Piratstikins Audi A4 1,8TQ 2005. AVSLUTAT :O

Vad som hänt & vad som händer med audin från inköpet nästintill original 2009 till i dag 2013 och frammåt! nu nyaste är bygget till elmia 2014 och har mer fokus på utsidan än tidigare med blandannat kjolpaket och airrides :)
  • 237 Följare
  • 761 255 Visningar
  • Projektet avslutat 8 december 2018
Way
1 februari 2011 · 298 Inlägg

haha i wish! har en 1.6a... 105hk!!!!11;)

Projekt ClubJDM
"I reject your reality and substitute my own." - Adam Savage
Piratstikin 2015 Dbakuten.
2 februari 2011 · 5 092 Inlägg

Way skrev:
haha i wish! har en 1.6a... 105hk!!!!11;)

jaha haha det var som... trodde det var en sån du hade när du rekomenderade den i bloggen eller bil köps forumet tongue

Way
2 februari 2011 · 298 Inlägg

hehe ja så det kan bli wink men då kanske du förstår att man är sugen? tongue hehe. står förresten en tokfräsch S4 brevid mig, så jobba ihop en sån nu!

Projekt ClubJDM
"I reject your reality and substitute my own." - Adam Savage
Piratstikin 2015 Dbakuten.
2 februari 2011 · 5 092 Inlägg

Way skrev:
hehe ja så det kan bli wink men då kanske du förstår att man är sugen? tongue hehe. står förresten en tokfräsch S4 brevid mig, så jobba ihop en sån nu!

haha ja då skulle nog suget öka lite till tongue ja jag ska nog ordna detta inom kort big_smile

Way
2 februari 2011 · 298 Inlägg

Piratstikins skrev:

Way skrev:
hehe ja så det kan bli wink men då kanske du förstår att man är sugen? tongue hehe. står förresten en tokfräsch S4 brevid mig, så jobba ihop en sån nu!

haha ja då skulle nog suget öka lite till tongue ja jag ska nog ordna detta inom kort big_smile

en aning wink awd, turbo och 200hk+ OCH pengar. kan inte bli så mkt bättre ju wink haha. aa fan va vi måste tävla nångång

Projekt ClubJDM
"I reject your reality and substitute my own." - Adam Savage
Piratstikin 2015 Dbakuten.
2 februari 2011 · 5 092 Inlägg

Way skrev:

Piratstikins skrev:

Way skrev:
hehe ja så det kan bli wink men då kanske du förstår att man är sugen? tongue hehe. står förresten en tokfräsch S4 brevid mig, så jobba ihop en sån nu!

haha ja då skulle nog suget öka lite till tongue ja jag ska nog ordna detta inom kort big_smile

en aning wink awd, turbo och 200hk+ OCH pengar. kan inte bli så mkt bättre ju wink haha. aa fan va vi måste tävla nångång

Självklart. men om du är på det humöret blir det en rs6:a med ett fint litet chipp och då ca 500hk tongue då kan vi tävla när som helst hehe

Way
2 februari 2011 · 298 Inlägg

haha vafan.. då får vi tävla på vintern då, om du törs köra din pärla då wink hade denna bara varit i nån annan färg! haha http://www.blocket.se/vasterbotten/Suba … 10&w=3

Projekt ClubJDM
"I reject your reality and substitute my own." - Adam Savage
Piratstikin 2015 Dbakuten.
2 februari 2011 · 5 092 Inlägg

Way skrev:
haha vafan.. då får vi tävla på vintern då, om du törs köra din pärla då wink hade denna bara varit i nån annan färg! haha http://www.blocket.se/vasterbotten/Suba … 10&w=3

haha ja den var ju kanon fin smile men det är väll bara att lacka om den tongue klart vi kör på vintern hehe. måste ha en åretom bil & även en ev rs6a får gå på vintern tongue

Way
2 februari 2011 · 298 Inlägg

Piratstikins skrev:

Way skrev:
haha vafan.. då får vi tävla på vintern då, om du törs köra din pärla då wink hade denna bara varit i nån annan färg! haha http://www.blocket.se/vasterbotten/Suba … 10&w=3

haha ja den var ju kanon fin smile men det är väll bara att lacka om den tongue klart vi kör på vintern hehe. måste ha en åretom bil & även en ev rs6a får gå på vintern tongue

haha det är inte "bara" lacka om den om man vill spara pengar tongue jaha så de blir finåk på vintern å? wink ja vafan då får jag väl trimma satan då!

Projekt ClubJDM
"I reject your reality and substitute my own." - Adam Savage
Piratstikin 2015 Dbakuten.
2 februari 2011 · 5 092 Inlägg

Way skrev:

Piratstikins skrev:

Way skrev:
haha vafan.. då får vi tävla på vintern då, om du törs köra din pärla då wink hade denna bara varit i nån annan färg! haha http://www.blocket.se/vasterbotten/Suba … 10&w=3

haha ja den var ju kanon fin smile men det är väll bara att lacka om den tongue klart vi kör på vintern hehe. måste ha en åretom bil & även en ev rs6a får gå på vintern tongue

haha det är inte "bara" lacka om den om man vill spara pengar tongue jaha så de blir finåk på vintern å? wink ja vafan då får jag väl trimma satan då!

haha nej det är sant, men vi har någon kille tydligen här i krokarna som lackar om en bil för 4 - 5000:- vet inte hur seriöst det är & blir men folk säger att han är rätt duktig för det priset tongue

Åker ju med audin nu i vinter & åker vi med den i vinter då åker vi nog med det mesta haha du får väll strunta i att spara pengar & köpa någon som är trimmad till en 5 - 600 häst då haha big_smile

Way
2 februari 2011 · 298 Inlägg

haha äh, pengarna måste in. så jag får klura ut nåt race jag kan klå dig i tongue kanske utseende eftersom att dne äldre rs6an ser så klen ut haha, eller nåt.. tongue

Projekt ClubJDM
"I reject your reality and substitute my own." - Adam Savage
Piratstikin 2015 Dbakuten.
2 februari 2011 · 5 092 Inlägg

Way skrev:
haha äh, pengarna måste in. så jag får klura ut nåt race jag kan klå dig i tongue kanske utseende eftersom att dne äldre rs6an ser så klen ut haha, eller nåt.. tongue

hehe ja något kan du nog hitta på. blir en 03:a isåfall & så klena ser väll inte dom ut tongue annars en 06 - 07ans s4 då? haha dom ser ju rätt fina ut tongue

Piratstikin 2015 Dbakuten.
2 februari 2011 · 5 092 Inlägg

typ denna. http://www.blocket.se/stockholm/Audi_RS … =9&w=2

Det enda jag inte gillar är väll baklysena tongue

Way
2 februari 2011 · 298 Inlägg

men jaa, jag var ju tvungen att säga något tongue haha kom precis på hur de andra som prenumererar på denna tråden ska reagera när de ser "43 nya svar..." så är detta resultatet wink

Projekt ClubJDM
"I reject your reality and substitute my own." - Adam Savage
Piratstikin 2015 Dbakuten.
2 februari 2011 · 5 092 Inlägg

eller denna annars tongue då klår du mig inte alls. eller bara om det blir vinter race tongue

http://www.blocket.se/stockholm/Toyota_ … =9&w=2

Piratstikin 2015 Dbakuten.
2 februari 2011 · 5 092 Inlägg

Way skrev:
men jaa, jag var ju tvungen att säga något tongue haha kom precis på hur de andra som prenumererar på denna tråden ska reagera när de ser "43 nya svar..." så är detta resultatet wink

haha ja visst. en massa babbel bara tongue men men, det diskuteras ju bilar iallafall. dom får gärna vara med oxå wink

Way
2 februari 2011 · 298 Inlägg

haha klart dem får wink så du menar att du skulle klå den supran på sommaren men inte på vintern? :p haha de skulle jag vilja se smile

Projekt ClubJDM
"I reject your reality and substitute my own." - Adam Savage
Piratstikin 2015 Dbakuten.
2 februari 2011 · 5 092 Inlägg

Way skrev:
haha klart dem får wink så du menar att du skulle klå den supran på sommaren men inte på vintern? :p haha de skulle jag vilja se smile

haha nej jag menar om jag köper den så klår jag dig tongue kanske inte vintertid om du kör subba haha

Way
2 februari 2011 · 298 Inlägg

haha jahaaa, jaa köp den!! big_smile för den skulle du väl ändå inte köra på våra saltiga vägar? wink

Projekt ClubJDM
"I reject your reality and substitute my own." - Adam Savage
Piratstikin 2015 Dbakuten.
2 februari 2011 · 5 092 Inlägg

HAHA ballaste anonsen någonsin!! NÄR DU VÅGAR KÖRA PÅ RIKTIGT så är det en rs6 med 579hk original xD oj oj det var det bästa på länge haha. hade man pengar så skulle det lätt bli ett sådant monster big_smile

http://www.blocket.se/stockholm/Audi_RS … =9&w=2

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang