Angående: Bus på Elmia!

Rikat
10 april 2011 · 52 Inlägg

Hoppas att dom har ordningsvakter inne på området så vi slipper alla fullgötar... men som någon sa innan här i tråden så lär det ju vara sjukt mycket folk där inne.

Deutsch-style
10 april 2011 · 379 Inlägg

syabo skrev:
vad är elmia utan olagligheter och a6? smile

menar det!

"om det ser rätt ut- så är de nog det"
Opel Calibra "manta-C" (1991)
Blommsan
11 april 2011 · 14 Inlägg

Kommer det att vara något på A6 överhuvudtaget nu när det finns den platsen man får vara på?  och vilken dag isf?

Audi a3 (1997)
fidde850
11 april 2011 · 28 Inlägg

Blommsan skrev:
Kommer det att vara något på A6 överhuvudtaget nu när det finns den platsen man får vara på?  och vilken dag isf?

Det kommer säkert  va fullt med bilar på a6:)

Blommsan
11 april 2011 · 14 Inlägg

fidde850 skrev:

Blommsan skrev:
Kommer det att vara något på A6 överhuvudtaget nu när det finns den platsen man får vara på?  och vilken dag isf?

Det kommer säkert  va fullt med bilar på a6:)

det hoppas jag verkligen! tongue bara så det inte blir tomt där på lördag likxom bara för att det är bus inne på elmia tongue

Audi a3 (1997)
karlsson_6 Volvo Fantast
11 april 2011 · 194 Inlägg

Tror merparten av folk kommer att åka till A6

Volvo V70 TDI Dieselkraft 2 bar ladd
Volvo 242 T6 Vems E85
fidde850
11 april 2011 · 28 Inlägg

Blommsan skrev:

fidde850 skrev:

Blommsan skrev:
Kommer det att vara något på A6 överhuvudtaget nu när det finns den platsen man får vara på?  och vilken dag isf?

Det kommer säkert  va fullt med bilar på a6:)

det hoppas jag verkligen! tongue bara så det inte blir tomt där på lördag likxom bara för att det är bus inne på elmia tongue

Du behöver nog inte oroa dig:P

Blommsan
11 april 2011 · 14 Inlägg

fidde850 skrev:

Blommsan skrev:

fidde850 skrev:

Det kommer säkert  va fullt med bilar på a6:)

det hoppas jag verkligen! tongue bara så det inte blir tomt där på lördag likxom bara för att det är bus inne på elmia tongue

Du behöver nog inte oroa dig:P

gutt smile

Audi a3 (1997)
BoostGuy
12 april 2011 · 953 Inlägg

Iår hoppas jag att allt folk tar tills sig att det inte ska jävlas med polis eller skräpas ner så förbannat som förra året. säger bara de att polisen i stan är inte så muntra på oss efter förra året och de lär vara en hel del parkeringar som är avstängda pga av idioterna från förra året.

så snälla ni sköter iår så att vi slipper få polisen att jaga ut oss alla från stan.
vi vill ju alla kunna umgås visa upp våra fina åk och inte behöva vara rädda att de förstörs m.m.

snälla tänk en gång extra innan ni dricker elle vad ni nu gör. vi alla bli drabbade

Marcus_89 Biltokig elektriker
12 april 2011 · 3 352 Inlägg

Driver_85 skrev:
Iår hoppas jag att allt folk tar tills sig att det inte ska jävlas med polis eller skräpas ner så förbannat som förra året. säger bara de att polisen i stan är inte så muntra på oss efter förra året och de lär vara en hel del parkeringar som är avstängda pga av idioterna från förra året.

så snälla ni sköter iår så att vi slipper få polisen att jaga ut oss alla från stan.
vi vill ju alla kunna umgås visa upp våra fina åk och inte behöva vara rädda att de förstörs m.m.

snälla tänk en gång extra innan ni dricker elle vad ni nu gör. vi alla bli drabbade

+1

peegee Forummoderator
12 april 2011 · 2 924 Inlägg

Oj, känns väldigt märkligt att de kunna få igenom detta tillstånd kvällstid när det förbjudits spela billjud på mässans utsida dagtid roll

Hoppas verkligen detta kommer ske under noga kontrollerade former utan invasion, festande å andra katastrofbildande faktorer...

~ Life is short, have FUN! ~
Volkswagen Passat Variant 1.8T "2 owners is enough" (1999)
Audi R/S2 Coupé quattro "vällagrad" (1992)
grillchips
12 april 2011 · 462 Inlägg

Marcus_89 skrev:

Driver_85 skrev:
Iår hoppas jag att allt folk tar tills sig att det inte ska jävlas med polis eller skräpas ner så förbannat som förra året. säger bara de att polisen i stan är inte så muntra på oss efter förra året och de lär vara en hel del parkeringar som är avstängda pga av idioterna från förra året.

så snälla ni sköter iår så att vi slipper få polisen att jaga ut oss alla från stan.
vi vill ju alla kunna umgås visa upp våra fina åk och inte behöva vara rädda att de förstörs m.m.

snälla tänk en gång extra innan ni dricker elle vad ni nu gör. vi alla bli drabbade

+1

+2

Mercedes 320e "strögarN" (1995)
DalleRacing
12 april 2011 · 1 738 Inlägg

tycker jönköping borde släppa lagen lite under 2-3 dagar! kolla powermeet västerås, där får man burna och nedskräpningen är faktiskt inte hög. och så kolla jönköping under påsk, vi får inte va någon stans och då blir man tjurig och skräp slängs precis överallt! visst tycker jag de finns gränser för vad som är tillåtet och inte men snälla ge oss lite plats för att ha kul!

Fundera lite på de polisen i jönköping wink

Volvo 940 16v Turbo "Angry Betty" (1993)
bosabengt
12 april 2011 · 2 035 Inlägg

å ändå har vi betalt bränsletillägg

Biljudsveteran sen 1984!
TT-Avant
12 april 2011 · 6 851 Inlägg

940RDALLE skrev:
tycker jönköping borde släppa lagen lite under 2-3 dagar! kolla powermeet västerås, där får man burna och nedskräpningen är faktiskt inte hög. och så kolla jönköping under påsk, vi får inte va någon stans och då blir man tjurig och skräp slängs precis överallt! visst tycker jag de finns gränser för vad som är tillåtet och inte men snälla ge oss lite plats för att ha kul!

Fundera lite på de polisen i jönköping wink

Varför måste man skräpa ner för då? Det är oftast inte polisen själva som stänger av parkeringarna, utan det är de som "äger" rätten till dem som stänger av dem (tex. ICA Maxi, Coop mf.)
Sedan är det ju så att bara för att man skräpar ner då man är arg på snuten, så är det ju inte de som städar. Det är ju Jönköpingskomun som gör, troligen, och då kommer det ju till det att det är vi som bor i Jönköping och runt om som måste betala detta..! Så tänk på det ist.!!!!

Bättre att folk kanske kan folk BETE sig som folk ist. för svin!!!

Saab 9-5 kombi 2.0t "Black Core" (1999)
DalleRacing
12 april 2011 · 1 738 Inlägg

TT-Avant skrev:

940RDALLE skrev:
tycker jönköping borde släppa lagen lite under 2-3 dagar! kolla powermeet västerås, där får man burna och nedskräpningen är faktiskt inte hög. och så kolla jönköping under påsk, vi får inte va någon stans och då blir man tjurig och skräp slängs precis överallt! visst tycker jag de finns gränser för vad som är tillåtet och inte men snälla ge oss lite plats för att ha kul!

Fundera lite på de polisen i jönköping wink

Varför måste man skräpa ner för då? Det är oftast inte polisen själva som stänger av parkeringarna, utan det är de som "äger" rätten till dem som stänger av dem (tex. ICA Maxi, Coop mf.)
Sedan är det ju så att bara för att man skräpar ner då man är arg på snuten, så är det ju inte de som städar. Det är ju Jönköpingskomun som gör, troligen, och då kommer det ju till det att det är vi som bor i Jönköping och runt om som måste betala detta..! Så tänk på det ist.!!!!

Bättre att folk kanske kan folk BETE sig som folk ist. för svin!!!

jag tycker också det är dåligt att skräpa ner, jag gör det inte själv men tyvärr så är ju sanningen så!

Volvo 940 16v Turbo "Angry Betty" (1993)
BoostGuy
12 april 2011 · 953 Inlägg

precis som tt-avant skriver. varför kan inte folk använda sunt förnuft. det bli roligare för oss alla och poliserna kommer att minska och bara se så att allt gå bra till. Dom gör ju bara sitt jobb också

TT-Avant
12 april 2011 · 6 851 Inlägg

940RDALLE skrev:

TT-Avant skrev:

940RDALLE skrev:
tycker jönköping borde släppa lagen lite under 2-3 dagar! kolla powermeet västerås, där får man burna och nedskräpningen är faktiskt inte hög. och så kolla jönköping under påsk, vi får inte va någon stans och då blir man tjurig och skräp slängs precis överallt! visst tycker jag de finns gränser för vad som är tillåtet och inte men snälla ge oss lite plats för att ha kul!

Fundera lite på de polisen i jönköping wink

Varför måste man skräpa ner för då? Det är oftast inte polisen själva som stänger av parkeringarna, utan det är de som "äger" rätten till dem som stänger av dem (tex. ICA Maxi, Coop mf.)
Sedan är det ju så att bara för att man skräpar ner då man är arg på snuten, så är det ju inte de som städar. Det är ju Jönköpingskomun som gör, troligen, och då kommer det ju till det att det är vi som bor i Jönköping och runt om som måste betala detta..! Så tänk på det ist.!!!!

Bättre att folk kanske kan folk BETE sig som folk ist. för svin!!!

jag tycker också det är dåligt att skräpa ner, jag gör det inte själv men tyvärr så är ju sanningen så!

jo, men du skriver ju så..sedan skulle jag vilja fråga dej en sak:
Du står på en parkering, sedan kommer det en kille och driftar rakt in i din bil. Skulle du då inte vilja göra en polisanmälan på detta då?

DÅ är du troligen GLAD att polisen ÄR på detta ställe och på så sätt kan plocka in killen som ställer till det för DEJ.
Det är just detta som är EN av andledningarna till varför polisen kommer till större träffar, för att se till att inget dumt händer.
Tänk på det lite..

Saab 9-5 kombi 2.0t "Black Core" (1999)
Volvo_Mimmi
12 april 2011 · 9 Inlägg

Synd att man inte sk ner förrän på söndan.. Men nästa år kanske smile

Äh de e juh ingen Volvo!!!!!
Rikat
12 april 2011 · 52 Inlägg

TT-Avant skrev:

940RDALLE skrev:

TT-Avant skrev:

Varför måste man skräpa ner för då? Det är oftast inte polisen själva som stänger av parkeringarna, utan det är de som "äger" rätten till dem som stänger av dem (tex. ICA Maxi, Coop mf.)
Sedan är det ju så att bara för att man skräpar ner då man är arg på snuten, så är det ju inte de som städar. Det är ju Jönköpingskomun som gör, troligen, och då kommer det ju till det att det är vi som bor i Jönköping och runt om som måste betala detta..! Så tänk på det ist.!!!!

Bättre att folk kanske kan folk BETE sig som folk ist. för svin!!!

jag tycker också det är dåligt att skräpa ner, jag gör det inte själv men tyvärr så är ju sanningen så!

jo, men du skriver ju så..sedan skulle jag vilja fråga dej en sak:
Du står på en parkering, sedan kommer det en kille och driftar rakt in i din bil. Skulle du då inte vilja göra en polisanmälan på detta då?

DÅ är du troligen GLAD att polisen ÄR på detta ställe och på så sätt kan plocka in killen som ställer till det för DEJ.
Det är just detta som är EN av andledningarna till varför polisen kommer till större träffar, för att se till att inget dumt händer.
Tänk på det lite..

Bra att du nämner detta. För vistas du på en parkering illegalt till exempel ICA MAXI efter 23.00. Och någon sladdar rätt in i din bil så får du fan inte ut ett öre i försäkringspengar.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang