Inför: Karavan från Örebro (Eurostop) till Elmia 23/4-11 (OBS Ändrad tid för avresa!!)

WeDo
21 februari 2011 · 3 390 Inlägg

Hänger troligtvis med, dock i brorsans (kimzza) z4 smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Golfnik
6 mars 2011 · 487 Inlägg

Följer kanske med jag också, om pengarna räcker till smile

Följ gärna min projekttråd! :)
-----------------------------------------
Volvo 242 -75 M50B30 Turbo
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=318355
Volvo 242 "2JZ Killer" (1975)
toyye
7 mars 2011 · 6 Inlägg

Hur Många är det som har ska med som det ser ut nu? är lite små sugen på att följa med..

Raid Life is whatever you make, be true dont fake it
7 mars 2011 · 96 Inlägg

låter väldigt intressant, får se om tiden tillåter och så kanske jag åker med i denna caravan smile

Volvo V70 2,4T "Refined III" (2000)
MG ZR 160 "Black widow" (2005)
Volvo 740 "200sx" (1988)
850_GLT
7 mars 2011 · 947 Inlägg

jag har nu lagt ihop listorna och från er som anmält sig till örebro karavanen behöver jag kompletterande info från dessa anmälda:

det som är markerat med ett ? är infon jag behöver komplettera

     ANV NAMN                   FÖRNAMN                 BIL                           REG NR               ORT
1. T5-Dragon                         ?                Volvo S60 T5                        ?                        ?           
2. _Dalle_                              ?               Volvo S40                              ?                        ?
6. StreetOwner                      ?                      ?                                   ?                        ?
7. Emeizter                            ?               Ford Sierra                         ?                        ?
8. Jocke Johansson                 ?              VW Passat                         ?                        ?
9. Mofflan                              ?              Volvo 855 T5                         ?                        ?
10. manne_940                      ?              Volvo 940                          ?                        ?
11. Dellan1980                       ?             Chevrolet Blazer                         ?                        ?
12. Kimzza                              ?               BMW Z4                          ?                        ?
13. Stenzzon                          ?              Volvo 945 Ltt                          ?                        ?
14. azmaz                              ?                BMW 330i                         ?                        ?
15. DDesign                          ?      Mitsubishi Lancer Evo 3                         ?                        ?
16. Golfnik                           ?          BMW E34 525IX                         ?                        ?

Senast redigerat av 850_GLT (8 mars 2011)

Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
Volvo V70 (2012)
jjempa Inte bá killar som kan, vi tjejer kan oxå
8 mars 2011 · 324 Inlägg

5. jjempa  Jenny  VW Golf Mk3  TXM 175  Örebro

Inte bara ni killar som kan, vi tjejer kan vi med :)
BMW e91 318d "KUA" (2010)
Michael Hjalmar
8 mars 2011 · 90 Inlägg

varför behöver du dom uppgifterna?

Dodge Charger "Christine" (2008)
850_GLT
8 mars 2011 · 947 Inlägg

Civilarn skrev:
varför behöver du dom uppgifterna?

för tex om nån leker på parkeringen så kan vi se i listorna om det är en av de som är anmälda i karavanen å då vet man vem som inte får åka med och det kan även bli tal om polisamälan vid tex stenskott. De uppgifter vi vill ha är ett krav för att få vara med i karavanen (med dekal på bilen).

Volvo V70 (2012)
Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
Michael Hjalmar
8 mars 2011 · 90 Inlägg

okej, ja, det låter ju rimlligt
Civilarn, Michael, V70N, WYT272, Örebro.
Visserligen är det tvärförbjudet med klisterlappar på min bil, men jag ska föregå med gott exempel..

Dodge Charger "Christine" (2008)
850_GLT
8 mars 2011 · 947 Inlägg

Civilarn skrev:
okej, ja, det låter ju rimlligt
Civilarn, Michael, V70N, WYT272, Örebro.
Visserligen är det tvärförbjudet med klisterlappar på min bil, men jag ska föregå med gott exempel..

du kan ta bort den sen efter karavanen om du vill tongue

Volvo V70 (2012)
Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
_Tinkan_
8 mars 2011 · 165 Inlägg

Katinka skrev:

850_GLT skrev:
jag har nu lagt ihop listorna och från er som anmält sig till örebro karavanen behöver jag kompletterande info från dessa anmälda:

det som är markerat med ett ? är infon jag behöver komplettera

     ANV NAMN                   FÖRNAMN                 BIL                           REG NR               ORT
1. T5-Dragon                         ?                Volvo S60 T5                        ?                        ?           
2. _Dalle_                              ?               Volvo S40                              ?                        ?
3. Civilarn                              ?               Volvo V70                         ?                        ?
4. Katinka                         Katinka           Volvo V70N                        TINKAN              Örebro
6. StreetOwner                      ?                      ?                                   ?                        ?
7. Emeizter                            ?               Ford Sierra                         ?                        ?
8. Jocke Johansson                 ?              VW Passat                         ?                        ?
9. Mofflan                              ?              Volvo 855 T5                         ?                        ?
10. manne_940                      ?              Volvo 940                          ?                        ?
11. Dellan1980                       ?             Chevrolet Blazer                         ?                        ?
12. Kimzza                              ?               BMW Z4                          ?                        ?
13. Stenzzon                          ?              Volvo 945 Ltt                          ?                        ?
14. azmaz                              ?                BMW 330i                         ?                        ?
15. DDesign                          ?      Mitsubishi Lancer Evo 3                         ?                        ?
16. Golfnik                           ?          BMW E34 525IX                         ?                        ?

Så då har jag lagt till mina uppgifter

Volvo V70N "Pebbles" (2001)
850_GLT
8 mars 2011 · 947 Inlägg

Katinka skrev:

Katinka skrev:

850_GLT skrev:
jag har nu lagt ihop listorna och från er som anmält sig till örebro karavanen behöver jag kompletterande info från dessa anmälda:

det som är markerat med ett ? är infon jag behöver komplettera

     ANV NAMN                   FÖRNAMN                 BIL                           REG NR               ORT
1. T5-Dragon                         ?                Volvo S60 T5                        ?                        ?           
2. _Dalle_                              ?               Volvo S40                              ?                        ?
3. Civilarn                              ?               Volvo V70                         ?                        ?
4. Katinka                         Katinka           Volvo V70N                        TINKAN              Örebro
6. StreetOwner                      ?                      ?                                   ?                        ?
7. Emeizter                            ?               Ford Sierra                         ?                        ?
8. Jocke Johansson                 ?              VW Passat                         ?                        ?
9. Mofflan                              ?              Volvo 855 T5                         ?                        ?
10. manne_940                      ?              Volvo 940                          ?                        ?
11. Dellan1980                       ?             Chevrolet Blazer                         ?                        ?
12. Kimzza                              ?               BMW Z4                          ?                        ?
13. Stenzzon                          ?              Volvo 945 Ltt                          ?                        ?
14. azmaz                              ?                BMW 330i                         ?                        ?
15. DDesign                          ?      Mitsubishi Lancer Evo 3                         ?                        ?
16. Golfnik                           ?          BMW E34 525IX                         ?                        ?

Så då har jag lagt till mina uppgifter

dom är inlagd i listan nu smile

Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
Volvo V70 (2012)
Michael Hjalmar
8 mars 2011 · 90 Inlägg

850_GLT skrev:

Civilarn skrev:
okej, ja, det låter ju rimlligt
Civilarn, Michael, V70N, WYT272, Örebro.
Visserligen är det tvärförbjudet med klisterlappar på min bil, men jag ska föregå med gott exempel..

du kan ta bort den sen efter karavanen om du vill tongue

Det är inte hela världen, det löser sig. tog du bort mig ur listan?

Dodge Charger "Christine" (2008)
850_GLT
8 mars 2011 · 947 Inlägg

Civilarn skrev:

850_GLT skrev:

Civilarn skrev:
okej, ja, det låter ju rimlligt
Civilarn, Michael, V70N, WYT272, Örebro.
Visserligen är det tvärförbjudet med klisterlappar på min bil, men jag ska föregå med gott exempel..

du kan ta bort den sen efter karavanen om du vill tongue

Det är inte hela världen, det löser sig. tog du bort mig ur listan?

tror jag gjorde det.. måste kolla tongue

Volvo V70 (2012)
Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
Lozinmust "Unloaded"
8 mars 2011 · 1 557 Inlägg

Jag vill med, men lägger inte ut mitt regnummer här på ett öppet forum rätt upp-och-ner. Kan få det i ett PM om du nu nödvändigtvis måste ha det, rätt så enkelt spottad bil annars.

Mechanimal - Mikael - Trans Am V8 TT - Regnummer* - Örebro.

"When innovation meets passion!"
BMW Z3 2.8 Coupé "Dennis And The Dicks" (1998)
BMW 318is "Class II" (1994)
BMW M3 "Dennis And The Dicks" (1994)
850_GLT
8 mars 2011 · 947 Inlägg

Mechanimal skrev:
Jag vill med, men lägger inte ut mitt regnummer här på ett öppet forum rätt upp-och-ner. Kan få det i ett PM om du nu nödvändigtvis måste ha det, rätt så enkelt spottad bil annars.

Mechanimal - Mikael - Trans Am V8 TT - Regnummer* - Örebro.

vill ha en komplett lista därför jag kräver regnr direkt. För ska jag ha en massa reg nr på sidan om så blir det en massa extra jobb då jag ska ta ut listan på papper den 23:e april.

Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
Volvo V70 (2012)
Dellan1980 Sir skrotnisse
8 mars 2011 · 191 Inlägg

Dellan1980-Dennis och Mia-Blazer1977-Dcc952 Skrammlar in på listan ! smile Glömde lägga till hallsberg ! men kommer in till örebro tongue

Senast redigerat av Dellan1980 (8 mars 2011)

Lozinmust "Unloaded"
8 mars 2011 · 1 557 Inlägg

850_GLT skrev:

Mechanimal skrev:
Jag vill med, men lägger inte ut mitt regnummer här på ett öppet forum rätt upp-och-ner. Kan få det i ett PM om du nu nödvändigtvis måste ha det, rätt så enkelt spottad bil annars.

Mechanimal - Mikael - Trans Am V8 TT - Regnummer* - Örebro.

vill ha en komplett lista därför jag kräver regnr direkt. För ska jag ha en massa reg nr på sidan om så blir det en massa extra jobb då jag ska ta ut listan på papper den 23:e april.

That just makes no sense; varför inte skriva upp regnumrena i ett dokument du sparar på datorn, EJ på forumet, och sen har du en version på forumet utan just regnummer, på de som ej vill ha det med alltså. Inte särskilt mycket arbete om du ändå ska kompilera resten av listan.

Min fråga nu; får jag åka med, och EJ ha mitt regnummer skyltat med på internet, eller är jag då utesluten?

"When innovation meets passion!"
BMW 530i "Static Vikings" (1989)
BMW 318is "Class II" (1994)
BMW M3 "Dennis And The Dicks" (1994)
850_GLT
8 mars 2011 · 947 Inlägg

Dellan1980 skrev:
Dellan1980-Dennis och Mia-Blazer1977-Dcc952 Skrammlar in på listan ! smile Glömde lägga till hallsberg ! men kommer in till örebro tongue

har ni två bilar eller?

Volvo V70 (2012)
Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
Dellan1980 Sir skrotnisse
8 mars 2011 · 191 Inlägg

850_GLT skrev:

Dellan1980 skrev:
Dellan1980-Dennis och Mia-Blazer1977-Dcc952 Skrammlar in på listan ! smile Glömde lägga till hallsberg ! men kommer in till örebro tongue

har ni två bilar eller?

ser det ut som 2 reg nummer ? tongue

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang