Eftersnack: Efterfesten vid A6 efter elmia

sakziz
11 april 2010 · 36 Inlägg

Inlägget raderat pga;

§8 Uppmaning till brott
• Du får inte uppmana till brott eller sprida någon annan persons uppmaning till brott.
• Garaget får inte användas till att organisera olagliga streetrace eller sprida reklam (t.ex. tid och/eller plats) för olagliga streetrace.


//Moderator

Tokken Team dBakuten
11 april 2010 · 3 453 Inlägg

sakziz skrev:
Inlägget raderat pga regelbrott enligt §8
//Moderator

det var 80.000+ och tittade på mässan.. wink

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!
Unknown_Orebro
12 april 2010 ·

Nu kan det vara dags att låsa denna tråd, tror jag?

peegee Forummoderator
13 april 2010 · 2 924 Inlägg

Woodpecker skrev:
Nu kan det vara dags att låsa denna tråd, tror jag?

Eftersnackstrådar låses normalt inte, de brukar omhändertagas av naturens lagar... roll

//Moderator

~ Life is short, have FUN! ~
Volkswagen Passat Variant 1.8T "2 owners is enough" (1999)
Audi R/S2 Coupé quattro "vällagrad" (1992)
Rock-Star
13 april 2010 · 2 982 Inlägg

om EN person kastade glasflaskan, Vad gjorde resterande 499 personer som var på plats...?
tycker att det är jäkla trevligt att man skyller ifrån sig när man är oskyldig men ni kunde själva kanske gjort ngt ´för att få idioten därifrån?
Det är lätt att leka tuff bakom skärmen och skriva ett par rader..  MEN på plats så är det andra visor eller hur! - har alltid varit så!

en enda gång har jag sett där publiken  ingripit när en person svinat och uppförtsig som om han var född igår och det var på en FNM-träff på efterleken.

idioten blir ju galet outnumbered och vad hade han för annat än att dra från platsen? hehe

-valle-
25 mars 2013 · 64 Inlägg

läste igenom detta nu! HOPPAS verkligen detta blir en bättre påskhelg än dom två senaste åren!

BoostGuy
25 mars 2013 · 953 Inlägg

Håller bara med

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang