Inför: Karavan till Elmia 2011 från Linköping/ Mantorp 23 april

Fratt
24 december 2010 · 11 Inlägg

850_GLT skrev:

Fratt skrev:
hjälper till omde behövs jonas smile

Låter skitbra smile räknar med dig som arrangör då smile

Självklart de vet du...

Saab 9-5 2,3t "Saabotage" (1998)
CarpeDiem German Engineering
24 december 2010 · 9 081 Inlägg

Det här kommer bli riktigt stort big_smile

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
V745
24 december 2010 · 116 Inlägg

Är Elmia så sent i år? Lagom till att man fått stålars med. Inte helt omöjligt att man hakar på också.

DalleRacing
25 december 2010 · 1 738 Inlägg

Bra att ta tag i en karavan!! Men jag tackar nej och åker med mitt monster för mig själv, finns allt förmånga idioter som åker i dessa karavaner!

Volvo 940 16v Turbo "Angry Betty" (1993)
danielffs
25 december 2010 · 308 Inlägg

940RDALLE skrev:
Bra att ta tag i en karavan!! Men jag tackar nej och åker med mitt monster för mig själv, finns allt förmånga idioter som åker i dessa karavaner!

Idioterna håller till i vänsterfilen, inte i karavanen=)
och om någon buskör på samlingsplatsen lär han få veta att han lever.

Senast redigerat av danielffs (25 december 2010)

danielffs
25 december 2010 · 308 Inlägg

Och Jag kommer självklart ansluta med ett stort följe hoppas jag:)

CarpeDiem German Engineering
26 december 2010 · 9 081 Inlägg

Ska kolla om man kan ordna en filmkamera big_smile Tänkte det vore kul att filma lite från karavankörningen smile

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
Fratt
26 december 2010 · 11 Inlägg

CarpeDiem skrev:
Ska kolla om man kan ordna en filmkamera big_smile Tänkte det vore kul att filma lite från karavankörningen smile

harnen hd videokamera som ska med:D

Saab 9-5 2,3t "Saabotage" (1998)
CarpeDiem German Engineering
26 december 2010 · 9 081 Inlägg

Fratt skrev:

CarpeDiem skrev:
Ska kolla om man kan ordna en filmkamera big_smile Tänkte det vore kul att filma lite från karavankörningen smile

harnen hd videokamera som ska med:D

Härligt big_smile

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
__AleXx_ oijoij-society.com
26 december 2010 · 774 Inlägg

danielffs skrev:

940RDALLE skrev:
Bra att ta tag i en karavan!! Men jag tackar nej och åker med mitt monster för mig själv, finns allt förmånga idioter som åker i dessa karavaner!

Idioterna håller till i vänsterfilen, inte i karavanen=)
och om någon buskör på samlingsplatsen lär han få veta att han lever.

så har de sagts förut men då hände inte mkt på plats utan folk spydde galla om personen på nätet ist för att ta tag i de på plats..

Trevligt att de blir karavan i år igen, men får se om man ansluter eller inte

850_GLT
26 december 2010 · 947 Inlägg

I år så kommer det inte att gå att leka på samlingplatsen. Ska planera att vi ska parkera på ett sätt så det inte går att leka i närheten av bilarna. Kommer även att ha strikta regler för hur resan ska gå till.

Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
Volvo V70 (2012)
Fratt
26 december 2010 · 11 Inlägg

som jonas säger..helt enkel ska du leka får du göra det någon annan stans tex. jkpg på kvällen
å ska man åka med i karavanen ska man bete sig, visst en å annan börnis är inte hela världen de går ju inte att undvika vi e ju ändå "bil nördar"big_smile,men sladda å köra som ett svin i bland folk och bilar de accepteras INTE!!!

Saab 9-5 2,3t "Saabotage" (1998)
Fratt
26 december 2010 · 11 Inlägg

Fratt skrev:
som jonas säger..helt enkel ska du leka får du göra det någon annan stans tex. jkpg på kvällen
å ska man åka med i karavanen ska man bete sig, visst en å annan börnis är inte hela världen de går ju inte att undvika vi e ju ändå "bil nördar"big_smile,men sladda å köra som ett svin i bland folk och bilar de accepteras INTE!!!

Å inget rejsande på motorvägen de är inte bara vi som åker där..men bara för det betyder de ju inte att vi behöver hålla 70 för de:P ,lagom march tycker ja e 110-120 efter som man e ett gäng bilar så att alla hinner med

Saab 9-5 2,3t "Saabotage" (1998)
Volvo-lollungen
26 december 2010 · 602 Inlägg

så klart att jag hänger på smile får hoppas att man får i ordning kärran tills dess också så att det blir lite roligare smilei år är det jag som kör iaf ^^ hjälper gärna till om det behövs jonas.

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
CarpeDiem German Engineering
26 december 2010 · 9 081 Inlägg

Volvo-lollungen skrev:
så klart att jag hänger på smile får hoppas att man får i ordning kärran tills dess också så att det blir lite roligare smilei år är det jag som kör iaf ^^ hjälper gärna till om det behövs jonas.

Då ses vi på Mantorp smile

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
__AleXx_ oijoij-society.com
27 december 2010 · 774 Inlägg

Fratt skrev:
som jonas säger..helt enkel ska du leka får du göra det någon annan stans tex. jkpg på kvällen
å ska man åka med i karavanen ska man bete sig, visst en å annan börnis är inte hela världen de går ju inte att undvika vi e ju ändå "bil nördar"big_smile,men sladda å köra som ett svin i bland folk och bilar de accepteras INTE!!!

Folk ska fatta att de ska kunna sköta sig! Svårare än så är de faktiskt inte..
Visst kanske kul att visa att man kan bränna lite gummi men om man nu kommer själv så kommer jag ha med en påse med sten i bilen för får jag stenskott pga av något ego som ska va cool kan han med få stenskott..

Visat kanske låter omoget, men finns de som faktiskt är rädda om sina bilar.. (vilket de som leker inte verkar tänka på så ofta) men kan ju även påpeka arter finns de som ställer sig på fel plats med så hänger inte bara ut de som leker..
Men leker man mellan bilarna då har väl gränsen gått för länge sedan.

Så ska man nu leka kan man se till att ha de för sig på annan plats?

850_GLT
27 december 2010 · 947 Inlägg

de som ska med kommer att bli frågade om dom accepterar reglerna som kommer att skrivas på sidan. Gör dom inte det så får dom inte åka med oss. Kommer även att kräva reg nr så man vet vem det är som isåfall leker bland bilarna. Den som gör det blir portad från nästa karavan.

Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
Volvo V70 (2012)
Tcs-off
29 december 2010 · 45 Inlägg

Vi ses där! /Chrille

Saab 9-3 Aero "Genuine Saab Performance" (2002)
CarpeDiem German Engineering
29 december 2010 · 9 081 Inlägg

850_GLT skrev:
de som ska med kommer att bli frågade om dom accepterar reglerna som kommer att skrivas på sidan. Gör dom inte det så får dom inte åka med oss. Kommer även att kräva reg nr så man vet vem det är som isåfall leker bland bilarna. Den som gör det blir portad från nästa karavan.

Bra regler smile

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
Zorz Touch by U
30 december 2010 · 910 Inlägg

Kommer möta upp er i Mantorp, hoppas på en karavan ner till mantorp från sthlm smile Om det inte blir någon karavan från sthlm så åker jag i v-ås karavanen ner smile Oavsett vad så möts vi där smile

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil
Audi S2 Coupé "TM Racing" (1991)
Audi GT Coupé "Orginal Renovering" (1985)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang