Eftersnack: Meet of the Month #2 5/6

Lindh
6 juni 2010 · 1 064 Inlägg

En video som en vän gjort, från gårdagen..  http://www.youtube.com/watch?v=BKnnTTtExP4

Senast redigerat av Lindh (7 juni 2010)

Nuvarande bilar:
Volvo v70 T5 "Black mist" http://www.garaget.org/?car=346889
Se även tidigare bilar; xc70 (purple and white), s60, v70n, v50,Chrysler Voyager "Diablo".
camaro67 Meister
6 juni 2010 · 6 763 Inlägg

attackhamster skrev:
blev stoppad av polisen fick åka till eran besiktnings station... efter ca 20 min diskuterade ang mina engelska regplåtar fick jag åka till en kontroll plats och bilen får _INTE_ åka en meter... det var sista MoM för min del iaf. men vem vet.. ni i norrköping får väl ordning på det till slut wink

edit // av 7 bilar ifrån örebro så åkte 2st på total körförbud och en fick ombesiktning

Du fick de där eftersom att du var så kaxig förra helgen och sa att du hade åkt oreggat i 2 år tongue Själv fick man 1500 i böter för att jag åkte med körförbud.. Men de hittade inga fel på flygande. big_smile

Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
VinDisel
6 juni 2010 · 456 Inlägg

Som sagt, träffen började dåligt och slutade ännu sämre , efter gårdagens så kallade ''träff''  fick man lära sig att inte åkta till norrk nått mer, och att lura snutfan går tyvärr inte på denna sida , för det kokar av sånna här. Sen till folk som  står på sidan och skrattar åt  folk som  kommer med få hk under huven men ändå vill köra några race , det är pinsamt  , om ni har nått bättre o komma med så ställ upp själva förfan o sluta snåla..

BMW 530d xDrive "Innovation" (2016)
BMW 328 M sport "Hellrot" (1995)
Syyhn Calibra Is The Shit!
6 juni 2010 · 662 Inlägg

Jag tycker att de är tråkigt att så mycke folk dissar MOM nu efter den här träffen. Då får polisen som dom vill. Visst de har säkerligen blivit svårare för arrangörer att planera mom nu när parkeringar blir blockade osv. Men om träffarna blir bättre hur så blir de svårt att dra tillbaka folket som dissar efter denna träff.. Som sagt polisen hade planerat inför den här träffen. Jag tror inte att dom har råd att göra samma sak på alla träffar.

/// SyyHn
Jokke_
6 juni 2010 · 453 Inlägg

Håller med att det är tråkigt om folk inte kommer till träffarna längre för då vinner ju polisen. Fast samtidigt så förstår jag att folk inte vill komma om de blir stoppade och åker på böter sad

cuppre negativ..
6 juni 2010 · 167 Inlägg

nee det var sista gången jag åkte in till nkpg och MoM iallafall. inte värt 35 liter v-power på det dära. hade jag vetat att det skulle vara sådära så hade jag varit hemma och spelat xbox istället.

"Har man en cosworthmaskin så vill man givetvis höra den jobba. Vem vill igentligen ha en tyst bil när man kan få det här? Det skulle vara grannarna då, möjligen" Kenneth Tonef - Motorjournalen.
www.5100.se
meatos
6 juni 2010 · 424 Inlägg

Ingen som fick med när jag av misstag råkade rita 100m på händelö?? big_smile

agadiffen
6 juni 2010 · 739 Inlägg

ja vill se bilder på bilen det talades om i början av tråden som hade voltat eller hur det nu var!!

Volkswagen Golf 4 tdi "Post räsern" (2003)
Audi a6 2,4 utan t "limo" (1998)
joelimmo
6 juni 2010 · 1 380 Inlägg

agadiffen skrev:
ja vill se bilder på bilen det talades om i början av tråden som hade voltat eller hur det nu var!!

+1

BMW E28 (1982)
Syyhn Calibra Is The Shit!
6 juni 2010 · 662 Inlägg

cuppre skrev:
nee det var sista gången jag åkte in till nkpg och MoM iallafall. inte värt 35 liter v-power på det dära. hade jag vetat att det skulle vara sådära så hade jag varit hemma och spelat xbox istället.

Jag tror många skulle stannat hemma om dom visste vad som väntade.
Men de gjorde inte folk pga att träffarna har varit bra hittills.
Och jag tror de kan bli lika bra. Om några bara lägger ner lite energi på o organisera träffarna.

/// SyyHn
Saander Bil rekondare
6 juni 2010 · 173 Inlägg

Lindh skrev:
En video från gårdagen..  http://www.youtube.com/watch?v=BKnnTTtExP4

Riktigt bra film klipp från träffen kul å se någon som lägger lite tid på sånt smile

Toyota Supra Us spec "Paul Walker Edition" (1997)
BMW 325D (2009)
Iam2fast4U
6 juni 2010 · 1 534 Inlägg

Mx_larsson skrev:

Lindh skrev:
En video från gårdagen..  http://www.youtube.com/watch?v=BKnnTTtExP4

Riktigt bra film klipp från träffen kul å se någon som lägger lite tid på sånt smile

ingen kan motstå pickupen cool

BMW E34 "538" (1990)
epapower
6 juni 2010 · 593 Inlägg

Mkt fina bilar att titta på, och mkt trevligt folk att prata med. Synd bara att polisen glider omkring på området och allmänt stör stämningen..

Har inget emot poliser, och tycker det är guld värt att de finns. Men igår fick känslan av att sitta på "kåken" när man åkte in på parkeringen, poliser överallt, vissa civilklädda, andra i uniform =/

mvh

Senast redigerat av epapower (6 juni 2010)

Najs
6 juni 2010 ·

va inte där va på green day ist på ullevi värkar som de va mer drag där än i nrkpg big_smile wink

Syyhn Calibra Is The Shit!
6 juni 2010 · 662 Inlägg

Najs skrev:
va inte där va på green day ist på ullevi värkar som de va mer drag där än i nrkpg big_smile wink

De beror på hur man ser de:P
De var grymt mycket folk o bilar igår. Och de var jätte för mycke poliser.

/// SyyHn
Undisputed Always Bet On Black
6 juni 2010 · 125 Inlägg

Lindh skrev:
En video från gårdagen..  http://www.youtube.com/watch?v=BKnnTTtExP4

Riktigt bra film måste jag säga! Tummen upp verkligen

Mvh David

Mr. David Z
Saab 9-5 Aero 2.3T
Fifty Procent of Something is better than Hundred Procent of Nothing
Najs
6 juni 2010 ·

Syyhn skrev:

Najs skrev:
va inte där va på green day ist på ullevi värkar som de va mer drag där än i nrkpg big_smile wink

De beror på hur man ser de:P
De var grymt mycket folk o bilar igår. Och de var jätte för mycke poliser.

hehe en likhet ivf mycke poliser i Gbg igår me tongue
kommer ivf nästa gång te m.o.m om ja inte har någe bättre för mig.. men de blir o åka chevan eller 740.in då 200,an är "under uppbygnad för säsong 2011" sen vet man ju inte om man vågar åka me "finbilen" då man kan åka dit för alla möjliga konstiga saker verakr de som wink

Syyhn Calibra Is The Shit!
7 juni 2010 · 662 Inlägg

Najs skrev:

Syyhn skrev:

Najs skrev:
va inte där va på green day ist på ullevi värkar som de va mer drag där än i nrkpg big_smile wink

De beror på hur man ser de:P
De var grymt mycket folk o bilar igår. Och de var jätte för mycke poliser.

hehe en likhet ivf mycke poliser i Gbg igår me tongue
kommer ivf nästa gång te m.o.m om ja inte har någe bättre för mig.. men de blir o åka chevan eller 740.in då 200,an är "under uppbygnad för säsong 2011" sen vet man ju inte om man vågar åka me "finbilen" då man kan åka dit för alla möjliga konstiga saker verakr de som wink

Jag tror det som hände igår kan vara en engångsföreteelse av polisen. Asså att dom är så intensiva på o plocka bilar. De kan inte har resurser för de egentligen. Man hör ju ständigt att polisen har för lite resurser men de märktes inte igår. tongue

/// SyyHn
Sorra3D
7 juni 2010 · 41 Inlägg

polisen plockade bilar efter bilar som om det vore jul för dom och bilarna var deras presenter

Mycket bilar var det ^^ men inte lika många som på första träffen,
kolmården är det verkligen bra det ? skrämma up djuren o de ?

_MaCCe_ Majestas
7 juni 2010 · 1 319 Inlägg

Sorra3D skrev:
polisen plockade bilar efter bilar som om det vore jul för dom och bilarna var deras presenter

Mycket bilar var det ^^ men inte lika många som på första träffen,
kolmården är det verkligen bra det ? skrämma up djuren o de ?

Första och sista träffen burkar ju alltid vara störst.. däremot tror jag den sista träffen kommer bli den minsta om träffarna fortsätter såhär.

Varför inte prova att göra det ja !...alltså skicka brev till komunen.

Framför allt Polisen som tar sånt här på största alvar, måste vara mycket inresserade utav att få någon slags seriös organiserat upplägg utav det här.. man måste väl ha godkännande från Polisens sida om man ska fixa tillåtelse att hållas på T.ex F13 ?

Team VeboTrim
Ford Sierra Laser M30b35 Turbo "The Senior six" (1986)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang