Vart kan man köpa billig solfilm? Cirka 30-50 % svart toning.

CrazyRide CRAZYRIDE SWEDEN
22 maj 2009 · 336 Inlägg

Tjena!

Undrar vart man kan köpa solfilm billigt?

Vill inte ha det för mörkt.. utan så att man kan se in lite smile

pukan2
22 maj 2009 · 3 182 Inlägg

biltema, mekonomen, meca, micro. glasmästare. biltema är nog biligast men har en väldigt tun och helt värdelös solfilm.

r3zz1 mulle mek
22 maj 2009 · 679 Inlägg

pukan2 skrev:
biltema, mekonomen, meca, micro. glasmästare. biltema är nog biligast men har en väldigt tun och helt värdelös solfilm.

biltemas funkar väldigt bra! lägg ner lite tid  på arbetet och gör det seriöst såå funkar det hur fint som helst.

Gasar tills det Rasar !!!
Saab 9-5 2.3 T "One of a kind" (2006)
CrazyRide CRAZYRIDE SWEDEN
22 maj 2009 · 336 Inlägg

Har biltema 50 % toning? Har för mig att de bara har jättemörk smile men kanske har jag fel?

evilaudio
22 maj 2009 · 16 195 Inlägg

XtremeTuning skrev:
Har biltema 50 % toning? Har för mig att de bara har jättemörk smile men kanske har jag fel?

biltema ljustoning... ja har satt de på min bruksbil.   har 30 fram å 50 bak.

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Daaahlqwist
22 maj 2009 · 116 Inlägg

Hmm möjligt att dom har det men jag rekommenderar inte att köpa saker på FELTema

Att tänka innan man talar, är att torka sig i röven innan man skiter!
r3zz1 mulle mek
22 maj 2009 · 679 Inlägg

XtremeTuning skrev:
Har biltema 50 % toning? Har för mig att de bara har jättemörk smile men kanske har jag fel?

den är väldigt mörk filmen. men sen suger iaf inte som många påstår. klart en tjockare och dyrare film är lättare att bearbeta med.

Gasar tills det Rasar !!!
Saab 9-5 2.3 T "One of a kind" (2006)
_night_stalker_ 220 pounds of crazy
22 maj 2009 · 1 418 Inlägg

Daaahlqwist skrev:
Hmm möjligt att dom har det men jag rekommenderar inte att köpa saker på FELTema

Då kan du gärna få beretta vad som är felet med biltemas saker.

Om de är som alla säger att biltemas saker är skit skulle dom knappast va så stora som dom är. Bara för attnågon har haft otur och fått en defekt vara så betyder de inte att allt dom säljer är skit!

Senast redigerat av _night_stalker_ (22 maj 2009)

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!
Cadillac CTS Sport Luxury "Stealth" (2004)
Chevrolet Camaro "Hokka Racing" (1998)
Mercedes 300CE "Angel of Mercy" (1988)
CrazyRide CRAZYRIDE SWEDEN
22 maj 2009 · 336 Inlägg

Alltså jag har monterat solfilm från biltema på bakrutorna och fick riktigt fint resultat.

Köpte solfilmen som är utan lim och är avtagbar (typ samma som www.soyafilm.se).
Mycket enkel att arbeta med och den kostar typ 30 kr..

Kolla in min närbild på mina fälgar så ser ni hur det blev smile

Senast redigerat av XtremeTuning (22 maj 2009)

021PETTERZZON
16 juni 2009 · 4 Inlägg

Jag har biltemas solfilm på bakrutan. Jag tog ut bak rutan och gjorde alltveldigt seriöst men det släppte från rutan efter en natt bara sad men uti frånsyns det knappt smile

volvoentusiasten
16 juni 2009 · 4 005 Inlägg

XtremeTuning skrev:
Alltså jag har monterat solfilm från biltema på bakrutorna och fick riktigt fint resultat.

Köpte solfilmen som är utan lim och är avtagbar (typ samma som www.soyafilm.se).
Mycket enkel att arbeta med och den kostar typ 30 kr..

Kolla in min närbild på mina fälgar så ser ni hur det blev smile

Skulle precis nämna soyafilm med! har hört mycket gott, och har ett par rutor beställda ifrån dem. blir nog finfint. Smidigt att ta bort med.

no_fake
16 juni 2009 · 865 Inlägg

021PETTERZZON skrev:
Jag har biltemas solfilm på bakrutan. Jag tog ut bak rutan och gjorde alltveldigt seriöst men det släppte från rutan efter en natt bara sad men uti frånsyns det knappt smile

hur lägger du solfilm om det släpper?

AcesHigh666 The devil is a looser and he´s my bitch!
17 juni 2009 · 1 948 Inlägg

no_fake skrev:

021PETTERZZON skrev:
Jag har biltemas solfilm på bakrutan. Jag tog ut bak rutan och gjorde alltveldigt seriöst men det släppte från rutan efter en natt bara sad men uti frånsyns det knappt smile

hur lägger du solfilm om det släpper?

han glömde ta bort skyddsfilmen för klistersidan? smile

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.
Mazda MX-5 "Happy Go Lucky" (1992)
grindborg1
10 september 2009 · 326 Inlägg

XtremeTuning skrev:
Har biltema 50 % toning? Har för mig att de bara har jättemörk smile men kanske har jag fel?

va dit och köpte med en polare idag men dom hade bara 80-90% och den va ju inte så mörk. och ändå så hade dom inge andra där.

Volvo 745 turbo "nu lever den igen" (1988)
Volkswagen typ1 "Ratlook Hoodride" (1962)
Volvo 740 turbo "nya drift bilen" (1987)
superbensin
11 september 2009 · 19 Inlägg

Hur mycket vill du betala för billigt solfilm ?? Men i Solfilm montören Helsingborg ha allt och kosta Ok 150kr per meter . lycka till

montana10 Chaufför
11 september 2009 · 64 Inlägg

Det finns en sats på www.24.se den är 50% toning och kostar 99kr med frakt 199kr. Ska räcka till fem rutor på en volvo kombi. skicka ett pm till mig om du är intresserad jag har beställt en sats men jag ska lämna den till en kille som proffs tonar.

maaatiiilda
26 oktober 2009 · 46 Inlägg

grindborg1 skrev:

XtremeTuning skrev:
Har biltema 50 % toning? Har för mig att de bara har jättemörk smile men kanske har jag fel?

va dit och köpte med en polare idag men dom hade bara 80-90% och den va ju inte så mörk. och ändå så hade dom inge andra där.

dom har ju grå,brons, svart??:s

Volvo v70 d5 "dieselfemman" (2005)
mbc200
26 oktober 2009 · 46 Inlägg

beställ från amerika på nusolis.com kostade för mig ca300kr med frakt och då får du till alla rutor färdigskuret och du får välja procenten själv.

Senast redigerat av mbc200 (26 oktober 2009)

mercedesbenzz
18 september 2011 · 33 Inlägg

evilaudio skrev:

XtremeTuning skrev:
Har biltema 50 % toning? Har för mig att de bara har jättemörk smile men kanske har jag fel?

biltema ljustoning... ja har satt de på min bruksbil.   har 30 fram å 50 bak.

Har du nå bilder är på garaget så man kan få se resultatet för jag är sugen på att köra med biltema film jag med men undrar hur mörkt de kommer bli

Gurkis86
18 september 2011 · 157 Inlägg

Tjena. Jag köper ifrån http://stores.ebay.co.uk/car-parts-mark … ec0Q2em322 . Men priserna är konstiga nu men jag har mailet dom får se vad dom säger 6m film för 99pund konstigt =S
Det tar 4-5dagar tills man får filmen hem.

Lycka till.

Senast redigerat av Tuffgogiboy (18 september 2011)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang