Eftersnack: Katrineholms-träffen 19/9

Iceman3006
19 september 2009 · 197 Inlägg

Håller med alla ovanstående, ett minus var viss dodge viper som drog iväg med en j*vla rivstart.

Dagen höjd punkt (NOT) var väl ändå kast med turbo:n som hamna lite i fel riktning:P, inte kul för ägaren till bilen dock.

Senast redigerat av Iceman3006 (19 september 2009)

Seat Leon 1P/Mk2 "Black Angel" (2009)
Viggen77
19 september 2009 · 281 Inlägg

Tackar Hasse för en supertrevlig dag med bra "speaking", fint väder, snygga bilar, god mat, skön atmosfär.
Hoppas på en till samma period nästa år!!!!!

Varför flyga med SAS, när du
kan åka med Viggen !
Viggen77
19 september 2009 · 281 Inlägg

Iceman3006 skrev:
Håller med alla ovanstående, ett minus var vis viper som drog iväg med en j*vla rivstart.

Dagen höjd punkt var väl ändå kast med turbo:n som hamna lite i fel riktning:P, inte kul för ägaren till bilen dock.

hmm vad hände, missade det helt tyvärr.

Varför flyga med SAS, när du
kan åka med Viggen !
fady
19 september 2009 · 58 Inlägg

kanon träff .. och väder ....¨med många trevliga bilar... stor tack till hassa o crew ... + till tjejerna wink emili och .....

Senast redigerat av fady (19 september 2009)

Volkswagen golf mk5 Gti "GIAC by Stertman" (2009)
joffe73
19 september 2009 · 17 Inlägg

Helt outstanding bra anordnad träff!!
Ligger mycket jobb bakom detta för att det ska bli en sån lyckad träff som idag!
Hoppas på en lika bra till nästa år!
Tack Hasse å company!

Passen
Mfive
19 september 2009 · 1 393 Inlägg

Som den träffanordnare jag själv är ger jag Hasse med crew stort tummen upp!!

Mycket bra arrangemang!

BRA var bl.a.

- Området för träffen
- Aktiviteterna runt om såsom bromsbänk, gocartkörning
- Maten med allt från tacos till korv
- Prisbordet
- Tidpunkterna under dagen
- Många funktionärer som var lätta att känna igen
- Skylift för fotografer

Ett plus var givetvis det underbara vädret!cool

Kommer absolut nästa gång!

Mina bilder ligger här: http://mrporsche.blogg.se/2009/septembe … rmeet.html

TACK!

Senast redigerat av P996 (19 september 2009)

CEO @ Bimmers Of Sweden
MrH Det är lättare att prata än att få något sagt.
19 september 2009 · 735 Inlägg

Nyss hemkommen kan jag bara instämma med alla andra! Du gjorde det igen Hasse!!!

Stort tack Hasse för att du och dina medhjälpare gjorde det möjligt för så många att få en kalsfin dag!!

Volvo C70 2,4T "Westcoast Edition" (2000)
Bonne_MazdaSpeed MazdaSpeed.se
20 september 2009 · 174 Inlägg

Väldigt lyckad träff smile Synd bara att de inte blev några bilar kvar till kvällen wink

taway
20 september 2009 · 296 Inlägg

Håller med tidigare talare. Jag hade en riktigt trevlig dag i Katrineholm. Vädret gjorde naturligtvis sitt men allt var bra uppstyrt och det var genomgående hög kvalité och finish på alla bilar.

S3_Nicke
20 september 2009 · 44 Inlägg

Tack för en lyckad träff:)!!

Audi S3 "Dahlbäck Racing" (2001)
x40
20 september 2009 · 157 Inlägg

Vill också tacka för igår
Har väll bara varit på ca 10 utställningar i år men den här var den bästa enligt mig
Bra uppstyrt med domare ,andra aktiviteter och mat
Stort prisbord och utlottning
Bra avslutning ,hoppas att du är suger på att göra om detta nästa år hasse
/Peter

Lackkillen
20 september 2009 · 57 Inlägg

Vilka fick priser då?

NErixon Starkt Nürburgring-beroende :)
20 september 2009 · 95 Inlägg

Vill såklart oxå passa på och tacka Hasse samt TM Racing för en kanonträff! Bra uppslutning med bilar, vettiga aktiviteter kring området, bra mat och allt därtill.

Quartermile-man
20 september 2009 · 37 Inlägg

All cred till Hasse 100% + stjärna i kanten för arrangemanget! MEEEEEN! Återigen (förvånad att ingen skrivit om det tidigare) bedömningen av bilarna á la streetcarsfest,samma,samma,samma,kan tycka att ett visst kamraderi ses mellan domare och pristagare.Jag förväntar mig absolut inga priser för min originalbil,men ser dom som bränt x antal timmar på sitt bygge som är minst lika bra som många av pristagarnas och dom blir inte ens omnämda bland de 10 första! Nä,okonsekvent bedömmning,kan göra att vissa event tar död på sig självt...Bryr mig inte om jag får skit för det här,vet att många med mig tycker likadant men inte vill/vågar lägga fram det!!!

Opel Corsa GSI Turbo Extreme "LILLA BLÅ" (1994)
volvocola Volvo 4 life
20 september 2009 · 347 Inlägg

Stor tack till Hasse  & alla andra som  gjorde den träff mycket lyckad.
Inte bara träffen som va bra med massa bilar  & härligt folk.
VI HADE sol hela dagen oxå kan  inte vara bättre  smile

volvocola Volvo 4 life
20 september 2009 · 347 Inlägg

Viggen77 skrev:

Iceman3006 skrev:
Håller med alla ovanstående, ett minus var vis viper som drog iväg med en j*vla rivstart.

Dagen höjd punkt var väl ändå kast med turbo:n som hamna lite i fel riktning:P, inte kul för ägaren till bilen dock.

hmm vad hände, missade det helt tyvärr.

Tycker INTE  vipern ska ha priset den fick   för dåligt uppförande på  plats.
Bränngummi så dära  förstör liksom bara för oss andra vill ha träffen engång till.

Nafets86
20 september 2009 · 821 Inlägg

Det enda negativa jag egentligen hade om bedömningen var i månt och mycke att många fick en Lady lapp i bilen när en tjej åkte med. Fick höra av vissa utställare som också tog pris i dessa klasser att de både sagt till domarna och många andra att de absolut inte ställde upp i den klassen.

Sen kan jag också tycka att man ska få en chans att visa upp sin bil för domarna. trodde det var 1 st domare som kollade på bilen sen fine.. men tydligen så var det 1-5 domare som gick förbi bilen. vilket gjorde att alla kanske såg olika saker osv. Men men. man kan älta i sådant här hur länge som helst.

Men hasse med arrangörer ska ha all cred för en väldigt lycka träff!!


Quartermile-man skrev:
All cred till Hasse 100% + stjärna i kanten för arrangemanget! MEEEEEN! Återigen (förvånad att ingen skrivit om det tidigare) bedömningen av bilarna á la streetcarsfest,samma,samma,samma,kan tycka att ett visst kamraderi ses mellan domare och pristagare.Jag förväntar mig absolut inga priser för min originalbil,men ser dom som bränt x antal timmar på sitt bygge som är minst lika bra som många av pristagarnas och dom blir inte ens omnämda bland de 10 första! Nä,okonsekvent bedömmning,kan göra att vissa event tar död på sig självt...Bryr mig inte om jag får skit för det här,vet att många med mig tycker likadant men inte vill/vågar lägga fram det!!!

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
Nafets86
20 september 2009 · 821 Inlägg

volvocola skrev:

Viggen77 skrev:

Iceman3006 skrev:
Håller med alla ovanstående, ett minus var vis viper som drog iväg med en j*vla rivstart.

Dagen höjd punkt var väl ändå kast med turbo:n som hamna lite i fel riktning:P, inte kul för ägaren till bilen dock.

hmm vad hände, missade det helt tyvärr.

Tycker INTE  vipern ska ha priset den fick   för dåligt uppförande på  plats.
Bränngummi så dära  förstör liksom bara för oss andra vill ha träffen engång till.

Håller verkligen med! Synd att folk tror att dom är "tuffa" när dom gör så. Ge priset till någon annan som VERKLIGEN förtjänar det bättre än honom.

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
joacim77
20 september 2009 · 204 Inlägg

Värst vad alla hakar upp sig på Vipern som la några streck. Tyvärr så är det sådant som inträffar när bilar ska hem och jag måste ju säga att jag är grymt förvånad över att det BARA var en bil som gjorde detta så jag tycker att det var positivt. Sen var det ju inte bara Vipern som fixade svarta spår....en viss 850 hade ju bra tryck iväg vid en testkörning också.... smile Men som jag sa, positivt att det trots allt bara var 2 bilar totalt som "lekte" vid området.....

"Tamdiu discendum est, quamdiu vivas"
Viggen77
20 september 2009 · 281 Inlägg

Bilar som hade "LADY" i fönstret antar jag att det var tjejer som hade stylat m.m. dom.
Blev det en egen tävling för bara tjejer?
Personligen tycker jag inte att det ska vara så, det är inget som säger att dom är sämre byggare än killar, så jag tycker att man ska köra over-all så att säga!

Varför flyga med SAS, när du
kan åka med Viggen !
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang