Hjälp mig! jag vill styla min civic 92 plus jag vill ha vita mätartavlor!

V-tec
8 april 2009 · 163 Inlägg

hjälp!

Omega2008
8 april 2009 · 60 Inlägg

Får man fråga hur "vi" ska hjälpa dig?

TMW-Performance Avstängd
8 april 2009 · 914 Inlägg

Är du ute efter sponsring eller vad håller du på med? Vem hindrar dig?

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!
Prolac
8 april 2009 · 123 Inlägg

ja bara att köra på,förstår inte riktigt vad du ska ha hjälp med...

Hyundai accent "1.6 gls" (2004)
TMW-Performance Avstängd
8 april 2009 · 914 Inlägg

Är detta något slags dåligt skämt? Oseriösare inlägg har jag aldrig skådat.

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!
AcesHigh666 The devil is a looser and he´s my bitch!
8 april 2009 · 1 948 Inlägg

V-tec skrev:
hjälp!

Du får nog utveckla dina inlägg och trådar lite om du vill att någon ska ta dig på allvar och lägga tid och energi på att hjälpa dig...

sök lite på Google så hittar du nog sidor med styling.

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.
Mazda MX-5 "Happy Go Lucky" (1992)
TMW-Performance Avstängd
8 april 2009 · 914 Inlägg

Honda Civic, det är väl svårare att INTE hitta en sida med stylig till dom?

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!
V-tec
9 april 2009 · 163 Inlägg

jag behöver någon som kan sponsra mig. är rätt fattig hehe. jag vill den ska bli snyggare.

decib3L Körv
9 april 2009 · 3 535 Inlägg

Stort lycka till med det vettja.

Truckdriving Man
peter_1976 JDM
9 april 2009 · 2 201 Inlägg

sponsring. då är du o letar på fel ställe, ring runt till företag istället.
villl du att vi ska leta sposor till dig   :S

NdL Konstruktör
9 april 2009 · 1 053 Inlägg

Affes Lack och plåt här.
Sponsrar med precis vad du vill. Säg vad du vill ha så ordnar jag det.

Torger Tok i sina bästa dar
9 april 2009 · 386 Inlägg

.

tjooolihoo
Volvo v40 2.0 turbo "Blå faran" (2003)
Volkswagen Transporter "Skoterbil ljusbygge" (1994)
AcesHigh666 The devil is a looser and he´s my bitch!
9 april 2009 · 1 948 Inlägg

Torger skrev:
.

Håller med....


V-tec skrev:
jag behöver någon som kan sponsra mig. är rätt fattig hehe. jag vill den ska bli snyggare.

Jag tror att du fått det hela om bakfoten... man går bara inte in och "blir sponsrad" för att man vill eller inte har råd... du får ringa runt till olika företag och fråga, sen måste du ha en plan om varför dem ska slösa pengar på just "din" bil. Företag ger dig inte spons utan att få något tillbaks... din bil blir en "rekampelare" för företaget/företagen och du måste åka och ställa ut din bil på olika ställen osv.

Sen kan du inte bara tro att dem ger dig ett kjolpaket utan att veta om det blir något bra av din bil, det hjälper alltså om du har byggt en bil tidigare och kan visa för företaget vad du är kapabel till. Alternativt att du har en påbörjad som är så långt gången att företaget kan se om bilen är nått att satsa på... så du ska ha en fruktansvärd tur om dem ens ska ta sig tiden att fundera på saken...

Men visst det skadar inte att försöka...

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.
Mazda MX-5 "Happy Go Lucky" (1992)
azid Det som inte dödar gör ont
9 april 2009 · 2 668 Inlägg

men gisses varför ens svara honom....

2slow
V-tec
10 april 2009 · 163 Inlägg

AcesHigh666 skrev:

Torger skrev:
.

Håller med....


V-tec skrev:
jag behöver någon som kan sponsra mig. är rätt fattig hehe. jag vill den ska bli snyggare.

Jag tror att du fått det hela om bakfoten... man går bara inte in och "blir sponsrad" för att man vill eller inte har råd... du får ringa runt till olika företag och fråga, sen måste du ha en plan om varför dem ska slösa pengar på just "din" bil. Företag ger dig inte spons utan att få något tillbaks... din bil blir en "rekampelare" för företaget/företagen och du måste åka och ställa ut din bil på olika ställen osv.

Sen kan du inte bara tro att dem ger dig ett kjolpaket utan att veta om det blir något bra av din bil, det hjälper alltså om du har byggt en bil tidigare och kan visa för företaget vad du är kapabel till. Alternativt att du har en påbörjad som är så långt gången att företaget kan se om bilen är nått att satsa på... så du ska ha en fruktansvärd tur om dem ens ska ta sig tiden att fundera på saken...

Men visst det skadar inte att försöka...

tack för ett gott inlägg. hjälpte mig faktist tänka!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang