Garaget v8.0 - Anmäl buggar här tack

EFriberg wescrape
3 februari 2010 · 150 Inlägg

Jag förstår! Tackar smile

Mvh Eddie Friberg | wescrape
http://www.garaget.org/EFriberg
BMW E30 320 Touring "Emily"
Aga_Diff Bärs!
3 februari 2010 · 3 456 Inlägg

Det här undrar jag över, starkt jobbat eller en bugg? smile

http://forumbilder.se/images/95201081540PMb9df.jpg

EDIT:
Hittat en till...

http://forumbilder.se/images/a80201093212P6224.jpg

Senast redigerat av Aga_Diff (10 februari 2010)

Garaget.org peakade 2008.
Volvo 945-SE "Niijeförttin" (1992)
Volvo 745 Turbo Intercooler "En jävel på kärlek" (1988)
ZonaX Svetsare
7 februari 2010 · 3 150 Inlägg

ZonaX skrev:

chrizz skrev:

Ghibli skrev:
när man ska förstora bilder i crome så får man bara halva bilden, men så har det varit med förra versionen också, vet inte om någon påpekat detta tidigare. dock extremt irriterande.

Det har påpekats tidigare, däremot så har jag testat i Chrome själv, både i Windows och på Mac, och det fungerar utmärkt för mig, så jag vet inte riktigt vad jag kan göra åt det.

Mvh

Har samma problem i Google Chrome, extremt irriterande. Va så både på förra versionen och denna:



http://www1.garaget.org/gallery/archive/87989/826551_9kzsu5.jpg

Bara för mig detta funkar rätt nu?  :S   Får upp hela bilden nu.

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
Lasse-kongo
15 februari 2010 · 5 Inlägg

När jag lägger till kompisar på garaget så syns jag på mina kompisars vänskapslistor. Men inga kommer upp på min vänskapslista.

Senast redigerat av Lasse-kongo (15 februari 2010)

Om en vägkamera lyckas fånga dej på kort..... Då kör du förjävla sakta!!!
MeloveGolf Vw trimmare
16 februari 2010 · 2 995 Inlägg

Chrizz lightbox funkar inte för galleri & projekt i IE8 rätt störande eftersom den funkar på vanliga bilar
glömt något kanske?

IE8 skrev:
Message: Object doesn't support this property or method
Line: 497

BMW X3 "3.0i Vardagsbilen" (2004)
Lasse-kongo
1 mars 2010 · 5 Inlägg

Betygssystemet med små sjärnor som alla har.
Ända sen jag la upp min bil så har det stått att det "saknas 5 röster" nu har jag paserat dom 5 rösterna 9 gånger.
Och det har fortfarande inte ändrat sig. Är dett nått kännt problem eller är det lika nytt för er?

Om en vägkamera lyckas fånga dej på kort..... Då kör du förjävla sakta!!!
chrizz Administratör
1 mars 2010 · 11 783 Inlägg

Lasse-kongo skrev:
Betygssystemet med små sjärnor som alla har.
Ända sen jag la upp min bil så har det stått att det "saknas 5 röster" nu har jag paserat dom 5 rösterna 9 gånger.
Och det har fortfarande inte ändrat sig. Är dett nått kännt problem eller är det lika nytt för er?

Bilen har 4 röster.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Lasse-kongo
2 mars 2010 · 5 Inlägg

chrizz skrev:

Lasse-kongo skrev:
Betygssystemet med små sjärnor som alla har.
Ända sen jag la upp min bil så har det stått att det "saknas 5 röster" nu har jag paserat dom 5 rösterna 9 gånger.
Och det har fortfarande inte ändrat sig. Är dett nått kännt problem eller är det lika nytt för er?

Bilen har 4 röster.

Hur menar du?
Menar du att det måste finnas folk som röstat på dom andra 4 alt. som finns så att man inte får perfekta betyg direkt på garaget.org?
Så man inte går om dom som hållt på länge med sina bilar  som finns i tex. "topp 250" m.m?

Om en vägkamera lyckas fånga dej på kort..... Då kör du förjävla sakta!!!
te_wik Forummoderator
2 mars 2010 · 12 813 Inlägg

Lasse-kongo skrev:

chrizz skrev:

Lasse-kongo skrev:
Betygssystemet med små sjärnor som alla har.
Ända sen jag la upp min bil så har det stått att det "saknas 5 röster" nu har jag paserat dom 5 rösterna 9 gånger.
Och det har fortfarande inte ändrat sig. Är dett nått kännt problem eller är det lika nytt för er?

Bilen har 4 röster.

Hur menar du?
Menar du att det måste finnas folk som röstat på dom andra 4 alt. som finns så att man inte får perfekta betyg direkt på garaget.org?
Så man inte går om dom som hållt på länge med sina bilar  som finns i tex. "topp 250" m.m?

Nej, han menar att du måste ha minst 5 omdömen för att få ett medelvärde på bilen.
Du hade tidigare fyra omdömen (enligt chrizz), nu har jag lagt ett omdöme på din bil så du har fem omdömen och nu har du ett betyg på bilen.

Sen hur betyget räknas ut kan du läsa här:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=158053





Mvh Tommy

Senast redigerat av te_wik (2 mars 2010)

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
Lasse-kongo
2 mars 2010 · 5 Inlägg

te_wik skrev:

Lasse-kongo skrev:

chrizz skrev:

Bilen har 4 röster.

Hur menar du?
Menar du att det måste finnas folk som röstat på dom andra 4 alt. som finns så att man inte får perfekta betyg direkt på garaget.org?
Så man inte går om dom som hållt på länge med sina bilar  som finns i tex. "topp 250" m.m?

Nej, han menar att du måste ha minst 5 omdömen för att få ett medelvärde på bilen.
Du hade tidigare fyra omdömen (enligt chrizz), nu har jag lagt ett omdöme på din bil så du har fem omdömen och nu har du ett betyg på bilen.

Sen hur betyget räknas ut kan du läsa här:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=158053

Mvh Tommy

Ahh nu fattar jag!
Tack båda två för svaren!

Om en vägkamera lyckas fånga dej på kort..... Då kör du förjävla sakta!!!
HONDASNULLEN
2 mars 2010 · 39 Inlägg

Hej försökte få kontakt innan,  nu e ja inte riktigt me på uppdateringarna längre på min startsida. Har 5 st gästboksinlägg , men kan inte läsa det + som nämnt tidigare sidan har fastnat på typ en vecka el två tillbaks i tiden. mvh Hondasnullen.

Skoda Octavia RS "VRS En rolig familjeräcer" (2014)
chrizz Administratör
2 mars 2010 · 11 783 Inlägg

HONDASNULLEN skrev:
Hej försökte få kontakt innan,  nu e ja inte riktigt me på uppdateringarna längre på min startsida. Har 5 st gästboksinlägg , men kan inte läsa det + som nämnt tidigare sidan har fastnat på typ en vecka el två tillbaks i tiden. mvh Hondasnullen.

Besök: http://www.garaget.org/HONDASNULLEN/guestbook

Vad händer? Är du inloggad när du ser sidan ovan?

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
HONDASNULLEN
2 mars 2010 · 39 Inlägg

Förstår inte vad du menar med om ja e inloggad?? Oavsett, när jag trycker "min sida" så får jag en gammal sida typ 2 veckor, då har jag inga medelanden alls + antal besökare står på samma som för ett tag sedan, men när jag går in på bilen el bilarna mina så blinkar det att jag har 5 gästinlägg och då står visserligen antal uppdaterade besökare, men när jag då trycker på ikonen så kommer det upp ett enda gammalt medelande upp bara. Vet inte hur jag ska förklara på något annat sätt.

Skoda Octavia RS "VRS En rolig familjeräcer" (2014)
chrizz Administratör
2 mars 2010 · 11 783 Inlägg

HONDASNULLEN skrev:
Förstår inte vad du menar med om ja e inloggad?? Oavsett, när jag trycker "min sida" så får jag en gammal sida typ 2 veckor, då har jag inga medelanden alls + antal besökare står på samma som för ett tag sedan, men när jag går in på bilen el bilarna mina så blinkar det att jag har 5 gästinlägg och då står visserligen antal uppdaterade besökare, men när jag då trycker på ikonen så kommer det upp ett enda gammalt medelande upp bara. Vet inte hur jag ska förklara på något annat sätt.

Länken ovan. Vad får du upp för något? Två veckor gammal sida? Låter konstigt, jag ser ett antal olästa gästboksinlägg jag.

Med största sannolikhet får du isåfall en cachad sida, dvs din webbläsare som flippat ur. Prova uppdatera vad du nu använder till den senaste versionen. T.ex. IE8, eller Firefox 3.5 eller senare är OK.

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
HONDASNULLEN
2 mars 2010 · 39 Inlägg

Det du skriver till mig är hieroglyfer för mig "IE8, eller Firefox 3.5 eller senare är OK?? jag har varit inne varje dag  flera gånger om dan men det är först nu ja upptäck detta. Jag uppdaterad min  opel precis men det syns inte på sidan "Min sida". Att jag inte har kunnat läsa mina medelande upptäckte jag först igår efter att jag läst ett innan under dagen, hjäp mig nu!

Skoda Octavia RS "VRS En rolig familjeräcer" (2014)
HONDASNULLEN
2 mars 2010 · 39 Inlägg

2628 besökare | Senast uppdaterad: 2010-01-06 00:02, detta är Mondeon men den uppdaterade jag häromdagen. 123 besökare | Senast uppdaterad: 2010-02-10 12:12  detta är opeln denna uppdaterade jag nyss.

Skoda Octavia RS "VRS En rolig familjeräcer" (2014)
chrizz Administratör
2 mars 2010 · 11 783 Inlägg

HONDASNULLEN skrev:
Det du skriver till mig är hieroglyfer för mig "IE8, eller Firefox 3.5 eller senare är OK?? jag har varit inne varje dag  flera gånger om dan men det är först nu ja upptäck detta. Jag uppdaterad min  opel precis men det syns inte på sidan "Min sida". Att jag inte har kunnat läsa mina medelande upptäckte jag först igår efter att jag läst ett innan under dagen, hjäp mig nu!

Men den ÄR uppdaterad. Datan hämtas inte korrekt, din webbläsare tror förmodligen att sidan inte är uppdaterad och visar dig en cachad version som ligger i webbläsaren. Rensa alla offlinefiler i webbläsaren och se till att uppdatera sidan ordentligt. Att ha en fräsch webbläsare är alltid bra.

IE8 = Internet Explorer 8
Firefox är en annan populär webbläsare. 3.5 är en version av den webbläsaren. Jag tror den senaste är 3.6 om man laddar ned den från www.firefox.com

Använder du Internet Explorer 6 eller äldre så rekommenderar jag starkt att du uppdaterar till en nyare version.

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
HONDASNULLEN
3 mars 2010 · 39 Inlägg

Tack men allt det där har jag, varför flippa den bara plötsligt 2 dar sedan när jag höll på med medelande skick. Nu börjar ja bli lite irriterad speciellt när ja nu har några mess och allt, fixa "min sida" bara. Min dator är inte 28 år gammal, jag är äldre respektera att alla inte har datorkunskper att starta en rolig sida som du och många andra. För övrigt har jag HAFT många roliga timmar på denna sidan, synd ja inte har så stor glädje av det längre sad

Skoda Octavia RS "VRS En rolig familjeräcer" (2014)
HONDASNULLEN
3 mars 2010 · 39 Inlägg

Ok nu e "min sida " up to date , men jag kan fortfarande inte läsa mina sex medelanden wink i gästboksinlägg.

Skoda Octavia RS "VRS En rolig familjeräcer" (2014)
chrizz Administratör
3 mars 2010 · 11 783 Inlägg

HONDASNULLEN skrev:
Tack men allt det där har jag, varför flippa den bara plötsligt 2 dar sedan när jag höll på med medelande skick. Nu börjar ja bli lite irriterad speciellt när ja nu har några mess och allt, fixa "min sida" bara. Min dator är inte 28 år gammal, jag är äldre respektera att alla inte har datorkunskper att starta en rolig sida som du och många andra. För övrigt har jag HAFT många roliga timmar på denna sidan, synd ja inte har så stor glädje av det längre sad

Jag vet inte hur många gånger jag måste säga det, det är inget fel på Garaget. Felet ligger med största sannolikhet hos dig och i din webbläsare. Jag har försökt hjälpa dig och ge dig tips på hur du kan lösa ditt problem, men du verkar inte vilja ta åt dig av hjälpen. Mer än så kan jag inte göra tyvärr.

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang