Angående: Träff Västerås

CarpeDiem German Engineering
30 oktober 2010 · 9 081 Inlägg

Mechanimal skrev:

CarpeDiem skrev:

Mechanimal skrev:
Nå hur ser det ut inför kvällen? Vädret ser ju onekligen ut att bli skräp sad med andra ord; snöfritt ;P Ser ut att bli regnfritt också, och skapligt varmt.

Vi samlas på Hälla-parkeringen, snackar lite skit och har trevligt smile Kikade nyss på yr.no (norska motsvarigheten till SMHI tongue) enligt de så ska det vara snöfritt, regnfritt och cirka 8-10 grader ikväll smile

Mvh

Som jag sa, SKRÄPVÄDER ;(( Eller ja, för oss med vinterpulkor iaf =P

Jag vill helst inte ha snö så tongue Ses ikväll, grabben smile

Mvh

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
Drift-is-the-shit
30 oktober 2010 · 548 Inlägg

Dyker kanske upp med nytvättad också! big_smile

Sponsorer: Bakaxeldelar AB www.bakaxel.se
Volvo 940 Turbo "GuldBoxen" (1996)
Rothy
30 oktober 2010 · 102 Inlägg

vi syns ikväll! wink

CarpeDiem German Engineering
30 oktober 2010 · 9 081 Inlägg

Rullande_Robin skrev:
vi syns ikväll! wink

Det gör vi wink

Mvh

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
Dennan900GL Finntrollet
30 oktober 2010 · 640 Inlägg

haha. Vi åkte ut till 20.00. :-D vi sitter på gyllene måsen nu med el caminon utanför smile

Jo vars.
charem STHLM(S)LOW CREW!
30 oktober 2010 · 564 Inlägg

kommer in te, ja gär i göteborg:O

Stolt arrangör av Stockholms största bilträffar!
STHLM(S)LOW CREW!
STHLM(S)LOW @ FACEBBOK.
BMW 320ci E46 "STHLMSLOW CREW CAR" (2001)
Chrille74 Chef
31 oktober 2010 · 379 Inlägg

Usch va äckligt det var med alla dessa 240/740....... smile

"Jag kommer ihåg att glömma, men ibland händer det att jag glömmer att komma ihåg" - Chrille
Saab 99 "T16" (1984)
Drift-is-the-shit
31 oktober 2010 · 548 Inlägg

Haha, var en hel drös av dem! Hoppas man inte ska ta åt sig, du nämnde ju inte 940 ;-)

Sponsorer: Bakaxeldelar AB www.bakaxel.se
Volvo 940 Turbo "GuldBoxen" (1996)
Lozinmust "Unloaded"
31 oktober 2010 · 1 557 Inlägg

Sladdandet var ett fantastiskt okontrollerat kaos, den som påstår att allt var under kontroll har synfel ;P

"When innovation meets passion!"
BMW Z3 2.8 Coupé "Dennis And The Dicks" (1998)
BMW 318is "Class II" (1994)
BMW M3 "Dennis And The Dicks" (1994)
MeepMeep Finraggare
31 oktober 2010 · 2 381 Inlägg

Var det en röd bmw 328?

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
Scoore
31 oktober 2010 · 829 Inlägg

kameramannen skrev:
Var det en röd bmw 328?

Haha kan med 99% säkerhet känna var du vill komma smile
Om det nu skulle vara den igen så tycker jag seriöst att det är dags att sätta ut folk som håller koll på träffarna som skickar iväg den bilen,eller andra som sprätter och jäklas.

Nissan Skyline R33 "Kureiji - RIP" (1995)
Chrille74 Chef
31 oktober 2010 · 379 Inlägg

Drift: Hehe nä, nämnde inte 940 tongue
Det var faktiskt 740/240 ligan som skämde ut sig rejält tongue

"Jag kommer ihåg att glömma, men ibland händer det att jag glömmer att komma ihåg" - Chrille
Saab 99 "T16" (1984)
Drift-is-the-shit
31 oktober 2010 · 548 Inlägg

Phuw, skönt!  Bör inte sladda med min heller kände jag, prövade för 2a gången igår natt i Enköping sen torsendiffen kom i.. 18" fälgar i fram med 25mm spacers och fel ET samt 940 orginalplåtisar i bak samt enkel 19mm krängare, vad ska man säga. Ostabilt!

Synd att det kom så få, trodde nästan det skulle bli mer folk pga det "bra" vädret.

Sponsorer: Bakaxeldelar AB www.bakaxel.se
Volvo 940 Turbo "GuldBoxen" (1996)
ackke
2 november 2010 · 17 Inlägg

SVETTLEFFE DRIFTING ÄGDE HELA JÄVLA TRÄFFEN ! var ju fan inte nått annat skoj än dom ! det var ju dom som bjöd på sig själva!

Lozinmust "Unloaded"
2 november 2010 · 1 557 Inlägg

ackke skrev:
SVETTLEFFE DRIFTING ÄGDE HELA JÄVLA TRÄFFEN ! var ju fan inte nått annat skoj än dom ! det var ju dom som bjöd på sig själva!

Men det roligaste var att de höll på att äga sig själva, vid ett flertal tillfällen. Episkt med en hel rad med enhjulsburns och folk sladdar iväg i dimman och är återigen skitnära på att kvadda varandras bilar, love it! Eller hur menade du? Tycker det är bra att de höll sig en bra bit ifrån de de parkerade bilarna samt att det fanns en safety-wall av betongsuggor mellan publiken och Svettleffe.

"When innovation meets passion!"
BMW M3 "Dennis And The Dicks" (1994)
BMW 530i "Static Vikings" (1989)
BMW Z3 2.8 Coupé "Dennis And The Dicks" (1998)
ackke
2 november 2010 · 17 Inlägg

Mechanimal skrev:

ackke skrev:
SVETTLEFFE DRIFTING ÄGDE HELA JÄVLA TRÄFFEN ! var ju fan inte nått annat skoj än dom ! det var ju dom som bjöd på sig själva!

Men det roligaste var att de höll på att äga sig själva, vid ett flertal tillfällen. Episkt med en hel rad med enhjulsburns och folk sladdar iväg i dimman och är återigen skitnära på att kvadda varandras bilar, love it! Eller hur menade du? Tycker det är bra att de höll sig en bra bit ifrån de de parkerade bilarna samt att det fanns en safety-wall av betongsuggor mellan publiken och Svettleffe.

Nej jag tyckte dom hade mycket bra kontroll, för 10 bilar som skickar ut på ställ efter en burn och lyckas hålla koll på alla och inte krocka, så blir jag mycket imponerad.

Lozinmust "Unloaded"
2 november 2010 · 1 557 Inlägg

ackke skrev:

Mechanimal skrev:

ackke skrev:
SVETTLEFFE DRIFTING ÄGDE HELA JÄVLA TRÄFFEN ! var ju fan inte nått annat skoj än dom ! det var ju dom som bjöd på sig själva!

Men det roligaste var att de höll på att äga sig själva, vid ett flertal tillfällen. Episkt med en hel rad med enhjulsburns och folk sladdar iväg i dimman och är återigen skitnära på att kvadda varandras bilar, love it! Eller hur menade du? Tycker det är bra att de höll sig en bra bit ifrån de de parkerade bilarna samt att det fanns en safety-wall av betongsuggor mellan publiken och Svettleffe.

Nej jag tyckte dom hade mycket bra kontroll, för 10 bilar som skickar ut på ställ efter en burn och lyckas hålla koll på alla och inte krocka, så blir jag mycket imponerad.

Eller så var det så att två bilar går ut på ställ, resten kommer eftersläntrande i en yrstorm av nollsikt och lika mkt kontroll som sikt, det är kul att de bjöd på sig själva men jesus dra fram svetsen åtminstone och kör lite med lite mer planering nästa gång.

"When innovation meets passion!"
BMW 530i "Static Vikings" (1989)
BMW 318is "Class II" (1994)
BMW M3 "Dennis And The Dicks" (1994)
ackke
2 november 2010 · 17 Inlägg

Mechanimal skrev:

ackke skrev:

Mechanimal skrev:

Men det roligaste var att de höll på att äga sig själva, vid ett flertal tillfällen. Episkt med en hel rad med enhjulsburns och folk sladdar iväg i dimman och är återigen skitnära på att kvadda varandras bilar, love it! Eller hur menade du? Tycker det är bra att de höll sig en bra bit ifrån de de parkerade bilarna samt att det fanns en safety-wall av betongsuggor mellan publiken och Svettleffe.

Nej jag tyckte dom hade mycket bra kontroll, för 10 bilar som skickar ut på ställ efter en burn och lyckas hålla koll på alla och inte krocka, så blir jag mycket imponerad.

Eller så var det så att två bilar går ut på ställ, resten kommer eftersläntrande i en yrstorm av nollsikt och lika mkt kontroll som sikt, det är kul att de bjöd på sig själva men jesus dra fram svetsen åtminstone och kör lite med lite mer planering nästa gång.

vad jag såg så skickade iaf 8 av 10 ut på ställ, och varför köra diffat om dom ändå var så duktiga !

Chrille74 Chef
2 november 2010 · 379 Inlägg

Nej nej, dom var inte ett dugg duktiga tyvärr..... det var som sagt mest bara pinsamt.
Visst är det väl kul att de är intresserade av drifting, men som nybörjare som dom var så finns det andra platser och tillfällen att träna på så att de kan bli duktiga.

Dessutom var det som du själv säger, sladda på ställ...... vilket inte är det samma som drifting.
(men däremot är det en början)

Senast redigerat av Chrille74 (2 november 2010)

"Jag kommer ihåg att glömma, men ibland händer det att jag glömmer att komma ihåg" - Chrille
Saab 99 "T16" (1984)
ackke
3 november 2010 · 17 Inlägg

Jag själv tycker dom var det bästa som hände och absolut duktiga för dom bilarna och hästarna, stort tack till svettfelle drifting som gjorde träffen bra!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang