Eftersnack: Vingåkraträffen 2010, 15 maj i Vingåker @ Realcar tillsammans med Garaget.org

Gilljam Laddtryck!
16 maj 2010 · 137 Inlägg

En väldigt lyckad och trevlig träff med många fina bilar man har velat se länge:P Men dom borde ha sålt något mera mättande än korv:P

_Dalle_ Unknown Örebro
16 maj 2010 · 291 Inlägg

En mycket bra träff tycker jag!! Tack Realcar och Chrizz

PS Man kan ju bli lite fundersam på personerna som hoppas ur en bil med en varsin systemkasse i handen. Hur tänkter man då¨?. Borde man inte ha alkoholförbud inne på området nästa gång?

Volkswagen Buggy "Bugrun 2012" (1967)
Volvo s40 "airride" (2000)
Aerocombi Xenoholic
16 maj 2010 · 2 559 Inlägg

Kanske inte är så jättekonstigt att det inte kommer så mycket bilar när man väljer att lägga det samma datum som bl a EDPS i Emmaboda? eller hmm
Jag hade i alla fall kommit om det inte varit samtidigt big_smile

En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D
Saab 9-5 AERO "THE RUBY" (2000)
Saab 9-3 SE "-Autotech killer-" (1999)
Subaru Forester 2.5 XT "Mörkrädd" (2006)
Unknown_Orebro
16 maj 2010 ·

En riktigt bra träff och tack för alla uppmuntrande komentarer om bygget trots att bilen inte var klar fick jag förväntansfulla komentarer och lite roliga ideer som man kan göra! Tack Realcar och Garaget.org för att ni finns och förgyller våra dagar med utställningar samt andra evenemang i den här kalibern.

Ulf_W bilder.ulfw.se
16 maj 2010 · 1 103 Inlägg

Några bilder från mig också...
http://tbbb.glassbilen.net/viewtopic.php?t=1755

"He who sacrifices freedom for security deserves neither"
sebbe666 No Shame Racing Crew
16 maj 2010 · 680 Inlägg

väldigt trevligt igår........underbart väder med.....

No Shame Racing Crew
BMW 520d (2012)
Shalle89
16 maj 2010 · 705 Inlägg

tack för allt G.org o Realcar synd att det inte kom mer bilar bara. Fan vad jag blev orolig när tältet börja flyga xD Tur att ingen kom till skada. Hoppas bara jag får klart bilen till nästa år så man kan åka hem med en pokal eller två. xD

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
Antennfixarn Antennfixarn
16 maj 2010 · 57 Inlägg

Måste oxå tacka för er grymt trevlig träff! Kalasväder fick vi ju oxå smile Fick några priser med mig hem som extra plus i kanten. Bästa Volvo, Bästa Lack smile Tack alla ni som röstade!

Sen fick jag Peoples Choice big_smile Det hade jag faktiskt inte trott, men jag blev riktigt glad över det smile

Grymmt jobbar av dig Chrizz med nummerlappar m.m. Diggar "tag" funktionen, innovativt och proffsigt! Tycker allt funkade perfekt hela dagen, trots att bromsbänken uteblev. Kommer garanterat tillbaka nästa år.

Allt som kan lysa SKA lysa, gärna i olika färger!
SC Styling | Creatix | Blueride | Graphicline | Rolles Art
camaro67 Meister
16 maj 2010 · 6 763 Inlägg

Hade de inte varit pissväder på morgonen när jag skulle åka så hade jag kommit. Men det känndes meningslöst att åka iväg när det regnade. Men hade jag vetat om att det blev kalas väder efter det så hade jag givetvis kommit

Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Unknown_Orebro
16 maj 2010 ·

Det är alltid bra väder på Vingåkra-Träffen.

Dymek
17 maj 2010 · 393 Inlägg

Måste hålla med en riktigt bra och rolig träff å fint väder och grattis till alla pristagare smile

(Ursäkta min stavning jag har Dyselexi)
http://www.vihardyslexi.se/
lilla_tingeling Inte riktigt normal!!!
17 maj 2010 · 271 Inlägg

Vi vill tacka fören trevlig träff. Blev en riktig toppendag med underbart härligt väder. Lilla voffsingen våran njöt för fullt av alla snygga bilar, folk och solen. big_smile

// Tobbe å Lelle

Döden knackade mig på axeln. Men jag räckte honom långfingret... Jag är inte klar med livet än!
Talvis Fotograf
20 maj 2010 · 191 Inlägg

Är det någon som har en lista över dem som vann pris?

joacim77
20 maj 2010 · 204 Inlägg

Woodpecker skrev:
Det är alltid bra väder på Vingåkra-Träffen.

Nja det kan jag väl inte riktigt hålla med om men i år så blev det ju ganska bra väder i vingåker....

"Tamdiu discendum est, quamdiu vivas"
camaro67 Meister
20 maj 2010 · 6 763 Inlägg

joacim77 skrev:

Woodpecker skrev:
Det är alltid bra väder på Vingåkra-Träffen.

Nja det kan jag väl inte riktigt hålla med om men i år så blev det ju ganska bra väder i vingåker....

Nej för förra året regnade de ju åxo så att säga att de alltid är bra väder där är ju som att säga att det aldrig regna på midsommar..

Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Unknown_Orebro
21 maj 2010 ·

Ok? Jag har varit med tre år och det har inte varit dåligt väder någon gång, visst det kanske kommer några regn droppar men vad gör det? Sen menade jag inte bokstavligt "alltid bra väder" jag menade det är en så bra träff så vädret spelar ingen roll!

joacim77
21 maj 2010 · 204 Inlägg

Det har funnits år med riktigt pissigt väder och år med bra väder så det väger nog lika tror jag.... cool

"Tamdiu discendum est, quamdiu vivas"
Fellow
7 juni 2010 · 1 581 Inlägg

Var kan man se vinnarna i klasserna?

chrizz Administratör
10 juni 2010 · 11 780 Inlägg

Uppdaterade första inlägget med pristagarna. Bättre sent än aldrig, men det glömdes bort smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang