Garagets fokus är bilar. Bloggen är nu Fordonsbloggen. Här kan du läsa om alla förändringar som gjorts.

rickylicious Webbutvecklare
14 december 2010 · 2 369 Inlägg

skruttan skrev:

rickylicious skrev:

Roos skrev:
För några månader sedan hade jag gjort precis som många av er här - slitit håret av mig pg ändringen. Jag gillade det gorg som var då! I dagsläget bryr jag mig inte ett jävlaste skit, för gorg utvecklades snabbt till något helt annat. Jag är en av dom som har bloggat flitigt här, men just för att det var tillåtet. På andra bilsidor har inte funktionen funnits, men vart tillbringade jag mest tid? Jo här.
Det är bara genom gorg som jag lärt känna personer BAKOM skärmen, just för att det funnits en chans till att visa lite mer vem man är.

Men som sagt, det finns andra sidor till det. Om det nu är så att ägaren själv vill att detta ska vara ENBART en bilrelaterad sida, då var det ett bra val han gjorde. Ta bort funktionen att kunna ha en profil också, så man endast kan ha en bild och sina bilar. Eller bara ett namn och sina bilar. Ta bort Övrigt i forumet också, och vips, enbart bilrelaterat.

Nu är du ju bara löjlig. Självklart ska övrigt-kategorin i forumet finnas, där kan man diskutera lite allt möjligt i ett fåtal trådar. Ser du inte skillnad på det och en blogg-funktion där man inte hittar det bilrelaterade på grund av alla idiotiska inlägg om helt andra saker? Och dessa från medlemmar som inte har något intresse av bilar, utan bara är här för att vara här och gör det svårare för oss att hitta det vi är intresserade av (inlägg som handlar om fordon).

Varför ska det gå att diskutera allt möjligt i ett forum om man inte får göra det i en blogg.. var e logiken i det hela???

Logiken är att en BLOGG inte är ett DISKUSSIONSforum. Är det så svårt att svälja? smile

En övrigt-kategori i forumet är urenkel att administrera och hålla bra koll på. En blogg-del där man tillåter fritt snack kräver otroligt mycket modererande eftersom medlemmarna uppenbarligen inte kan sköta sig. Jag förstår helt varför Chrizz har valt att plocka bort det. Men kom ihåg att han en gång gav er chansen, men ni tog den inte. Så ser jag det.

Ha det gött och kör försiktigt, livet du räddar kan vara mitt.
Mercedes w114 "Stance" projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=277087
skruttan Klassvärd/fram matare
14 december 2010 · 215 Inlägg

rickylicious skrev:

TCG skrev:

SRD skrev:
är ju deras sida/företag de gör ju som de vill. ingen som direkt ringer till ABB och begär en blogg hos dem ??

Nej, men ändrar ABB en funktion i ett system jag använder så lovar jag att de kommer få ett samtal.

Därav tycker jag regeln att det är ett privilegie att få vara här är intressant.

G.org är reklamfinansierat, och är alltså lika beroende av användarna som vilket annat företag som helst är av sina kunder.

Så bara för att det är reklamfinansierat så är det "okej" att kräva helt irrelevanta saker tycker du? tongue

Då ska jag ringa till Aftonbladet på en gång och kräva att dom skriver 10 sidor/dag om webbutveckling, för det är jag intresserad av och tidningen är reklamfinansierad.

Skön logik där... smile

Precis om aftonbladet på nätet/pappers form.. gör dom inte efter hur användarna/läsarna tycker o tänker till tidningen så har dom inga läsare..

Tar man inte till dig vad användarna av denna sidan tycker o tänker då försvinner användarna en efter en..
o då har dom snart inga reklamintäkter o inte någon sida..

nånstans ibörjan tog jag upp det.. inga användare av sidan inga annonsörer..
för någon känner någon känner någon som annonsera.. o "Mun till mun" metoden har funkar i många hundra år.. både när det gäller ris o ros..  nu går det ännu fortare för nu har man internet..

rickylicious Webbutvecklare
14 december 2010 · 2 369 Inlägg

sirmiro skrev:

rickylicious skrev:

TCG skrev:

Nej, men ändrar ABB en funktion i ett system jag använder så lovar jag att de kommer få ett samtal.

Därav tycker jag regeln att det är ett privilegie att få vara här är intressant.

G.org är reklamfinansierat, och är alltså lika beroende av användarna som vilket annat företag som helst är av sina kunder.

Så bara för att det är reklamfinansierat så är det "okej" att kräva helt irrelevanta saker tycker du? tongue

Då ska jag ringa till Aftonbladet på en gång och kräva att dom skriver 10 sidor/dag om webbutveckling, för det är jag intresserad av och tidningen är reklamfinansierad.

Skön logik där... smile

Om aftonbladet ändrade 'sportbladet' till 'fotbollsbladet' eller 'F1-bladet' så lovar jag att de skulle få skit och folk som bojkottade dem.

Den liknelsen köper jag inte alls. Möjligtvis om Fotbollsbladet försökte byta till Sportbladet, men sen visade det sig att det inte funkade, och sen bytte tillbaka till Fotbollsbladet.

Chrizz la till bloggfunktionen för att ge den en chans, medlemmarna klarade uppenbarligen inte av det så nu är den omgjord. Vad är det som är så konstigt? smile

Ha det gött och kör försiktigt, livet du räddar kan vara mitt.
Mercedes w114 "Stance" projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=277087
skruttan Klassvärd/fram matare
14 december 2010 · 215 Inlägg

rickylicious skrev:

skruttan skrev:

rickylicious skrev:

Nu är du ju bara löjlig. Självklart ska övrigt-kategorin i forumet finnas, där kan man diskutera lite allt möjligt i ett fåtal trådar. Ser du inte skillnad på det och en blogg-funktion där man inte hittar det bilrelaterade på grund av alla idiotiska inlägg om helt andra saker? Och dessa från medlemmar som inte har något intresse av bilar, utan bara är här för att vara här och gör det svårare för oss att hitta det vi är intresserade av (inlägg som handlar om fordon).

Varför ska det gå att diskutera allt möjligt i ett forum om man inte får göra det i en blogg.. var e logiken i det hela???

Logiken är att en BLOGG inte är ett DISKUSSIONSforum. Är det så svårt att svälja? smile

En övrigt-kategori i forumet är urenkel att administrera och hålla bra koll på. En blogg-del där man tillåter fritt snack kräver otroligt mycket modererande eftersom medlemmarna uppenbarligen inte kan sköta sig. Jag förstår helt varför Chrizz har valt att plocka bort det. Men kom ihåg att han en gång gav er chansen, men ni tog den inte. Så ser jag det.

Där e minst en denna vecka o många dess för innan som erbjudit sig att hjälpa till..
Men Chrizz bemödar sig inte ens att svara på deras mail...

rickylicious Webbutvecklare
14 december 2010 · 2 369 Inlägg

skruttan skrev:

rickylicious skrev:

TCG skrev:

Nej, men ändrar ABB en funktion i ett system jag använder så lovar jag att de kommer få ett samtal.

Därav tycker jag regeln att det är ett privilegie att få vara här är intressant.

G.org är reklamfinansierat, och är alltså lika beroende av användarna som vilket annat företag som helst är av sina kunder.

Så bara för att det är reklamfinansierat så är det "okej" att kräva helt irrelevanta saker tycker du? tongue

Då ska jag ringa till Aftonbladet på en gång och kräva att dom skriver 10 sidor/dag om webbutveckling, för det är jag intresserad av och tidningen är reklamfinansierad.

Skön logik där... smile

Precis om aftonbladet på nätet/pappers form.. gör dom inte efter hur användarna/läsarna tycker o tänker till tidningen så har dom inga läsare..

Tar man inte till dig vad användarna av denna sidan tycker o tänker då försvinner användarna en efter en..
o då har dom snart inga reklamintäkter o inte någon sida..

nånstans ibörjan tog jag upp det.. inga användare av sidan inga annonsörer..
för någon känner någon känner någon som annonsera.. o "Mun till mun" metoden har funkar i många hundra år.. både när det gäller ris o ros..  nu går det ännu fortare för nu har man internet..

Jag jobbar med marknadsföring på Internet och vet mycket väl att mun-till-mun är viktigare än någonsin. Och jag måste därför ge Chrizz en enorm eloge för att han hellre ser ett mindre Garaget med seriösa medlemmar, än att försöka blåsa upp sidan till ett enormt medlemsantal som ingen kan kontrollera.

Ha det gött och kör försiktigt, livet du räddar kan vara mitt.
Mercedes w114 "Stance" projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=277087
PorscheJezzica
14 december 2010 · 415 Inlägg

Har följt denna tråd med största fascination...än så länge är det en bra nivå vi håller! Vi disk, vi förklarar vår sak, vi lägger fram för och nackdelar! Se där, även vi Gorgare kan uppföra oss! Stor tumme upp på det!

Jag är både FÖR och EMOT detta.

Skönt att Gorg kommer locka till sig "rätt" personer hädanefter.
Detta är en BILSIDA!
Samtidigt så har det varit trevligt att lära känna personerna bakom användarnamnen, om deras åsikter och tankar! Även om det inte har varit av samma åsikter som jag. wink
Jag kan ärligt säga att jag drabbat ihop med flera medlemmar och haft hetska disk med som sedan har lett till ömsesidig respekt och förståelse för varann, allt tack vare bloggen så har jag iaf fått otroligt många fler vänner!
Att föra sådana här långa och givande disk och debatter om samhällsfrågor lär knappast gå på vare sig Facebook el i sin privata blogg, så det lär saknas!
Om det sker personpåhopp så har anmälningsknappen funnits där hela tiden, har man känt sig illa bemött så har det bara varit att flytta muspekaren till den där lilla röda saken!

Och ni som har tyckt att blogg funktionen varit värdelös har ju bara kunnat strunta i att läsa och surfat runt i forumen istället, precis som förr då bloggen inte fanns här!
Nej, det har bara funnits ett problem med bloggen och det är inte att man har haft olika synsätt på saker och ting, det är att den lockat hit "fel" sorts nya medlemmar!

Nu är det som det är och då ska det vara fordonsrelaterat det som skrivs och visas här!
Regler är till för att följas har jag lärt mig och då vill jag inte se folk som skriver här i tråden att man kan ju börja med att skriva fordonsrelaterat för att sen smyga ut mer vardagliga ting längre ner i bloggen.

Och om Gorg nu ska skärpa upp reglerna så borde dem först och främst följas av deras admins.
Förlåt Hamilton men du måste byta profilbild så fort som möjligt.
Du bryter just nu mot Gorgs regler.
Det har talats om att profilbilds regeln som klart och tydligt visas när man trycker på "Ladda upp Profilbild" bara är en riktlinje!
Vad jag kan se så står det klart och tydligt=

Profilbilden får vara...
•En bild på dig själv
•En bild på din bil

Profilbilden får inte vara...
•En bild på någon annan än dig själv
•Lättklädd, anspela på sex eller på annat sätt vara provocerande
•Reklam / marknadsföring

Jag försäkrar härmed att bilden jag laddar upp är tagen av mig eller att jag fått tillstånd att ladda upp den av upphovsrättsinnehavaren, samt att bilden följer vilkoren ovan.

Detta är INGEN riktlinje!  Och även om det hade stått RIKTLINJE klart och tydligt så är riktlinjer något man inte vill sväva så långt ifrån.
Detta är en regel och det finns villkor som du MÅSTE FÖRSÄKRA att du ska följa innan du laddar upp bilden!
Ska väl inte vara alltför svårt även om det är en urbota dum regel så finns den där och ska följas, både av vanliga medlemmar och av admins speciellt då dem ska föregå med gott exempel och vara insatta i sina egna regler!

Nej, detta handlar inte om varken bloggen el profilbilder, detta handlar om att man nu vill visa att man vill föra Gorg åt rätt håll mot bilar igen(bra idé), men detta är inte rätt sätt att ta bort den fria bloggen...enligt mig då! wink

Sätt mer fokus på att alla ska följa regelverket istället så kommer allt bli GULD!

Därtill så finns galleriet, som bland annat jag bryter mot i just detta tillfälle, jag har bilder som inte alls är bilrelaterat!
Nja, kan nog rannsaka mig själv och säga att bilder på mig själv under galleriet inte hör hemma här på denna bilsida och det står ju faktiskt klart och tydligt under riktlin...reglerna! smile

Regler är till för att följas, även av mig! wink

Satsa nu lite tid på att istället ta tag i erat regelverk här på Gorg, se till att rensa upp bland profilbilderna, bland spökkontona och bland galleriet om ni nu har klara regler som gäller för detta!
Om det är detta ni vill?
Annars tillbaka med den fria bloggen! smile
Antingen eller. Konsekvent ska det vara!

Om ni inte hinner så finns jag här att ingå i ert team bakom kulisserna!
Men det vet ni ju redan! big_smile

Instagram @PorscheJezzica
Work hard, Play harder!
Lamborghini Huracan 610-4 "Luzifer-1500hk Dubbelturbo" (2015)
Porsche Turbo S "El Diablo" (2014)
TCG I didn't spank you. I high fived your ass!
14 december 2010 · 963 Inlägg

rickylicious skrev:

TCG skrev:

SRD skrev:
är ju deras sida/företag de gör ju som de vill. ingen som direkt ringer till ABB och begär en blogg hos dem ??

Nej, men ändrar ABB en funktion i ett system jag använder så lovar jag att de kommer få ett samtal.

Därav tycker jag regeln att det är ett privilegie att få vara här är intressant.

G.org är reklamfinansierat, och är alltså lika beroende av användarna som vilket annat företag som helst är av sina kunder.

Så bara för att det är reklamfinansierat så är det "okej" att kräva helt irrelevanta saker tycker du? tongue

Då ska jag ringa till Aftonbladet på en gång och kräva att dom skriver 10 sidor/dag om webbutveckling, för det är jag intresserad av och tidningen är reklamfinansierad.

Skön logik där... smile

Hade webbutvecklare varit en stor del av AB läsare så kanske du fått gehör. Nu tror jag ni står för en försvinnande liten del av AB läsare då de oftast söker sig till seriösare sidor än AB. Det är dessutom ett önskemål om en förändring av innehåll.
Det många i denna tråd vill är att en uppskattad social funktion ska läggas tillbaka, inte nyskapas eller läggas utvecklingstid på.

rickylicious Webbutvecklare
14 december 2010 · 2 369 Inlägg

skruttan skrev:

rickylicious skrev:

skruttan skrev:

Varför ska det gå att diskutera allt möjligt i ett forum om man inte får göra det i en blogg.. var e logiken i det hela???

Logiken är att en BLOGG inte är ett DISKUSSIONSforum. Är det så svårt att svälja? smile

En övrigt-kategori i forumet är urenkel att administrera och hålla bra koll på. En blogg-del där man tillåter fritt snack kräver otroligt mycket modererande eftersom medlemmarna uppenbarligen inte kan sköta sig. Jag förstår helt varför Chrizz har valt att plocka bort det. Men kom ihåg att han en gång gav er chansen, men ni tog den inte. Så ser jag det.

Där e minst en denna vecka o många dess för innan som erbjudit sig att hjälpa till..
Men Chrizz bemödar sig inte ens att svara på deras mail...

Fast det där håller inte, Internet fungerar inte så.

Du kan inte släppa lös ett fler tjuvar och försvara det med "Men vi har hittat 3 nya poliser som hjälper till". Det bästa sättet är att hindra det från början (vilket man nu gör). Chrizz vill slippa alla idioter som inte kan blogga som vettigt folk, han vill inte ha in mer folk som raderar deras inlägg.

Ha det gött och kör försiktigt, livet du räddar kan vara mitt.
Mercedes w114 "Stance" projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=277087
rickylicious Webbutvecklare
14 december 2010 · 2 369 Inlägg

RIA skrev:

rickylicious skrev:

sirmiro skrev:

Om aftonbladet ändrade 'sportbladet' till 'fotbollsbladet' eller 'F1-bladet' så lovar jag att de skulle få skit och folk som bojkottade dem.

Den liknelsen köper jag inte alls. Möjligtvis om Fotbollsbladet försökte byta till Sportbladet, men sen visade det sig att det inte funkade, och sen bytte tillbaka till Fotbollsbladet.

Chrizz la till bloggfunktionen för att ge den en chans, medlemmarna klarade uppenbarligen inte av det så nu är den omgjord. Vad är det som är så konstigt? smile

Det konstiga är att du helt klart inte har situationen klar för dig. Detta handlar inte om bloggarnas innehåll. Utan det faktumet att admin har ett regelverk som man inte själva klara av att leva upp till. Man gör gång efter annan godtyckliga tolkningar reglerna. Det är inte hållbart och respektlöst mot medlemmarna.

Då har jag uppenbarligen missat något, kan du lite snabbt förklara vad det är som Chrizz har gjort som gör att man måste ha en bloggfunktion på Garaget?

Ha det gött och kör försiktigt, livet du räddar kan vara mitt.
Mercedes w114 "Stance" projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=277087
rickylicious Webbutvecklare
14 december 2010 · 2 369 Inlägg

TCG skrev:

rickylicious skrev:

TCG skrev:

Nej, men ändrar ABB en funktion i ett system jag använder så lovar jag att de kommer få ett samtal.

Därav tycker jag regeln att det är ett privilegie att få vara här är intressant.

G.org är reklamfinansierat, och är alltså lika beroende av användarna som vilket annat företag som helst är av sina kunder.

Så bara för att det är reklamfinansierat så är det "okej" att kräva helt irrelevanta saker tycker du? tongue

Då ska jag ringa till Aftonbladet på en gång och kräva att dom skriver 10 sidor/dag om webbutveckling, för det är jag intresserad av och tidningen är reklamfinansierad.

Skön logik där... smile

Hade webbutvecklare varit en stor del av AB läsare så kanske du fått gehör. Nu tror jag ni står för en försvinnande liten del av AB läsare då de oftast söker sig till seriösare sidor än AB. Det är dessutom ett önskemål om en förändring av innehåll.
Det många i denna tråd vill är att en uppskattad social funktion ska läggas tillbaka, inte nyskapas eller läggas utvecklingstid på.

Både ja och nej. Garaget är ingen bloggsida för hela världen, det är en bilsida. Därför passar inte en öppen blogg in. AB är en tidning om vem som sprängde sig själv i helgen, där passar inte webbutveckling in.

Uppenbarligen så kan man inte hantera bloggfunktionen (vi har nog båda läst och vet att det är en hel del idioti som förekommer) och nu är den borta.

Ha det gött och kör försiktigt, livet du räddar kan vara mitt.
Mercedes w114 "Stance" projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=277087
rickylicious Webbutvecklare
14 december 2010 · 2 369 Inlägg

RIA skrev:

rickylicious skrev:

RIA skrev:

Det konstiga är att du helt klart inte har situationen klar för dig. Detta handlar inte om bloggarnas innehåll. Utan det faktumet att admin har ett regelverk som man inte själva klara av att leva upp till. Man gör gång efter annan godtyckliga tolkningar reglerna. Det är inte hållbart och respektlöst mot medlemmarna.

Då har jag uppenbarligen missat något, kan du lite snabbt förklara vad det är som Chrizz har gjort som gör att man måste ha en bloggfunktion på Garaget?

Nä orkar inte. Har bett Chrizz att logga ut mig för gott!

Då fortsätter jag att hålla med Chrizz tills någon berättar vad det är som är så otroligt dåligt med honom.

Min gissning är att någon/några har känt sig utstötta efter att inte ha följt reglerna eller liknande, och nu sitter dom i en klump och kastar bajs. Som ledare för en hemsida/företag/organisation/whatever så kan man inte vara allas kompis. Man måste sticka ut hakan ibland och våga göra någon lite sur.

Men som sagt, berätta gärna vad han har gjort så kanske jag ändrar uppfattning.

Ha det gött och kör försiktigt, livet du räddar kan vara mitt.
Mercedes w114 "Stance" projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=277087
Xoff Volvo tönt... =)
14 december 2010 · 2 344 Inlägg

Mkt bra! detta är en bilsida och borde förbli en bilsida... har väntat på detta länge!

Volvo V70 T5 "Ajoli - Den odödliga" (1997)
YoY0 SRS
14 december 2010 · 168 Inlägg

Tycker det är bra smile

Volkswagen Golf 1,6 "Den lilla Golfen" (2002)
olivernilsson Den med lägst bil vinner
14 december 2010 · 617 Inlägg

det är mycket bra! en bilsida ska va en bilsida! men vafan, låt folk ha sina bilar uppladdade? alla har inte råd att åka omkring i supror/skyline fina volvos, ja vafan jag är 20 bast och har inte bästa budgeten men en har en bil, och vill gärna visa upp min bil för andra, men jag får ju inte göra det här på g.org för den är ointressant och i dåligt skick, den är fin för mig, eller ja den duger för mig och vill gärna visa upp den, är nog inte bara jag som ser att det är så, vill ni ha mer folk här, låt dom då ha kvar sina bilar.

man blir aldrig klar med en bil, man får alltid nya ideér ;)
Stephan735i
14 december 2010 · 139 Inlägg

Bra förändring. Upp från diket och på vägen igen big_smile

Mvh Stephan

Senast redigerat av Stephan735i (14 december 2010)

skruttan Klassvärd/fram matare
14 december 2010 · 215 Inlägg

Xoff skrev:
Mkt bra! detta är en bilsida och borde förbli en bilsida... har väntat på detta länge!

Visst bilsida för dom som har råd o ha dyra bilar ja..
inte för dom som har bruksbilar som kan vara fina dom med..

skruttan Klassvärd/fram matare
14 december 2010 · 215 Inlägg

olivernilsson skrev:
det är mycket bra! en bilsida ska va en bilsida! men vafan, låt folk ha sina bilar uppladdade? alla har inte råd att åka omkring i supror/skyline fina volvos, ja vafan jag är 20 bast och har inte bästa budgeten men en har en bil, och vill gärna visa upp min bil för andra, men jag får ju inte göra det här på g.org för den är ointressant och i dåligt skick, den är fin för mig, eller ja den duger för mig och vill gärna visa upp den, är nog inte bara jag som ser att det är så, vill ni ha mer folk här, låt dom då ha kvar sina bilar.

håller meddig.. big_smile

rickylicious Webbutvecklare
14 december 2010 · 2 369 Inlägg

skruttan skrev:

Xoff skrev:
Mkt bra! detta är en bilsida och borde förbli en bilsida... har väntat på detta länge!

Visst bilsida för dom som har råd o ha dyra bilar ja..
inte för dom som har bruksbilar som kan vara fina dom med..

Ta inte illa upp nu, men varför försöker du hitta fel hela tiden? Trivs du inte på Garaget så logga ut?

Min bil är på sin höjd värd 8000 kronor och är en bruksbil. Den tillsammans med tusentals andra bruksbilar som kostar mindre än 10 000 finns på Garaget. Så vad är det för skitsnack om att man måste ha en lyxbil? Det man inte vill ha med är ruttna originalbilar som verkligen är noll intressanta. Är detta så svårt att förstå? smile

Ha det gött och kör försiktigt, livet du räddar kan vara mitt.
Mercedes w114 "Stance" projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=277087
skruttan Klassvärd/fram matare
14 december 2010 · 215 Inlägg

rickylicious skrev:

skruttan skrev:

Xoff skrev:
Mkt bra! detta är en bilsida och borde förbli en bilsida... har väntat på detta länge!

Visst bilsida för dom som har råd o ha dyra bilar ja..
inte för dom som har bruksbilar som kan vara fina dom med..

Ta inte illa upp nu, men varför försöker du hitta fel hela tiden? Trivs du inte på Garaget så logga ut?

Min bil är på sin höjd värd 8000 kronor och är en bruksbil. Den tillsammans med tusentals andra bruksbilar som kostar mindre än 10 000 finns på Garaget. Så vad är det för skitsnack om att man måste ha en lyxbil? Det man inte vill ha med är ruttna originalbilar som verkligen är noll intressanta. Är detta så svårt att förstå? smile

Läs då vad olivernilsson skrivit..

Klarar du inte av o läsa kritik så sluta läs.. wink

rickylicious Webbutvecklare
14 december 2010 · 2 369 Inlägg

skruttan skrev:

rickylicious skrev:

skruttan skrev:

Visst bilsida för dom som har råd o ha dyra bilar ja..
inte för dom som har bruksbilar som kan vara fina dom med..

Ta inte illa upp nu, men varför försöker du hitta fel hela tiden? Trivs du inte på Garaget så logga ut?

Min bil är på sin höjd värd 8000 kronor och är en bruksbil. Den tillsammans med tusentals andra bruksbilar som kostar mindre än 10 000 finns på Garaget. Så vad är det för skitsnack om att man måste ha en lyxbil? Det man inte vill ha med är ruttna originalbilar som verkligen är noll intressanta. Är detta så svårt att förstå? smile

Läs då vad olivernilsson skrivit..

Klarar du inte av o läsa kritik så sluta läs.. wink

Läste det direkt efter att jag svarade smile Jag håller faktiskt inte med. I dina ögon är det mesta du äger det bästa i världen, men inte för andra. Min Golf är finast i världen i mina ögon, men jag vet att många inte håller med. Däremot så vet jag även att väldigt många gillar den typen av "stukade" bilar och därför anser jag att den passar här. Det skulle däremot aldrig falla mig in att lägga upp bilen här när den var helt original för då var den bara en vanlig halvsliten bruksbil. Är du med på hur jag tänker? smile

Ha det gött och kör försiktigt, livet du räddar kan vara mitt.
Mercedes w114 "Stance" projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=277087
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang