INFÖR: Douchebag Rally - 14 augusti - DATUM + NY TRAILER!

_terror_
27 juli 2010 · 122 Inlägg



Douchebag Rally är ett tappert försök till ett Gumball-liknande rally. Det kommer inte vara lika långt, men det kommer garanterat bli roligt!

Rally kommer bestå av x antal förare som åker tillsammans en hel dag. Douchebag Rally kommer bestå av 4 sträckor. Allt kommer börja i Södertälje och sluta i Stockholm.

Alla åldrar är välkomna!
Alla bilar är välkomna!

Jag funderar också på om man ska slänga in en tävling i det hela också. Jag tänkte såhär: Vid varje ställe vi stannar, så kommer det finnas x antal "missions" man kan göra, alla uppdrag har olika poäng. Den som har flest poäng vid avslutat rally i Stockholm går hem som segrare.

Tex:
Vid första stoppet så kan man göra följande uppdrag

1) Få en kram av en gammal dam - 20p
2) Ramla med en bricka full med mat på Donken - 35p
3) Gå in på macken i bara kallingar och pröjsa de man tankade - 75p

Liknande uppdrag. Uppdragen måste ju såklart dokumenteras med ett foto för att vara godkänt.


Nu kommer vi till själva sträckorna som jag hade tänkt.

Rutt 1
Södertälje -> Eskilstuna - ca 50 min
Vi samlas i Södertälje ca 30 min innan start. Alla anmäler sig. Varje bil får ett nummer, och varje "grupp" får välja sitt eget namn. Detta underlättar senare vid poängräknande i tävlingen. Vi börjar rally i Södertälje och kör till Eskilstuna. Där sker det första stoppet. Du har nu chansen att tanka, äta något, göra uppdrag och samla poäng. Du har 30 min på dig.

Rutt 2
Eskilstuna -> Kolbäck (via köping) - ca 50 min
Vi kör via köping (utan stopp) och stannar sedan i den lilla "byn" Kolbäck. Du har nu chansen att tanka, äta något, göra uppdrag och samla poäng. Du har 30 min på dig.

Rutt 3
Kolbäck -> Enköping (via västerås) - ca 40 min
Vi kör vidare från Kolbäck till Enköping (via västerås, utan stopp). Du har nu chansen att tanka, äta något, göra uppdrag och samla poäng. Du har 30 min på dig.

Rutt 4
Enköping -> Stockholm - ca 50 min
Vi kör från Enköping till Stockholm. Vi stannar till vid Älvsjömässan där vi har samling, eftersnack mm. Här avgörs också tävlingen vi haft under resans gång. Eventuell prisutdelning kan äga rum.

Totala restid: ca 5 timmar (ink stoppen)

Totala sträckan: ca 26.9 mil

Siffror och sträckor kan ändras med tiden.

Gå in och anmäl dig här:
HEMSIDA - http://www.douchebagrally.webb.se/

Facebook: http://www.facebook.com/#!/group.php?gi … 5279341881

NY TRAILER http://www.youtube.com/watch?v=4gjLzoa0gy0

Senast redigerat av _terror_ (2 augusti 2010)

Audi A4 1.8T Quattro "Ådi" (2004)
kocken1975
27 juli 2010 · 12 Inlägg

låter som en sjukt kul sak är på helt klart

_terror_
27 juli 2010 · 122 Inlägg

kocken1975 skrev:
låter som en sjukt kul sak är på helt klart

kul att NÅGON reagerar iaf smile Försök värva lite folk! jag håller på med en hemsida som jag kommer lansera ikväll. Kommer därefter göra en facebook-grupp för att värva fler. Du får gärna tipsa dina vänner!

Audi A4 1.8T Quattro "Ådi" (2004)
charem STHLM(S)LOW CREW!
27 juli 2010 · 564 Inlägg

låter roligt:D

Stolt arrangör av Stockholms största bilträffar!
STHLM(S)LOW CREW!
STHLM(S)LOW @ FACEBBOK.
BMW 320ci E46 "STHLMSLOW CREW CAR" (2001)
thelaughingmadman
27 juli 2010 · 711 Inlägg

Vad fan ska namnet föreställa? Dushebag??
Menar du douchebag?

Volvo 940 SE 2.3 "Den gråa faran" (1997)
_terror_
27 juli 2010 · 122 Inlägg

charem skrev:
låter roligt:D

visst gör de? big_smile Försök värva några! Ju fler destå roligare! vi måste minst få ihop runt 30-50 bilar för att de ska bli av smile

Audi A4 1.8T Quattro "Ådi" (2004)
_terror_
27 juli 2010 · 122 Inlägg

thelaughingmadman skrev:
Vad fan ska namnet föreställa? Dushebag??
Menar du douchebag?

japp, har ändrat det redan.. lunchmisstag. Du behöver inte delta om du tycker att de verkar för töntigt för dig smile

Audi A4 1.8T Quattro "Ådi" (2004)
_terror_
27 juli 2010 · 122 Inlägg

Nu är hemsidan uppe: http://www.douchebagrally.webb.se

Audi A4 1.8T Quattro "Ådi" (2004)
Falkich Telge Drifting Team
27 juli 2010 · 602 Inlägg

Låter riktigt kul! Och jag fick första inlägget på hemsidan.

Chevrolet Van G20 "Kung Bussen" (1989)
_terror_
27 juli 2010 · 122 Inlägg

har skapat en grupp på facebook: http://www.facebook.com/#!/group.php?gi … 5279341881

Gå med och bjud in era vänner smile

Audi A4 1.8T Quattro "Ådi" (2004)
thelaughingmadman
27 juli 2010 · 711 Inlägg

_terror_ skrev:

thelaughingmadman skrev:
Vad fan ska namnet föreställa? Dushebag??
Menar du douchebag?

japp, har ändrat det redan.. lunchmisstag. Du behöver inte delta om du tycker att de verkar för töntigt för dig smile

Inte alls, tycker initiativet är bra, men vad menar du med namnet? Vet du vad en "douchebag" är?

Volvo 940 SE 2.3 "Den gråa faran" (1997)
_terror_
27 juli 2010 · 122 Inlägg

thelaughingmadman skrev:

_terror_ skrev:

thelaughingmadman skrev:
Vad fan ska namnet föreställa? Dushebag??
Menar du douchebag?

japp, har ändrat det redan.. lunchmisstag. Du behöver inte delta om du tycker att de verkar för töntigt för dig smile

Inte alls, tycker initiativet är bra, men vad menar du med namnet? Vet du vad en "douchebag" är?

Ja för fan.. det var tänkt att namnet skulle vara så fult och konstigt som möjligt, för då reagerar folk smile

Audi A4 1.8T Quattro "Ådi" (2004)
thelaughingmadman
27 juli 2010 · 711 Inlägg

_terror_ skrev:

thelaughingmadman skrev:

_terror_ skrev:

japp, har ändrat det redan.. lunchmisstag. Du behöver inte delta om du tycker att de verkar för töntigt för dig smile

Inte alls, tycker initiativet är bra, men vad menar du med namnet? Vet du vad en "douchebag" är?

Ja för fan.. det var tänkt att namnet skulle vara så fult och konstigt som möjligt, för då reagerar folk smile

Ja, då är det väl inte mycket mer att säga än att du har lyckats! smile

Som sagt, jag reagerade bara på namnet, initiativet är, som även det sagt, bra, hoppas du lyckas dra ihop lite folk!

Volvo 940 SE 2.3 "Den gråa faran" (1997)
Bobbin_
27 juli 2010 · 68 Inlägg

Jag är på smile

_terror_
27 juli 2010 · 122 Inlägg

Alla som ska vara med, gå in på hemsidan och anmäl er så jag kan börja fylla på listan!

Audi A4 1.8T Quattro "Ådi" (2004)
vitto Bäst
27 juli 2010 · 250 Inlägg

Låter jävligt roligt! smile

Burna bör man annars dör man!
BMW 540 it/6 HK31 122/499 "Enda i världen" (1995)
Falkich Telge Drifting Team
27 juli 2010 · 602 Inlägg

Jag kan anmäla mitt intresse, men du kan inte räkna med mig innan jag vet datum.

Chevrolet Van G20 "Kung Bussen" (1989)
Falkich Telge Drifting Team
27 juli 2010 · 602 Inlägg

Tänkte anmäla mig, men kom på att jag vet inte vilken bil jag har eller vilka som ska med. Så jag väntar.

Chevrolet Van G20 "Kung Bussen" (1989)
_terror_
27 juli 2010 · 122 Inlägg

Falkich skrev:
Jag kan anmäla mitt intresse, men du kan inte räkna med mig innan jag vet datum.

Jag sätter inget datum ännu.. då jag inte vet hur pass stort intresset är. Men ett datum kommer i slutet av veckan, det lovar jag.

Audi A4 1.8T Quattro "Ådi" (2004)
_terror_
27 juli 2010 · 122 Inlägg

Alla som tänker delta får gärna anmäla sig på hemsidan så jag kan fylla i listan.

Om ni vill att eran bil ska visas på hemsidan under "bilder" så posta en länk till eran favortibild på eran bil så kommer den upp så fort som möjligt!

Audi A4 1.8T Quattro "Ådi" (2004)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang