Eftersnack: Augustiträffen 14/8 2010, Biltema ÖREBRO

WeDo
14 augusti 2010 · 3 390 Inlägg

Så, vad tycker ni som utställare/besökare? Tyckte själv att det var en trevlig träff med bra väder och allt.

Hoppas på ännu fler besökare nästa år, Kom gärna med både positiv / negativ kritik så vi vet vad vi gjorde bra, och vad som kan göras bättre.

Grattis till alla vinnare !

MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Ice- Unknown Örebro Crew
14 augusti 2010 · 20 Inlägg

Tack för en grym dag! Detta gjorde vi bra mycket bra jobb både från vår sida i Unknown samt från Örebroträffarnas sida! Hopas att alla är nöjda vilket jag är. Kommer att komma bilder så fort som möjligt!

Mariana
15 augusti 2010 · 128 Inlägg

Tycker också det blev en mycket trevlig dag, angående show, så försöker vi se till så folk kan
få showa med lite drifting till 2011, det krävs tillstånd till det men varför inte jobba på det, vi kollar upp plats till nästa år, är glad att allt flöt på så bra, vi ska kolla upp plats i anslutning till Biltema inför nästa års träff, det är mitt personliga förslag.

Ps (vi tar naturligtvis ett gemensamt beslut om det)
Mvh
Mariana

Ice- Unknown Örebro Crew
15 augusti 2010 · 20 Inlägg

Det låter inte helt fel! Vi får ta ett efter utställningsmöte med lite grill eller något och prata tycker jag låter som ett bra förslag smile.

Mvh
Fredrik

SweHedis
15 augusti 2010 · 238 Inlägg

Tycker träffen va bra , om de va någon som tog nån bild på min bil så får du/ni gärna skicka dom smile

JP Samlare
Triton1991
15 augusti 2010 · 63 Inlägg

Bästa träffen nånsin! smile

taway
15 augusti 2010 · 296 Inlägg

Trevligt event! Synd att så få av trakternas finaste bilar hittade dit... Har det gjorts reklam för det här någon annanstans än bara på Garaget? Jag hade inte tid att vara kvar så länge men ville visa mitt stöd för seriösa bilaktiviteter i Örebro.

Hur gick prisutdelningen?

TEASER Svetsare
15 augusti 2010 · 828 Inlägg

jag vill se bilder smile

Angry Drift Team
WeDo
15 augusti 2010 · 3 390 Inlägg

Kul att höra att ni gillade träffen smile  Finns det några önskemål tills nästa år ? Typ db mätning och sånna saker ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
_Dalle_ Unknown Örebro
15 augusti 2010 · 291 Inlägg

MM Var kul att det kom så många bilar:D Grattis till alla vinnarna!!

Volvo s40 "airride" (2000)
Volkswagen Buggy "Bugrun 2012" (1967)
WeDo
15 augusti 2010 · 3 390 Inlägg

Här är vinnarna:


1:a Victor Thörner - Nissan 350Z GT "Carbon Edition" http://www.garaget.org/?car=156318
2:a Alexander Kvist - Chevrolet Pickup  http://www.garaget.org/?car=77181
3:a Pontus Nilsen - Ford Mustang 

Peoples Choice: Bushar Rahman - Toyota Supra "Singelturbo" http://www.garaget.org/?car=206382

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
T5-Dragon
15 augusti 2010 ·

asss trevlig dag,kul att det kom så många. stort grattis till vinnarna

Tigerbruden Fotograf
16 augusti 2010 · 67 Inlägg

hej hej  här  på garaget har jag några få bilder

men har fler på min fotosida http://www.pixbox.se/alb_show_id1198517_page0.html

hoppas det smakar smile
mvh Helena

Ice- Unknown Örebro Crew
16 augusti 2010 · 20 Inlägg

Härligt bra bilder. Kommer att dimpa upp en 100 bilder från mig inom kort håller på att redigerar bilderna i stundens skrivande.

Mvh
Fredrik Ahl

Tigerbruden Fotograf
16 augusti 2010 · 67 Inlägg

Ice- skrev:
Härligt bra bilder. Kommer att dimpa upp en 100 bilder från mig inom kort håller på att redigerar bilderna i stundens skrivande.

Mvh
Fredrik Ahl

ser fram  emot att se dina  bilder smile

camaro67 Meister
16 augusti 2010 · 6 763 Inlägg

_Dalle_ skrev:
MM Var kul att det kom så många bilar:D Grattis till alla vinnarna!!

Jag tror att vi har lite olika uppfattningar om vad som är många bilar. Jag är glad att jag inte betalade 50 spännn för att parkera 5 meter längre fram. Så tyvärr var de ganska fattigt med bilar. Men man träffade iaf många som man känner som man kunde prata med. Och de verkade ha samma åsikt som mig tyvärr

Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Unknown_Orebro
16 augusti 2010 ·

camaro67 skrev:

_Dalle_ skrev:
MM Var kul att det kom så många bilar:D Grattis till alla vinnarna!!

Jag tror att vi har lite olika uppfattningar om vad som är många bilar. Jag är glad att jag inte betalade 50 spännn för att parkera 5 meter längre fram. Så tyvärr var de ganska fattigt med bilar. Men man träffade iaf många som man känner som man kunde prata med. Och de verkade ha samma åsikt som mig tyvärr

Om vi säger så här vi hade ca 23 anmälda utställare och det var 34 som ställde ut så anser jag iallafall att det var mycket bilar som kom, men visst vi var en bra bit från andra utställningar. Detta var ju den första utställningen vi körde men om allt går som vi hoppas kommer Biltema vilja ha 2 utställningar/år och Augustiträffen är en av dem. Det kommer bli mer priser samt lite andra upplägg nästa år.
Det var kul att så många kom och tittade samt gav oss mycket viktiga och bra tips som vi tar med oss.

_Dalle_ Unknown Örebro
16 augusti 2010 · 291 Inlägg

camaro67 skrev:

_Dalle_ skrev:
MM Var kul att det kom så många bilar:D Grattis till alla vinnarna!!

Jag tror att vi har lite olika uppfattningar om vad som är många bilar. Jag är glad att jag inte betalade 50 spännn för att parkera 5 meter längre fram. Så tyvärr var de ganska fattigt med bilar. Men man träffade iaf många som man känner som man kunde prata med. Och de verkade ha samma åsikt som mig tyvärr

MM men det är du det. blir så jävla förbannad att folk klagar på att det inte händer någe och när det gör det så klagar alla. helt otroligt. Men men skit samma är bara så jävla trött på örebroarna som bara ska sitta här på garaget och klaga.

Volkswagen Buggy "Bugrun 2012" (1967)
Volvo s40 "airride" (2000)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang