Eftersnack: Meet of the Month #2 5/6

DarKMaNs Snabbast går först i kön
6 juni 2010 · 146 Inlägg

Jaha dåså då är man hemma i Västerås igen, efter en tur till Norrköping, träffen var lite stelt i början att folk skall ha så svårt att komma fram och prata. Det är nåt ni ungdomar får ta och träna på, fick ta egna initiativ att språka med lokalbefolkningen.

Ni var ju annars trevliga att prata med ni släppte till lite när vi stod och kallpratade lite, det e bra det.
Att det var en mängd poliser som snurrar runt i kväll det kunde man förstå det brukar cirkulera en hel del av  dem, att många åkte fast ikväll det var lite snopet men så är dom, dom lurpassar på en då man minst anar.

Vi drog hem strax efter 21:00 tyckte då att träffen började splitta och det började bli kyligt, sen hade vi snurrat runt i er stad lite grann måste säga att det är en trevlig liten håla *s* spårvagn och allt!

Till nästa gång vi ses ha det gött, tog en del bilder av träffen!

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … cat=104465

Senast redigerat av DarKMaNs (6 juni 2010)

Audi TTs, 2015, 2.0l, 310HP
Nordicaudi.com member
Ford Mustang Fastback "BoSS" (2016)
Alfa Romeo Giulietta "Alfan" (2012)
Jokke_
6 juni 2010 · 453 Inlägg

Jag kom dit rätt sent så det var snålt med folk när jag var där. Däremot så var det ju poliser överallt yikes

Syyhn Calibra Is The Shit!
6 juni 2010 · 662 Inlägg

DarKMaNs skrev:
Jaha dåså då är man hemma i Västerås igen, efter en tur till Norrköping, träffen var lite stelt i början att folk skall ha så svårt att komma fram och prata. Det är nåt ni ungdomar får ta och träna på, fick ta egna initiativ att språka med lokalbefolkningen.

Ni var ju annars trevliga att prata med ni släppte till lite när vi stod och kallpratade lite, det e bra det.
Att det var en mängd poliser som snurrar runt i kväll det kunde man förstå det brukar cirkulera en hel del av  dem, att många åkte fast ikväll det var lite snopet men så är dom, dom lurpassar på en då man minst anar.

Vi drog hem strax efter 21:00 tyckte då att träffen började splitta och det började bli kyligt, sen hade vi snurrat runt i er stad lite grann måste säga att det är en trevlig liten håla *s* spårvagn och allt!

Till nästa gång vi ses ha det gött, tog en del bilder av träffen!

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … cat=104465

Joo de var en ganska lyckad kväll. Men dock sabba poliserna en hel del. Dom har aldrig varit så här på när de gäller träffarna. Att dom tillochmed gick på o gjorde flygande besiktningar på en massa bilar.

O vad hände senare på kvällen ute i händelö? Såg minst 6 poliser o 3 brandbilar med blåljus däråt.
Dock tycker jag att de splittras för mkt framåt kvällen. Skulle de inte vara bättre med mediamark parkeringen nästa träff?

/// SyyHn
Tribbe SAAB♥SUBARU
6 juni 2010 · 1 636 Inlägg

Tyckte det var synd att bahaus parkeringen var stängd.. kändes som att träffen blev mycket mindre då.. Jag kom ganska sent också och åkte då förbi maxi för jag tänkte åka in till bahaus ifrån coop men eftersom att det var stängt där så blev det först plantagen för min del då man såg att många hade hittat dit. Men där blev man inte långvarig utan åkte till maxi men jag fick aldrig någon riktig MoM känsla inom mig ikväll. Var där till runt 23:00.
Hoppas jag får MoM känslan inom mig på nästa träff... iofs kan jag ha varit nerstämd då min Airbag lampa började lysa idag...

/Tribbe.

Saab 9-2x Aero "SAABaru" (2005)
DarKMaNs Snabbast går först i kön
6 juni 2010 · 146 Inlägg

Syyhn skrev:

DarKMaNs skrev:
Jaha dåså då är man hemma i Västerås igen, efter en tur till Norrköping, träffen var lite stelt i början att folk skall ha så svårt att komma fram och prata. Det är nåt ni ungdomar får ta och träna på, fick ta egna initiativ att språka med lokalbefolkningen.

Ni var ju annars trevliga att prata med ni släppte till lite när vi stod och kallpratade lite, det e bra det.
Att det var en mängd poliser som snurrar runt i kväll det kunde man förstå det brukar cirkulera en hel del av  dem, att många åkte fast ikväll det var lite snopet men så är dom, dom lurpassar på en då man minst anar.

Vi drog hem strax efter 21:00 tyckte då att träffen började splitta och det började bli kyligt, sen hade vi snurrat runt i er stad lite grann måste säga att det är en trevlig liten håla *s* spårvagn och allt!

Till nästa gång vi ses ha det gött, tog en del bilder av träffen!

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … cat=104465

Joo de var en ganska lyckad kväll. Men dock sabba poliserna en hel del. Dom har aldrig varit så här på när de gäller träffarna. Att dom tillochmed gick på o gjorde flygande besiktningar på en massa bilar.

O vad hände senare på kvällen ute i händelö? Såg minst 6 poliser o 3 brandbilar med blåljus däråt.
Dock tycker jag att de splittras för mkt framåt kvällen. Skulle de inte vara bättre med mediamark parkeringen nästa träff?

Börja likna Västerås Träffen här hade vi 4st bilinspektörer 2 som var helt aktiva 2 som satt i sin vita buss mendet låter som att det var större pådrag i Norrköping efter 21 antar jag för vi åkte hem då och då var det bara cirkulerande poliser o en annan civilpolis som hade tatt nån stackare på vägen före rondellen

Audi TTs, 2015, 2.0l, 310HP
Nordicaudi.com member
Alfa Romeo Giulietta "Alfan" (2012)
Ford Mustang Fastback "BoSS" (2016)
DarKMaNs Snabbast går först i kön
6 juni 2010 · 146 Inlägg

Jokke_ skrev:
Jag kom dit rätt sent så det var snålt med folk när jag var där. Däremot så var det ju poliser överallt yikes

hur många uppskattade du det var som du såg? bra att veta till nästa gång om det är värt att ta sig till Norrköping!

Audi TTs, 2015, 2.0l, 310HP
Nordicaudi.com member
Alfa Romeo Giulietta "Alfan" (2012)
Ford Mustang Fastback "BoSS" (2016)
Jokke_
6 juni 2010 · 453 Inlägg

DarKMaNs skrev:

Jokke_ skrev:
Jag kom dit rätt sent så det var snålt med folk när jag var där. Däremot så var det ju poliser överallt yikes

hur många uppskattade du det var som du såg? bra att veta till nästa gång om det är värt att ta sig till Norrköping!

Jag kom dit ungefär vid halv tio, men har tyvärr inte så bra koll på hur många bilar det var, men hela maxi parkeringen var inte full iaf

DarKMaNs Snabbast går först i kön
6 juni 2010 · 146 Inlägg

Jokke_ skrev:

DarKMaNs skrev:

Jokke_ skrev:
Jag kom dit rätt sent så det var snålt med folk när jag var där. Däremot så var det ju poliser överallt yikes

hur många uppskattade du det var som du såg? bra att veta till nästa gång om det är värt att ta sig till Norrköping!

Jag kom dit ungefär vid halv tio, men har tyvärr inte så bra koll på hur många bilar det var, men hela maxi parkeringen var inte full iaf

nja jag kanske var lite otydlig där jag mennar poliser, för vi drog strax efter 21:00 ; )

Senast redigerat av DarKMaNs (6 juni 2010)

Audi TTs, 2015, 2.0l, 310HP
Nordicaudi.com member
Ford Mustang Fastback "BoSS" (2016)
Alfa Romeo Giulietta "Alfan" (2012)
Jokke_
6 juni 2010 · 453 Inlägg

DarKMaNs skrev:

Jokke_ skrev:

DarKMaNs skrev:

hur många uppskattade du det var som du såg? bra att veta till nästa gång om det är värt att ta sig till Norrköping!

Jag kom dit ungefär vid halv tio, men har tyvärr inte så bra koll på hur många bilar det var, men hela maxi parkeringen var inte full iaf

nja jag kanske var lite otydlig där jag mennar poliser, för vi drog strax efter 21:00 ; )

Haha jaha tongue Svårt att säga, kanske räknar samma flera gånger men skulle tippa på en 3 motorcyklar och i alla fall 6-7 bilar utan tvivel

DarKMaNs Snabbast går först i kön
6 juni 2010 · 146 Inlägg

Jokke_ skrev:

DarKMaNs skrev:

Jokke_ skrev:

Jag kom dit ungefär vid halv tio, men har tyvärr inte så bra koll på hur många bilar det var, men hela maxi parkeringen var inte full iaf

nja jag kanske var lite otydlig där jag mennar poliser, för vi drog strax efter 21:00 ; )

Haha jaha tongue Svårt att säga, kanske räknar samma flera gånger men skulle tippa på en 3 motorcyklar och i alla fall 6-7 bilar utan tvivel

Då hade ni större pådrag, men vi hade poliser patrullerade runt området istället och på så sätt vart det lite stämmningsfullare, men bilinspektörerna hade man ju kvar på plats : (

Audi TTs, 2015, 2.0l, 310HP
Nordicaudi.com member
Ford Mustang Fastback "BoSS" (2016)
Alfa Romeo Giulietta "Alfan" (2012)
TurboTias Permanently Banned
6 juni 2010 · 343 Inlägg

3-4 målade bilar
2 civila bilar
2 målade MC
1 civil MC

...extra insatta trafikenheter - polisen ville vara med och leka ikväll, det märktes iallafall...

RaceGruppen Norrköping på Facebook
RaceGruppen Norrköpings Hemsida
Norrköpings förening för en laglig framtid!
Toyota Supra Turbo "AGs i Norrköping" (1989)
BMW 330d "M Performance" (2016)
DarKMaNs Snabbast går först i kön
6 juni 2010 · 146 Inlägg

Ja där läser man på, bäst och göra bilen i originalskick då med andra ord *s*
Näää upp med bilder och annat godis som videos osv släng upp det rakt i tråden
vi vill se alla sköna alster jag har bidragit mitt till stacken, nu är det ert tur!!

Är det nån som har en ful bild på en ful A5 silvermetallic med stora fula njurar på fronten??
Så mottages det tacksamt!!! ; )

Senast redigerat av DarKMaNs (6 juni 2010)

Audi TTs, 2015, 2.0l, 310HP
Nordicaudi.com member
Alfa Romeo Giulietta "Alfan" (2012)
Ford Mustang Fastback "BoSS" (2016)
Gc8 Lackerare
6 juni 2010 · 587 Inlägg

Vems bil var det som vålta ?

Nissan 200sx s14 "Violent clique" (1996)
johssi
6 juni 2010 · 91 Inlägg

MFunf skrev:
Tycker träffen var riktigt bra faktiskt, trots alla poliser. Synd om GTR:en som tog en vända på åkern bara.

GTR på åkern:O?

johssi
6 juni 2010 · 91 Inlägg

trevlig träff, jag gillade det. finns ett antal bilder i Galleriet  smile!

johssi
6 juni 2010 · 91 Inlägg

MFunf skrev:

johssi skrev:

MFunf skrev:
Tycker träffen var riktigt bra faktiskt, trots alla poliser. Synd om GTR:en som tog en vända på åkern bara.

GTR på åkern:O?

Vart ett litet missöde med en utav dom under kvällen men vad jag såg så vart det inte så mycket på den som tur var.

ofan okej..

Michkijn Tangentbordsriddare
6 juni 2010 · 1 825 Inlägg

träffen började halvtråkigt, då vi kom till bauhaus vid 18.20 och blev bortkörda av securitas, som ville bomma igen.
Dock är jag relativt nöjd efter denna kväll.

fick dock en flygande besiktning, så nu har man lite att fixa tongue

Senast redigerat av Michkijn (6 juni 2010)

Datsun 120y estate "Almost Oldschool - CA18DET" (1975)
sirmiro Double-Unicorn Rider
6 juni 2010 · 2 486 Inlägg

Aldrig mer MoM. hmm

Nog för att allt folk var trevliga, och även polisen. Men allt som kunde gå fel gick fel.
Flygande bes? NATTÖPPET på bilprovningen ffs! tongue
Spenderade större delen av kvällen på polisens uppställningsplats efter allt strul.
Jaja, inga böter, men alla dåliga vibbar och all otur jag får i norrköping gör att jag kommer köra omvägar runt stället. tongue

Men träffen var ändå ganska kul, synd bara att man inte fattade varför alla bytte parkeringar hela tiden, men det kanske folk här vet. tongue

Tack för trevlig tillställning, men jag vågar inte chansa att fru fortuna ler mot mig nästa gång konstapeln står bredvid, så jag återvänder inte. tongue

Syyhn Calibra Is The Shit!
6 juni 2010 · 662 Inlägg

sirmiro skrev:
Aldrig mer MoM. hmm

Nog för att allt folk var trevliga, och även polisen. Men allt som kunde gå fel gick fel.
Flygande bes? NATTÖPPET på bilprovningen ffs! tongue
Spenderade större delen av kvällen på polisens uppställningsplats efter allt strul.
Jaja, inga böter, men alla dåliga vibbar och all otur jag får i norrköping gör att jag kommer köra omvägar runt stället. tongue

Men träffen var ändå ganska kul, synd bara att man inte fattade varför alla bytte parkeringar hela tiden, men det kanske folk här vet. tongue

Tack för trevlig tillställning, men jag vågar inte chansa att fru fortuna ler mot mig nästa gång konstapeln står bredvid, så jag återvänder inte. tongue

Jag förstår hur du tänker. Och jag antar att poliserna är så trötta på dessa träffar att dom ville se till o skrämma många den här träffen. Då genom att göra en massa flygande besiktningar och dra ner bilar till bilprovningen. Och jag antar att många byte parkering i hopp om att de var mer bilar på andra parkeringar.
Jag tycker de var lite fail att man samlades på Maxi innan Maxi stängt.

/// SyyHn
b-fuel
6 juni 2010 · 246 Inlägg

det var en trevlig kväll med bra drag om ni frågar mig

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang