Bilder på bilar som blivit raderade

Mack Forum- och sitemoderator
30 december 2010 · 26 136 Inlägg

babyblue242 skrev:
Min 965 togs bort innan jag hann lägga in resten av bilder med motiveringen: ointressant,vinterbil,dåligt skick m.m
Den är i bra skick men dög tydligen inte på garaget.....

Folk som bara slänger upp en bild och/eller lämnar ämnesraderna blanka anmäler jag direkt. Vill fan ha information, oavsett om det gäller bilder eller i textform.
Ska bilen läggas upp så gör man det riktigt.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Zwudda Refined
30 december 2010 · 1 770 Inlägg

Man måste få rätt moderator till att bedöma ens bil....

940R
31 december 2010 · 1 567 Inlägg

moparfarmer skrev:
http://i52.tinypic.com/6dwah5.jpg
tjejen min lag upp ljusa fina bilder på denna pulka, togs bort direkt... ointerssant, risig,vinter/isbil
vet ej om det var rätt eller fel... det är hennes första och enda bil... som både är stylad och trimmad bes/skatt
så nu har hon slutat med garaget i väntan på jänk...eller annan accepterad bil

Hur trimmad? vart var den stylad?hmm

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Kia Sportage GTline "GTline" (2016)
Janneutanb
31 december 2010 · 7 271 Inlägg

babyblue242 skrev:
Min 965 togs bort innan jag hann lägga in resten av bilder med motiveringen: ointressant,vinterbil,dåligt skick m.m
Den är i bra skick men dög tydligen inte på garaget.....

Varför la du upp den då om du inte hade dom andra bilderna än?

Lägg upp ett par vettiga bilder och iaf några rader info så ska ni få se att bilarna blir kvar....

babyblue242 Save a horse,ride a jeep...
31 december 2010 · 258 Inlägg

Brains skrev:

babyblue242 skrev:
Min 965 togs bort innan jag hann lägga in resten av bilder med motiveringen: ointressant,vinterbil,dåligt skick m.m
Den är i bra skick men dög tydligen inte på garaget.....

Varför la du upp den då om du inte hade dom andra bilderna än?

Lägg upp ett par vettiga bilder och iaf några rader info så ska ni få se att bilarna blir kvar....

Jag hade skrivit infon och kameran med bilderna var inte hemma just när jag satt och gjorde det,men jag menar att en bild samt info bör ju inte vara skäl nog att ta bort den väl?  Men skitsamma jag är inte på något vis sur över att den inte får ligga uppe på Garaget men det är väldigt olika bedömningar på vilka bilar/info som är okej....

Janneutanb
31 december 2010 · 7 271 Inlägg

Är bilden dålig så är det helt klart en anledning till att ta bort den.
Jag har min passat på garage, dock offline pga mina 2 bilder suger pung...

Givetvis är det olika bedömningar, det är ju flera stycken som gör dom. Kan inte alltid vara exakt likadant eller rättvist.
Men ska man ligga på gränsen så får man vara beredd på att ibland funkar det inte.

Peter_Eriksson luftgekühlt für alle
31 december 2010 · 3 068 Inlägg

Av alla utom ett fåtal så finns det ju solklara skäl till att de tagits bort.. ingen info, dåliga bilder eller sunkiga bonnmeck. Det finns ju tydliga regler.. Jag tycker att moderatorerna får obefogad kritik i många fall, även om de givetvis gör fel precis som alla andra.

Men det är ju bara min åsikt.

Thunderbird88 A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
31 december 2010 · 3 929 Inlägg

mrpete: Du glömde också att det är deras forum, dom får göra sm dom vill utan att folk ska behöva grina.
Don't like it? Then don't be here. Som man kan säga smile

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067
Ford Thunderbird "Procharged 306" (1988)
Dodge Viper GTS "Huggormen" (1998)
Janneutanb
31 december 2010 · 7 271 Inlägg

Thunderbird88 skrev:
mrpete: Du glömde också att det är deras forum, dom får göra sm dom vill utan att folk ska behöva grina.
Don't like it? Then don't be here. Som man kan säga smile

Nja, man måste faktiskt kunna ta lite feedback.
Diskuterar man inte vad som är fel så kommer forumet nog aldrig att växa heller wink

UrPeppe Lastbilsbyggare
31 december 2010 · 389 Inlägg

Min 200:a togs först bort för att jag inte hade någon riktig bild på bilen vilket ja sedan lade in o fick godkänt men sedan togs bilen bort igen då jag hade råkat skriva att det var en "utmärkt vinterbil" under övrigt vilket jag redigerade o har sedan dess haft bilen online. Bilen jag först använde var en bild på en modell bil eftersom jag inte hade några riktiga bilder på bilen vid det tillfället, bilden på modell bilen ligger kvar men nu finns det riktiga bilder åxå. Jag förstår mycket väl att bilen togs bort med enbart en bild på en modell bil.
Så mitt tips till er som har fått bilarna tagna offline är att ha relevanta bilder på bilen o gärna mycket info om den, dock inget om att det är en vinterbil smile
Jag tycker dock att några av bilderna som ni har visat här borde duga i en bilprofil men det kan ju ha berott på för lite eller dålig info om bilen.

Projekt-tråd: Projekt: Rullade renovering Urquattro
Audi Sport ///
Skoda V//RS
Quattro 4-ever
Audi quattro "Urquattro" (1987)
Peter_Eriksson luftgekühlt für alle
31 december 2010 · 3 068 Inlägg

Brains skrev:

Thunderbird88 skrev:
mrpete: Du glömde också att det är deras forum, dom får göra sm dom vill utan att folk ska behöva grina.
Don't like it? Then don't be here. Som man kan säga smile

Nja, man måste faktiskt kunna ta lite feedback.
Diskuterar man inte vad som är fel så kommer forumet nog aldrig att växa heller wink

Thunderbird88: True, samma sak gäller på alla forum, det finns regler och riktlinjer.

Brains: självklart ska man kunna ge feedback, det görs, problemet är att svaren man får inte accepteras utan det fortsätter gnällas/klagas. Trots att man fått en förklaring.

Gilla läget. Tänk er själva om det skulle släppas fritt.. sitta och leta sig fram till godbitarna bland tusentals alldagliga, vanliga, tråkiga, bruksbilar, skitbilar, you name it. Tycker det är helt rätt att bilar som skall vara online måste sticka ut på ett eller annat sätt. Med det menar jag inte att de måste vara extrema, men det kan vara något ovanligt, sällsynt, välvårdat, helrenoverad klassiker, extremt bygge, extrem prestanda, osv. och det finns det många goda exempel på smile

Maruchinu Drifters With Attitude
31 december 2010 · 263 Inlägg

ascona-tic skrev:

Maruchinu skrev:
Min 240 vart också borttagen för "ointressant"...
Det är ändå ingen pundarhäck.. Modsen verkar inte tycka om lime gröna bilar...

Upp med bild!

Tyvärr så hade jag ingen bättre på den här datorn. Men man får ett hum om hur den ser ut iaf.
http://img341.imageshack.us/img341/5425/44743433770628048526848.jpg

UrPeppe Lastbilsbyggare
31 december 2010 · 389 Inlägg

Maruchinu skrev:

ascona-tic skrev:

Maruchinu skrev:
Min 240 vart också borttagen för "ointressant"...
Det är ändå ingen pundarhäck.. Modsen verkar inte tycka om lime gröna bilar...

Upp med bild!

Tyvärr så hade jag ingen bättre på den här datorn. Men man får ett hum om hur den ser ut iaf.
http://img341.imageshack.us/img341/5425 … 526848.jpg

Den ser ju inte så tokig ut den bilen men du kanske skulle fixa lite fler bilder bla. från sidan så man ser bilen i sin helhet så får du säkert ha den upplagd. Jag hade provat ta lite fler bilder om jag var du så bara ut o fota smile

Projekt-tråd: Projekt: Rullade renovering Urquattro
Audi Sport ///
Skoda V//RS
Quattro 4-ever
Audi quattro "Urquattro" (1987)
Maruchinu Drifters With Attitude
31 december 2010 · 263 Inlägg

Fladdermusen skrev:

Maruchinu skrev:

ascona-tic skrev:

Upp med bild!

Tyvärr så hade jag ingen bättre på den här datorn. Men man får ett hum om hur den ser ut iaf.
http://img341.imageshack.us/img341/5425 … 526848.jpg

Den ser ju inte så tokig ut den bilen men du kanske skulle fixa lite fler bilder bla. från sidan så man ser bilen i sin helhet så får du säkert ha den upplagd. Jag hade provat ta lite fler bilder om jag var du så bara ut o fota smile

Jag hade flera bilder, framifrån, sidor. Men inte...

UrPeppe Lastbilsbyggare
31 december 2010 · 389 Inlägg

Maruchinu skrev:

Fladdermusen skrev:

Maruchinu skrev:

Tyvärr så hade jag ingen bättre på den här datorn. Men man får ett hum om hur den ser ut iaf.
http://img341.imageshack.us/img341/5425 … 526848.jpg

Den ser ju inte så tokig ut den bilen men du kanske skulle fixa lite fler bilder bla. från sidan så man ser bilen i sin helhet så får du säkert ha den upplagd. Jag hade provat ta lite fler bilder om jag var du så bara ut o fota smile

Jag hade flera bilder, framifrån, sidor. Men inte...

Jasså jag tycker att du borde fått ha bilen upplagd om du hade fler bilder på den, den ser ju inte illa ut smile

Projekt-tråd: Projekt: Rullade renovering Urquattro
Audi Sport ///
Skoda V//RS
Quattro 4-ever
Audi quattro "Urquattro" (1987)
Maruchinu Drifters With Attitude
31 december 2010 · 263 Inlägg

Fladdermusen skrev:

Maruchinu skrev:

Fladdermusen skrev:

Den ser ju inte så tokig ut den bilen men du kanske skulle fixa lite fler bilder bla. från sidan så man ser bilen i sin helhet så får du säkert ha den upplagd. Jag hade provat ta lite fler bilder om jag var du så bara ut o fota smile

Jag hade flera bilder, framifrån, sidor. Men inte...

Jasså jag tycker att du borde fått ha bilen upplagd om du hade fler bilder på den, den ser ju inte illa ut smile

Menar det. Visst färgen är udda men dom kan inte bedömma bilen efter färgen?..
Aja får prova igen.. Grejen är den att det är samma bil som jag har uppe nu fast innan den var målad. Sen när jag laddade upp bilderna när den var ny lackad så vart den avstängd..

loow Jävel
31 december 2010 · 2 018 Inlägg

Ointressant vinterbil osv:
https://www1.garaget.org/gallery/archive/75258/1022382_00q0ek.jpg

Min pärla sad
Skrev väldigt utförlig info också

You got to risk it, to get the biscuit :)
Aerodynamik ...
31 december 2010 · 7 120 Inlägg

Plankpojk skrev:
Ointressant vinterbil osv:
http://www1.garaget.org/gallery/archive/75258/1022382_00q0ek.jpg

Min pärla sad
Skrev väldigt utförlig info också

Tror det var jag som anmälde den, men vad hade du förväntat dig? Ser ju inget bra big_smile

loow Jävel
31 december 2010 · 2 018 Inlägg

Aerodynamik skrev:

Plankpojk skrev:
Ointressant vinterbil osv:
http://www1.garaget.org/gallery/archive/75258/1022382_00q0ek.jpg

Min pärla sad
Skrev väldigt utförlig info också

Tror det var jag som anmälde den, men vad hade du förväntat dig? Ser ju inget bra big_smile

Tack wink..
Jag la upp flera bilder, De sitter sportstol o fet stereo i.. men ja. Orka klaga smile

You got to risk it, to get the biscuit :)
JimmyAndersson
31 december 2010 · 1 679 Inlägg

http://img218.imageshack.us/img218/484/dsc7451.jpg

Uploaded with ImageShack.us
denna vart låst nyss, Rätt mycket slantar utlagt på den, dom skrev att den var oinstressant vinter bil osv yikes
hade bra bilder och mycket info, mycke små saker gjort åt den, hade över 10.000 tittare många kommentarer.
Verkar bara vara fina supror osv som får vara här.
garaget kommar gå i graven om dom fortsätter så här ju yikes

Volvo 244 "GLT" (1988)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang