Eftersnack: Meet Of The Month #5 - 12 Sept i Norrköping

Iam2fast4U
14 september 2009 · 1 534 Inlägg

Hultman skrev:
Kanon träff! Första gången jag var på den, Men absolut inte sista..
Men som sagt, Poliserna kunde sysselsätta sig med något annat tongue

Snuten hade faktiskt fullt upp eftersom Top side mc blev fullvärdiga Hells Angels
medlemmer i lördags
Ni kanske missade razzian vid deras klubblokaler på stockholmsvägen? wink
Liksom poliser överallt som stannade folk och kroppsvisiterade alla
Detta pågick väl  18:00-23.00...

Men träffen var fan bästa hittils cool

BMW E34 "538" (1990)
FreddeK
14 september 2009 ·

Träffen var grym...så sjukt mycket bilar! Sen att det inte är någon aktivitet som folk säger...haha så jävla fel ni har....motorvägsrace och massa annat..hehe=)

ja snuten hade verkligen fullt upp igår i lilla stackars våldtagna Norrköping=)

Autotech-Racing
14 september 2009 · 39 Inlägg

Xaben skrev:
det som är negativt är väl all jävla fjortis fylla och ner skräpandet.

Där håller jag med cool , dom som inte kan hålla drickan hemma .
BEHÖVER INTE VISTAS DÄR !! Mvh

Jag har inget emot dig, Jag hatar alla.
jajjaj Avstängd
14 september 2009 · 103 Inlägg

De va en kanon träff, o dom som inte tyckte det kan väl försöka anordna nått bättre eller åka till hollywood för lite aktion hehe smile

De vart bara roligare när dom satte upp de där stenblocken

Jo-que
14 september 2009 · 155 Inlägg

Najs skrev:
http://nt.se/nyheter/Default.aspx?articleid=5509676

"Det hela gick förhållandevis lugnt till säger polisen, men en olaglig, grön laserpekare beslagtogs."

Vilka jävla nollor..

Senast redigerat av Jo-que (14 september 2009)

Sponsorer | BadAssParts.se | RaidoPower.se | VCRacing.se
Audi A4 TDi "B8" (2009)
MRoMRS
14 september 2009 · 12 Inlägg

riktigt bra och lyckad kväll i lördags i norrköping hoppas det för blir alltid så

BMW 530d GT "MrGT" (2010)
BMW 520 d "Mromrs 520D" (2015)
meatos
14 september 2009 · 424 Inlägg

Riktigt mycket bilar, över förväntan. Men var bara där 1 timme knappt sen blev det andra aktiviteter wink

joacim77
14 september 2009 · 204 Inlägg

Detta är bara en tanke....tror att dom som är negetiva på aktiviteterna är dom som inte snappar upp eller får reda på vart aktiviteterna är....vissa som vill delta kanske inte får info.... bara en tanke...

"Tamdiu discendum est, quamdiu vivas"
Steffi aka Lilla My
14 september 2009 · 122 Inlägg

Jag tycker kvällen flöt på bra! Tackar alla som gjorde kvällen möjlig!
Alla publik som skötte sig ut över förväntan o alla förare.

Stockholmarna som ställde upp som blockbilar o visa hur det skulle göras smile tummen upp!
(ni vet vilka ni är)

Va inte så mycket på bauhaus men att säga att det va dåligt?!?
Den va så fullt med bilar redan vid åtta att det va nästan kö till sandbyhov!
Va själv där dock bara o vände men jag säger tummen upp för det med big_smile

Senast redigerat av Steffi (14 september 2009)

BMW m535 "Min man" (1986)
KUSHTER
14 september 2009 · 85 Inlägg

tack ! kanon träff!

DalleRacing
14 september 2009 · 1 738 Inlägg

The_Bunny skrev:

940RDALLE skrev:
pinsam träff igår, så tråkig!!!! det är ju värre drag på lkpg träffarna (inte lika mkt bilar). Samma personer varenda MOM träff som får showa, att ingen kan bjuda lite. Är inte sån som kollar mkt på bilar bara på aktiviteterna men den här träffen var kasst!!!!! årets sämsta och jag är inte ensam kan jag lova!!!!

exakt vad var det du bjöd på då? eftersom du klagar på en alldeless utmärkt träff.. <:0)

Jag har kört nästan varenda mom träff och tänkte ta det lugnt o få se några andra köra. Men man skulle kanske skulle haft med 940:n, för mycket race m.m vart det ju inte. Det var jätte bra arangerat med träffen att alla kom men att ingen kan köra lite undrar jag varför?

Volvo 940 16v Turbo "Angry Betty" (1993)
DalleRacing
14 september 2009 · 1 738 Inlägg

Caylon skrev:

The_Bunny skrev:

kwansa skrev:
Mycke bilar och folk, men ingen aktivitet! som vanligt alltså!

Vad är det för aktivitet folk pratar om som dom saknar??

Fattar inte heller, vi var sysselsatta fram till kl 02.30 ... Men race o dylikt räknas tydligen inte som aktivitet??

Kul att kolla på när 3 bilar o 1 motorcykel race:ar, det var bara slöseri på tid den här träffen. Skulle alldrig åkt

Volvo 940 16v Turbo "Angry Betty" (1993)
syabo
14 september 2009 · 1 278 Inlägg

940RDALLE skrev:

Caylon skrev:

The_Bunny skrev:

Vad är det för aktivitet folk pratar om som dom saknar??

Fattar inte heller, vi var sysselsatta fram till kl 02.30 ... Men race o dylikt räknas tydligen inte som aktivitet??

Kul att kolla på när 3 bilar o 1 motorcykel race:ar, det var bara slöseri på tid den här träffen. Skulle alldrig åkt

jag var inte på träffen, men de låter som att du inte va på samma ställe som dom andra?smile

Street Knight
Masterworks
14 september 2009 ·

940RDALLE skrev:

Caylon skrev:

The_Bunny skrev:

Vad är det för aktivitet folk pratar om som dom saknar??

Fattar inte heller, vi var sysselsatta fram till kl 02.30 ... Men race o dylikt räknas tydligen inte som aktivitet??

Kul att kolla på när 3 bilar o 1 motorcykel race:ar, det var bara slöseri på tid den här träffen. Skulle alldrig åkt

Jösses, vart var du någonstans? cool

DalleRacing
14 september 2009 · 1 738 Inlägg

syabo skrev:

940RDALLE skrev:

Caylon skrev:

Fattar inte heller, vi var sysselsatta fram till kl 02.30 ... Men race o dylikt räknas tydligen inte som aktivitet??

Kul att kolla på när 3 bilar o 1 motorcykel race:ar, det var bara slöseri på tid den här träffen. Skulle alldrig åkt

jag var inte på träffen, men de låter som att du inte va på samma ställe som dom andra?smile

Jag var överallt smile vet var alla race ställen är, ända racet jag inte var på va e4:an där kanske det var drag hmm men annars var det inget att ha så du missa inget enligt mig.

VET ATT JAG KLAGAR MYCKET, men jag vart värkeligen besviken. För jag vet hur dom andra träffarna har varit, och det var inget mot denna träff. riktigt mycket folk men inget mer var roligt

Volvo 940 16v Turbo "Angry Betty" (1993)
Masterworks
14 september 2009 ·

940RDALLE skrev:

syabo skrev:

940RDALLE skrev:
Kul att kolla på när 3 bilar o 1 motorcykel race:ar, det var bara slöseri på tid den här träffen. Skulle alldrig åkt

jag var inte på träffen, men de låter som att du inte va på samma ställe som dom andra?smile

Jag var överallt smile vet var alla race ställen är, ända racet jag inte var på va e4:an där kanske det var drag hmm men annars var det inget att ha så du missa inget enligt mig.

VET ATT JAG KLAGAR MYCKET, men jag vart värkeligen besviken. För jag vet hur dom andra träffarna har varit, och det var inget mot denna träff. riktigt mycket folk men inget mer var roligt

Här, ett race för dig! wink

[video]http://www.garaget.org/video/rxgrjc5iz6ks[/video]

DalleRacing
14 september 2009 · 1 738 Inlägg

Masterworks skrev:

940RDALLE skrev:

syabo skrev:
jag var inte på träffen, men de låter som att du inte va på samma ställe som dom andra?smile

Jag var överallt smile vet var alla race ställen är, ända racet jag inte var på va e4:an där kanske det var drag hmm men annars var det inget att ha så du missa inget enligt mig.

VET ATT JAG KLAGAR MYCKET, men jag vart värkeligen besviken. För jag vet hur dom andra träffarna har varit, och det var inget mot denna träff. riktigt mycket folk men inget mer var roligt

Här, ett race för dig! wink

[video]http://www.garaget.org/video/rxgrjc5iz6ks[/video]

Snyggt snyggt big_smile Härligt sound, hade hellre varit där men som sagt e4:an missade jag!!! Men hoppas ni andra hade trevligt för jag var lite uttråkad iaf lol

Senast redigerat av 940RDALLE (14 september 2009)

Volvo 940 16v Turbo "Angry Betty" (1993)
tsdi Egenföretagare
14 september 2009 · 2 496 Inlägg

Tycker det var bra! Dock hittade vi aldrig något race som inte polisen kom till precis samtidigt =/

80liter soppa fram och tillbaka ink stadskörningen big_smile

Måste även säga att jag såg nån kvinlig polis som såg riktigt bra ut! Nån mer som såg ?

Senast redigerat av tsdi (14 september 2009)

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
JohanLq
14 september 2009 · 75 Inlägg

Schysst träff tycker jag! synd bara att jag inte hann med o färdigtställa forden riktigt tills dess sad

Mr_Felix
14 september 2009 · 134 Inlägg

Taggar redan inför nästa års träffar!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang