Polisen är Ghostrider på spåren

Arradin
15 januari 2009 · 631 Inlägg

262turbo skrev:

Muz skrev:
Det räcker väl med att en mindre uppmärksam förare kommer åkandes. "oj här ska jag ju svänga" och så svänger han medans ghostrider är påväg förbi, spelar väl ingen roll hur han kan köra.. han är ju inte själv efter vägen...

det är inte helt ofarlig att åka på isen heller... det dör så många oskyldiga i världen på en dag så att sitta här och diskutera "om" blir ju nästan lite löjligt... eller skiljer ni på en barnvagn i gaza och en barnvagn på e20?....

Men snälla lilla gubben, Med den inställningen så borde du ju inte äta 3 mål om dagen, för tänk på barnen i afrika.

Att du ens försöker försvara idiotin är ju som sagt rent skrämmande.

262turbo
15 januari 2009 · 1 004 Inlägg

Arradin skrev:

262turbo skrev:

Muz skrev:
Det räcker väl med att en mindre uppmärksam förare kommer åkandes. "oj här ska jag ju svänga" och så svänger han medans ghostrider är påväg förbi, spelar väl ingen roll hur han kan köra.. han är ju inte själv efter vägen...

det är inte helt ofarlig att åka på isen heller... det dör så många oskyldiga i världen på en dag så att sitta här och diskutera "om" blir ju nästan lite löjligt... eller skiljer ni på en barnvagn i gaza och en barnvagn på e20?....

Men snälla lilla gubben, Med den inställningen så borde du ju inte äta 3 mål om dagen, för tänk på barnen i afrika.

Att du ens försöker försvara idiotin är ju som sagt rent skrämmande.

försvarar absolut ingen... man  får själv välja sina handlingar och ta konsekvenserna av sitt handlande.... och tillskilnad från andra kan jag inte sitta och önska livet ur någon som jag inte känner och som gör "sin grej" även om det är rätt eller fel... angående afrika så har jag aldrig skrivit i en tråd att "jag är hungrig".....

"Det är ingen som kommer ihåg en fegis"
Phaetoon
15 januari 2009 · 8 156 Inlägg

Ghostrider gör fel. Punkt.
Sen att han gör det på ett bra sätt, det är en annan sak.

Kan vi försöka att undvika slakta-barn-med-MC-diskussionen?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Muz Wallraff
15 januari 2009 · 319 Inlägg

262turbo skrev:

Muz skrev:
Det räcker väl med att en mindre uppmärksam förare kommer åkandes. "oj här ska jag ju svänga" och så svänger han medans ghostrider är påväg förbi, spelar väl ingen roll hur han kan köra.. han är ju inte själv efter vägen...

det är inte helt ofarlig att åka på isen heller... det dör så många oskyldiga i världen på en dag så att sitta här och diskutera "om" blir ju nästan lite löjligt... eller skiljer ni på en barnvagn i gaza och en barnvagn på e20?....

Det är väl jag som får skylla mig själv då, det är nog lite mindre trafik där än på e20.. eller har jag fel?
Bara för att han kan köra betyder det inte att det går bra för det, folket i personbilarna måste också kunna köra, och det är nog lite svårt att upptäcka någon som åker i 300..

Aja, jag är aldrig i stockholm och känner ingen där så det får han och hans familj äta upp sen om det skulle smälla någon gång.

V10
15 januari 2009 ·

Mortalis skrev:

V10 skrev:

Mortalis skrev:
Bull shit. Han åker mest i rusningstrafik, har du ens sett filmerna?

Han gör något som ingen annan vågar!

Och...ETT stort FAKTUM: Jag ser hellre GR blåsa förbi mig i 300+ km/h än en jävla massa rattfyllon, pensionärer och allmänt dryga och slöa idioter som inte ens kan prata i en telefon utan att vara nära att orsaka olyckar vart dom är kör!!!

fan du e grym som hinner se och identifiera att det var GR som kom susandes. ska väl inte vara skraj å göra ett filbyte i sthlm utan att man får en mc i arslet

Vart nånstans sa jag att jag skulle se att det är JUST han? Jag sa att jag HELLRE ser GR köra förbi mig än dom andra jag nämnde...

Sen förstår jag inte varför ni spekulerar i vem som ÄR GR, låt honom vara och sköt erat! Ni kommer ändå aldrig veta just vem det är!

Utöver detta verkar dom flesta av er ha missat vart GR kör, jag ser då inga barn efter en motorväg som är ute och går...gör man det så kanske man ska fråga sig vad föräldrarna håller på med? smile

Senast redigerat av V10 (15 januari 2009)

alex_side Neerd
15 januari 2009 · 1 596 Inlägg

Tänkte på en sak nu haha FAN vad han måste as flabba åt alla skumma inlägg när han läser detta^^ är det ngt han kommer dö av så är det denna tråden hahah xD

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
Lindberg88
15 januari 2009 · 1 418 Inlägg

MHperformance skrev:

Korv1 skrev:

Lindberg88 skrev:
+1

Hur var det med dubbelmoralen?

Du kanske enbart har en "Speedlimits are for pussies" -tröja för att vara tuff...  roll

BUSTED  plus 1

hahaha smile svårt att köra för fort i sport opeln wink

Senast redigerat av Lindberg88 (15 januari 2009)

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.
Phaetoon
15 januari 2009 · 8 156 Inlägg

Även om Ghostrider skulle råka ut för en hemsk olycka, skulle vi få reda på det?
Eller skulle det stå "45-årig svartklädd motorcyklist på svart motorcykel dödad"
i tidningen? Kanske med tillägget "körde för fort och tappade kontrollen"?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Mr_EmCom Med.lem
15 januari 2009 · 3 759 Inlägg

BALAN skrev:
Jag är inte så insatt. vad är detta då?

http://se.youtube.com/watch?v=OYrUvhbZL … re=related

En fakad film (av polsen för att "döda" rycktena om han)

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!
BMW e24 635csi M-technic "The Great white shark" (1983)
Lindberg88
15 januari 2009 · 1 418 Inlägg

Mr_EmCom skrev:

BALAN skrev:
Jag är inte så insatt. vad är detta då?

http://se.youtube.com/watch?v=OYrUvhbZL … re=related

En fakad film (av polsen för att "döda" rycktena om han)

vad jag har hört (behöver inte stämma) så hade patrik i swtracing lånat zukan av gr (eller ja de var vad han skyllde på)

sen en sak till med videon, enligt den så lyckades dom stoppa han endast en minut senare än dom såg han, tycker det känns svårt att gasa ikapp en mc med försprång och stoppa han på en minut?

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.
alex_side Neerd
15 januari 2009 · 1 596 Inlägg

nu blev man sugen på ännu en GR film=D haha undra om det kommer ny i sommar big_smile i hope so...

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
V10
15 januari 2009 ·

Lindberg88 skrev:

Mr_EmCom skrev:

BALAN skrev:
Jag är inte så insatt. vad är detta då?

http://se.youtube.com/watch?v=OYrUvhbZL … re=related

En fakad film (av polsen för att "döda" rycktena om han)

vad jag har hört (behöver inte stämma) så hade patrik i swtracing lånat zukan av gr (eller ja de var vad han skyllde på)

sen en sak till med videon, enligt den så lyckades dom stoppa han endast en minut senare än dom såg han, tycker det känns svårt att gasa ikapp en mc med försprång och stoppa han på en minut?

Som sagt, vi vet inte ett skit. Jag spekulerar inte, jag njuter av hans filmer! Han däremot, han njuter av trådar liknande denna där det finns folk som spekulerar big_smile Jag vill faktiskt inte veta vem han är, det förstör lite av grejen med GR, lite som The Stig smile

Well, vem vet, kanske är The Stig och GR samma person? Nej, nu ska jag inte spekulera wink

D_MAN ?
15 januari 2009 · 1 038 Inlägg

Lindberg88 skrev:

Mr_EmCom skrev:

BALAN skrev:
Jag är inte så insatt. vad är detta då?

http://se.youtube.com/watch?v=OYrUvhbZL … re=related

En fakad film (av polsen för att "döda" rycktena om han)

vad jag har hört (behöver inte stämma) så hade patrik i swtracing lånat zukan av gr (eller ja de var vad han skyllde på)

sen en sak till med videon, enligt den så lyckades dom stoppa han endast en minut senare än dom såg han, tycker det känns svårt att gasa ikapp en mc med försprång och stoppa han på en minut?

Inte ens samma skinnställ som spöket har....


Är nog bara en kille med en svart mc och bängen tror såklart att det är GR....

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!
D_MAN ?
15 januari 2009 · 1 038 Inlägg

Lindberg88 skrev:

MHperformance skrev:

Korv1 skrev:

Hur var det med dubbelmoralen?

Du kanske enbart har en "Speedlimits are for pussies" -tröja för att vara tuff...  roll

BUSTED  plus 1

hahaha smile svårt att köra för fort i sport opeln wink

Går den inte fortare än 30???

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!
D_MAN ?
15 januari 2009 · 1 038 Inlägg

Mortalis skrev:

Danne-M3 skrev:

Mortalis skrev:

Bull shit. Han åker mest i rusningstrafik, har du ens sett filmerna?

Japp, har varenda en av dom, rusningstrafik på E4:an till uppsala vilket är motorväg!!  essingeleden vilket både är E20/E4 och motortrafikled!!! och har svårt att tro att det av någon anledning finns risk till att ett barn som springer där....

Har du ens varit i sthlm, passerat sthlm???? Ja e tveksam till de...

Okej motorväg är ju samma sak som racingbana...sker ju inga filbyten eller plötsliga stopp där t.ex.
Barnen och det var ett jävla exempel, e du korkad eller gör du dig till?? Dessutom har han väl inte direkt sällan brassat på i tätort...spelar inte så stor roll om jag kan alla vägar i sthlm när man ser vad man ser? Har varit där men kan inte alla gator...

Ja ett riktigt dåligt exempel att dra upp utspringande barn så självklart gör ja mig till big_smile

Asså läser du va du skriver???

Du säger att de är bull shit att han kör på motorväg, för han kör bara i rusningstrafik roll du fick förklarat att så är inte fallet utan rusningstrafiken är på just motorväg/motortrafikled där det inte finns några barn, övergångsställen, cyckelbanor, tanter som kan backa ut osv osv.....

Visst han kör lite i tätort med Supermotarden och vilken tid på dygnet ser det ut att vara, ser du några andra än polisen och nån enstaka taxi

Det är ju inte direk så att de går i 300 i tätorten...

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!
Muttley
15 januari 2009 ·

Danne-M3 skrev:

Mortalis skrev:

Danne-M3 skrev:

Japp, har varenda en av dom, rusningstrafik på E4:an till uppsala vilket är motorväg!!  essingeleden vilket både är E20/E4 och motortrafikled!!! och har svårt att tro att det av någon anledning finns risk till att ett barn som springer där....

Har du ens varit i sthlm, passerat sthlm???? Ja e tveksam till de...

Okej motorväg är ju samma sak som racingbana...sker ju inga filbyten eller plötsliga stopp där t.ex.
Barnen och det var ett jävla exempel, e du korkad eller gör du dig till?? Dessutom har han väl inte direkt sällan brassat på i tätort...spelar inte så stor roll om jag kan alla vägar i sthlm när man ser vad man ser? Har varit där men kan inte alla gator...

Ja ett riktigt dåligt exempel att dra upp utspringande barn så självklart gör ja mig till big_smile

Asså läser du va du skriver???

Du säger att de är bull shit att han kör på motorväg, för han kör bara i rusningstrafik roll du fick förklarat att så är inte fallet utan rusningstrafiken är på just motorväg/motortrafikled där det inte finns några barn, övergångsställen, cyckelbanor, tanter som kan backa ut osv osv.....

Visst han kör lite i tätort med Supermotarden och vilken tid på dygnet ser det ut att vara, ser du några andra än polisen och nån enstaka taxi

Det är ju inte direk så att de går i 300 i tätorten...

av vad jag har sett med sporthojen i tätorten så ser de ut som han kör rätt fort på dagtid med. kamerorna som sitter på hojen ser ju inte om de finns folk vid sidan om vägen heller.

prodrive Avstängd
15 januari 2009 · 962 Inlägg

V10 skrev:
Sen förstår jag inte varför ni spekulerar i vem som ÄR GR, låt honom vara och sköt erat! Ni kommer ändå aldrig veta just vem det är!

Men alla som inte bor under en sten vet ju vem det är?

KHRacing
15 januari 2009 ·

prodrive skrev:

V10 skrev:
Sen förstår jag inte varför ni spekulerar i vem som ÄR GR, låt honom vara och sköt erat! Ni kommer ändå aldrig veta just vem det är!

Men alla som inte bor under en sten vet ju vem det är?

HUR kan du veta det då?

V10
15 januari 2009 ·

prodrive skrev:

V10 skrev:
Sen förstår jag inte varför ni spekulerar i vem som ÄR GR, låt honom vara och sköt erat! Ni kommer ändå aldrig veta just vem det är!

Men alla som inte bor under en sten vet ju vem det är?

Jag får lov att säga att det är ett antagande, ingen VET säkert i ordets rätta bemärkelse, inget VET 100%! Folk har ett namn bara, det säger inget!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang