Polisen är Ghostrider på spåren

MHperformance CNC operatör
14 januari 2009 · 280 Inlägg

AirOne skrev:

AnderssonE30 skrev:
Ghostrider kör förvisserligen vårdslöst, men han har väl aldrig skadat ngn/ngt? om inte annat så bara sig själv kasnke;) Sedan om de e samma person som kör å han åker dit, då e det ju lätt för honnom att bara skylla ifrån sig på massa wannabes? Saken e den att dom lär inte få tag i honnom. Han vet vad han kör och hur han ska köra för att inte ställa till med en j*kla scen. En riktigt duktig kille må ja säga, för han har ju klarat sig bra hittills? smile

Inte ännu..
Vet inte om folk hyllar honom lika mycket den dagen han dammar in i minibuss
full med småbarn och klyver en del av dem i olika delar..

ja man kan ju fantisera hur mkt man vill, men vissa lever ju i verkligheten

sopa rent vid din egen dörr innan du börja städa oss andra
Volkswagen Golf vr6 "Syncro" (1996)
Volkswagen Passat 3c "2.0tdi" (2009)
_Wallis_
14 januari 2009 · 4 506 Inlägg

Säger som många andra, Polisen vet vem det är, Och många
utav oss GR entisuaster vet ochså vem det är.
Den filmsekvensen är inte bindande imo. Men det är ennu en
Pusselbit för polisen tills de har ngt bindande.

@ 262_Turbo: Fruktansvärt bra sagt!

Kan du andas kan du dö.
Germax
14 januari 2009 · 12 086 Inlägg

Arradin skrev:
En tonårsrebell ( Må vara en sen sådan )  på en cykel med för många hästar, tsts.

Hoppa han kör ihjäl sig innan polisen "stoppar" honom !

..

Tonårsrebell på en cykel med för många hästar? Jag skulle vilja påstå att han är otroligt duktig på att köra mc, har aldrig själv kört i liknande hastigheter men de är inte som att köra tåg direkt.

leksak Kanon..
14 januari 2009 · 1 473 Inlägg

Alla vet ju vem GR är, bara aftonbladet som jagar lite nyheter...

turbodeath
14 januari 2009 · 2 452 Inlägg

man får väl bara hoppas att han inte kör ihjäl nån som nån sa här...en unge eller nått...hade nog satt alla pengar man hade för o fått tag i han då...om det hade varit min unge...

döden kommer tillbaka
Korv1
14 januari 2009 · 13 Inlägg

Lindberg88 skrev:

Tega skrev:
Förstår inte varför man hyllar ett sånt miffo som en hjälte roll

Jag kommer ju inte gråta när man får plocka upp hans likdelar längs med E4:an med spann och spade...

+1

Hur var det med dubbelmoralen?

Du kanske enbart har en "Speedlimits are for pussies" -tröja för att vara tuff...  roll

KingWS6 TACS Medlem
14 januari 2009 · 457 Inlägg

AnderssonE30 skrev:
Ghostrider kör förvisserligen vårdslöst, men han har väl aldrig skadat ngn/ngt? om inte annat så bara sig själv kasnke;) Sedan om de e samma person som kör å han åker dit, då e det ju lätt för honnom att bara skylla ifrån sig på massa wannabes? Saken e den att dom lär inte få tag i honnom. Han vet vad han kör och hur han ska köra för att inte ställa till med en j*kla scen. En riktigt duktig kille må ja säga, för han har ju klarat sig bra hittills? smile

Så nu hör ni gott folk! Så länge ni anser er skickliga förare är det bara att trycka gasen i botten i centrum. Tror jag ska ta en sväng till Hemköp  i 200 knyck och köpa en semla nu!

Och Ghostrider har blivit tagen ett otal gånger. Men bara för enstaka incidenter. Det går ju inte att härleda andra förseelser till honom så det blir ju inte så mycket mer med det. Och det är ju inte precis så att man får fängelse för en fortkörning. Men han börjar väl få en lista med punkter nu så snart kanske t.o.m. byråkrati-Sverige kan göra når rätt och sätta dit den fjanten!?

MHperformance CNC operatör
14 januari 2009 · 280 Inlägg

Korv1 skrev:

Lindberg88 skrev:

Tega skrev:
Förstår inte varför man hyllar ett sånt miffo som en hjälte roll

Jag kommer ju inte gråta när man får plocka upp hans likdelar längs med E4:an med spann och spade...

+1

Hur var det med dubbelmoralen?

Du kanske enbart har en "Speedlimits are for pussies" -tröja för att vara tuff...  roll

BUSTED  plus 1

sopa rent vid din egen dörr innan du börja städa oss andra
Volkswagen Golf vr6 "Syncro" (1996)
Volkswagen Passat 3c "2.0tdi" (2009)
Eckert Mr Eko
14 januari 2009 · 6 Inlägg

jag kan inte tänka mig att ghost rider ska va 40 bast :S

Karlzzon Bil och MC guru
14 januari 2009 · 272 Inlägg

I dom lugnaste vatten simmar...ja, ni kan den säkert smile

Martin. EVO 6 1,753 Kg/Hk www.fastone.se
Mitsubishi LANCER EVO 6 "M38TR edition" (2001)
Arradin
14 januari 2009 · 631 Inlägg

Hehe, kul att se hur många som retard sig på att man inte hyllar deras idol.

Ghostrider är grym på sin sak, har naturligtvis sett nästan allt som har hans namn, MEN man måste vara moraltant ibland också.

Han hör hemma på en Bana, och hade varit bäst i europa om han nu är så bra som alla Fanboys vill framstå honom att vara. men så är det, vissa tycker ju att Olagligt = Coolt .   .. Tills den dag det satans idiotin drabbar någon man känner.

Ni tycker naturligtvis Gangsters som utpressar, och folk som kör onycktra är Coola också .. Jasså inte? Undrar varför.

ON TOPIC, Naturligtvis kommer han aldrig åka fast för något riktigt, om han inte crashar, vilket är föga sannolikt på en sådan duktig förare...   Ehum.

nuffe I brist på annat :)
14 januari 2009 · 526 Inlägg

Säger som många andra, han har ju aldrig skadat någon vilket visar på att han KAN köra. Men det är dock inte rätt att sätta andras liv i fara trots att man kan köra bäst i världen. Vissa omkörningar han gör kunde ha orsakat stora seriekrockar osv.

Han är en duktig förare no doubt. Men för att vara lite på topic så måste jag väl säga att bevisen är verkligen "aftonhoran"-bevis. Stora rubriker för små notiser. Dom kan ju inte mena allvar att detta ska hålla för att dömma någon person. Jag menar, om personen i fråga har varit i bild HELA tiden så är det en sak, men har personen försvunnit ur bild så kan det ju vara vem som helst.

Funderade också på hur snuten fick tag på inspelningen.... Mina tankar:
- Läckt ut genom någon i GR-teamet (tips till snuten, läckt via media(dator osv.))
- Medvetet läckt för att retas ännu jävligare med snuten och ge aftonhoran något att skrika om.
- - Ha något att göra med kriget mellan GR och GIS??

leksak Kanon..
14 januari 2009 · 1 473 Inlägg

Arradin skrev:
Hehe, kul att se hur många som retard sig på att man inte hyllar deras idol.

Ghostrider är grym på sin sak, har naturligtvis sett nästan allt som har hans namn, MEN man måste vara moraltant ibland också.

Han hör hemma på en Bana, och hade varit bäst i europa om han nu är så bra som alla Fanboys vill framstå honom att vara. men så är det, vissa tycker ju att Olagligt = Coolt .   .. Tills den dag det satans idiotin drabbar någon man känner.

Ni tycker naturligtvis Gangsters som utpressar, och folk som kör onycktra är Coola också .. Jasså inte? Undrar varför.

ON TOPIC, Naturligtvis kommer han aldrig åka fast för något riktigt, om han inte crashar, vilket är föga sannolikt på en sådan duktig förare...   Ehum.

Han är såklart gammal RR förare.

Mr_EmCom Med.lem
14 januari 2009 · 3 759 Inlägg

Jag vet vem det! Jag vet jag vet!

http://www.mtv.com/movies/photos/g/ghostrider_050422/12.jpg





roll

Senast redigerat av Mr_EmCom (14 januari 2009)

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!
BMW e24 635csi M-technic "The Great white shark" (1983)
onej84
14 januari 2009 · 1 854 Inlägg
prodrive Avstängd
14 januari 2009 · 962 Inlägg

Edit: bild borttagen.

Senast redigerat av prodrive (14 januari 2009)

FreddeK
14 januari 2009 ·

prodrive skrev:
http://home.arcor.de/madro3000/ghost.jpg

Tvåbarnsfar också om jag minns rätt=)

Jockefors
14 januari 2009 · 961 Inlägg

nee tror mer på de mr.emcon la upp ja .. nicolas cage tongue

Pure DieselPower
MDrei
14 januari 2009 · 657 Inlägg

Tyska polisen kudne ej helelr ta honom:

http://www.youtube.com/watch?v=2BynK5fxxyU&NR=1

Mack Forum- och sitemoderator
14 januari 2009 · 26 149 Inlägg

MHperformance skrev:

AirOne skrev:

AnderssonE30 skrev:
Ghostrider kör förvisserligen vårdslöst, men han har väl aldrig skadat ngn/ngt? om inte annat så bara sig själv kasnke;) Sedan om de e samma person som kör å han åker dit, då e det ju lätt för honnom att bara skylla ifrån sig på massa wannabes? Saken e den att dom lär inte få tag i honnom. Han vet vad han kör och hur han ska köra för att inte ställa till med en j*kla scen. En riktigt duktig kille må ja säga, för han har ju klarat sig bra hittills? smile

Inte ännu..
Vet inte om folk hyllar honom lika mycket den dagen han dammar in i minibuss
full med småbarn och klyver en del av dem i olika delar..

ja man kan ju fantisera hur mkt man vill, men vissa lever ju i verkligheten

Undrar vem som lever i verkligheten..*host* Hoppas länken funkar..

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp? … nderType=6

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang