Polisen är Ghostrider på spåren

s12 Nissan Gazelle
14 januari 2009 · 1 460 Inlägg

ja undra om polisen har så stor chans att ta fast Ghostrider

Nissan Silvia
Racso Dr Snuggles
14 januari 2009 · 956 Inlägg

s12 skrev:
ja undra om polisen har så stor chans att ta fast Ghostrider

Jaså det undrar du ?
Vad grundar du det på då ?

Jag anser att sålänge han inte välter med hojen framför snutbilen så kommer han nog komma undan ett bra tag till ..

- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"
Mankan1978 Son Of Murphy
14 januari 2009 · 782 Inlägg

Äsch snuten vet säkert vem killen är redan, får bara inte dit han pga. att dom måste ta han på bar gärning... Han gör ju sig inte särskillt anonym vad jag förstått det som... :S

Hi! I´m Murphy, Son of Murphy!
prodrive Avstängd
14 januari 2009 · 962 Inlägg

Mankan1978 skrev:
Han gör ju sig inte särskillt anonym vad jag förstått det som... :S

Nej, för det räcker ju att skriva in ghostrider på google och man får både förnamn och efternamn på honom...

Tiger56
14 januari 2009 · 88 Inlägg

Ghostrider och Tomten bor i Finland, för det har min mamma sagt, så de så.

För hemma på våran gata i stan där hade vi en kille som gjorde precis samma trix = Arto Nykvist

Kör ifrån mig om du kan . . . . . Allt under 500 Häster kallas för START MOTORER !
* * * BESTÄLL DINA MICKEY THOMPSON, 070 - 52 90 900, mickey.thompson@home.se
Phaetoon
14 januari 2009 · 8 156 Inlägg

262turbo skrev:

volvo244_rallycross skrev:
en vacker dag så är det slutkört(tagen lr kört ihjäl sej men hoppas bara idioten stryker med) för han/de också bara en tidsfråga.

det märks ju att du ska bli snut....

Varför? Man måste ha empati och kunna vara objektiv när man är polis?
Tänk på att vissa kan uppfatta ditt inlägg som stötande och som ett personligt påhopp.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
262turbo
14 januari 2009 · 1 004 Inlägg

Phaetoon skrev:

262turbo skrev:

volvo244_rallycross skrev:
en vacker dag så är det slutkört(tagen lr kört ihjäl sej men hoppas bara idioten stryker med) för han/de också bara en tidsfråga.

det märks ju att du ska bli snut....

Varför? Man måste ha empati och kunna vara objektiv när man är polis?
Tänk på att vissa kan uppfatta ditt inlägg som stötande och som ett personligt påhopp.

så att önska livet ur någon är helt okej av någon som ska vara lagens långa arm?.... men om du blir lite fuktig i ögonen så ska jag smeka med hårs...

"Det är ingen som kommer ihåg en fegis"
Severin
14 januari 2009 · 1 587 Inlägg

Dom kommer aldrig få tag i han.. Han verkar rätt så säker på sin sak.. Filmerna bevisar en hel del..
Ja läste nåt om att han har garaget konto ??

Phaetoon
15 januari 2009 · 8 156 Inlägg

262turbo skrev:

Phaetoon skrev:

262turbo skrev:

det märks ju att du ska bli snut....

Varför? Man måste ha empati och kunna vara objektiv när man är polis?
Tänk på att vissa kan uppfatta ditt inlägg som stötande och som ett personligt påhopp.

så att önska livet ur någon är helt okej av någon som ska vara lagens långa arm?.... men om du blir lite fuktig i ögonen så ska jag smeka med hårs...

Just det jag menade. Man är inte lämplig som polis om man är sådan wink

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Mortalis VW-nörd?
15 januari 2009 · 4 332 Inlägg

hehe så många som skrivit att han vet vad han gör för han kört racing.
vilken sorts racing innefattar personbilar+motorcyklar i perfekt harmoni? antingen stöter han på nåt fyllo, en narkoman, ett kid som springer ut i gatan, ngn tant som backar ut utan o se, en övningskörare som inte har 100% koll på bilen och speglarna. Han kan omöjligt förutse sånt utan får vara riktigt glad över att svenskarna är rätt hyggliga i trafiken ändå.
Om man kollar filmerna så är folk jäkligt hyggliga mot hans nöjeskörning...

Men men, önskar la inte att han dör, men de vore la inte dumt om han kom ner på jorden lite o åkte fast för nåt å lugnar sig lite, för de blir ju bara värre å värre stunts.

Rushman Evolution Garage
15 januari 2009 · 1 299 Inlägg

Visst kan han köra hoj, och jag är väl oxå en "fanboy" egentligen.
Vissa menar på att han (och alla andra "galningar") utgör ett hot i trafiken.
Jag tycker dock att min mormor utgör ett större hot i 70 knyck än vad ghostrider gör i 300 knyck.

Men till alla som tror att killen är odödlig, det behöver inte vara HAN som gör ett misstag, även om han förmodligen har hyffsad koll och är rätt förutseende så kan han inte spå i framtiden, någon kanske gör något klantigt å flänger till honom när han ska i mellan.

Den dagen det händer så är det finito med Ghost Rider, och i värsta fall någon/några till.

Sky´s the limit...
Muttley
15 januari 2009 ·

Dark_Angel skrev:

tkd_rille skrev:

Dark_Angel skrev:
tänkte bara kolla här på denna tråd! smile

hört många som säger att "ghostrider" har en sida här på garaget med nå jäkla ferarri eller vad det nu var.

Någon som tror/vet om det är sant??

Jag tvekar ganska starkt, fast man kan ju inte vara säker förrens man ser det =P

jo de har du rätt i men ingen ferrari men en impreza. men om de är ghostrider själv vet inte jag men han som har kontot har starkt band med videoinspelningar.

åh fan smile rätt så fränd haha. ingen som vet vad "han" heter om det nu är han eller någon nära, så kan man ju kolla lite på hans sida smile

om du trycker på sök och skriver ghostrider så kommer de upp massvis med trådar i någon av de har han skrivit. så är de en impreza som fanns på den personens sida sist jag titta. men jag orkar inte leta, för jag tänkte sova.

no_fake
15 januari 2009 · 865 Inlägg

Mortalis skrev:
hehe så många som skrivit att han vet vad han gör för han kört racing.
vilken sorts racing innefattar personbilar+motorcyklar i perfekt harmoni? antingen stöter han på nåt fyllo, en narkoman, ett kid som springer ut i gatan, ngn tant som backar ut utan o se, en övningskörare som inte har 100% koll på bilen och speglarna. Han kan omöjligt förutse sånt utan får vara riktigt glad över att svenskarna är rätt hyggliga i trafiken ändå.
Om man kollar filmerna så är folk jäkligt hyggliga mot hans nöjeskörning...

Men men, önskar la inte att han dör, men de vore la inte dumt om han kom ner på jorden lite o åkte fast för nåt å lugnar sig lite, för de blir ju bara värre å värre stunts.

Om man kollar filmerna så är folk jäkligt hyggliga mot hans nöjeskörning...

helt rätt trodde det bara vart jag som kört bil i trafiken fast det fanns visst flera som vet att folk kan göra misstag och då får han vara hur skicklig som helst han kan inte förutse sånt

leksak Kanon..
15 januari 2009 · 1 473 Inlägg

Mortalis skrev:
hehe så många som skrivit att han vet vad han gör för han kört racing.
vilken sorts racing innefattar personbilar+motorcyklar i perfekt harmoni? antingen stöter han på nåt fyllo, en narkoman, ett kid som springer ut i gatan, ngn tant som backar ut utan o se, en övningskörare som inte har 100% koll på bilen och speglarna. Han kan omöjligt förutse sånt utan får vara riktigt glad över att svenskarna är rätt hyggliga i trafiken ändå.
Om man kollar filmerna så är folk jäkligt hyggliga mot hans nöjeskörning...

Men men, önskar la inte att han dör, men de vore la inte dumt om han kom ner på jorden lite o åkte fast för nåt å lugnar sig lite, för de blir ju bara värre å värre stunts.

Han har lugnat ner sig.
Han bygger ju vidare på sin ringen-räser subaru o lever familjeliv.

Han har för övrigt råkat ut för mer skit på banan än på gatan, 2 brutna armar i somras förstörde la lite av busåkandet på gatan big_smile

Sanizz
15 januari 2009 ·

Hade varit kul att hyra in ryska/amerikanska polisen för att jaga honom. Tycker det är väldigt intressant att kolla på hans filmer men tanken av att han skulle kunna ta livet av någon är inte lika rolig. Han är inte odödlig eller felfri direkt. Visst är det en lek för honom men det kan kosta flera personers liv. Jag fattar inte hur man kan leka på detta på detta viset, visst om han kör ihjäl sig själv shiter jag i men han är inte ensam i trafiken. Hoppas han är duktig på att ta konsekvenserna efteråt, visst kanske inte åker dit direkt men han lär i alla fall köra ihjäl sig en dag. Tycker allt detta är IDIOTI !!!!!!

LindeMan allt över 800kg och utan turbo e fjantigt
15 januari 2009 · 252 Inlägg

även om dom skulle ta han irl så kan dom väl inte binda han till dom övriga filmerna. För vem säger att ja inte får åka ut å filma mig själv då ja åker hoj, att ja blir tagen då ja kört lite olovligt o svart dress med svart hoj gör inte mig till gr! Därför borde han bara kunna bindas till det sin sker då han blir tagen?

SwedishRacingGroup
15 januari 2009 · 80 Inlägg

prodrive skrev:

Dark_Angel skrev:
tänkte bara kolla här på denna tråd! smile

hört många som säger att "ghostrider" har en sida här på garaget med nå jäkla ferarri eller vad det nu var.

Någon som tror/vet om det är sant??

Jag tvekar ganska starkt, fast man kan ju inte vara säker förrens man ser det =P

Om du läser igenom tråden ser du att Ghostrider faktiskt har postat ett inlägg...

Du är en rolig prick du, dock en aningen omogen, okunnig men med en massa överenergi som får din fantasi att sprudla med mängder av påståenden som resultat - grattis eller nått!! lollollollollollollollollollol

2010 - året där vi siktar på Nürburgring, Gotland, Mantorp samt Superstage!! ;0)
SwedishRacingGroup en av mycket på återförsäljare av DUNLOP DIREZZA 3 i Sverige 2010!!
D_MAN ?
15 januari 2009 · 1 038 Inlägg

urkus skrev:
http://se.youtube.com/watch?v=Fc04sGTKtMk&translated=1

Vem är de där??? Inte spöket iallafall

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!
D_MAN ?
15 januari 2009 · 1 038 Inlägg

Mortalis skrev:
hehe så många som skrivit att han vet vad han gör för han kört racing.
vilken sorts racing innefattar personbilar+motorcyklar i perfekt harmoni? antingen stöter han på nåt fyllo, en narkoman, ett kid som springer ut i gatan, ngn tant som backar ut utan o se, en övningskörare som inte har 100% koll på bilen och speglarna. Han kan omöjligt förutse sånt utan får vara riktigt glad över att svenskarna är rätt hyggliga i trafiken ändå.
Om man kollar filmerna så är folk jäkligt hyggliga mot hans nöjeskörning...

Men men, önskar la inte att han dör, men de vore la inte dumt om han kom ner på jorden lite o åkte fast för nåt å lugnar sig lite, för de blir ju bara värre å värre stunts.

Oftast så åkar han på europaväg eller mitt i natten och där finns inte många barn som springer...

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang