Eftersnack: Efterfesten vid A6 efter elmia

Aquilla
5 april 2010 · 299 Inlägg

jag va där på lördagskvällen på a6 o såg hela spektaklet från början till slut, nykter dessutom. o måste säga villka jävla puckon som höll på o började kasta burkar o dyl. mot polisen, ni säger att ni är motorintresserade o vill se race o det inte hade blivit en burnout om polisen tagit sig in o blåst av. sure. men hur mycke bilsport är det när massa slöa 740s utan diffbroms står o enhjulare + en o en annan cool supra ska stila för sin brud. vilka jävla idioter som tror deras sanktioner med burkkastning räddade en rolig kväll på parkeringen. tror ni att polisen kommer va mindre förberedda nästa år? de har fan betalt för att stå där o hålla fjortisar o fyllon på plats, tror ni de ger sig o släpper på tyglarna?..bli inte förvånad om de gör allt för att skyffla hem folk direkt efter mässans slut. inför nykterhetskontroll o 18 års gräns nästa år! allt för många småbarn utan insikt o förstånd o det blir bara värre för varje år!

En generell BMW ägare: njuter mer av bilen än sambon eller frun, om den har någon vilket inte alltid är vanligt. Åker då gärna en omväg med bilen för att få chans att visa upp sig och gärna med dimljusen på. Mer intresserad av hur han blir uppfattad i sin bil än utanför, Tror det är en snabb sportbil han köpt fast det viktigaste är ändå att den andas premium och status bland arbetskamraterna.
Volvo 940 Turbo "Classic Green" (1997)
Ford Sierra RS Cosworth 4x4 "Moondust Silver" (1992)
MrKerm Avstängd
6 april 2010 · 1 557 Inlägg

Bjork skrev:

Dark_Angel skrev:
okej smile så det var ett lagligt race alltså smile vilken tid var detta ungefär?

Lagligt var det men nån idiot kasta in en flaska av nåt slag..om jag fattat det rätt?

Ja vi bröt när flaskor ven i luften och varav en landa i Starten.. Men fasen va kul det va innan dess o va mycket folk cool

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se
Bjork OEM <3
6 april 2010 · 6 957 Inlägg

MrKerm skrev:

Bjork skrev:

Dark_Angel skrev:
okej smile så det var ett lagligt race alltså smile vilken tid var detta ungefär?

Lagligt var det men nån idiot kasta in en flaska av nåt slag..om jag fattat det rätt?

Ja vi bröt när flaskor ven i luften och varav en landa i Starten.. Men fasen va kul det va innan dess o va mycket folk cool

Det var ju fan trafikkaos big_smile men ändå bra flyt i ledet och körningen var ju bra smile Jag lär
ju åka till götet i sommar och kika, fan..tänk en varm sommarkväll, fina bilar, sköna race utan en
massa drägg (läs blöjraggare, 740s med 13-åriga småtjejer i baksätet)

Mvh

OEM <3
BoostGuy
6 april 2010 · 953 Inlägg

detta beetende kommer att kosta oss mässan och efter aktiviteter i denna stad. Hur fan dum få man vara att börja leka HULIGAN mot polisen ??? kasta saker mot dom. tro fan att dom bli sur och plocka folk till höger och vänster. detta är fan inte acceptabelt detta måste få ett slut annars kommer våran kära kommun att köra bort alla och i framtiden stänga mässan för att de kommer stå kommunen dyrt att laga parkeringar m.m

Såna som er som förstör ni kan fan gått ta eran skit och börja  kasta på varandra i något grustag i någon skog. Ni hör inte hemma bland oss som har ett bil intresse och som vill träffa liksinade. Ni kan dra. Är sjukt trött på detta ni är fett pinsamma

Sketstopp24v STREETRACER
6 april 2010 · 892 Inlägg

äh.. jag skyller all fylla o allt skit som fanns där uppe på detta äckliga o inavlade släktet som kallas "volvoraggare" (inget emot själva märket volvo!!!!)
Några 18-22åringar som oftast åker Volvo 2/7/9 serien.. totalt bonnademolerade!! gamla rostiga o sketna andra märken som tex 3/5 serien som oxå är bonnademolerade mf.l märken!!  fast värst är nog fan dem som tror att dem har blivit riktigt "raggare" för det kör tex en Cheva van!? IDIOTER!!! elr nåt annat jänkejunk som ingen ens visste hade tillverkats o kan likaväl vara en Fiat!! men det e klart det liknar juh "raggar-bil"  IDIOTER!!

Detta inavlade-släkte är oftast fullast,flåtigast o vidrigast på hela stället.. ska starta alla bråk,bete sig som idioter mot allt o alla..  hälla/kasta saker på andra o andras bilar.. ha några sunkiga högtalare från 30-talet på TAKET?!!?  ja ni känner säkert igen dem.. 

VAD FAAAN!!!!!

vad är nöjet? hur blir man sån??  är det nåt som händer vid födslen elr?
jag fattar helt enkelt inte!!

fick ni för lite uppmärksamhet när ni va små elr vad är problemet?? 
Och Raggare kommer ni aldrig o bli ändå era förebannade fjortis IDIOTER!!


gaaah!! shit vad sur jag blir!! 

hade dessa IDIOTER försvunnit HELT ifrån dessa tillställningar hade det va betydligt roligare o polisen,kommunen o hela bilkulturen var fan så mkt nöjdare o gladare!!! 

IQ-befriade-inavlade-bonna-äckel-IDIOTER är vad ni är!!



(sorry alla g.orgare o bryr mig inte denna gången om att vårda språket för sånt skit som pågick på A6 i helgen är helt IDIOTISKT!!)

ge mig en varning elr 2 om ni vill det men min åsikt kommer ALLTID vara densamma för det!!!

Bmc Crew
Egedal
6 april 2010 · 15 Inlägg

jag tror knappast att problemet är va du kör för bil, de är väl mer idioterna som kör eller dricker och beter sig som svin sen kvittar de om du kör saab volvo merca eller vilken bil som hälst, bara för att du har en skabbig bil måste man inte te sig som ett svin, jag körde en gammal bmw 520 och störde ingen

Sketstopp24v STREETRACER
6 april 2010 · 892 Inlägg

menade mer generellt sätt så kommer dem små äcklena alltid rullandes i nåt gammalt skabbigt skit som endast det lilla av lacken som är kvar håller ihop wink


givetvis är det PERSONERNA som är idioter o inte bilarna!
det enda positiva är när dem är nyktra o kör...  säga vad man vill men de bjuder fan ALLTID på show o däckrök!! till skillnad från många andra med såkallade "race bilar"!!

Men nån sån nöt på fyllan borde man sätta i karantän tills personen i fråga har mognat!!!
Man borde behandla dessa äckel-fjant-raggare på samma sätt som polisen behandlas!!!
kasta grejor på dem o jaga dem ifrån träffen!!!  OMEDELBUMS!!
____________________________________________________________________________________________

utöver det så fick vi aldrig redan på var rejset va =/  vi försökte snacka med vissa människor på A6-parkeringen som verkade va lite race sugna utan nån framgång tyvärr=(

Vi körde hem pga uttråkning runt 12 tiden på lördagskvällen...  vi ville juh rejsa wink

Bmc Crew
Gudzilla Dåre
6 april 2010 · 182 Inlägg

Sketstopp24v skrev:
menade mer generellt sätt så kommer dem små äcklena alltid rullandes i nåt gammalt skabbigt skit som endast det lilla av lacken som är kvar håller ihop wink


givetvis är det PERSONERNA som är idioter o inte bilarna!
det enda positiva är när dem är nyktra o kör...  säga vad man vill men de bjuder fan ALLTID på show o däckrök!! till skillnad från många andra med såkallade "race bilar"!!

Men nån sån nöt på fyllan borde man sätta i karantän tills personen i fråga har mognat!!!
Man borde behandla dessa äckel-fjant-raggare på samma sätt som polisen behandlas!!!
kasta grejor på dem o jaga dem ifrån träffen!!!  OMEDELBUMS!!
____________________________________________________________________________________________

utöver det så fick vi aldrig redan på var rejset va =/  vi försökte snacka med vissa människor på A6-parkeringen som verkade va lite race sugna utan nån framgång tyvärr=(

Vi körde hem pga uttråkning runt 12 tiden på lördagskvällen...  vi ville juh rejsa wink

Tycker vi kan samla alla nyktra bil entusiaster i en klunga till nästa år och har med oss ett antal ruttna ägg var, och kastar på alla "fylle svin" nä skämt och sido. Jag kan se några av dom byggena vara lite tuffa men många e bara kass.
Sen som svar till att alla inte har råd med en ferrari, nä långt ifrån men jag tror det e lättare och inte många kr dyrare att köra runt i en normal bil. Än köra isönder något som e sönder sparkat och bara skit fult.

Sen dom som gör det för att retas kan ni inte ställa er utan för ett ålderdoms hem och bara står och rå gasa lite det retar nog dom mer än oss, vi bara tycker ni e skit löjliga. Sen att ni kommer med 4 st i bilen som skulle låtigt bli att dricka dom sista 10 ölen, jag säger inte att man inte får dricka någon öl men någon gräns får det vara.

Sen detta med att "jaga bort polisen" ja ni kanske rädda en kväll med lite race och lite däck rök, men om nu dom tar in kraval polis nästa år? eller ännu bättre inget elmia alls.

Så för det vill jag bara säga tack, tack alla idioter som fördärvar för alla oss andra bil entusiaster.

Lev alltid livet till max man vet aldrig när det tar slut
Chevrolet Caprice HGW "Pilsner häcken" (1984)
TheYellowOne
6 april 2010 · 46 Inlägg

Sketstopp24v skrev:
äh.. jag skyller all fylla o allt skit som fanns där uppe på detta äckliga o inavlade släktet som kallas "volvoraggare" (inget emot själva märket volvo!!!!)
Några 18-22åringar som oftast åker Volvo 2/7/9 serien.. totalt bonnademolerade!! gamla rostiga o sketna andra märken som tex 3/5 serien som oxå är bonnademolerade mf.l märken!!  fast värst är nog fan dem som tror att dem har blivit riktigt "raggare" för det kör tex en Cheva van!? IDIOTER!!! elr nåt annat jänkejunk som ingen ens visste hade tillverkats o kan likaväl vara en Fiat!! men det e klart det liknar juh "raggar-bil"  IDIOTER!!

Detta inavlade-släkte är oftast fullast,flåtigast o vidrigast på hela stället.. ska starta alla bråk,bete sig som idioter mot allt o alla..  hälla/kasta saker på andra o andras bilar.. ha några sunkiga högtalare från 30-talet på TAKET?!!?  ja ni känner säkert igen dem.. 

VAD FAAAN!!!!!

vad är nöjet? hur blir man sån??  är det nåt som händer vid födslen elr?
jag fattar helt enkelt inte!!

fick ni för lite uppmärksamhet när ni va små elr vad är problemet?? 
Och Raggare kommer ni aldrig o bli ändå era förebannade fjortis IDIOTER!!


gaaah!! shit vad sur jag blir!! 

hade dessa IDIOTER försvunnit HELT ifrån dessa tillställningar hade det va betydligt roligare o polisen,kommunen o hela bilkulturen var fan så mkt nöjdare o gladare!!! 

IQ-befriade-inavlade-bonna-äckel-IDIOTER är vad ni är!!



(sorry alla g.orgare o bryr mig inte denna gången om att vårda språket för sånt skit som pågick på A6 i helgen är helt IDIOTISKT!!)

ge mig en varning elr 2 om ni vill det men min åsikt kommer ALLTID vara densamma för det!!!

Kunde fan inte säga det bättre själv... Du har helt rätt o jag är HEEEEELT på din sida!!

Fy fan för "SHLEEEDÅG"!!

Undisputed Always Bet On Black
6 april 2010 · 125 Inlägg

Sketstopp24v skrev:
äh.. jag skyller all fylla o allt skit som fanns där uppe på detta äckliga o inavlade släktet som kallas "volvoraggare" (inget emot själva märket volvo!!!!)
Några 18-22åringar som oftast åker Volvo 2/7/9 serien.. totalt bonnademolerade!! gamla rostiga o sketna andra märken som tex 3/5 serien som oxå är bonnademolerade mf.l märken!!  fast värst är nog fan dem som tror att dem har blivit riktigt "raggare" för det kör tex en Cheva van!? IDIOTER!!! elr nåt annat jänkejunk som ingen ens visste hade tillverkats o kan likaväl vara en Fiat!! men det e klart det liknar juh "raggar-bil"  IDIOTER!!

Detta inavlade-släkte är oftast fullast,flåtigast o vidrigast på hela stället.. ska starta alla bråk,bete sig som idioter mot allt o alla..  hälla/kasta saker på andra o andras bilar.. ha några sunkiga högtalare från 30-talet på TAKET?!!?  ja ni känner säkert igen dem.. 

VAD FAAAN!!!!!

vad är nöjet? hur blir man sån??  är det nåt som händer vid födslen elr?
jag fattar helt enkelt inte!!

fick ni för lite uppmärksamhet när ni va små elr vad är problemet?? 
Och Raggare kommer ni aldrig o bli ändå era förebannade fjortis IDIOTER!!


gaaah!! shit vad sur jag blir!! 

hade dessa IDIOTER försvunnit HELT ifrån dessa tillställningar hade det va betydligt roligare o polisen,kommunen o hela bilkulturen var fan så mkt nöjdare o gladare!!! 

IQ-befriade-inavlade-bonna-äckel-IDIOTER är vad ni är!!



(sorry alla g.orgare o bryr mig inte denna gången om att vårda språket för sånt skit som pågick på A6 i helgen är helt IDIOTISKT!!)

ge mig en varning elr 2 om ni vill det men min åsikt kommer ALLTID vara densamma för det!!!

Håller också med dig helt och hållet!!

Mr. David Z
Saab 9-5 Aero 2.3T
Fifty Procent of Something is better than Hundred Procent of Nothing
Snoozy
6 april 2010 ·

sundin_omega skrev:
Vi lämmnade a6 nästan sist av alla på lördags kvällena å det va ingen rolig syn krossat glas överallt flaskor å ölburkar å allt möjligt skräp va inget roligt å försöka köra ut därifrån å undvika allt krossat glas. Å kundvagnarna stod staplade på varandra å hela kundvagns rader utslängda lite här å där så jag förstår varför polisen försöker stoppa det när det blir som det blir. jag har själv druckit lite pils å så många gånger på bilutställningar å på träffar men inte fan har man som många slängt glasflaskor å burkar å skit rakt i gatan utan haft sin påse med pils som man stoppat tom burkarna å flaskorna i å sen slängt hela påsen i en soptunna. förstår ej mig på folk som måste svina ner på detta viset fördärvar ju bara för oss som har ett motorintresse å vill ha trevliga kvällar å fina bilar å titta..

Bra sagt...  Jag åker pilsner häck o svinar lite ibland..  men inte fan åker ölburkarna ut för det näää  de ska va kvar i bilen (det är ju en pilsnerbil)   är det någon i mitt sällskap som slänger ut en ölburk eller liknande så får de på näsan direkt. då brukar det inte hända igen.  likaså när jag är på tex mom i norrköping så tar jag inte med mig såna som ska dricka.  det gäller alla såna typer av träffar.  Jag har själv vart ansvarig för ett par city gross träffar, så skräpet är inget välkommet o hålla på med efteråt.

IMPRAZERN Intresseklubben
6 april 2010 · 673 Inlägg

Håller med folket med att det är sjukt dumt att kasta saker på polisen, men polisen gjorde även fel att komma in bland folkmassan och ta fram hundarna och ta på sig kravallutrustningen, vad är det för sätt att lugna ner stämningen?? blir ju mer hets, och folk som druckit tänder till för leka allan etc..

Misstag av polisen där och misstag av folket att kasta föremål mot dem, det drabbar ju bara oss som vill åka till elmia och kolla mässan och sedan åkte till A6 för mötas och kolla på varandras bilar etc..

Sen skrev någon något jävligt smart, ni som börnade på A6, ha koll på vad som ligger på marken, va grus och skit.. och det flög på andras bilar, och stenskott är ju inte det roligaste.. såg många fina bilar som fick stenskott på sig och det är ju inte så roligt för ni har en 5 tusen krs bil som attackerar en annan bil med betydligt högre värde med sten..

Men jag tror inte det blir någon ny mässa nästa år, känns som jönköping och folket där fått nog och det är ju lite synd..

Min åsikt tack och hej

/Mvh Andreas
Seat Leon FR "Sotis" (2016)
Marcus_89 Biltokig elektriker
6 april 2010 · 3 352 Inlägg

Tycker det var synd med allt svineri och fylleri. Hade folk varit mer nyktra och kunnat sköta sig bättre så hade det hela blivit mycket roligare smile A6 såg ju ut som värsta slagfältet sen, man förstår att folk blir sura hmm

skydark
6 april 2010 · 375 Inlägg

IMPRAZERN skrev:
Håller med folket med att det är sjukt dumt att kasta saker på polisen, men polisen gjorde även fel att komma in bland folkmassan och ta fram hundarna och ta på sig kravallutrustningen, vad är det för sätt att lugna ner stämningen?? blir ju mer hets, och folk som druckit tänder till för leka allan etc..

Misstag av polisen där och misstag av folket att kasta föremål mot dem, det drabbar ju bara oss som vill åka till elmia och kolla mässan och sedan åkte till A6 för mötas och kolla på varandras bilar etc..

Sen skrev någon något jävligt smart, ni som börnade på A6, ha koll på vad som ligger på marken, va grus och skit.. och det flög på andras bilar, och stenskott är ju inte det roligaste.. såg många fina bilar som fick stenskott på sig och det är ju inte så roligt för ni har en 5 tusen krs bil som attackerar en annan bil med betydligt högre värde med sten..

Men jag tror inte det blir någon ny mässa nästa år, känns som jönköping och folket där fått nog och det är ju lite synd..

Min åsikt tack och hej

Vore jävligt synd om dom inte fick fira 40-års jubelum tycker jag.

Snacka gärna skit om min partner, men nämn inte ett ont ord om min bil!
SupraJonas
7 april 2010 · 181 Inlägg

Sketstopp24v skrev:
äh.. jag skyller all fylla o allt skit som fanns där uppe på detta äckliga o inavlade släktet som kallas "volvoraggare" (inget emot själva märket volvo!!!!)
Några 18-22åringar som oftast åker Volvo 2/7/9 serien.. totalt bonnademolerade!! gamla rostiga o sketna andra märken som tex 3/5 serien som oxå är bonnademolerade mf.l märken!!  fast värst är nog fan dem som tror att dem har blivit riktigt "raggare" för det kör tex en Cheva van!? IDIOTER!!! elr nåt annat jänkejunk som ingen ens visste hade tillverkats o kan likaväl vara en Fiat!! men det e klart det liknar juh "raggar-bil"  IDIOTER!!

Detta inavlade-släkte är oftast fullast,flåtigast o vidrigast på hela stället.. ska starta alla bråk,bete sig som idioter mot allt o alla..  hälla/kasta saker på andra o andras bilar.. ha några sunkiga högtalare från 30-talet på TAKET?!!?  ja ni känner säkert igen dem.. 

VAD FAAAN!!!!!

vad är nöjet? hur blir man sån??  är det nåt som händer vid födslen elr?
jag fattar helt enkelt inte!!

fick ni för lite uppmärksamhet när ni va små elr vad är problemet?? 
Och Raggare kommer ni aldrig o bli ändå era förebannade fjortis IDIOTER!!


gaaah!! shit vad sur jag blir!! 

hade dessa IDIOTER försvunnit HELT ifrån dessa tillställningar hade det va betydligt roligare o polisen,kommunen o hela bilkulturen var fan så mkt nöjdare o gladare!!! 

IQ-befriade-inavlade-bonna-äckel-IDIOTER är vad ni är!!



(sorry alla g.orgare o bryr mig inte denna gången om att vårda språket för sånt skit som pågick på A6 i helgen är helt IDIOTISKT!!)

ge mig en varning elr 2 om ni vill det men min åsikt kommer ALLTID vara densamma för det!!!

WORD! Kunde fan inte sagt det bättre!!!

Arcangelus <3 Japs
7 april 2010 · 680 Inlägg

SupraJonas skrev:

Sketstopp24v skrev:
äh.. jag skyller all fylla o allt skit som fanns där uppe på detta äckliga o inavlade släktet som kallas "volvoraggare" (inget emot själva märket volvo!!!!)
Några 18-22åringar som oftast åker Volvo 2/7/9 serien.. totalt bonnademolerade!! gamla rostiga o sketna andra märken som tex 3/5 serien som oxå är bonnademolerade mf.l märken!!  fast värst är nog fan dem som tror att dem har blivit riktigt "raggare" för det kör tex en Cheva van!? IDIOTER!!! elr nåt annat jänkejunk som ingen ens visste hade tillverkats o kan likaväl vara en Fiat!! men det e klart det liknar juh "raggar-bil"  IDIOTER!!

Detta inavlade-släkte är oftast fullast,flåtigast o vidrigast på hela stället.. ska starta alla bråk,bete sig som idioter mot allt o alla..  hälla/kasta saker på andra o andras bilar.. ha några sunkiga högtalare från 30-talet på TAKET?!!?  ja ni känner säkert igen dem.. 

VAD FAAAN!!!!!

vad är nöjet? hur blir man sån??  är det nåt som händer vid födslen elr?
jag fattar helt enkelt inte!!

fick ni för lite uppmärksamhet när ni va små elr vad är problemet?? 
Och Raggare kommer ni aldrig o bli ändå era förebannade fjortis IDIOTER!!


gaaah!! shit vad sur jag blir!! 

hade dessa IDIOTER försvunnit HELT ifrån dessa tillställningar hade det va betydligt roligare o polisen,kommunen o hela bilkulturen var fan så mkt nöjdare o gladare!!! 

IQ-befriade-inavlade-bonna-äckel-IDIOTER är vad ni är!!



(sorry alla g.orgare o bryr mig inte denna gången om att vårda språket för sånt skit som pågick på A6 i helgen är helt IDIOTISKT!!)

ge mig en varning elr 2 om ni vill det men min åsikt kommer ALLTID vara densamma för det!!!

WORD! Kunde fan inte sagt det bättre!!!

+1

Kärlek växer inte på träd, den tillverkas i Japan
Toyota Supra MKIV "Clean and Raw" (1994)
fransman Avstängd
8 april 2010 · 210 Inlägg

STENonfire skrev:

fransman skrev:

Klart fylla och bilar hör ihop. Bilträff=Roligaste festera någonsin.

intellegensen har talat ...

det stämmer, gäller ju alla till ställningar. Hur kul e det stå och kolla nykter i 12 timmar på en parkering?
Festen hör till annars hade ju träffen vart på botten smile

vad ska man säga.....
håll ditt låga iq för dig själv ... de som håller med dig är för få för att räknas..  dessutom är ni inte omtyckta ... läs i tråden bara .. ingen gillar fyllan på dessa evenemang
såg en del på racet som var fulla ... skam. kunde vinglat ut och blivit påkörda. inte sköjj för föraren.
de lyssnar inte på vad man säger till dom .. de ska gärna käfta emot å förstöra för andra...
racet lades ned kl 0100 för att en onykter person kastade en flaska som gick i kras på startrakan....

compeeting in the specials olympics is like arguing on the internet .... if u win u are still a retard

arguing on the internet is like compeeting in the specials olympics
if you win you are still a retard
Foffis
10 april 2010 · 676 Inlägg

Arcangelus skrev:

SupraJonas skrev:

Sketstopp24v skrev:
äh.. jag skyller all fylla o allt skit som fanns där uppe på detta äckliga o inavlade släktet som kallas "volvoraggare" (inget emot själva märket volvo!!!!)
Några 18-22åringar som oftast åker Volvo 2/7/9 serien.. totalt bonnademolerade!! gamla rostiga o sketna andra märken som tex 3/5 serien som oxå är bonnademolerade mf.l märken!!  fast värst är nog fan dem som tror att dem har blivit riktigt "raggare" för det kör tex en Cheva van!? IDIOTER!!! elr nåt annat jänkejunk som ingen ens visste hade tillverkats o kan likaväl vara en Fiat!! men det e klart det liknar juh "raggar-bil"  IDIOTER!!

Detta inavlade-släkte är oftast fullast,flåtigast o vidrigast på hela stället.. ska starta alla bråk,bete sig som idioter mot allt o alla..  hälla/kasta saker på andra o andras bilar.. ha några sunkiga högtalare från 30-talet på TAKET?!!?  ja ni känner säkert igen dem.. 

VAD FAAAN!!!!!

vad är nöjet? hur blir man sån??  är det nåt som händer vid födslen elr?
jag fattar helt enkelt inte!!

fick ni för lite uppmärksamhet när ni va små elr vad är problemet?? 
Och Raggare kommer ni aldrig o bli ändå era förebannade fjortis IDIOTER!!


gaaah!! shit vad sur jag blir!! 

hade dessa IDIOTER försvunnit HELT ifrån dessa tillställningar hade det va betydligt roligare o polisen,kommunen o hela bilkulturen var fan så mkt nöjdare o gladare!!! 

IQ-befriade-inavlade-bonna-äckel-IDIOTER är vad ni är!!



(sorry alla g.orgare o bryr mig inte denna gången om att vårda språket för sånt skit som pågick på A6 i helgen är helt IDIOTISKT!!)

ge mig en varning elr 2 om ni vill det men min åsikt kommer ALLTID vara densamma för det!!!

WORD! Kunde fan inte sagt det bättre!!!

+1

kunde hålla med mer!!! sinnesjukt tråkigt när sånna här bönder ska förstöra ett för övrigt bra evangemang och efter träff

Marcus_89 Biltokig elektriker
10 april 2010 · 3 352 Inlägg

Håller me

_Dalle_ Unknown Örebro
11 april 2010 · 291 Inlägg

Foffis skrev:

Arcangelus skrev:

SupraJonas skrev:

WORD! Kunde fan inte sagt det bättre!!!

+1

kunde hålla med mer!!! sinnesjukt tråkigt när sånna här bönder ska förstöra ett för övrigt bra evangemang och efter träff

Tycker inte att man ska dra alla över en kant!!
Tycker bara att alla ska tänka efter nästa gång. Var inte bara bönderna denna gång. såg allt med egna ögon så skippa allt snack om vems fel allt är!
Mvh Dalle

Volkswagen Buggy "Bugrun 2012" (1967)
Volvo s40 "airride" (2000)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang