?? 30 år??

Hoppas på ett utförligt svar även i från dig!!

Sen undrar du hur ett företag som SWT Racing har råd med ett bygge som den Impreza som byggs i dagsläget samt motorcyklar mm och svaret är ganska enkelt - bra företag, bra inkomster men än viktigare skitbra sponsorer vilket torde vart enkelt även för dig och andra att förstå!!

/PF.

2010 - året där vi siktar på Nürburgring, Gotland, Mantorp samt Superstage!! ;0)
SwedishRacingGroup en av mycket på återförsäljare av DUNLOP DIREZZA 3 i Sverige 2010!!
SwedishRacingGroup
16 januari 2009 · 80 Inlägg

Danne-M3 skrev:

kolvas skrev:

Sokrates skrev:
Om ni söker på nätet så får ni reda på saker om GR och framför allt PF som får hans glorifiering av er att falla ganska rejält på sne.


Not impressed / Tommy.

håller med...

sen förstår inte jag hur företag som t.ex SWT-racing kan bygga sådana värstinggrejor (Hayabusa & Subaru-projektet) när dom inte har någon omsättning och ägarna lever i stort sett på existensminimum

det var lite offtopic men men

Hört talas om sponsorer???

Fasiken, det finns folk som faktiskt tänker till innan dom slänger ur sig det ena efter det andra - klockrent "Danne-M3".

/PF.

2010 - året där vi siktar på Nürburgring, Gotland, Mantorp samt Superstage!! ;0)
SwedishRacingGroup en av mycket på återförsäljare av DUNLOP DIREZZA 3 i Sverige 2010!!
SwedishRacingGroup
16 januari 2009 · 80 Inlägg

tkd_rille skrev:
du svarade inte på min fråga. I filmen där du kör på bakhjulet med en annan person, 305 kmh?
Den hayabusan som är med där. Den andra personen (inte DU) Sade att han var glad som fick låna DIN (Patriks) hoj.
Jag frågade om du ville bekräfta att just precis DIN hoj är den som är med i GR, räcker med ett ja eller nej.
Sen är de väl du som har världsrekordet på baken?. Vad exakt låg det på?. Och de är bäst och höra de från dig då.

Noop, motorcykeln tillhörde då liksom nu SWT Racing och inget annat!!

Har fortfarande världsrekordet i hastighetskörning på ett hjul med 346.25km/h!!

/PF.

2010 - året där vi siktar på Nürburgring, Gotland, Mantorp samt Superstage!! ;0)
SwedishRacingGroup en av mycket på återförsäljare av DUNLOP DIREZZA 3 i Sverige 2010!!
Muttley
16 januari 2009 ·

SWTRacing skrev:

tkd_rille skrev:
du svarade inte på min fråga. I filmen där du kör på bakhjulet med en annan person, 305 kmh?
Den hayabusan som är med där. Den andra personen (inte DU) Sade att han var glad som fick låna DIN (Patriks) hoj.
Jag frågade om du ville bekräfta att just precis DIN hoj är den som är med i GR, räcker med ett ja eller nej.
Sen är de väl du som har världsrekordet på baken?. Vad exakt låg det på?. Och de är bäst och höra de från dig då.

Noop, motorcykeln tillhörde då liksom nu SWT Racing och inget annat!!

Har fortfarande världsrekordet i hastighetskörning på ett hjul med 346.25km/h!!

/PF.

Okej då vet vi.
Det är rätt maffigt rekord.
har du planer på att höja ditt rekord något? eller ni håller på att bygga något nytt monster?

Larschan
16 januari 2009 · 519 Inlägg

Hur folk orkar hålla på. Bara för att SWTRacing har världsrekordet i hastighetskörning på ett hjul med 346.25km/h så betyder det inte att han är Ghost Rider. OM han är det tänker jag inte lägga mig i.
Men att folk ska kalla GR idiot för att han kör fort det tycker jag är lite fel.
Mina brorsors farsa är livsfarlig i trafiken så fort det börjar närma sig hundra (och då kör han ändå lagligt) så jag vet inte om det gör det "mer rätt" till att köra i trafiken. Om jag vore polis så hade jag gett GR en fortkörningsböter och indraget körkort i någon månad medan jag hade tagit körkortet på plats av mina brorsors pappa och sen gett han indraget körkort i tjugo år eller nå! Tanter över 70 är livsfarliga i trafiken oavsett vad de ska göra. Got my point?

Mortalis VW-nörd?
16 januari 2009 · 4 332 Inlägg

Larschan skrev:
Hur folk orkar hålla på. Bara för att SWTRacing har världsrekordet i hastighetskörning på ett hjul med 346.25km/h så betyder det inte att han är Ghost Rider. OM han är det tänker jag inte lägga mig i.
Men att folk ska kalla GR idiot för att han kör fort det tycker jag är lite fel.
Mina brorsors farsa är livsfarlig i trafiken så fort det börjar närma sig hundra (och då kör han ändå lagligt) så jag vet inte om det gör det "mer rätt" till att köra i trafiken. Om jag vore polis så hade jag gett GR en fortkörningsböter och indraget körkort i någon månad medan jag hade tagit körkortet på plats av mina brorsors pappa och sen gett han indraget körkort i tjugo år eller nå! Tanter över 70 är livsfarliga i trafiken oavsett vad de ska göra. Got my point?

Men då kan vi alla som är mellan 20-50 dra ut o gasa på i 250 knyck utan problem då för vi e ju inte i riskzonen för att vara knäppa i trafiken.
Skitbra. Vem är det som bestämmer att man är "lämpad" att köra i 300 knyck på allmän väg? Vill gärna ansöka om ett sånt tillstånd

Roz-104 typ..eh..va?
16 januari 2009 · 582 Inlägg

SWTRacing skrev:
Har fortfarande världsrekordet i hastighetskörning på ett hjul med 346.25km/h!!

/PF.

Jag slår dej snart wink haha big_smile.
Nä men diggar fan de rekordet, asgrymt ju! big_smile

Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!
Volvo 850 T5 "Te-Femman" (1994)
Mellqvisten
16 januari 2009 · 279 Inlägg

SWTRacing skrev:

tkd_rille skrev:
du svarade inte på min fråga. I filmen där du kör på bakhjulet med en annan person, 305 kmh?
Den hayabusan som är med där. Den andra personen (inte DU) Sade att han var glad som fick låna DIN (Patriks) hoj.
Jag frågade om du ville bekräfta att just precis DIN hoj är den som är med i GR, räcker med ett ja eller nej.
Sen är de väl du som har världsrekordet på baken?. Vad exakt låg det på?. Och de är bäst och höra de från dig då.

Noop, motorcykeln tillhörde då liksom nu SWT Racing och inget annat!!

Har fortfarande världsrekordet i hastighetskörning på ett hjul med 346.25km/h!!

/PF.

Hmm fick en idè, PF du skulle kunna tjäna miljoner på sånt här o sitta o skriva lika mkt o svara på både bra o en massa urdumma frågor...  Starta en blogg  smile  så många som e intresserade av dej,samt ogillar dej..du skulle säkert kunna skrapa ihop många tusen med besökare varje dag lol

/ Hellre en hängmatta i parken, än hängpattar till marken
Subaru Impreza WRX "Hawkeye" (2006)
Mellqvisten
16 januari 2009 · 279 Inlägg

Mortalis skrev:

Larschan skrev:
Hur folk orkar hålla på. Bara för att SWTRacing har världsrekordet i hastighetskörning på ett hjul med 346.25km/h så betyder det inte att han är Ghost Rider. OM han är det tänker jag inte lägga mig i.
Men att folk ska kalla GR idiot för att han kör fort det tycker jag är lite fel.
Mina brorsors farsa är livsfarlig i trafiken så fort det börjar närma sig hundra (och då kör han ändå lagligt) så jag vet inte om det gör det "mer rätt" till att köra i trafiken. Om jag vore polis så hade jag gett GR en fortkörningsböter och indraget körkort i någon månad medan jag hade tagit körkortet på plats av mina brorsors pappa och sen gett han indraget körkort i tjugo år eller nå! Tanter över 70 är livsfarliga i trafiken oavsett vad de ska göra. Got my point?

Men då kan vi alla som är mellan 20-50 dra ut o gasa på i 250 knyck utan problem då för vi e ju inte i riskzonen för att vara knäppa i trafiken.
Skitbra. Vem är det som bestämmer att man är "lämpad" att köra i 300 knyck på allmän väg? Vill gärna ansöka om ett sånt tillstånd

Jag skulle gärna va på o söka tillstånd om d går bra ?inte på mc men gärna på bil smile

/ Hellre en hängmatta i parken, än hängpattar till marken
Subaru Impreza WRX "Hawkeye" (2006)
MilleN
16 januari 2009 · 9 108 Inlägg

Mellqvisten skrev:
Hmm fick en idè, PF du skulle kunna tjäna miljoner på sånt här o sitta o skriva lika mkt o svara på både bra o en massa urdumma frågor...  Starta en blogg  smile  så många som e intresserade av dej,samt ogillar dej..du skulle säkert kunna skrapa ihop många tusen med besökare varje dag lol

Ingen dum idé, en blogg man faktiskt skulle orka bry sig om att läsa roll

Mortalis VW-nörd?
16 januari 2009 · 4 332 Inlägg

Mellqvisten skrev:

Mortalis skrev:

Larschan skrev:
Hur folk orkar hålla på. Bara för att SWTRacing har världsrekordet i hastighetskörning på ett hjul med 346.25km/h så betyder det inte att han är Ghost Rider. OM han är det tänker jag inte lägga mig i.
Men att folk ska kalla GR idiot för att han kör fort det tycker jag är lite fel.
Mina brorsors farsa är livsfarlig i trafiken så fort det börjar närma sig hundra (och då kör han ändå lagligt) så jag vet inte om det gör det "mer rätt" till att köra i trafiken. Om jag vore polis så hade jag gett GR en fortkörningsböter och indraget körkort i någon månad medan jag hade tagit körkortet på plats av mina brorsors pappa och sen gett han indraget körkort i tjugo år eller nå! Tanter över 70 är livsfarliga i trafiken oavsett vad de ska göra. Got my point?

Men då kan vi alla som är mellan 20-50 dra ut o gasa på i 250 knyck utan problem då för vi e ju inte i riskzonen för att vara knäppa i trafiken.
Skitbra. Vem är det som bestämmer att man är "lämpad" att köra i 300 knyck på allmän väg? Vill gärna ansöka om ett sånt tillstånd

Jag skulle gärna va på o söka tillstånd om d går bra ?inte på mc men gärna på bil smile

Kan dela på resekostnaden till o från vart man nu hämtar det tongue

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang