Angående: Samåkning till Elmia från Skövde

Foffis
29 januari 2009 · 676 Inlägg

vi får hoppas på att de kommer många bilar oxå! Tackar clintan, någon måste ju göra de wink

Gorrilla forklift expert
29 januari 2009 · 88 Inlägg

jag ska med åker troligtvis med nån annan får se eller så tar ja min bmw om ja hinner bli klar!

Vivendi Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
29 januari 2009 · 2 258 Inlägg

Är det någon som har koll på om det blir någon utomhusutställning i år? Har inte sett något om det på hemsidan, men kan vara trött-blind i kväll också... ;P

// Ellen smile

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!
rattan Herr
1 februari 2009 · 11 Inlägg

Jag är lätt på att samåka ner på lördagen, får med mig ett par volvos till också smile

A_nders
4 februari 2009 · 259 Inlägg

Kanske hänger på ja med..

Audi S6-R "M5 for breakfast" (1995)
BMW 530 Xd (2007)
bollen1986
5 februari 2009 · 3 714 Inlägg

ingen som e sugen på att åka på söndag?

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM
sbina
5 februari 2009 · 79 Inlägg

wwweeeiii så kul big_smile big_smile ska försöka samåka me er!! blir vr6:a lr audi.. vilken väg åker ni??

BMW 525 d (2007)
Clintan_86 Elektiker ;)
6 februari 2009 · 403 Inlägg

Hm mig vetligen finns de väl bara en bra väg ner ? tongue över tidaholm osv .. det är bara vad jag tror smile

sbina
6 februari 2009 · 79 Inlägg

Clintan_86 skrev:
Hm mig vetligen finns de väl bara en bra väg ner ? tongue över tidaholm osv .. det är bara vad jag tror smile

lr så tar man via hjo så slipper man fartkamrerna wink hehe tongue

BMW 525 d (2007)
PeTTa
6 februari 2009 · 178 Inlägg

hade gärna åkt med er, men kommer åka ner på torsdag kväll redan. ställa ut istheshit:D big_smilebig_smilebig_smile

http://www.garaget.org/PeTTa
ALLT UNDER 19" ÄR VINTERDÄCK
Buick Electra 225 "Black Beer" (1964)
Clintan_86 Elektiker ;)
6 februari 2009 · 403 Inlägg

sbina skrev:

Clintan_86 skrev:
Hm mig vetligen finns de väl bara en bra väg ner ? tongue över tidaholm osv .. det är bara vad jag tror smile

lr så tar man via hjo så slipper man fartkamrerna wink hehe tongue

Hm jo iofs, men är väl inte meningen att vi ska tävla vem som kommer ner först yikes men tror vägen bestämms på plats .. får väl se =P

Clintan_86 Elektiker ;)
6 februari 2009 · 403 Inlägg

PeTTa skrev:
hade gärna åkt med er, men kommer åka ner på torsdag kväll redan. ställa ut istheshit:D big_smilebig_smilebig_smile

Skryt skryt ;D Nä men kul att höra smile) du kommer väl vara där nere hela helgen och  putsa ? ;D

PeTTa
6 februari 2009 · 178 Inlägg

Clintan_86 skrev:

PeTTa skrev:
hade gärna åkt med er, men kommer åka ner på torsdag kväll redan. ställa ut istheshit:D big_smilebig_smilebig_smile

Skryt skryt ;D Nä men kul att höra smile) du kommer väl vara där nere hela helgen och  putsa ? ;D

grejen var att jag skicka in till klubben för dem sökte 2 bilar till deras monter. sen blev det röstning, och man blev då framröstad. så det är lite prirrigt för minsta lilla fel man har hittat på bilen måste jag fixa,känns det som:P. hehehe.. kommer iaf stå i Nordic85X70klubbens monter. kom gärna fram och tjata lite. om ni vågar gå fram till en volvonörd big_smile big_smile big_smile big_smile

http://www.garaget.org/PeTTa
ALLT UNDER 19" ÄR VINTERDÄCK
Buick Electra 225 "Black Beer" (1964)
Clintan_86 Elektiker ;)
6 februari 2009 · 403 Inlägg

PeTTa skrev:

Clintan_86 skrev:

PeTTa skrev:
hade gärna åkt med er, men kommer åka ner på torsdag kväll redan. ställa ut istheshit:D big_smilebig_smilebig_smile

Skryt skryt ;D Nä men kul att höra smile) du kommer väl vara där nere hela helgen och  putsa ? ;D

grejen var att jag skicka in till klubben för dem sökte 2 bilar till deras monter. sen blev det röstning, och man blev då framröstad. så det är lite prirrigt för minsta lilla fel man har hittat på bilen måste jag fixa,känns det som:P. hehehe.. kommer iaf stå i Nordic85X70klubbens monter. kom gärna fram och tjata lite. om ni vågar gå fram till en volvonörd big_smile big_smile big_smile big_smile

hehe jaså det är så de går till smile fan va göttit då.. se till att inget händer bara wink
De klart, ser jag dig lär ja allt komma fram och byta ett par ord smile
Mvh !

sbina
6 februari 2009 · 79 Inlägg

Clintan_86 skrev:

sbina skrev:

Clintan_86 skrev:
Hm mig vetligen finns de väl bara en bra väg ner ? tongue över tidaholm osv .. det är bara vad jag tror smile

lr så tar man via hjo så slipper man fartkamrerna wink hehe tongue

Hm jo iofs, men är väl inte meningen att vi ska tävla vem som kommer ner först yikes men tror vägen bestämms på plats .. får väl se =P

Inte riktigt så ja tänkte... men vägen via mullsjö e ju så tråkig.. typ 50, 70, 90, 50, 70 osv... men men d blir nog bra smile

BMW 525 d (2007)
Evolution_6SiC6 MitsuNörd
6 februari 2009 · 880 Inlägg

Clintan_86 skrev:

sbina skrev:

Clintan_86 skrev:
Hm mig vetligen finns de väl bara en bra väg ner ? tongue över tidaholm osv .. det är bara vad jag tror smile

lr så tar man via hjo så slipper man fartkamrerna wink hehe tongue

Hm jo iofs, men är väl inte meningen att vi ska tävla vem som kommer ner först yikes men tror vägen bestämms på plats .. får väl se =P

Tror jag vinner där tongue
Åker ner redan på onsdag eller torsdag om jag inte minns fell cool

You can't piss on what you can't catch...
...::[Carsound]::[DailyFresh]::...
BringItOnMedia - Min foto sida
Mitsubishi Colt GLX "Carosund.se" (2000)
Lexus GS 430 "Dailyfresh - VIP" (2002)
Mitsubishi Eclipse GSX "Total Eclipse" (1998)
sbina
6 februari 2009 · 79 Inlägg

Evolution_6SiC6 skrev:

Clintan_86 skrev:

sbina skrev:
lr så tar man via hjo så slipper man fartkamrerna wink hehe tongue

Hm jo iofs, men är väl inte meningen att vi ska tävla vem som kommer ner först yikes men tror vägen bestämms på plats .. får väl se =P

Tror jag vinner där tongue
Åker ner redan på onsdag eller torsdag om jag inte minns fell cool

Haha d gör du dåe roll

BMW 525 d (2007)
rickylicious Webbutvecklare
6 februari 2009 · 2 369 Inlägg

Foffis skrev:
Finns intresset så kan vi stanna halvvägs ner och äta vid en vägkrog som ligger precis bredvid vägen, kommer inte ihåg namnet på den dock.

Den enda vägkrogen jag kan komma på som är halvvägs från Skövde, det är VIP vid Mullsjö nånstans, och den brann ner för nåt år sen wink

Ha det gött och kör försiktigt, livet du räddar kan vara mitt.
Mercedes w114 "Stance" projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=277087
Foffis
6 februari 2009 · 676 Inlägg

sbina skrev:
wwweeeiii så kul big_smile big_smile ska försöka samåka me er!! blir vr6:a lr audi.. vilken väg åker ni??

Låter grymt! du är välkommen! Finns 2 vägar att åka. En är över tidaholm/mullsjö och ner. Dock vägkameror på den vägen. Andra vägen är över Hjo och rakt ner. Inga vägkameror men heller inga vägkrogar.


rickylicious skrev:
Den enda vägkrogen jag kan komma på som är halvvägs från Skövde, det är VIP vid Mullsjö nånstans, och den brann ner för nåt år sen wink

Finns en strax efter. vet att det är nedförsbacke och sen en 70 kamera sen kommer statoil(?) och på samma ställe är ett schysst matställe. Detta är på Tidaholm/Mullsjö vägen.

sbina
6 februari 2009 · 79 Inlägg

Foffis skrev:

sbina skrev:
wwweeeiii så kul big_smile big_smile ska försöka samåka me er!! blir vr6:a lr audi.. vilken väg åker ni??

Låter grymt! du är välkommen! Finns 2 vägar att åka. En är över tidaholm/mullsjö och ner. Dock vägkameror på den vägen. Andra vägen är över Hjo och rakt ner. Inga vägkameror men heller inga vägkrogar.


rickylicious skrev:
Den enda vägkrogen jag kan komma på som är halvvägs från Skövde, det är VIP vid Mullsjö nånstans, och den brann ner för nåt år sen wink

Finns en strax efter. vet att det är nedförsbacke och sen en 70 kamera sen kommer statoil(?) och på samma ställe är ett schysst matställe. Detta är på Tidaholm/Mullsjö vägen.

Tack big_smile Kanske e bättre att bränna hela vägen ner istället...

BMW 525 d (2007)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang